post ff officiele ea picca danquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:43 schreef vanpers het volgende:
Klose, Sneijder en Neymar in TOTW.
(iemand moet de Maver rol overnemen he)
Die wil ik ook wel denk ikquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:53 schreef Johnbon het volgende:
Diego Alves bevalt bij mij het meest dit jaar.
doe is niet zo bij de handquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:57 schreef vanpers het volgende:
[..]
Jep, Alleen ga je dan om een picca vragen en die heb ik zo niet bij de hand.
Liever een vuilniszak die als bom wordt aangezien dan een bom die voor vuilniszak wordt aangezien hequote:Op woensdag 28 januari 2015 16:01 schreef DePresident. het volgende:
Dudeweiser, aardig loos alarm bij Leiden kun je wel stellen.
Paar maten van me hebben meerdere uren tegen vertraging gehad vanwege een vuilniszak die als bom werd aangezien.
Absoluut.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Liever een vuilniszak die als bom wordt aangezien dan een bom die voor vuilniszak wordt aangezien he
Aan de andere kant, als ze elke mocro moeten checken of ie nou een bomgordel draagt of een vuilniszak...quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Liever een vuilniszak die als bom wordt aangezien dan een bom die voor vuilniszak wordt aangezien he
Ga je ook naar van die feestjes, zoals Pleinvrees enzo?quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:03 schreef Lindgren. het volgende:
Voor de deephouseliefhebbers, een nieuwe lading Lindje©-materiaal
(cc DePresident)
Meer op aanvraag.
ja, was dus in opdracht van een reclamebureauquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:01 schreef DePresident. het volgende:
Dudeweiser, aardig loos alarm bij Leiden kun je wel stellen.
Paar maten van me hebben meerdere uren vertraging gehad vanwege een vuilniszak die als bom werd aangezien.
Vandaag zakken ze dus omdat Hera ongesteld is schommelt het nogal denk ikquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:04 schreef Herqules het volgende:
Waarom zijn de prijzen de laatste dagen zo absurd hoog?
Heb het er gisteren toevallig over gehad. Kaartje = 33 euro.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ga je ook naar van die feestjes, zoals Pleinvrees enzo?
Lindje toch, Outlines is al ouwe shizzle.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:03 schreef Lindgren. het volgende:
(cc DePresident)
Meer op aanvraag.
Ik ken 'm nog niet zo lang.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:05 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Lindje toch, Outlines is al ouwe shizzle.
[ afbeelding ]
e; even de andere tracks luisteren.
Ik krijg toch een beetje een dubbel gevoel bij die Duitse teksten er tussendoor.quote:
Duitstalige deephouse uber allesch joh.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:08 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik krijg toch een beetje een dubbel gevoel bij die Duitse teksten er tussendoor.
Filous is ook een Duitser toch? Want dit is wel beter:quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Duitstalige deephouse uber allesch joh.
Komt uit Oostenrijk geloof ik.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:11 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Filous is een ook een Duitser toch? Want dit is wel beter:
Ik vind die muziek wel chill, maar dan voor op een after als ik echt helemaal naar de graf benquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb het er gisteren toevallig over gehad. Kaartje = 33 euro.Wil misschien wel heen.
Die vocalsquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:03 schreef Lindgren. het volgende:
(cc DePresident)
Meer op aanvraag.
Je wil naar Loudness toch? Of was 't een slechte troll ?quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind die muziek wel chill, maar dan voor op een after als ik echt helemaal naar de graf ben
Op een feest moet er gewoon stevig geramd worden:
Alweer? Die link heeft iemand al 3x gepost in een poging Trapz te paaien...quote:
quote:
Ik ga daar serieus heen, heb al best lang een ticketquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:14 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Je wil naar Loudness toch? Of was 't een slechte troll ?
Daar kan je flink stampen, alleen is Loudness mij echt weer veel té. Ben er 1 keer geweest en vond het maar meh
Had het nog nooit gezien. Maar werd net op de weblog gepost.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Alweer? Die link heeft iemand al 3x gepost in een poging Trapz te paaien...
Ben jij toevallig een mattie van mij?quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind die muziek wel chill, maar dan voor op een after als ik echt helemaal naar de graf ben
Vind dit ook wel gave muziek. Jammer dat m'n vrienden niet van zulke muziek houden, dus een Technofeest zal er niet zo snel in zitten.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jaja, lekker rammen in de Maassiloquote:
Ah, apartquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ga daar serieus heen, heb al best lang een ticket
Die track is wel een klassieker op zich, dus dat is niet zo vreemd. De combinatie Pleinvrees en Chained to a dead camel is echt heel raarquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:17 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ben jij toevallig een mattie van mij?
Vroeg mij mee naar Pleinvrees en liet Chained to a dead camel horen als favo track
Vroegaaaah in Tropicanaquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:18 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jaja, lekker rammen in de Maassilo
[..]
Ah, apartHet is nogal een groot verschil qua muziek imo
Ik ging eerst altijd naar hardstyle, maar ben "overgestapt" op techno. Het BPM ligt wat lager, maar als je die laatste track (Perc - Hyperlink) luistert, dan hoor je een soort langzamere hardstylequote:Op woensdag 28 januari 2015 16:18 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jaja, lekker rammen in de Maassilo
[..]
Ah, apartHet is nogal een groot verschil qua muziek imo
Ik kan hier op locatie ook wel los op gaan, ik vind het alleen zo eentonig.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die track is wel een klassieker op zich, dus dat is niet zo vreemd. De combinatie Pleinvrees en Chained to a dead camel is echt heel raar. Want Pleinvrees is juist die shit van Lindgren.
it is nice to be important, but more important to be nice!quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Godver lopen jullie ook allemaal in van die leren pakjes met breekstaafjes?
Sorry.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
it is nice to be important, but more important to be nice!
Onthoud dat Trapzie
Nee, nike air, skinny jeans en v-hals. En een petje op. Met rugzak.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Godver lopen jullie ook allemaal in van die leren pakjes met breekstaafjes?
Boh pics pls.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, nike air, skinny jeans en v-hals. En een petje op. Met rugzak.
Dat is toch lekker man, met je pillenbakkes in een hoekje lekker op repeat gaanquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kan hier op locatie ook wel los op gaan, ik vind het alleen zo eentonig.
dit niet wetenquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sorry.
O echt leuke muziek jongens! Mag ik een keer mee?
Met een pilletje erin zie ik mezelf hier wel op gaan ja.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is toch lekker man, met je pillenbakkes in een hoekje lekker op repeat gaan
Maar dan is alles leukquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Met een pilletje erin zie ik mezelf hier wel op gaan ja.
Jawel maar ik dacht dat je deze quote deed om mij een lesje te leren.quote:
mooie uitspraak maak er een paardenglitterplaatje van en zet 'm als kadket op je hyvesquote:
3 dagen gelden cerkocht voor 40-50 volgensmij, dat was al belachelijk duur voor hemquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Damn, IF Mark Gonzalez 275k. Als je hem nog hebt heb je geluk.
Die was al 100k ofzo toen die in packs zat.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
3 dagen gelden cerkocht voor 40-50 volgensmij, dat was al belachelijk duur voor hem
Ik heb hem nog nooit onder de 50k gezien, de goedkoopste was 69k tijdens TOTY.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
3 dagen gelden cerkocht voor 40-50 volgensmij, dat was al belachelijk duur voor hem
Bohhh misschien kom ik te laat voor mijn tentamen, dan heb ik er 0 van de 3 gemaakt deze weekquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:29 schreef Dudeweiser het volgende:
morgen minder treinen omdat het zogenaamd gaat sneeuwendat is perfect mooi
quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:45 schreef Lindgren. het volgende:
Tchami is trouwens ook echt een baas. Volledig eigen stijl.
Paar nummers aan elkaar gemixt .
Is al wat 'harder' dan het voorgaande hoor.quote:
Trainingspak? que?quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is al wat 'harder' dan het voorgaande hoor.Met je trainingspak.
O die heb ik nog steeds dagelijks aan ja.quote:
Wel een dubbelzijdige?quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
O die heb ik nog steeds dagelijks aan ja.
Luister even vanaf 7:20quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:45 schreef Lindgren. het volgende:
Tchami is trouwens ook echt een baas. Volledig eigen stijl.
Paar nummers aan elkaar gemixt .
Wie? Of is dit een reminder voor jezelf?quote:
quote:
Jij? Of ben je weer 'aan het werk'?quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wie? Of is dit een reminder voor jezelf?
tyfesquote:
Kan niet tippen aan DJ Dirk Jan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Luister even vanaf 7:20Mijn tafel + tv trillen weg.
Op je werk de reacties van FR12 lezenquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij? Of ben je weer 'aan het werk'?
[..]
tyfes
hier is het nu net droogquote:
TR gemacht en je weet wel waarvoor denk ik.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:55 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Op je werk de reacties van FR12 lezen__________!
Enerverend dagjequote:Op woensdag 28 januari 2015 16:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Altijd leuk als je een silver pack opent en je ziet je duplicates eerst niet. Ik hoopte op een duplicate IF Rekik, maar het was slechts een Aquino.
Altijd leuk iddquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Altijd leuk als je een silver pack opent en je ziet je duplicates eerst niet. Ik hoopte op een duplicate IF Rekik, maar het was slechts een Aquino.
vet ja, helemaal als zoiets gebeurt als je eigenlijk moet lerenquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Poker is on fire.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vet ja, helemaal als zoiets gebeurt als je eigenlijk moet leren
Helemaal niet, ik had mijn tentamen vandaag. Dus nu ben ik vrijquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vet ja, helemaal als zoiets gebeurt als je eigenlijk moet leren
Predictions?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik had mijn tentamen vandaag. Dus nu ben ik vrij
Welk tentamen had je?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik had mijn tentamen vandaag. Dus nu ben ik vrij
Ik denk wel hoger dan de vorige keer.quote:
Dat is toch ook niet zo moeilijk als je een 1 of 2 had?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk wel hoger dan de vorige keer.
Voor de rest geen idee. Ik kwam er wel aardig uit deze keer (op 1 vraag na)
Een neger met vogelkak in zijn haar? Nee? Mag ik een klinker kopen?quote:
Een prijsdaling van SIF Pogba.quote:
Ik kan met quicktime gewoon een opname maken van mijn scherm. Maar ik weet niet of dat alleen bij Apple isquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb trouwens al ideeën voor nieuwe video's, nu nog bedenken hoe ik deze op ga nemen want Fraps doet het nog steeds niet.
tchami is een boss.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Luister even vanaf 7:20Mijn tafel + tv trillen weg.
camtasiaquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb trouwens al ideeën voor nieuwe video's, nu nog bedenken hoe ik deze op ga nemen want Fraps doet het nog steeds niet.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een neger met vogelkak in zijn haar? Nee? Mag ik een klinker kopen?
Thanks, even luisteren.quote:
mwah ik heb ze wel eens beter gezien.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:39 schreef Lindgren. het volgende:
Kijk trouwens hoe ik net in de 90' minuut de 4-3 maak.Eerst volledig verneuken en het dan zo afmaken.
Hoe doe je dat, zo'n filmpje uploaden naar youtube? Als ik een leuke goal heb gemaakt, dan neem ik het op met mn telefoontjequote:Op woensdag 28 januari 2015 17:39 schreef Lindgren. het volgende:
Kijk trouwens hoe ik net in de 90' minuut de 4-3 maak.Eerst volledig verneuken en het dan zo afmaken.
Ik ook bebe, moest alleen een beetje garpen om hoe die keeper instapt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mwah ik heb ze wel eens beter gezien.
Er zit een schattig share-knopje op je controller.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:40 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, zo'n filmpje uploaden naar youtube? Als ik een leuke goal heb gemaakt, dan neem ik het op met mn telefoontje
Bebe, dat is nou een goede voetballerquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ook bebe, moest alleen een beetje garpen om hoe die keeper instapt.
De nieuwe Ronaldo.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Bebe, dat is nou een goede voetballer
Oh, dacht dat je daar mee live kon uitzendenquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Er zit een schattig share-knopje op je controller.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:42 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je daar mee live kon uitzendenStraks maar eens uitzoeken dan
Goeie aankoop van Man U was dat.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Bebe, dat is nou een goede voetballer
Dat kan ook ja.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:42 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je daar mee live kon uitzendenStraks maar eens uitzoeken dan
Hahaha zeg ik dan.quote:
Inderdaad. Lekker belangrijk.quote:
Jeboy kiid vast welquote:
Binnenkort. Datum staat er nog niet bij.quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:25 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Jeboy kiid vast wel
@Rijstbal, geen idee en boeit me ook niet
Veel linkspotenquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:47 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Tips/verbeteringen zijn welkom
Benzema. En Ramos.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:47 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Tips/verbeteringen zijn welkom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |