Ik ook bebe, moest alleen een beetje garpen om hoe die keeper instapt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mwah ik heb ze wel eens beter gezien.
Er zit een schattig share-knopje op je controller.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:40 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, zo'n filmpje uploaden naar youtube? Als ik een leuke goal heb gemaakt, dan neem ik het op met mn telefoontje
Bebe, dat is nou een goede voetballerquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ook bebe, moest alleen een beetje garpen om hoe die keeper instapt.
De nieuwe Ronaldo.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Bebe, dat is nou een goede voetballer
Oh, dacht dat je daar mee live kon uitzendenquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Er zit een schattig share-knopje op je controller.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:42 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je daar mee live kon uitzendenStraks maar eens uitzoeken dan
Goeie aankoop van Man U was dat.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Bebe, dat is nou een goede voetballer
Dat kan ook ja.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:42 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je daar mee live kon uitzendenStraks maar eens uitzoeken dan
Hahaha zeg ik dan.quote:
Inderdaad. Lekker belangrijk.quote:
Jeboy kiid vast welquote:
Binnenkort. Datum staat er nog niet bij.quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:25 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Jeboy kiid vast wel
@Rijstbal, geen idee en boeit me ook niet
Veel linkspotenquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:47 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Tips/verbeteringen zijn welkom
Benzema. En Ramos.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:47 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Tips/verbeteringen zijn welkom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |