Geen idee hoe je daarbij komt, maar ik heb geen TOTY gehad. Laat staan een paar.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Meneer krijgt een paar TOTY's en gelijk praatjes
he die hebbik ook nogquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar goed, ik kwam erachter dat Maikon Leite weer duur is dus die heb ik erop gezet voor 30k. Meteen een bid van 25k (dat is de SP)
Het ging om CoinBuyer2quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen idee hoe je daarbij komt, maar ik heb geen TOTY gehad. Laat staan een paar.
Geen idee hoe je daarbij komt, maar ik heb geen coins gekocht. Laat staan een paar.quote:
Ik heb het over DS2quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen idee hoe je daarbij komt, maar ik heb geen TOTY gehad. Laat staan een paar.
Klopt...7 uur begonnen, en ik moet nog tot minimaal 6. Directieoverleg zoquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb het over DS2
Je bent niet zo scherp vandaag hé. Lange dag?
quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen idee hoe je daarbij komt, maar ik heb geen coins gekocht. Laat staan een paar.
En als je niet normaal gaat posten ga ik een TR maken.
Omdat hij aangeeft dat jij een fervente coinbuyer bent?quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen idee hoe je daarbij komt, maar ik heb geen coins gekocht. Laat staan een paar.
En als je niet normaal gaat posten ga ik een TR maken.
TR Gemachtquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Omdat hij aangeeft dat jij een fervente coinbuyer bent?
Je moet je wel even voorstellen dat de VN als enige spullen de Gaza in kan krijgen. Het is namelijk een geïsoleerd en door Israël gecontroleerd gebied. De enige die dus alle slachtoffers kan helpen is de VN.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wel godverdomme stelletje ondankbare hondenje geeft ze een vinger en ze pakken je hand
het is toch van de zotte dat je een gebouw gaat aanvallen van degene die je probeert te helpen? Ongeacht of zij de enige zijn die spullen kunnen importerenquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je moet je wel even voorstellen dat de VN als enige spullen de Gaza in kan krijgen. Het is namelijk een geïsoleerd en door Israël gecontroleerd gebied. De enige die dus alle slachtoffers kan helpen is de VN.
Ergens begrijp ik het wel hoor. Alleen zo snijden ze zichzelf wel in de hand natuurlijk
RachaelDymski.comquote:Geachte klant,
Uit onze gegevens blijkt dat er recentelijk een derde partij/illegale
binnenkomst op uw Online ABN-AMRO is vast gesteld.
De beveiliging van uw account is onze primaire zorg, daarom hebben we
besloten om de actieve toegang tot je account te beperken.Om actieve
toegang tot uw Online ABN-AMRO te kunnen handhaven, meldt u zich zo
snel mogelijk via de link hieronder om toegang tot uw rekening te
behouden.
Klik hier : http://rachaeldymski.com/uq7/public_html/ABN/index.html
Haal dat linkje weg.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
RachaelDymski.comslechtste poging tot phishing ever.
En ik ben niet eens klant bij ABN Amro
Er zijn sowieso wel nuances die niet in dat nieuwsbericht zijn aangebracht hoor.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is toch van de zotte dat je een gebouw gaat aanvallen van degene die je probeert te helpen? Ongeacht of zij de enige zijn die spullen kunnen importeren
Join het skype gesprek eens als iemand aan het SMLENO'en isquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:38 schreef DannyDeko het volgende:
Erger me kapot aan iemand die hier tegenover me zit en echt belachelijk hard op dr toetsenbord zit te rammen. Alsof ze op een fucking typemachine bezig is
Geef haar een vuist.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:38 schreef DannyDeko het volgende:
Erger me kapot aan iemand die hier tegenover me zit en echt belachelijk hard op dr toetsenbord zit te rammen. Alsof ze op een fucking typemachine bezig is
Die mensen verdienen echt een nekschot.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:38 schreef DannyDeko het volgende:
fuck her right in the pussy!quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:38 schreef DannyDeko het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |