nobody gives a fuck about vrouwenvoetbalquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:11 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam vorige week bij de AH mijn held/pro tegen
quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:11 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam vorige week bij de AH mijn held/pro tegen
Ja maar dan is het gedateerdquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit dus.
Trapz, we zijn het een keer ergens over eens.
@POTS, dat boek wat jij linkte heb ik voor kerst gehadGa er de volgende vakantie aan beginnen.
Van Persie, vleugels Hazard en Robbenquote:
Zou je mijn teamgod willen zien met Sneijdertje?!quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Nelom uit een pack. insta verkoopthanks futpulse.
Toen ik dit las dacht ik dat die uit de kast was gekomenquote:Op woensdag 28 januari 2015 13:48 schreef FCsuarez het volgende:
Figo weet nu niet helemaal of ik ditof
vind.
Niet de persoon waar ik het achter gezocht had in ieder geval.
Jaquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou je mijn teamgod willen zien met Sneijdertje?!
Zeg alsjeblieft ja
jij had figo graag uit een kast zien komen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Toen ik dit las dacht ik dat die uit de kast was gekomen![]()
maar kandidaat voor Fifa presidentschap dus, mweh
Echt dom, ga je je stemmen tegen blatter ook nog verdelen, zo wint ie zekerquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Toen ik dit las dacht ik dat die uit de kast was gekomen![]()
maar kandidaat voor Fifa presidentschap dus, mweh
Of Ginola, Figo of wie dan ook nu verliest van Blatter boeit me niet zo veel.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij had figo graag uit een kast zien komen.
gewoon de column van menno pot even lezenquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Of Ginola, Figo of wie dan ook nu verliest van Blatter boeit me niet zo veel.
Sowieso gaat het echt niet veel beter worden allemaal als er een andere president zit, zie Platini bij de UEFA, de echte macht zit bij het geld en dat gaat niet weg met Blatter. Het wordt nooit meer zoals "vroeger".
Die Spaanse bond is behoorlijk corrupt. De arbitrage daar is echt een lachertjequote:Op woensdag 28 januari 2015 14:32 schreef Zhano het volgende:
CR7 slechts 2 wedstrijden geschorstDe bond poept in de broek voor Real.
mehhhh, matig.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het gebrek aan IF's doet alleen wel pijn aan mijn ogen
ZIjn je coins op ofzo? IF Benatia?quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het gebrek aan IF's doet alleen wel pijn aan mijn ogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |