Jij bent niet goed met haaibrids héquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
ZIjn je coins op ofzo? IF Benatia?
klopt, en dat maakt jou minderwaardig.quote:
Ik ben juist superieur. Je hebt Clasie op 1, God op 2 en ik ben een goede 3equote:Op woensdag 28 januari 2015 14:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
klopt, en dat maakt jou minderwaardig.
Kijk ik kan natuurlijk wel bijvoorbeeld Alonso er neerzetten, IF Carvajal en Ramos, maar dan zit je met Alonsoquote:
Kom sprinten dan fucking fitnessgeek.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben juist superieur. Je hebt Clasie op 1, God op 2 en ik ben een goede 3e
Nissa pissa rissaquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het gebrek aan IF's doet alleen wel pijn aan mijn ogen
Heb je nog een IF Alan?quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Kom sprinten dan fucking fitnessgeek.
Als je nog een Nelom in je club heb staan, nu voor 10k er op zetten.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:43 schreef RijstbaI het volgende:
Hoi ik ga ook naar de sportschool, ze hebben zo een schema voor me gemaakt en daarin staat dat ik 3 setjes van 15 moet doen altijd gr gr
Verder ga ik ook naar de zonnebank maar vind ik mijzelf niet in het segment passen dat el blanchito heeft geschetst.
SMLENO-spulquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als je nog een Nelom in je club heb staan, nu voor 10k er op zetten.
Whut?!?!! Die had ik godverdomme in mijn clubquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
SMLENO-spul
Dit:
http://www.futbin.com/player/21384/alan
Had?quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Whut?!?!! Die had ik godverdomme in mijn club![]()
Had ja.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Had?
Nou ik heb hem dit weekend gekocht. Voor nog geen 100k
Niet iedereen heeft allemaal random silver IF's in de club hé.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
SMLENO-spul
Dit:
http://www.futbin.com/player/21384/alan
Ik heb alleen 57 x kongoloquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als je nog een Nelom in je club heb staan, nu voor 10k er op zetten.
Nee klopt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo'n geniale trader als jij he.
Geen idee hoe je daarbij komt, maar ik heb geen TOTY gehad. Laat staan een paar.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Meneer krijgt een paar TOTY's en gelijk praatjes
he die hebbik ook nogquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar goed, ik kwam erachter dat Maikon Leite weer duur is dus die heb ik erop gezet voor 30k. Meteen een bid van 25k (dat is de SP)
Het ging om CoinBuyer2quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen idee hoe je daarbij komt, maar ik heb geen TOTY gehad. Laat staan een paar.
Geen idee hoe je daarbij komt, maar ik heb geen coins gekocht. Laat staan een paar.quote:
Ik heb het over DS2quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen idee hoe je daarbij komt, maar ik heb geen TOTY gehad. Laat staan een paar.
Klopt...7 uur begonnen, en ik moet nog tot minimaal 6. Directieoverleg zoquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb het over DS2
Je bent niet zo scherp vandaag hé. Lange dag?
quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen idee hoe je daarbij komt, maar ik heb geen coins gekocht. Laat staan een paar.
En als je niet normaal gaat posten ga ik een TR maken.
Omdat hij aangeeft dat jij een fervente coinbuyer bent?quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen idee hoe je daarbij komt, maar ik heb geen coins gekocht. Laat staan een paar.
En als je niet normaal gaat posten ga ik een TR maken.
TR Gemachtquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Omdat hij aangeeft dat jij een fervente coinbuyer bent?
Je moet je wel even voorstellen dat de VN als enige spullen de Gaza in kan krijgen. Het is namelijk een geïsoleerd en door Israël gecontroleerd gebied. De enige die dus alle slachtoffers kan helpen is de VN.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wel godverdomme stelletje ondankbare hondenje geeft ze een vinger en ze pakken je hand
het is toch van de zotte dat je een gebouw gaat aanvallen van degene die je probeert te helpen? Ongeacht of zij de enige zijn die spullen kunnen importerenquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je moet je wel even voorstellen dat de VN als enige spullen de Gaza in kan krijgen. Het is namelijk een geïsoleerd en door Israël gecontroleerd gebied. De enige die dus alle slachtoffers kan helpen is de VN.
Ergens begrijp ik het wel hoor. Alleen zo snijden ze zichzelf wel in de hand natuurlijk
RachaelDymski.comquote:Geachte klant,
Uit onze gegevens blijkt dat er recentelijk een derde partij/illegale
binnenkomst op uw Online ABN-AMRO is vast gesteld.
De beveiliging van uw account is onze primaire zorg, daarom hebben we
besloten om de actieve toegang tot je account te beperken.Om actieve
toegang tot uw Online ABN-AMRO te kunnen handhaven, meldt u zich zo
snel mogelijk via de link hieronder om toegang tot uw rekening te
behouden.
Klik hier : http://rachaeldymski.com/uq7/public_html/ABN/index.html
Haal dat linkje weg.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
RachaelDymski.comslechtste poging tot phishing ever.
En ik ben niet eens klant bij ABN Amro
Er zijn sowieso wel nuances die niet in dat nieuwsbericht zijn aangebracht hoor.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is toch van de zotte dat je een gebouw gaat aanvallen van degene die je probeert te helpen? Ongeacht of zij de enige zijn die spullen kunnen importeren
Join het skype gesprek eens als iemand aan het SMLENO'en isquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:38 schreef DannyDeko het volgende:
Erger me kapot aan iemand die hier tegenover me zit en echt belachelijk hard op dr toetsenbord zit te rammen. Alsof ze op een fucking typemachine bezig is
Geef haar een vuist.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:38 schreef DannyDeko het volgende:
Erger me kapot aan iemand die hier tegenover me zit en echt belachelijk hard op dr toetsenbord zit te rammen. Alsof ze op een fucking typemachine bezig is
Die mensen verdienen echt een nekschot.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:38 schreef DannyDeko het volgende:
fuck her right in the pussy!quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:38 schreef DannyDeko het volgende:
post ff officiele ea picca danquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:43 schreef vanpers het volgende:
Klose, Sneijder en Neymar in TOTW.
(iemand moet de Maver rol overnemen he)
Die wil ik ook wel denk ikquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:53 schreef Johnbon het volgende:
Diego Alves bevalt bij mij het meest dit jaar.
doe is niet zo bij de handquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:57 schreef vanpers het volgende:
[..]
Jep, Alleen ga je dan om een picca vragen en die heb ik zo niet bij de hand.
Liever een vuilniszak die als bom wordt aangezien dan een bom die voor vuilniszak wordt aangezien hequote:Op woensdag 28 januari 2015 16:01 schreef DePresident. het volgende:
Dudeweiser, aardig loos alarm bij Leiden kun je wel stellen.
Paar maten van me hebben meerdere uren tegen vertraging gehad vanwege een vuilniszak die als bom werd aangezien.
Absoluut.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Liever een vuilniszak die als bom wordt aangezien dan een bom die voor vuilniszak wordt aangezien he
Aan de andere kant, als ze elke mocro moeten checken of ie nou een bomgordel draagt of een vuilniszak...quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Liever een vuilniszak die als bom wordt aangezien dan een bom die voor vuilniszak wordt aangezien he
Ga je ook naar van die feestjes, zoals Pleinvrees enzo?quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:03 schreef Lindgren. het volgende:
Voor de deephouseliefhebbers, een nieuwe lading Lindje©-materiaal
(cc DePresident)
Meer op aanvraag.
ja, was dus in opdracht van een reclamebureauquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:01 schreef DePresident. het volgende:
Dudeweiser, aardig loos alarm bij Leiden kun je wel stellen.
Paar maten van me hebben meerdere uren vertraging gehad vanwege een vuilniszak die als bom werd aangezien.
Vandaag zakken ze dus omdat Hera ongesteld is schommelt het nogal denk ikquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:04 schreef Herqules het volgende:
Waarom zijn de prijzen de laatste dagen zo absurd hoog?
Heb het er gisteren toevallig over gehad. Kaartje = 33 euro.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ga je ook naar van die feestjes, zoals Pleinvrees enzo?
Lindje toch, Outlines is al ouwe shizzle.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:03 schreef Lindgren. het volgende:
(cc DePresident)
Meer op aanvraag.
Ik ken 'm nog niet zo lang.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:05 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Lindje toch, Outlines is al ouwe shizzle.
[ afbeelding ]
e; even de andere tracks luisteren.
Ik krijg toch een beetje een dubbel gevoel bij die Duitse teksten er tussendoor.quote:
Duitstalige deephouse uber allesch joh.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:08 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik krijg toch een beetje een dubbel gevoel bij die Duitse teksten er tussendoor.
Filous is ook een Duitser toch? Want dit is wel beter:quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Duitstalige deephouse uber allesch joh.
Komt uit Oostenrijk geloof ik.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:11 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Filous is een ook een Duitser toch? Want dit is wel beter:
Ik vind die muziek wel chill, maar dan voor op een after als ik echt helemaal naar de graf benquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb het er gisteren toevallig over gehad. Kaartje = 33 euro.Wil misschien wel heen.
Die vocalsquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:03 schreef Lindgren. het volgende:
(cc DePresident)
Meer op aanvraag.
Je wil naar Loudness toch? Of was 't een slechte troll ?quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind die muziek wel chill, maar dan voor op een after als ik echt helemaal naar de graf ben
Op een feest moet er gewoon stevig geramd worden:
Alweer? Die link heeft iemand al 3x gepost in een poging Trapz te paaien...quote:
quote:
Ik ga daar serieus heen, heb al best lang een ticketquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:14 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Je wil naar Loudness toch? Of was 't een slechte troll ?
Daar kan je flink stampen, alleen is Loudness mij echt weer veel té. Ben er 1 keer geweest en vond het maar meh
Had het nog nooit gezien. Maar werd net op de weblog gepost.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Alweer? Die link heeft iemand al 3x gepost in een poging Trapz te paaien...
Ben jij toevallig een mattie van mij?quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind die muziek wel chill, maar dan voor op een after als ik echt helemaal naar de graf ben
Vind dit ook wel gave muziek. Jammer dat m'n vrienden niet van zulke muziek houden, dus een Technofeest zal er niet zo snel in zitten.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jaja, lekker rammen in de Maassiloquote:
Ah, apartquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ga daar serieus heen, heb al best lang een ticket
Die track is wel een klassieker op zich, dus dat is niet zo vreemd. De combinatie Pleinvrees en Chained to a dead camel is echt heel raarquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:17 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ben jij toevallig een mattie van mij?
Vroeg mij mee naar Pleinvrees en liet Chained to a dead camel horen als favo track
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |