Vandaag zakken ze dus omdat Hera ongesteld is schommelt het nogal denk ikquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:04 schreef Herqules het volgende:
Waarom zijn de prijzen de laatste dagen zo absurd hoog?
Heb het er gisteren toevallig over gehad. Kaartje = 33 euro.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ga je ook naar van die feestjes, zoals Pleinvrees enzo?
Lindje toch, Outlines is al ouwe shizzle.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:03 schreef Lindgren. het volgende:
Voor de deephouseliefhebbers, een nieuwe lading Lindje©-materiaal
(cc DePresident)
Meer op aanvraag.
Ik ken 'm nog niet zo lang.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:05 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Lindje toch, Outlines is al ouwe shizzle.
[ afbeelding ]
e; even de andere tracks luisteren.
Ik krijg toch een beetje een dubbel gevoel bij die Duitse teksten er tussendoor.quote:
Duitstalige deephouse uber allesch joh.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:08 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik krijg toch een beetje een dubbel gevoel bij die Duitse teksten er tussendoor.
Filous is ook een Duitser toch? Want dit is wel beter:quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Duitstalige deephouse uber allesch joh.
Komt uit Oostenrijk geloof ik.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:11 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Filous is een ook een Duitser toch? Want dit is wel beter:
Ik vind die muziek wel chill, maar dan voor op een after als ik echt helemaal naar de graf benquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb het er gisteren toevallig over gehad. Kaartje = 33 euro.Wil misschien wel heen.
Die vocalsquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:03 schreef Lindgren. het volgende:
Voor de deephouseliefhebbers, een nieuwe lading Lindje©-materiaal
(cc DePresident)
Meer op aanvraag.
Je wil naar Loudness toch? Of was 't een slechte troll ?quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind die muziek wel chill, maar dan voor op een after als ik echt helemaal naar de graf ben
Op een feest moet er gewoon stevig geramd worden:
Alweer? Die link heeft iemand al 3x gepost in een poging Trapz te paaien...quote:
quote:
Ik ga daar serieus heen, heb al best lang een ticketquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:14 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Je wil naar Loudness toch? Of was 't een slechte troll ?
Daar kan je flink stampen, alleen is Loudness mij echt weer veel té. Ben er 1 keer geweest en vond het maar meh
Had het nog nooit gezien. Maar werd net op de weblog gepost.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Alweer? Die link heeft iemand al 3x gepost in een poging Trapz te paaien...
Ben jij toevallig een mattie van mij?quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind die muziek wel chill, maar dan voor op een after als ik echt helemaal naar de graf ben
Vind dit ook wel gave muziek. Jammer dat m'n vrienden niet van zulke muziek houden, dus een Technofeest zal er niet zo snel in zitten.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jaja, lekker rammen in de Maassiloquote:
Ah, apartquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ga daar serieus heen, heb al best lang een ticket
Die track is wel een klassieker op zich, dus dat is niet zo vreemd. De combinatie Pleinvrees en Chained to a dead camel is echt heel raarquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:17 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ben jij toevallig een mattie van mij?
Vroeg mij mee naar Pleinvrees en liet Chained to a dead camel horen als favo track
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |