post ff officiele ea picca danquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:43 schreef vanpers het volgende:
Klose, Sneijder en Neymar in TOTW.
(iemand moet de Maver rol overnemen he)
Die wil ik ook wel denk ikquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:53 schreef Johnbon het volgende:
Diego Alves bevalt bij mij het meest dit jaar.
doe is niet zo bij de handquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:57 schreef vanpers het volgende:
[..]
Jep, Alleen ga je dan om een picca vragen en die heb ik zo niet bij de hand.
Liever een vuilniszak die als bom wordt aangezien dan een bom die voor vuilniszak wordt aangezien hequote:Op woensdag 28 januari 2015 16:01 schreef DePresident. het volgende:
Dudeweiser, aardig loos alarm bij Leiden kun je wel stellen.
Paar maten van me hebben meerdere uren tegen vertraging gehad vanwege een vuilniszak die als bom werd aangezien.
Absoluut.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Liever een vuilniszak die als bom wordt aangezien dan een bom die voor vuilniszak wordt aangezien he
Aan de andere kant, als ze elke mocro moeten checken of ie nou een bomgordel draagt of een vuilniszak...quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Liever een vuilniszak die als bom wordt aangezien dan een bom die voor vuilniszak wordt aangezien he
Ga je ook naar van die feestjes, zoals Pleinvrees enzo?quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:03 schreef Lindgren. het volgende:
Voor de deephouseliefhebbers, een nieuwe lading Lindje©-materiaal
(cc DePresident)
Meer op aanvraag.
ja, was dus in opdracht van een reclamebureauquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:01 schreef DePresident. het volgende:
Dudeweiser, aardig loos alarm bij Leiden kun je wel stellen.
Paar maten van me hebben meerdere uren vertraging gehad vanwege een vuilniszak die als bom werd aangezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |