Ook toen deed het me vrij weinig.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als Heracles er stond had het je echt wel geinteresseerd
is toch prachtig zo'n bekeravontuur
De beleving bij clubs als PEC en Excelsior is toch prachtig?quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Je ziet hoe het leeft bij Twente.
Ik heb geen idee ik volg die clubs niet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De beleving bij clubs als PEC en Excelsior is toch prachtig?
Ik begrijp dat niet zo. Haast de enige kans een prijs te halen voor een club als Heracles. Kan je ook nog mooi Europa in.quote:
Europa is tof ja. Beker zelf interesseert me gewoon niet. Paar keer goed loten en je staat al in de halve finale.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik begrijp dat niet zo. Haast de enige kans een prijs te halen voor een club als Heracles. Kan je ook nog mooi Europa in.
Niet elke wedstrijd in de beker kan goud zijn, maar tegen een onvervalste vechtwedstijd als Cambuur - PEC vorige ronde kunnen maar weinig competitiewedstrijden op als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Europa is tof ja. Beker zelf interesseert me gewoon niet. Paar keer goed loten en je staat al in de halve finale.
Tapia, Willems, Anita, ik zie een verband.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:45 schreef tompsv18 het volgende:
'Tapia heeft zo'n beetje de dikste kont van heel Nederland'
Ron Jans
Misschien kan Cavaliers zijn licht hier over schijnen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:45 schreef tompsv18 het volgende:
'Tapia heeft zo'n beetje de dikste kont van heel Nederland'
Ron Jans
Wel een lekker kontje moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien kan Cavaliers zijn licht hier over schijnen.
FLOPSHOWquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee in de beker speelt de tweede keeper.
Leuk dat je er bent.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wel een lekker kontje moet ik zeggen.
Excelsior wint de bekerquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:56 schreef hafcfan het volgende:
Het zou vreselijk zijn mocht Twente met Schreuder en dat wanbeleid Europa ingaan
plas> strontquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als Twente vanavond wint ben ik stront ziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |