Vroegaaaah in Tropicanaquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:18 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jaja, lekker rammen in de Maassilo
[..]
Ah, apartHet is nogal een groot verschil qua muziek imo
Ik ging eerst altijd naar hardstyle, maar ben "overgestapt" op techno. Het BPM ligt wat lager, maar als je die laatste track (Perc - Hyperlink) luistert, dan hoor je een soort langzamere hardstylequote:Op woensdag 28 januari 2015 16:18 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jaja, lekker rammen in de Maassilo
[..]
Ah, apartHet is nogal een groot verschil qua muziek imo
Ik kan hier op locatie ook wel los op gaan, ik vind het alleen zo eentonig.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die track is wel een klassieker op zich, dus dat is niet zo vreemd. De combinatie Pleinvrees en Chained to a dead camel is echt heel raar. Want Pleinvrees is juist die shit van Lindgren.
it is nice to be important, but more important to be nice!quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Godver lopen jullie ook allemaal in van die leren pakjes met breekstaafjes?
Sorry.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
it is nice to be important, but more important to be nice!
Onthoud dat Trapzie
Nee, nike air, skinny jeans en v-hals. En een petje op. Met rugzak.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Godver lopen jullie ook allemaal in van die leren pakjes met breekstaafjes?
Boh pics pls.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, nike air, skinny jeans en v-hals. En een petje op. Met rugzak.
Dat is toch lekker man, met je pillenbakkes in een hoekje lekker op repeat gaanquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kan hier op locatie ook wel los op gaan, ik vind het alleen zo eentonig.
dit niet wetenquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sorry.
O echt leuke muziek jongens! Mag ik een keer mee?
Met een pilletje erin zie ik mezelf hier wel op gaan ja.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is toch lekker man, met je pillenbakkes in een hoekje lekker op repeat gaan
Maar dan is alles leukquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Met een pilletje erin zie ik mezelf hier wel op gaan ja.
Jawel maar ik dacht dat je deze quote deed om mij een lesje te leren.quote:
mooie uitspraak maak er een paardenglitterplaatje van en zet 'm als kadket op je hyvesquote:
3 dagen gelden cerkocht voor 40-50 volgensmij, dat was al belachelijk duur voor hemquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Damn, IF Mark Gonzalez 275k. Als je hem nog hebt heb je geluk.
Die was al 100k ofzo toen die in packs zat.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
3 dagen gelden cerkocht voor 40-50 volgensmij, dat was al belachelijk duur voor hem
Ik heb hem nog nooit onder de 50k gezien, de goedkoopste was 69k tijdens TOTY.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
3 dagen gelden cerkocht voor 40-50 volgensmij, dat was al belachelijk duur voor hem
Bohhh misschien kom ik te laat voor mijn tentamen, dan heb ik er 0 van de 3 gemaakt deze weekquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:29 schreef Dudeweiser het volgende:
morgen minder treinen omdat het zogenaamd gaat sneeuwendat is perfect mooi
quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:45 schreef Lindgren. het volgende:
Tchami is trouwens ook echt een baas. Volledig eigen stijl.
Paar nummers aan elkaar gemixt .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |