De sterkste overleven.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:04 schreef CherryLips het volgende:
O man, als ik aan kinderen zou beginnen zouden er eerst drie doodgaan voor ik doorhad wat ik verkeerd deed.
Mooi, we hebben al genoeg zwakke mensen.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dan gaan ze er dus allemaal aan
Win winquote:Op maandag 26 januari 2015 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en van sommige dingen gaan ze dood
er staat nergens in dat topic dat TS zijn huis wil bekleden met watten maar je gootsteenontstopper voortaan op een hoge plek zetten is gewoon verantwoordelijk gedrag
Lui gedrag. Je wilt als ouder natuurlijk niet 24/7 op je kroost moeten letten. Het kan dan ook beter oudervriendelijke inrichting genoemd worden.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en van sommige dingen gaan ze dood
er staat nergens in dat topic dat TS zijn huis wil bekleden met watten maar je gootsteenontstopper voortaan op een hoge plek zetten is gewoon verantwoordelijk gedrag
Als jij idd gewoon de echt echt gevaarlijke dingen afvangt, dat snap ik nog best, is er weinig aan de hand lijkt me.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lui gedrag. Je wilt als ouder natuurlijk niet 24/7 op je kroost moeten letten. Het kan dan ook beter oudervriendelijke inrichting genoemd worden.
Daar is menig terrorist jaloers op ja.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:34 schreef Cue_ het volgende:
587 aanslagen per minuutIk kan het nog steeds
Denk het ook welquote:Op maandag 26 januari 2015 13:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar is menig terrorist jaloers op ja.
quote:Op maandag 26 januari 2015 13:49 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ook een nazi ook, maar het viel me gewoon op.
Weggeefgroep, iets als een boek : saskia, jan, erik, linda reageren.
babykleding : melody, sihem, athanisha en beryl reageren.
Stereotypen much?.
Ja sorry, maar het is zo opvallend, al die alleenstaande moeders in dat soort groepenquote:
Athanishaquote:Op maandag 26 januari 2015 13:49 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ook een nazi ook, maar het viel me gewoon op.
Weggeefgroep, iets als een boek : saskia, jan, erik, linda reageren.
babykleding : melody, sihem, athanisha en beryl reageren.
Stereotypen much?.
Yeps, die namen had ik niet verzonnenquote:
The fuckquote:Op maandag 26 januari 2015 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeps, die namen had ik niet verzonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |