Duitstalige deephouse uber allesch joh.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:08 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik krijg toch een beetje een dubbel gevoel bij die Duitse teksten er tussendoor.
Filous is ook een Duitser toch? Want dit is wel beter:quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Duitstalige deephouse uber allesch joh.
Komt uit Oostenrijk geloof ik.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:11 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Filous is een ook een Duitser toch? Want dit is wel beter:
Ik vind die muziek wel chill, maar dan voor op een after als ik echt helemaal naar de graf benquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb het er gisteren toevallig over gehad. Kaartje = 33 euro.Wil misschien wel heen.
Die vocalsquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:03 schreef Lindgren. het volgende:
Voor de deephouseliefhebbers, een nieuwe lading Lindje©-materiaal
(cc DePresident)
Meer op aanvraag.
Je wil naar Loudness toch? Of was 't een slechte troll ?quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind die muziek wel chill, maar dan voor op een after als ik echt helemaal naar de graf ben
Op een feest moet er gewoon stevig geramd worden:
Alweer? Die link heeft iemand al 3x gepost in een poging Trapz te paaien...quote:
quote:
Ik ga daar serieus heen, heb al best lang een ticketquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:14 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Je wil naar Loudness toch? Of was 't een slechte troll ?
Daar kan je flink stampen, alleen is Loudness mij echt weer veel té. Ben er 1 keer geweest en vond het maar meh
Had het nog nooit gezien. Maar werd net op de weblog gepost.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Alweer? Die link heeft iemand al 3x gepost in een poging Trapz te paaien...
Ben jij toevallig een mattie van mij?quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind die muziek wel chill, maar dan voor op een after als ik echt helemaal naar de graf ben
Vind dit ook wel gave muziek. Jammer dat m'n vrienden niet van zulke muziek houden, dus een Technofeest zal er niet zo snel in zitten.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jaja, lekker rammen in de Maassiloquote:
Ah, apartquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ga daar serieus heen, heb al best lang een ticket
Die track is wel een klassieker op zich, dus dat is niet zo vreemd. De combinatie Pleinvrees en Chained to a dead camel is echt heel raarquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:17 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ben jij toevallig een mattie van mij?
Vroeg mij mee naar Pleinvrees en liet Chained to a dead camel horen als favo track
Vroegaaaah in Tropicanaquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:18 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jaja, lekker rammen in de Maassilo
[..]
Ah, apartHet is nogal een groot verschil qua muziek imo
Ik ging eerst altijd naar hardstyle, maar ben "overgestapt" op techno. Het BPM ligt wat lager, maar als je die laatste track (Perc - Hyperlink) luistert, dan hoor je een soort langzamere hardstylequote:Op woensdag 28 januari 2015 16:18 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jaja, lekker rammen in de Maassilo
[..]
Ah, apartHet is nogal een groot verschil qua muziek imo
Ik kan hier op locatie ook wel los op gaan, ik vind het alleen zo eentonig.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die track is wel een klassieker op zich, dus dat is niet zo vreemd. De combinatie Pleinvrees en Chained to a dead camel is echt heel raar. Want Pleinvrees is juist die shit van Lindgren.
it is nice to be important, but more important to be nice!quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Godver lopen jullie ook allemaal in van die leren pakjes met breekstaafjes?
Sorry.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
it is nice to be important, but more important to be nice!
Onthoud dat Trapzie
Nee, nike air, skinny jeans en v-hals. En een petje op. Met rugzak.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Godver lopen jullie ook allemaal in van die leren pakjes met breekstaafjes?
Boh pics pls.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, nike air, skinny jeans en v-hals. En een petje op. Met rugzak.
Dat is toch lekker man, met je pillenbakkes in een hoekje lekker op repeat gaanquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kan hier op locatie ook wel los op gaan, ik vind het alleen zo eentonig.
dit niet wetenquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sorry.
O echt leuke muziek jongens! Mag ik een keer mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |