Lijkt me dan ook zwaar cynisch bedoeldquote:Op maandag 26 januari 2015 15:24 schreef HeatWave het volgende:
En nog eentje in het kader waarom ik geen kinderen heb :
http://www.buzzfeed.com/m(...)term=4ldqphs#4ldqphs
Met dit soort dingen blij zijn en denken dat je een leuk leven hebt.
Tuurlijk, maar er zal een kern van waarheid in zitten natuurlijk, zeker als je thuis bent met je koters de hele dag...quote:Op maandag 26 januari 2015 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me dan ook zwaar cynisch bedoeld. Lekker ouders uitlachen.
Ik moet niet denken aan kinderen. Voegen ook niks toe aan mijn leven.
quote:Op maandag 26 januari 2015 16:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik hikte net zo hard dat m'n ribben gewoon pijn doen
Ik heb een zwaar leven
FYLquote:Op maandag 26 januari 2015 16:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik hikte net zo hard dat m'n ribben gewoon pijn doen
Ik heb een zwaar leven
Ja, dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar er zal een kern van waarheid in zitten natuurlijk, zeker als je thuis bent met je koters de hele dag...
Glijbanen? Wat heb jij in godsnaam gedaan dit weekendquote:Op maandag 26 januari 2015 16:15 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb een beetje spierpijn, sommige van die glijbanen plegen toch wel een aanslag als je echt hard gaat.
Tikibadquote:Op maandag 26 januari 2015 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Glijbanen? Wat heb jij in godsnaam gedaan dit weekend?
Ik vond het wel leukquote:
Ik zou me stiekem ook wel vermaken, hoor.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk.
Was er nog nooit geweest, sowieso alleen een keer buiten in Spanje oid, ik heb me wel vermaakt.
Ik moest wel ff slikken toen ik erachter kwam dat het geen grap wasquote:Op maandag 26 januari 2015 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou me stiekem ook wel vermaken, hoor.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Thessaloniki_%28stad%29quote:Op maandag 26 januari 2015 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Ook zo'n mooie naam, al valt deze nog mee.
Ja, dat ken ik wel hoor, toch een rare naamquote:Op maandag 26 januari 2015 16:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Thessaloniki_%28stad%29
Oh you hot sixpack youquote:Op maandag 26 januari 2015 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik moest wel ff slikken toen ik erachter kwam dat het geen grap was.
Had het een jaar geleden met 90 kilo ook niet gedaan denk ik, maar nu durfde ik het wel aan.
Je hebt zelf een rare naam. Puhquote:Op maandag 26 januari 2015 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik wel hoor, toch een rare naam.
Das ook weer overdrevenquote:
Niet heel moeilijk anno 2015quote:Op maandag 26 januari 2015 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das ook weer overdreven. Maar ik viel iig niet negatief uit de toon
.
Ook weer zo, maar goed, ik vond dat het wel kon nuquote:
Het kan sowieso. Fuck wat een ander denkt.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook weer zo, maar goed, ik vond dat het wel kon nu.
Ook weer zo,maar toch, dan zou ik het doen als het moest, en niet als ik er onder uit kon komenquote:Op maandag 26 januari 2015 16:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het kan sowieso. Fuck wat een ander denkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |