Praten tegen je rechterhand is best raar.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij vroeg zijn vriendin middels een t-shirt met hokjes en een viltstift. Je moet hem niet serieus nemen.
Doodsverwensing is ban.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt de spelersbus van Heracles een ongeluk waarbij Jan Smit en Fleddures doodgaan
Dat ge dat even weet
Ik zal het doorgeven aan de keuken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt de spelersbus van Heracles een ongeluk waarbij Jan Smit en Fleddures doodgaan
Dat ge dat even weet
Begrafenis op een kunstgrasbegraafplaatsquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Net voor Smit zijn levenswerk (het nieuwe stadion) af is dat zou grappig zijn.
We zijn nog steeds gelukkig samen, dus.. je doet maarquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je zoiets achterlijks doet herhaal ik het met plezier.
Haha, omdat je forever alone bent ga je je afreageren op andere zeker xDquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Praten tegen je rechterhand is best raar.
Rekt?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
We zijn nog steeds gelukkig samen, dus.. je doet maar
De keuken met een kunstgras frituurquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan de keuken.
Zat ze nou wel of niet in een inrichting?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
We zijn nog steeds gelukkig samen, dus.. je doet maar
Doe maar naast Joopiequote:Op dinsdag 7 april 2015 20:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Begrafenis op een kunstgrasbegraafplaats
Dat moet ik eerder dan zij hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Zat ze nou wel of niet in een inrichting?
Joopie is hood, die gaan ze levend verbranden in de wijken (ghetto,s) aangezien het al in Duitsland ligtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |