hier is het nu net droogquote:
TR gemacht en je weet wel waarvoor denk ik.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:55 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Op je werk de reacties van FR12 lezen__________!
Enerverend dagjequote:Op woensdag 28 januari 2015 16:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Altijd leuk als je een silver pack opent en je ziet je duplicates eerst niet. Ik hoopte op een duplicate IF Rekik, maar het was slechts een Aquino.
Altijd leuk iddquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Altijd leuk als je een silver pack opent en je ziet je duplicates eerst niet. Ik hoopte op een duplicate IF Rekik, maar het was slechts een Aquino.
vet ja, helemaal als zoiets gebeurt als je eigenlijk moet lerenquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Poker is on fire.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vet ja, helemaal als zoiets gebeurt als je eigenlijk moet leren
Helemaal niet, ik had mijn tentamen vandaag. Dus nu ben ik vrijquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vet ja, helemaal als zoiets gebeurt als je eigenlijk moet leren
Predictions?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik had mijn tentamen vandaag. Dus nu ben ik vrij
Welk tentamen had je?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik had mijn tentamen vandaag. Dus nu ben ik vrij
Ik denk wel hoger dan de vorige keer.quote:
Dat is toch ook niet zo moeilijk als je een 1 of 2 had?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk wel hoger dan de vorige keer.
Voor de rest geen idee. Ik kwam er wel aardig uit deze keer (op 1 vraag na)
Een neger met vogelkak in zijn haar? Nee? Mag ik een klinker kopen?quote:
Een prijsdaling van SIF Pogba.quote:
Ik kan met quicktime gewoon een opname maken van mijn scherm. Maar ik weet niet of dat alleen bij Apple isquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb trouwens al ideeën voor nieuwe video's, nu nog bedenken hoe ik deze op ga nemen want Fraps doet het nog steeds niet.
tchami is een boss.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Luister even vanaf 7:20Mijn tafel + tv trillen weg.
camtasiaquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb trouwens al ideeën voor nieuwe video's, nu nog bedenken hoe ik deze op ga nemen want Fraps doet het nog steeds niet.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een neger met vogelkak in zijn haar? Nee? Mag ik een klinker kopen?
Thanks, even luisteren.quote:
mwah ik heb ze wel eens beter gezien.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:39 schreef Lindgren. het volgende:
Kijk trouwens hoe ik net in de 90' minuut de 4-3 maak.Eerst volledig verneuken en het dan zo afmaken.
Hoe doe je dat, zo'n filmpje uploaden naar youtube? Als ik een leuke goal heb gemaakt, dan neem ik het op met mn telefoontjequote:Op woensdag 28 januari 2015 17:39 schreef Lindgren. het volgende:
Kijk trouwens hoe ik net in de 90' minuut de 4-3 maak.Eerst volledig verneuken en het dan zo afmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |