Is al wat 'harder' dan het voorgaande hoor.quote:
Trainingspak? que?quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is al wat 'harder' dan het voorgaande hoor.Met je trainingspak.
O die heb ik nog steeds dagelijks aan ja.quote:
Wel een dubbelzijdige?quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
O die heb ik nog steeds dagelijks aan ja.
Luister even vanaf 7:20quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:45 schreef Lindgren. het volgende:
Tchami is trouwens ook echt een baas. Volledig eigen stijl.
Paar nummers aan elkaar gemixt .
Wie? Of is dit een reminder voor jezelf?quote:
quote:
Jij? Of ben je weer 'aan het werk'?quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wie? Of is dit een reminder voor jezelf?
tyfesquote:
Kan niet tippen aan DJ Dirk Jan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Luister even vanaf 7:20Mijn tafel + tv trillen weg.
Op je werk de reacties van FR12 lezenquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij? Of ben je weer 'aan het werk'?
[..]
tyfes
hier is het nu net droogquote:
TR gemacht en je weet wel waarvoor denk ik.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:55 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Op je werk de reacties van FR12 lezen__________!
Enerverend dagjequote:Op woensdag 28 januari 2015 16:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Altijd leuk als je een silver pack opent en je ziet je duplicates eerst niet. Ik hoopte op een duplicate IF Rekik, maar het was slechts een Aquino.
Altijd leuk iddquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Altijd leuk als je een silver pack opent en je ziet je duplicates eerst niet. Ik hoopte op een duplicate IF Rekik, maar het was slechts een Aquino.
vet ja, helemaal als zoiets gebeurt als je eigenlijk moet lerenquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Poker is on fire.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vet ja, helemaal als zoiets gebeurt als je eigenlijk moet leren
Helemaal niet, ik had mijn tentamen vandaag. Dus nu ben ik vrijquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vet ja, helemaal als zoiets gebeurt als je eigenlijk moet leren
Predictions?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik had mijn tentamen vandaag. Dus nu ben ik vrij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |