Zoietsquote:Op maandag 26 januari 2015 10:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"lief dagboek, ik mocht m'n hart niet luchten.. doeg lief dagboek "
Sja, ik laat alles naar mijn werk sturen, maar daar ben ik niet op Zaterdagquote:Op maandag 26 januari 2015 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik werd zaterdagochtend wakkergebeld door de pakketjesmeneer!
Nee, ik snap ook nooit waarom het opeens doodslaatquote:Op maandag 26 januari 2015 11:36 schreef CherryLips het volgende:
wat een stilte. Is het nu al lunchpauze joh?
Werk.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik snap ook nooit waarom het opeens doodslaat.
16:00 4 PM.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:50 schreef Cue_ het volgende:
4 uur smiddags.. hoeveel AM/PM is dat ook alweer
Het is hier ook niet echt gangbaar verder. Ik ben zelf altijd van de 24uurs aanduiding.quote:
PM is ook na middernacht he, technisch gezienquote:Op maandag 26 januari 2015 11:59 schreef Knut het volgende:
Ezelsbruggetje.
AM = After Midnight
PM = Pre midnight.
Ante Meridiemquote:Op maandag 26 januari 2015 11:59 schreef Knut het volgende:
Ezelsbruggetje.
AM = After Midnight
PM = Pre midnight.
Ik onthoud het al zo lang ik me kan herinneren gewoon als "AM vroeg, PM laat"quote:Op maandag 26 januari 2015 12:17 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb altijd Past Midday en After Midday in gedachte.. dat helpt niet echt
volgens mij is er een all You can eat pannenkoekenrestaurant in de buurtquote:
Wanneer gaan we??quote:Op maandag 26 januari 2015 12:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij is er een all You can eat pannenkoekenrestaurant in de buurt
morgenquote:
Met knakworst!quote:Op maandag 26 januari 2015 12:25 schreef HeatWave het volgende:
Zaterdag ook echt patat eten in het zwembed, hoe 10 jaar oud.
Nee, een kipcornquote:
ja hoor!quote:
Dan al?quote:
En appelmoes!quote:
Volgens mij hadden we een traphekje en afgedekte stopcontacten, en dingen tussen de deuren zodat je tengels er niet tussenkwamen. De keren dat ik wat heb gebroken, is dat niet binnenhuis gebeurdquote:Op maandag 26 januari 2015 12:42 schreef HeatWave het volgende:
K&W / Verbouwing en kindvriendelijk maken
Jaaaaa, afgeronde tafelhoekjes, overal hekjes, vooral voorkomen dat je kind leert wat wel en niet kan, en wat pijn doet en wat niet.
Lekker een kansloos watje opvoeden dat bij elke snotdruppel zich ziekmeldt.
Kindvriendelijk huis.
Ik ging gewoon op mijn bek als ik niet oplette, dat werkt een stuk beterquote:Op maandag 26 januari 2015 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we een traphekje en afgedekte stopcontacten, en dingen tussen de deuren zodat je tengels er niet tussenkwamen. De keren dat ik wat heb gebroken, is dat niet binnenhuis gebeurdO ja,m'n broer heeft m'n arm gebroken en hij is zelf twee keer door een glazen deur getyft, dus eigenlijk hadden ze hem beter weg kunnen doen.
Welkom in mijn wereldquote:Op maandag 26 januari 2015 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ging gewoon op mijn bek als ik niet oplette, dat werkt een stuk beter.
Snappen mensen nou echt niet dat dat soort dingen gewoon bij de ontwikkeling van een kind horen, als soort? Ontdekken, grenzen verleggen, leren hoe en wat, dat hoort als kind, dat maakt je een normaal functionerend persoon.
Als jij als kind geen "uitdagingen" kent maar alles voorgekauwd en afgeschermd is, dat is bijna een kweekschool voor autisme.
Door die opvoeding dusquote:Op maandag 26 januari 2015 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welkom in mijn wereld![]()
Ik ben heel beschermd opgevoed. Maar ook wel een beetje terecht want ik mankeerde steeds van alles.
jaquote:
Ik leerde toen ik twee jaar oud was dat je je vingers niet tussen de deur met deurdranger moest stoppen omdat dan het topje van je middelvinger eraf geknipt wordt en je ouders dan met je in paniek naar het ziekenhuis racen (in een knalgele Renault 4! <3 ) met jou alles onder bloedend op de achterbank om het topje er weer aan te laten naaien.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:42 schreef HeatWave het volgende:
K&W / Verbouwing en kindvriendelijk maken
Jaaaaa, afgeronde tafelhoekjes, overal hekjes, vooral voorkomen dat je kind leert wat wel en niet kan, en wat pijn doet en wat niet.
Nee, dat is er niet, want je hebt het nu iig geleerdquote:Op maandag 26 januari 2015 12:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik leerde toen ik twee jaar oud was dat je je vingers niet tussen de deur met deurdranger moest stoppen omdat dan het topje van je middelvinger eraf geknipt wordt en je ouders dan met je in paniek naar het ziekenhuis racen (in een knalgele Renault 4! <3 ) met jou alles onder bloedend op de achterbank om het topje er weer aan te laten naaien.![]()
Er is dus wel degelijk iets voor een kindvriendelijk huis te zeggen bedoel ik maar
Doet me denken aan die keer dat m'n achternichtje met haar hoofd op de hoek van de speelgoedkist viel. Haar vader helemaal over de zeik, die stomme kist moest weg en hij had het altijd al gezegd. De moeder had zoiets van 'jezus man'.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat is er niet, want je hebt het nu iig geleerd.
Stopcontacten kan ik me nog iets bij voorstellen, maar voor de rest... dingen doen pijn, leer dat kutkind.
Dat ging wel bijna ten koste van een ingekorte middelvinger. Zonder deurdranger had het waarschijnlijk gewoon veel pijn gedaan, daar leer je ook voldoende vanquote:Op maandag 26 januari 2015 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja en van sommige dingen gaan ze doodquote:Op maandag 26 januari 2015 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stopcontacten kan ik me nog iets bij voorstellen, maar voor de rest... dingen doen pijn, leer dat kutkind.
De sterkste overleven.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:04 schreef CherryLips het volgende:
O man, als ik aan kinderen zou beginnen zouden er eerst drie doodgaan voor ik doorhad wat ik verkeerd deed.
Mooi, we hebben al genoeg zwakke mensen.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dan gaan ze er dus allemaal aan
Win winquote:Op maandag 26 januari 2015 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en van sommige dingen gaan ze dood
er staat nergens in dat topic dat TS zijn huis wil bekleden met watten maar je gootsteenontstopper voortaan op een hoge plek zetten is gewoon verantwoordelijk gedrag
Lui gedrag. Je wilt als ouder natuurlijk niet 24/7 op je kroost moeten letten. Het kan dan ook beter oudervriendelijke inrichting genoemd worden.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en van sommige dingen gaan ze dood
er staat nergens in dat topic dat TS zijn huis wil bekleden met watten maar je gootsteenontstopper voortaan op een hoge plek zetten is gewoon verantwoordelijk gedrag
Als jij idd gewoon de echt echt gevaarlijke dingen afvangt, dat snap ik nog best, is er weinig aan de hand lijkt me.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lui gedrag. Je wilt als ouder natuurlijk niet 24/7 op je kroost moeten letten. Het kan dan ook beter oudervriendelijke inrichting genoemd worden.
Daar is menig terrorist jaloers op ja.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:34 schreef Cue_ het volgende:
587 aanslagen per minuutIk kan het nog steeds
Denk het ook welquote:Op maandag 26 januari 2015 13:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar is menig terrorist jaloers op ja.
quote:Op maandag 26 januari 2015 13:49 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ook een nazi ook, maar het viel me gewoon op.
Weggeefgroep, iets als een boek : saskia, jan, erik, linda reageren.
babykleding : melody, sihem, athanisha en beryl reageren.
Stereotypen much?.
Ja sorry, maar het is zo opvallend, al die alleenstaande moeders in dat soort groepenquote:
Athanishaquote:Op maandag 26 januari 2015 13:49 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ook een nazi ook, maar het viel me gewoon op.
Weggeefgroep, iets als een boek : saskia, jan, erik, linda reageren.
babykleding : melody, sihem, athanisha en beryl reageren.
Stereotypen much?.
Yeps, die namen had ik niet verzonnenquote:
The fuckquote:Op maandag 26 januari 2015 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeps, die namen had ik niet verzonnen.
Lijkt me dan ook zwaar cynisch bedoeldquote:Op maandag 26 januari 2015 15:24 schreef HeatWave het volgende:
En nog eentje in het kader waarom ik geen kinderen heb :
http://www.buzzfeed.com/m(...)term=4ldqphs#4ldqphs
Met dit soort dingen blij zijn en denken dat je een leuk leven hebt.
Tuurlijk, maar er zal een kern van waarheid in zitten natuurlijk, zeker als je thuis bent met je koters de hele dag...quote:Op maandag 26 januari 2015 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me dan ook zwaar cynisch bedoeld. Lekker ouders uitlachen.
Ik moet niet denken aan kinderen. Voegen ook niks toe aan mijn leven.
quote:Op maandag 26 januari 2015 16:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik hikte net zo hard dat m'n ribben gewoon pijn doen
Ik heb een zwaar leven
FYLquote:Op maandag 26 januari 2015 16:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik hikte net zo hard dat m'n ribben gewoon pijn doen
Ik heb een zwaar leven
Ja, dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar er zal een kern van waarheid in zitten natuurlijk, zeker als je thuis bent met je koters de hele dag...
Glijbanen? Wat heb jij in godsnaam gedaan dit weekendquote:Op maandag 26 januari 2015 16:15 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb een beetje spierpijn, sommige van die glijbanen plegen toch wel een aanslag als je echt hard gaat.
Tikibadquote:Op maandag 26 januari 2015 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Glijbanen? Wat heb jij in godsnaam gedaan dit weekend?
Ik vond het wel leukquote:
Ik zou me stiekem ook wel vermaken, hoor.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk.
Was er nog nooit geweest, sowieso alleen een keer buiten in Spanje oid, ik heb me wel vermaakt.
Ik moest wel ff slikken toen ik erachter kwam dat het geen grap wasquote:Op maandag 26 januari 2015 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou me stiekem ook wel vermaken, hoor.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Thessaloniki_%28stad%29quote:Op maandag 26 januari 2015 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Ook zo'n mooie naam, al valt deze nog mee.
Ja, dat ken ik wel hoor, toch een rare naamquote:Op maandag 26 januari 2015 16:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Thessaloniki_%28stad%29
Oh you hot sixpack youquote:Op maandag 26 januari 2015 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik moest wel ff slikken toen ik erachter kwam dat het geen grap was.
Had het een jaar geleden met 90 kilo ook niet gedaan denk ik, maar nu durfde ik het wel aan.
Je hebt zelf een rare naam. Puhquote:Op maandag 26 januari 2015 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik wel hoor, toch een rare naam.
Das ook weer overdrevenquote:
Niet heel moeilijk anno 2015quote:Op maandag 26 januari 2015 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das ook weer overdreven. Maar ik viel iig niet negatief uit de toon
.
Ook weer zo, maar goed, ik vond dat het wel kon nuquote:
Het kan sowieso. Fuck wat een ander denkt.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook weer zo, maar goed, ik vond dat het wel kon nu.
Ook weer zo,maar toch, dan zou ik het doen als het moest, en niet als ik er onder uit kon komenquote:Op maandag 26 januari 2015 16:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het kan sowieso. Fuck wat een ander denkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |