Maar is scharen met een andere vrouw de moeite waard? Of vooral onpraktisch?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:54 schreef rhubarbje het volgende:
Ik lees net iets over scharen en ik denk meteen aan lesbische sex maar het ging over echte scharen
Neuh, ik niet iig. Ik ben altijd bereid iets extra's te doen, als de omstandigheden goed zijn. Maar ik werk nog steeds liever niet dan welquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:52 schreef Anthraxx het volgende:
Maar misschien zijn wij ook gewoon een stel idiote work-aholics.
Ja, heb ik ook gedaan en het is geluktquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:52 schreef rhubarbje het volgende:
Vaste lasten kun je toch ongeveer Opzoeken?
Ik dus niet, ik heb het snel te warm, dus de verwarming staat bij mij over het algemeen op 15 graden, af en toe 's avonds hoger.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:58 schreef HeatWave het volgende:
Zuinig, wat is dat?.
Ik ben echt zo iemand die overal geld verspilt door laks zijn, of het nou stroom water of verwarming oid is.
Het is niet doelbewust ofzo. Maar ik stook doodleuk met een raam open, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dus niet, ik heb het snel te warm, dus de verwarming staat bij mij over het algemeen op 15 graden, af en toe 's avonds hoger.
Water ben ik heel zuinig mee, ik houd echt niet van verspilling van water.
Dat is toch zondequote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is niet doelbewust ofzo. Maar ik stook doodleuk met een raam open, dat soort dingen.
En ik heb abo's op dingen die ik niet meer gebruik en zeg het dan niet op etc.
Das niet zo hoor, maar wel genoeg gewoon om dit soort dingen dus niet uit te hoeven zoeken, al zou ik het verdomme wel gewoon moeten doen natuurlijk, het is dom en zonde.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:04 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb soms het gevoel alsof HW echt een fortuin verdient
Jij bent niet de enigequote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:04 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb soms het gevoel alsof HW echt een fortuin verdient
Nouja t moet wel. Want zou niet weten hoe je met een gewoon normaal/goed salaris met jouw levenswijze kan rondkomenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:05 schreef HeatWave het volgende:
Das niet zo hoor, maar wel genoeg gewoon om dit soort dingen dus niet uit te hoeven zoeken, al zou ik het verdomme wel gewoon moeten doen natuurlijk, het is dom en zonde.
Alles is relatief, spotgoedkope woning, geen auto, geen koters, remember?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja t moet wel. Want zou niet weten hoe je met een gewoon normaal/goed salaris met jouw levenswijze kan rondkomen
Ik heb enkel een duurdere woning, maar daar koop jij je gadgets van.. dus dat is dan ook weer gelijk. Maar dan nog leef jij luxerquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles is relatief, spotgoedkope woning, geen auto, geen koters, remember?.
15 graden, lieve hemel. Zo koud wordt het hier niet eensquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dus niet, ik heb het snel te warm, dus de verwarming staat bij mij over het algemeen op 15 graden, af en toe 's avonds hoger.
Water ben ik heel zuinig mee, ik houd echt niet van verspilling van water.
Genoegquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:06 schreef Cue_ het volgende:
Dus HW, gooi het eens in de groep.. wat verdien je
Maogh.. ik heb nu 120 aan g/equote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:06 schreef Samzz het volgende:
Ik zit net eens op Nibud te kijken en de gemiddelde uitgaven voor GWL zouden zo'n 160 euro zijn... Volgens mij is dat best optimistisch?
Ja ok, dat ik meer verdien zou kunnen idd,maar ik ben dan ook 2 keer zo oud als jijquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb enkel een duurdere woning, maar daar koop jij je gadgets van.. dus dat is dan ook weer gelijk. Maar dan nog leef jij luxer
Ik vind het soms zo'n onzin dat het zo'n groot geheim moet zijnquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:07 schreef HeatWave het volgende:
Genoeg.
Dat is de mannelijke variant van "ben je zwanger?", sommige dingen vraag je niet.
Ik zit aan de 90 euro voor g/w/l/e maar het was vorig jaar een zachte winter dus het zal nu wel wat duurder uitvallen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maogh.. ik heb nu 120 aan g/e
en water is zo'n 15 euro de maand ofzo max.
En ik kom volgens mij nooit aan die 120 p/m, maar dat is nog even afwachten.
Dat is waarquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:07 schreef HeatWave het volgende:
Ja ok, dat ik meer verdien zou kunnen idd,maar ik ben dan ook 2 keer zo oud als jij
Als ik overdag werk staat de verwarming op 15 graden en als ik thuis kom ga ik eerst douchen en ben ik zo warm dat ik de verwarming eigenlijk nooit omhoog zet omdat ik het niet nodig vindquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
15 graden, lieve hemel. Zo koud wordt het hier niet eens
Oké. Dat is minder dan ik via Nibud berekend had. Maar het ligt natuurlijk ook aan de woning waar je in zit. Appartement?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maogh.. ik heb nu 120 aan g/e
en water is zo'n 15 euro de maand ofzo max.
En ik kom volgens mij nooit aan die 120 p/m, maar dat is nog even afwachten.
Natuurlijk en met hoeveel personen. Ik zit in m'n eentje.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:10 schreef Samzz het volgende:
Oké. Dat is minder dan ik via Nibud berekend had. Maar het ligt natuurlijk ook aan de woning waar je in zit. Appartement?
Gaat je nog steeds niets aanquote:
Ik ga ook in mijn eentje wonen, en zoals het er nu naar uitziet is de kans vrij groot dat het een hoekwoning wordt. Dus de berekening van het Nibud is wellicht wat ruim voor mij, vooral omdat ik zuinig omga met water, gas en elektriciteit en ook gewoon 40 uur per week ga werken, dus eigenlijk alleen 's avonds en in het weekend thuis ben. Om het zo maar te zeggen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk en met hoeveel personen. Ik zit in m'n eentje.
In het appartement was het totaal maar 40 ofzo voor water en electriciteit en een mini beetje voor gas, heb daar namelijk helemaal niet gestookt.
Nu heb ik een eensgezinswoning en is het natuurlijk net wat meer stoken.
Ja, same here. Tis idd even kijken wat realistisch is, beetje tegen mensen aanhouden en dan kom je wel op een redelijke gokquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:15 schreef Samzz het volgende:
Ik ga ook in mijn eentje wonen, en zoals het er nu naar uitziet is de kans vrij groot dat het een hoekwoning wordt. Dus de berekening van het Nibud is wellicht wat ruim voor mij, vooral omdat ik zuinig omga met water, gas en elektriciteit en ook gewoon 40 uur per week ga werken, dus eigenlijk alleen 's avonds en in het weekend thuis ben. Om het zo maar te zeggen.
Ja, dat zal ook wel. Ik heb nu gewoon de ruime berekening aangehouden, dan kan het altijd meevallen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja, same here. Tis idd even kijken wat realistisch is, beetje tegen mensen aanhouden en dan kom je wel op een redelijke gok
Ja, ja, jaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:18 schreef HeatWave het volgende:
Kijk, dat soort dingen weet ik dus gewoon echt niet, geen flauw idee, ik kijk soms op mijn saldo, als het ongeveer klopt kijk ik niet eens verder.
Het is natuurlijk niet slecht, bedenk wat je ong uitgeeft aan kleidng/uitgaan en dan is de rest spaar / extraquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:17 schreef Samzz het volgende:
Zoals ik het nu berekend heb, houd ik zo'n 350 euro in de maand over. En dan is echt alles eraf, huur, verzekeringen, gwl, boodschappen, abo's (telefoon, internet, magazines en zo) en benzine.
Volgens mij best netjes?
Ja, dat zal dan zo'n 350 euro in de maand zijn. Heb kleding en uitgaan erbij geteld in een gemiddeld maandbedragquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet slecht, bedenk wat je ong uitgeeft aan kleidng/uitgaan en dan is de rest spaar / extra
Voor 1 persoon is dat best optimistisch ja.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:06 schreef Samzz het volgende:
Ik zit net eens op Nibud te kijken en de gemiddelde uitgaven voor GWL zouden zo'n 160 euro zijn... Volgens mij is dat best optimistisch?
whut? Dat is mij nooit gelukt hoor...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor 1 persoon is dat best optimistisch ja.
Beetje afhankelijk van de woning en jezelf natuurlijk, maar voor 1 persoon zal je eerder rond de 100 euro uit komen.
Ik heb 180 in mijn berekening gezetquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor 1 persoon is dat best optimistisch ja.
Beetje afhankelijk van de woning en jezelf natuurlijk, maar voor 1 persoon zal je eerder rond de 100 euro uit komen.
Ik zeg ook afhankelijk van de persoon he.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whut? Dat is mij nooit gelukt hoor...
Het is dan ook beter om hoger te gaan zitten.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 180 in mijn berekening gezet.
Ja, natuurlijk. Maar als het gemiddelde bijvoorbeeld meer richting de 120 gaat, is het zonde om op 180 te gaan zitten lijkt mequote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is dan ook beter om hoger te gaan zitten.
Ook in je maandelijkse voorschot.
180 is ook wel een beetje overdreven ja.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Maar als het gemiddelde bijvoorbeeld meer richting de 120 gaat, is het zonde om op 180 te gaan zitten lijkt me.
Pc valt wel mee hoor. Simpele office pc kost je een tientje per maand als ie 24/7 aan staat. En in de winter scheelt dat je weer 5 euro gasquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben altijd thuis, hele dag pc aan, dat tikt ook wel aan denk ik
En ik val altijd in slaap met de tv aan, ook niet aan te raden.
Quad SLI opstelling bouwen, kan de verwarming het hele jaar uit!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Pc valt wel mee hoor. Simpele office pc kost je een tientje per maand als ie 24/7 aan staat. En in de winter scheelt dat je weer 5 euro gas
Dan stook je echt met de ramen open en laat je de hele dag de kraan lopenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 180 in mijn berekening gezet.
Wat is daar mis mee, wel warm, toch frisse luchtquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan stook je echt met de ramen open en laat je de hele dag de kraan lopen
Kan soms goedkoper zijn. Goed ventileren is ook belangrijkquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee, wel warm, toch frisse lucht.
Was de ongeveer gemiddelde prijs voor gwl volgens Nibud wanneer je in je eentje in een hoekwoning woontquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan stook je echt met de ramen open en laat je de hele dag de kraan lopen
Het nibud rekent volgens mij expres te hoog.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was de ongeveer gemiddelde prijs voor gwl volgens Nibud wanneer je in je eentje in een hoekwoning woont.
Ja, wel verstandig ook. Beter te hoog zitten dan te laag.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het nibud rekent volgens mij expres te hoog.
Ik denk dat mijn tenen bevroren zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:46 schreef MissMSX het volgende:
Hoewel, wij hebben ook geen fatsoenlijke isolatie en zitten een stuk lager dan gemiddeld.
Afhakken. Heb je ook geen last meer.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn tenen bevroren zijn.
Ik kan ook niet tegen bloed.quote:
Kusje op je neus, danquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan ook niet tegen bloed.
En doe es lief.
Da's beter.quote:
Die kant zie ik liever.quote:
En? Wordt het een beetje betaalbaar?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:30 schreef Samzz het volgende:
Dat snap ik.
Even aan het berekenen wat ik kwijt ga zijn aan belasting en verzekering wanneer ik de auto die ik wil zou kopen.
Nouquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En? Wordt het een beetje betaalbaar?
Da's best nog een bak, waar betaal je het van?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:34 schreef Samzz het volgende:
Nou. Totaal is zo'n 120 per maand... Maar dan heb ik wel een goede en stevige auto waar ik ook deftig mee de snelweg op kan.
Volvo S80 sedan moet het worden. 2.0 of 2.4.
Oude modellen zijn echt niet zo duur in aanschaf, hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's best nog een bak, waar betaal je het van?
Yup, Volvo is onverwoestbaar. Bijna in elk geval.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:36 schreef Samzz het volgende:
Oude modellen zijn echt niet zo duur in aanschaf, hoor. En als ze goed onderhouden zijn zijn het duurzame auto's en erg sterk. Kan ik nog jaren mee vooruit tuffen.
En de auto die ik op het oog heb staat voor gemiddeld 1200 euro te koop. Dat is goed bij elkaar te sparen op korte termijnquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, Volvo is onverwoestbaar. Bijna in elk geval.
M'n broer is het daar de laatste tijd niet zo mee eensquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, Volvo is onverwoestbaar. Bijna in elk geval.
Klopt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:38 schreef Samzz het volgende:
En de auto die ik op het oog heb staat voor gemiddeld 1200 euro te koop. Dat is goed bij elkaar te sparen op korte termijn.
Ik wilde eerst voor een Micra gaan. Zelfde aanschafprijs ongeveer, goedkoper in belasting en verzekering, maar ik denk niet dat ik fijn van Zeeland naar Overijssel rijd... En een Micra trekt nooit of te nimmer een trailerquote:
Nope, da's sowieso wel een heel verschil met een Volvo S80.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:39 schreef Samzz het volgende:
Ik wilde eerst voor een Micra gaan. Zelfde aanschafprijs ongeveer, goedkoper in belasting en verzekering, maar ik denk niet dat ik fijn van Zeeland naar Overijssel rijd... En een Micra trekt nooit of te nimmer een trailer.
Ik dacht, ik begin gewoon klein voor een eerste auto'tje. Maar toen wees iemand me erop dat ik wel enorme afstanden over de snelweg ga rijden in principe... Dan is een stevigere auto wel prettig. En Volvo heb ik altijd mooi gevondenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, da's sowieso wel een heel verschil met een Volvo S80.
Ja, dat geloof ik wel. Maar ik vind het zelf prettiger om wat hoger te zitten en meer 'auto' om me heen te hebben.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:41 schreef CherryLips het volgende:
Een micra rijdt prima hoor, maar zo'n trailer gaat ie denk ik inderdaad niet trekken. Letterlijk en figuurlijk.
Je krijgt automatisch wat meer respect van je medeweggebruikers. Best handig.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:41 schreef Samzz het volgende:
Ik dacht, ik begin gewoon klein voor een eerste auto'tje. Maar toen wees iemand me erop dat ik wel enorme afstanden over de snelweg ga rijden in principe... Dan is een stevigere auto wel prettig. En Volvo heb ik altijd mooi gevonden.
Ja dat wel, dat krijg ik dus nietquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je krijgt automatisch wat meer respect van je medeweggebruikers. Best handig.
Daarom niet alleen, ik weet gewoon dat ik een 1.0 motor niet bij mijn rijstijl pastquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je krijgt automatisch wat meer respect van je medeweggebruikers. Best handig.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:47 schreef Samzz het volgende:
Daarom niet alleen, ik weet gewoon dat ik een 1.0 motor niet bij mijn rijstijl past. Heel slecht, I know. Maar ik mag graag het gaspedaal intrappen. En een auto die al trilt bij 120 km/h is niet mijn ding
.
Mijn huidige werkgever vindt dat ik te laat remquote:
Dan weet 'ie in elk geval waar 'ie het over heeft.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:57 schreef Samzz het volgende:
Mijn huidige werkgever vindt dat ik te laat rem. En te hard rijd.
Moet hij nodig zeggen, hij zit dronken achter het stuur en crasht z'n auto tegen een boom.
Nee, echt niet. Mijn reactievermogen is heel erg goed, mijn collega kan vouchen, en ik raak nooit in paniek achter het stuur.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan weet 'ie in elk geval waar 'ie het over heeft.
Niet serieus op ingaan.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:00 schreef Samzz het volgende:
Nee, echt niet. Mijn reactievermogen is heel erg goed, mijn collega kan vouchen, en ik raak nooit in paniek achter het stuur.
Mijn huidige werkgever is gewoon een mongool wat dat betreft.
Oh ja, sorryquote:
Als je zo stom doet, verdien je het stiekem gewoon om je te barsten te rijden.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:04 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, sorry.
Maar serieus, hij had 1,5 promille__! En moet voorkomen
. Ergens vind ik het wel lekker voor 'm
.
Ja, dat vind ik ook hoor.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je zo stom doet, verdien je het stiekem gewoon om je te barsten te rijden.
Terecht.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:07 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat vind ik ook hoor.
Zit wel een flink kostenplaatje aan. Auto total loss, verzekering vergoedt niks, de boom waar ze tegenaan zaten flink beschadigd, gaat zo'n 10.000 euro kosten
. Vind het wel leedvermaak
.
Das toch tijdelijk spul?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Zo duur is een potje gungum toch niet?
conservenblikje en slangenklemmen werkt ook primaquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:59 schreef ArTiC het volgende:
Gungum houd lang (jaren) maar echt een groot gat krijg je er niet mee dicht. Dan wordt het toch lassen of vervangen.
ik zou nog ff verder kijken. Ik weet niet of je het eerste deel van de pijp zelf bedoeld of het spruitstuk maar in beide gevallen is 1600 wel erg duur. Zoveel arbeid zit er niet aan en een uitlaat kan je prima vervangen door een rvs imitatiemodel.
Mwah, dat is dan weer te beun de haasquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
conservenblikje en slangenklemmen werkt ook prima
Heb zelfs een keer een uitlaat gefixt met een stofzuigerbuis(ok die hoefde niet meer door de apk)
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
conservenblikje en slangenklemmen werkt ook prima
Heb zelfs een keer een uitlaat gefixt met een stofzuigerbuis(ok die hoefde niet meer door de apk)
Dit is het probleem:quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mwah, dat is dan weer te beun de haas
Maar ik zag in PTA inmiddels dat het om een Mercedes gaat. Tjadaar vragen ze bij de MB dealer al vlot 100 à 150 euro om de computer uit te lezen. De software plus kabel kost 400 euro. Reken uit je winst.
Het is een lastig punt maar een ervaren lasser moet dit kunnen fixen. Misschien zelfs zonder demontage.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Dit is het probleem:
[ afbeelding ]
Lijkt mij dat de pijp gewoon losgeschoten is. Als ik die resten van afsluitmateriaal zie zitten.
Ik heb begrepen dat ik dan wel even de accu moet loskoppelen als ze het lassen on the spot doen zeg maar.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is een lastig punt maar een ervaren lasser moet dit kunnen fixen. Misschien zelfs zonder demontage.
Als het een ervaren lasser is zal hij een spanningsbeveiliger gebruiken. MB's willen wel eens raar gaan doen bij het loskoppelen (eigenlijk bij het weer aankoppelen) van de accu.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ik dan wel even de accu moet loskoppelen als ze het lassen on the spot doen zeg maar.
Ik heb net een lasbedrijf gesproken. Ze kunnen het wel doen maar ze demonteren en monteren niet. Hij wilde ook geen prijs opgeven en ook geen garantie omdat bij teveel hitte bij de kat de kat kan knappenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als het een ervaren lasser is zal hij een spanningsbeveiliger gebruiken. MB's willen wel eens raar gaan doen bij het loskoppelen (eigenlijk bij het weer aankoppelen) van de accu.
Die resten dat is gun gum. Maar dit is geen gat, dit is kats doormidden!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Dit is het probleem:
[ afbeelding ]
Lijkt mij dat de pijp gewoon losgeschoten is. Als ik die resten van afsluitmateriaal zie zitten.
Hij staat op eigen terrein tot het gemaakt is, anders gaat hij de weg niet opquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die resten dat is gun gum. Maar dit is geen gat, dit is kats doormidden!
Zou het toch even laten lassen of repareren idd, zeker als het de openbare weg op moet.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:31 schreef Sounddragon het volgende:
Moeilijk, je kunt er een stukkie pijp in zetten en dat vastbakken, maar die aanhechting is door en dus al dun, en dat last beroerd. En als je het dan wél vastgebakken hebt is het nog steeds dun.
De voorpijp een stukje inkorten en dan een stukkie pijp ertussen wat je IN de kat laat vallen en dan rondbakken zou kunnen. Moet ie wel effe op de brug en het spul moet eronderuit, want bovenop lassen zal niet meevallen zo.
Eerst afzagen, stukkie erin steken en hechten, dan aan de pijp hechten voor de maat, dan alles eronderuit en dan rondbakken.. moet kunnen.
Dat heb ik nooit eerder gehoord eigenlijk maar ik heb zelf ook nooit gelast aan een uitlaat met kat. Geen idee dus.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb net een lasbedrijf gesproken. Ze kunnen het wel doen maar ze demonteren en monteren niet. Hij wilde ook geen prijs opgeven en ook geen garantie omdat bij teveel hitte bij de kat de kat kan knappen
Dat is exact wat er moet gebeuren ja. Een andere optie zie ik niet omdat het breekpunt nogal ongelukkig is. Wel een logische plek want daar is de pijp het zwakst.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij staat op eigen terrein tot het gemaakt is, anders gaat hij de weg niet op
Ik kreeg dit advies in PTA:
[..]
Ik heb denk ik een garage om de hoek nodig voor demontage en montage en een lasbedrijf.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit eerder gehoord eigenlijk maar ik heb zelf ook nooit gelast aan een uitlaat met kat. Geen idee dus.
Wat je nodig hebt kan wel maar ik vrees dat bijna ieder autobedrijf je liever een nieuwe uitlaat aansmeert en dat een lasser inderdaad niet zit te wachten op demontage/montage.
Ja je verplaatst zeg maar de las verder weg(achteren) van de kat als ik het goed begrijp?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat is exact wat er moet gebeuren ja. Een andere optie zie ik niet omdat het breekpunt nogal ongelukkig is. Wel een logische plek want daar is de pijp het zwakst.
Ja door het inkorten van de voorpijp wel. Maar aan de kant van de kat zal je ook het nieuwe pijpje (wat in je kat valt) vast moeten zetten. Geen idee of dit je kat kan slopen. Misschien dat ze dat in PTA wetenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja je verplaatst zeg maar de las verder weg(achteren) van de kat als ik het goed begrijp?
Lijkt wel alsof het aan elkaar 'gelijmd' was of zo...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Dit is het probleem:
[ afbeelding ]
Dat dacht ik eerst ook te zien maar de lasnaad is gewoon volledig weg. Wat wel klopt, dat is het zwakste punt.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof het aan elkaar 'gelijmd' was of zo...
Ah, dan is het dus gelast en daaroverheen een extra beschermlaag aangebracht?quote:Op zondag 25 januari 2015 17:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook te zien maar de lasnaad is gewoon volledig weg. Wat wel klopt, dat is het zwakste punt.
CL!quote:Op maandag 26 januari 2015 08:26 schreef CherryLips het volgende:
Wat heb ik toch de laatste tijd, kan wel de hele dag slapen
Ik mopper niet, ik begroet jullie allen met liefdequote:
HW!quote:Op maandag 26 januari 2015 08:54 schreef HeatWave het volgende:
Goeiemorgen mede low life degenerates.
Nou, dan heb je voor 138 euro wel een aardige opvolger denk ik zoquote:Op maandag 26 januari 2015 08:59 schreef Q. het volgende:
[..]
HW!
Mn moeder heeft ook zo'n goedkope laptop aangeschaft. Ik kreeg haar 8 jaar oude XP-laptop niet stabiel op Windows 7 dus er was iets anders nodig.Bedankt voor de tip.
Ze doet toch het meeste met haar iPad, deze is puur voor dingen die daar niet zo handig op zijn zoals fotoboeken maken.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dan heb je voor 138 euro wel een aardige opvolger denk ik zo.
Als je er geen wereldschokkende dingen mee doet werkt ie allemaal prima, schrik alleen niet van de tijd die het duurt om de eerste keer de updates te draaien, dat duurt wel ff, daarna loopt ie prima.
Dat moet er ook prima mee kunnenquote:Op maandag 26 januari 2015 09:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze doet toch het meeste met haar iPad, deze is puur voor dingen die daar niet zo handig op zijn zoals fotoboeken maken.
Zou er zelf ook bijna eentje bestellen als backup. Het is dat ik al 3 computers heb van mezelf en nog eentje van de baas.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat moet er ook prima mee kunnen.
Half Nederland heeft inmiddels zo'n ding.
Ja, ik heb zelf echt meer dan genoeg liggen nog, ik heb er echt niets aan. Maar verder, als je ook maar eens gedacht hebt aan een extra machine voor de leuk erbij moet je deze maar gewoon kopenquote:Op maandag 26 januari 2015 09:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Zou er zelf ook bijna eentje bestellen als backup. Het is dat ik al 3 computers heb van mezelf en nog eentje van de baas.
Ik zie het nut niet echt, heb net een nieuwe iMac, laat ik maar eens wat geld gaan sparen.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik heb zelf echt meer dan genoeg liggen nog, ik heb er echt niets aan. Maar verder, als je ook maar eens gedacht hebt aan een extra machine voor de leuk erbij moet je deze maar gewoon kopen.
Nee, voor mij ook niet, ik heb al 2 Macbooks en 2 desktops, het is wel mooi zoquote:Op maandag 26 januari 2015 09:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zie het nut niet echt, heb net een nieuwe iMac, laat ik maar eens wat geld gaan sparen.
Nee, weg 15 euroquote:
Lijkt mij idd ook haha. Zoals ik zei, kan al niet meer gekocht worden. Nu de levering ook al een puinzooi.. gaat lekkerquote:Op maandag 26 januari 2015 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, weg 15 euro.
Hoor nu zelfs dat er mensen zijn bij wie de laptop niet meer gaat worden geleverd, ging iets te hard allemaal denk ik.
Nee, iets te populair geworden in korte tijd, mede door kneuzen als ik die het op FB spammen overalquote:Op maandag 26 januari 2015 09:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lijkt mij idd ook haha. Zoals ik zei, kan al niet meer gekocht worden. Nu de levering ook al een puinzooi.. gaat lekker
Kneus!quote:Op maandag 26 januari 2015 09:46 schreef HeatWave het volgende:
Nee, iets te populair geworden in korte tijd, mede door kneuzen als ik die het op FB spammen overal.
Ja, dat zei ik zelf al, oppermutsquote:
Hmmm, hoop dat ie nog wel geleverd wordt.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lijkt mij idd ook haha. Zoals ik zei, kan al niet meer gekocht worden. Nu de levering ook al een puinzooi.. gaat lekker
M'n vader moet er nog steeds niks van weten. 'Kutdingen.'quote:Op maandag 26 januari 2015 09:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dan heb je voor 138 euro wel een aardige opvolger denk ik zo.
Als je er geen wereldschokkende dingen mee doet werkt ie allemaal prima, schrik alleen niet van de tijd die het duurt om de eerste keer de updates te draaien, dat duurt wel ff, daarna loopt ie prima.
Niets aan te doen danquote:Op maandag 26 januari 2015 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vader moet er nog steeds niks van weten. 'Kutdingen.'
Hij kan nog geeneens bestanden slepen, dan gaat ie ze kopiëren. Heb ik ook nog weleens, als er iets van stof net onder de muis zit, maar hij heeft het altijd. Als je zijn mappen met foto's ziet, staan er allemaal kopieën tussen. M'n opa deed precies hetzelfde. ben ik nu aan de beurtquote:
Daarom heb ik een 11 en een 15 inch Macbookquote:Op maandag 26 januari 2015 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou zelf eigenlijk nog wel een 11"laptopje willen, ik heb er nu een van 17" en dat ding is niet echt mobielAlleen voor Word, Excel, dat soort dingen. Hebberd.
11" Macbook Air.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou zelf eigenlijk nog wel een 11"laptopje willen, ik heb er nu een van 17" en dat ding is niet echt mobielAlleen voor Word, Excel, dat soort dingen. Hebberd.
Ik heb gewoon één 13". Net zo makkelijk.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom heb ik een 11 en een 15 inch Macbook.
Opzich, maar ja, soms lopen dingen zoals ze lopenquote:Op maandag 26 januari 2015 10:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb gewoon één 13". Net zo makkelijk.
Wil nog wel een keer een MBA eigenlijk, 11" is dan ook prima. Hmmmmm. Toch maar eens kijken voor hoeveel ik mn 2010 MBP nog kan verkopen.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich, maar ja, soms lopen dingen zoals ze lopen.
Voor nog best een aardig bedragquote:Op maandag 26 januari 2015 10:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Wil nog wel een keer een MBA eigenlijk, 11" is dan ook prima. Hmmmmm. Toch maar eens kijken voor hoeveel ik mn 2010 MBP nog kan verkopen.
Zeker nu er een SSD in zit denk ik.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor nog best een aardig bedrag.
Idd nog aardig wat voor te krijgen. En dat voor ding van 5 jaar oud.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:04 schreef CherryLips het volgende:
http://link.marktplaats.nl/m892888771
Dan kan ie idd nog prima mee voor de meeste dingen.quote:
Ja, kut is datquote:Op maandag 26 januari 2015 10:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd nog aardig wat voor te krijgen. En dat voor ding van 5 jaar oud.
Ja, die mensen ken ik, spoedklus en dan om de 10 min om "voortgang" vragen..... dood moeten ze...quote:Op maandag 26 januari 2015 10:10 schreef Cue_ het volgende:
Echt mensen die gaan zeuren dat er haast met iets is, en dan vervolgens een kwartier tot half uur in herhaling vallen over het issue dat er speelt![]()
Ga dan gewoon aan de slag / laat ons aan de slag gaan, dan heb je het misschien eerder
Mijn C2D / 4GB / Nvidia 320 laptop mag je voor de helft overnemen hoor.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:04 schreef CherryLips het volgende:
http://link.marktplaats.nl/m892888771
Plastic Windows-troep.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mijn C2D / 4GB / Nvidia 320 laptop mag je voor de helft overnemen hoor.
Omdat jij het bent inclusief SSD
Die idd ook, valt hier wel mee opzich. Tis vooral dat ze niet snappen dat elke dag een kwartier en later nog een half uur en weer een kwartier in de herhaling gaan niet echt helptquote:Op maandag 26 januari 2015 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die mensen ken ik, spoedklus en dan om de 10 min om "voortgang" vragen..... dood moeten ze...
Nee, dat als je ergens mee bezig bent dat de telefoon aannemen niet helpt, dat schijnen sommige "mensen" niet te snappenquote:Op maandag 26 januari 2015 10:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die idd ook, valt hier wel mee opzich. Tis vooral dat ze niet snappen dat elke dag een kwartier en later nog een half uur en weer een kwartier in de herhaling gaan niet echt helpt
quote:Op maandag 26 januari 2015 10:22 schreef HeatWave het volgende:
Nee, dat als je ergens mee bezig bent dat de telefoon aannemen niet helpt, dat schijnen sommige "mensen" niet te snappen.
Nee, de meeste mensen zijn net in staat zelfstandig adem te halen, de rest is al te ingewikkeld voor ze.quote:
quote:Op maandag 26 januari 2015 10:10 schreef Cue_ het volgende:
Echt mensen die gaan zeuren dat er haast met iets is, en dan vervolgens een kwartier tot half uur in herhaling vallen over het issue dat er speelt![]()
Ga dan gewoon aan de slag / laat ons aan de slag gaan, dan heb je het misschien eerder
Helaas lukt dat ademhalen nog wel.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, de meeste mensen zijn net in staat zelfstandig adem te halen, de rest is al te ingewikkeld voor ze.
En dat je dat zelf dan ook 10x kan herhalen, maa ze het pas bij beurt 11 snappen, want dan zijn ze zelf uitgelultquote:
Ja, moest je daar maar gewoon iets voor kunnen, gewoon echt maar iets aan een handeling, dan waren we die types snel kwijtquote:
De bouwkwaliteit van Apple producten is doorgaans een heel stuk beter.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Windows
plastic troep is het wel overigens
Ja, maar toch zijn de verkoopprijzen stevig hoor. Mijn Pawnshop heeft toevallig een hele zooi Macbooks binnen, van 2008 tot 2012, allemaal best aan de prijs eigenlijk.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:32 schreef Q. het volgende:
[..]
De bouwkwaliteit van Apple producten is doorgaans een heel stuk beter.
Sommige mensenquote:Op maandag 26 januari 2015 10:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat je dat zelf dan ook 10x kan herhalen, maa ze het pas bij beurt 11 snappen, want dan zijn ze zelf uitgelult
En ik snap ook wel dat ze hun hart willen luchten, maar juiste tijd kiezen graagquote:Op maandag 26 januari 2015 10:38 schreef Samzz het volgende:
Sommige mensen. Ik snap de ergernis. Gelukkig heb ik er weinig meer mee te maken.
Jammer dat 't automatisch gaat, idd.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, moest je daar maar gewoon iets voor kunnen, gewoon echt maar iets aan een handeling, dan waren we die types snel kwijt.
Hart luchten doen ze maar in hun dagboek of zo.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En ik snap ook wel dat ze hun hart willen luchten, maar juiste tijd kiezen graag![]()
Ik over het algemeen ook niet echt, maar wel steeds meer ben ik bang
"lief dagboek, ik mocht m'n hart niet luchtenquote:Op maandag 26 januari 2015 10:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hart luchten doen ze maar in hun dagboek of zo.
Ik werd zaterdagochtend wakkergebeld door de pakketjesmeneerquote:Op maandag 26 januari 2015 10:41 schreef HeatWave het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat PostNL anno 2015 nog steeds geen pakketten bezorgt op Maandag? Er zouden zaterdag 4 pakketjes moeten worden afgeleverd hier, nou is het dicht, dus dat snap ik. Maar dan staan ze nu alle 4 op Dinsdag in Mijn PostNL..
En het was gvd niet eens voor mijquote:Op maandag 26 januari 2015 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik werd zaterdagochtend wakkergebeld door de pakketjesmeneer!
Zoietsquote:Op maandag 26 januari 2015 10:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"lief dagboek, ik mocht m'n hart niet luchten.. doeg lief dagboek "
Sja, ik laat alles naar mijn werk sturen, maar daar ben ik niet op Zaterdagquote:Op maandag 26 januari 2015 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik werd zaterdagochtend wakkergebeld door de pakketjesmeneer!
Nee, ik snap ook nooit waarom het opeens doodslaatquote:Op maandag 26 januari 2015 11:36 schreef CherryLips het volgende:
wat een stilte. Is het nu al lunchpauze joh?
Werk.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik snap ook nooit waarom het opeens doodslaat.
16:00 4 PM.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:50 schreef Cue_ het volgende:
4 uur smiddags.. hoeveel AM/PM is dat ook alweer
Het is hier ook niet echt gangbaar verder. Ik ben zelf altijd van de 24uurs aanduiding.quote:
PM is ook na middernacht he, technisch gezienquote:Op maandag 26 januari 2015 11:59 schreef Knut het volgende:
Ezelsbruggetje.
AM = After Midnight
PM = Pre midnight.
Ante Meridiemquote:Op maandag 26 januari 2015 11:59 schreef Knut het volgende:
Ezelsbruggetje.
AM = After Midnight
PM = Pre midnight.
Ik onthoud het al zo lang ik me kan herinneren gewoon als "AM vroeg, PM laat"quote:Op maandag 26 januari 2015 12:17 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb altijd Past Midday en After Midday in gedachte.. dat helpt niet echt
volgens mij is er een all You can eat pannenkoekenrestaurant in de buurtquote:
Wanneer gaan we??quote:Op maandag 26 januari 2015 12:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij is er een all You can eat pannenkoekenrestaurant in de buurt
morgenquote:
Met knakworst!quote:Op maandag 26 januari 2015 12:25 schreef HeatWave het volgende:
Zaterdag ook echt patat eten in het zwembed, hoe 10 jaar oud.
Nee, een kipcornquote:
ja hoor!quote:
Dan al?quote:
En appelmoes!quote:
Volgens mij hadden we een traphekje en afgedekte stopcontacten, en dingen tussen de deuren zodat je tengels er niet tussenkwamen. De keren dat ik wat heb gebroken, is dat niet binnenhuis gebeurdquote:Op maandag 26 januari 2015 12:42 schreef HeatWave het volgende:
K&W / Verbouwing en kindvriendelijk maken
Jaaaaa, afgeronde tafelhoekjes, overal hekjes, vooral voorkomen dat je kind leert wat wel en niet kan, en wat pijn doet en wat niet.
Lekker een kansloos watje opvoeden dat bij elke snotdruppel zich ziekmeldt.
Kindvriendelijk huis.
Ik ging gewoon op mijn bek als ik niet oplette, dat werkt een stuk beterquote:Op maandag 26 januari 2015 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we een traphekje en afgedekte stopcontacten, en dingen tussen de deuren zodat je tengels er niet tussenkwamen. De keren dat ik wat heb gebroken, is dat niet binnenhuis gebeurdO ja,m'n broer heeft m'n arm gebroken en hij is zelf twee keer door een glazen deur getyft, dus eigenlijk hadden ze hem beter weg kunnen doen.
Welkom in mijn wereldquote:Op maandag 26 januari 2015 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ging gewoon op mijn bek als ik niet oplette, dat werkt een stuk beter.
Snappen mensen nou echt niet dat dat soort dingen gewoon bij de ontwikkeling van een kind horen, als soort? Ontdekken, grenzen verleggen, leren hoe en wat, dat hoort als kind, dat maakt je een normaal functionerend persoon.
Als jij als kind geen "uitdagingen" kent maar alles voorgekauwd en afgeschermd is, dat is bijna een kweekschool voor autisme.
Door die opvoeding dusquote:Op maandag 26 januari 2015 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welkom in mijn wereld![]()
Ik ben heel beschermd opgevoed. Maar ook wel een beetje terecht want ik mankeerde steeds van alles.
jaquote:
Ik leerde toen ik twee jaar oud was dat je je vingers niet tussen de deur met deurdranger moest stoppen omdat dan het topje van je middelvinger eraf geknipt wordt en je ouders dan met je in paniek naar het ziekenhuis racen (in een knalgele Renault 4! <3 ) met jou alles onder bloedend op de achterbank om het topje er weer aan te laten naaien.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:42 schreef HeatWave het volgende:
K&W / Verbouwing en kindvriendelijk maken
Jaaaaa, afgeronde tafelhoekjes, overal hekjes, vooral voorkomen dat je kind leert wat wel en niet kan, en wat pijn doet en wat niet.
Nee, dat is er niet, want je hebt het nu iig geleerdquote:Op maandag 26 januari 2015 12:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik leerde toen ik twee jaar oud was dat je je vingers niet tussen de deur met deurdranger moest stoppen omdat dan het topje van je middelvinger eraf geknipt wordt en je ouders dan met je in paniek naar het ziekenhuis racen (in een knalgele Renault 4! <3 ) met jou alles onder bloedend op de achterbank om het topje er weer aan te laten naaien.![]()
Er is dus wel degelijk iets voor een kindvriendelijk huis te zeggen bedoel ik maar
Doet me denken aan die keer dat m'n achternichtje met haar hoofd op de hoek van de speelgoedkist viel. Haar vader helemaal over de zeik, die stomme kist moest weg en hij had het altijd al gezegd. De moeder had zoiets van 'jezus man'.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat is er niet, want je hebt het nu iig geleerd.
Stopcontacten kan ik me nog iets bij voorstellen, maar voor de rest... dingen doen pijn, leer dat kutkind.
Dat ging wel bijna ten koste van een ingekorte middelvinger. Zonder deurdranger had het waarschijnlijk gewoon veel pijn gedaan, daar leer je ook voldoende vanquote:Op maandag 26 januari 2015 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja en van sommige dingen gaan ze doodquote:Op maandag 26 januari 2015 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stopcontacten kan ik me nog iets bij voorstellen, maar voor de rest... dingen doen pijn, leer dat kutkind.
De sterkste overleven.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:04 schreef CherryLips het volgende:
O man, als ik aan kinderen zou beginnen zouden er eerst drie doodgaan voor ik doorhad wat ik verkeerd deed.
Mooi, we hebben al genoeg zwakke mensen.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dan gaan ze er dus allemaal aan
Win winquote:Op maandag 26 januari 2015 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en van sommige dingen gaan ze dood
er staat nergens in dat topic dat TS zijn huis wil bekleden met watten maar je gootsteenontstopper voortaan op een hoge plek zetten is gewoon verantwoordelijk gedrag
Lui gedrag. Je wilt als ouder natuurlijk niet 24/7 op je kroost moeten letten. Het kan dan ook beter oudervriendelijke inrichting genoemd worden.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en van sommige dingen gaan ze dood
er staat nergens in dat topic dat TS zijn huis wil bekleden met watten maar je gootsteenontstopper voortaan op een hoge plek zetten is gewoon verantwoordelijk gedrag
Als jij idd gewoon de echt echt gevaarlijke dingen afvangt, dat snap ik nog best, is er weinig aan de hand lijkt me.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lui gedrag. Je wilt als ouder natuurlijk niet 24/7 op je kroost moeten letten. Het kan dan ook beter oudervriendelijke inrichting genoemd worden.
Daar is menig terrorist jaloers op ja.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:34 schreef Cue_ het volgende:
587 aanslagen per minuutIk kan het nog steeds
Denk het ook welquote:Op maandag 26 januari 2015 13:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar is menig terrorist jaloers op ja.
quote:Op maandag 26 januari 2015 13:49 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ook een nazi ook, maar het viel me gewoon op.
Weggeefgroep, iets als een boek : saskia, jan, erik, linda reageren.
babykleding : melody, sihem, athanisha en beryl reageren.
Stereotypen much?.
Ja sorry, maar het is zo opvallend, al die alleenstaande moeders in dat soort groepenquote:
Athanishaquote:Op maandag 26 januari 2015 13:49 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ook een nazi ook, maar het viel me gewoon op.
Weggeefgroep, iets als een boek : saskia, jan, erik, linda reageren.
babykleding : melody, sihem, athanisha en beryl reageren.
Stereotypen much?.
Yeps, die namen had ik niet verzonnenquote:
The fuckquote:Op maandag 26 januari 2015 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeps, die namen had ik niet verzonnen.
Lijkt me dan ook zwaar cynisch bedoeldquote:Op maandag 26 januari 2015 15:24 schreef HeatWave het volgende:
En nog eentje in het kader waarom ik geen kinderen heb :
http://www.buzzfeed.com/m(...)term=4ldqphs#4ldqphs
Met dit soort dingen blij zijn en denken dat je een leuk leven hebt.
Tuurlijk, maar er zal een kern van waarheid in zitten natuurlijk, zeker als je thuis bent met je koters de hele dag...quote:Op maandag 26 januari 2015 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me dan ook zwaar cynisch bedoeld. Lekker ouders uitlachen.
Ik moet niet denken aan kinderen. Voegen ook niks toe aan mijn leven.
quote:Op maandag 26 januari 2015 16:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik hikte net zo hard dat m'n ribben gewoon pijn doen
Ik heb een zwaar leven
FYLquote:Op maandag 26 januari 2015 16:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik hikte net zo hard dat m'n ribben gewoon pijn doen
Ik heb een zwaar leven
Ja, dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar er zal een kern van waarheid in zitten natuurlijk, zeker als je thuis bent met je koters de hele dag...
Glijbanen? Wat heb jij in godsnaam gedaan dit weekendquote:Op maandag 26 januari 2015 16:15 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb een beetje spierpijn, sommige van die glijbanen plegen toch wel een aanslag als je echt hard gaat.
Tikibadquote:Op maandag 26 januari 2015 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Glijbanen? Wat heb jij in godsnaam gedaan dit weekend?
Ik vond het wel leukquote:
Ik zou me stiekem ook wel vermaken, hoor.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk.
Was er nog nooit geweest, sowieso alleen een keer buiten in Spanje oid, ik heb me wel vermaakt.
Ik moest wel ff slikken toen ik erachter kwam dat het geen grap wasquote:Op maandag 26 januari 2015 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou me stiekem ook wel vermaken, hoor.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Thessaloniki_%28stad%29quote:Op maandag 26 januari 2015 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Ook zo'n mooie naam, al valt deze nog mee.
Ja, dat ken ik wel hoor, toch een rare naamquote:Op maandag 26 januari 2015 16:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Thessaloniki_%28stad%29
Oh you hot sixpack youquote:Op maandag 26 januari 2015 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik moest wel ff slikken toen ik erachter kwam dat het geen grap was.
Had het een jaar geleden met 90 kilo ook niet gedaan denk ik, maar nu durfde ik het wel aan.
Je hebt zelf een rare naam. Puhquote:Op maandag 26 januari 2015 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik wel hoor, toch een rare naam.
Das ook weer overdrevenquote:
Niet heel moeilijk anno 2015quote:Op maandag 26 januari 2015 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das ook weer overdreven. Maar ik viel iig niet negatief uit de toon
.
Ook weer zo, maar goed, ik vond dat het wel kon nuquote:
Het kan sowieso. Fuck wat een ander denkt.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook weer zo, maar goed, ik vond dat het wel kon nu.
Ook weer zo,maar toch, dan zou ik het doen als het moest, en niet als ik er onder uit kon komenquote:Op maandag 26 januari 2015 16:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het kan sowieso. Fuck wat een ander denkt.
Whoah, ik zou echt niet mee gaanquote:Op maandag 26 januari 2015 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik moest wel ff slikken toen ik erachter kwam dat het geen grap was.
Had het een jaar geleden met 90 kilo ook niet gedaan denk ik, maar nu durfde ik het wel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |