Nou ja, een goed hek om de vijver of het zwembad kan geen kwaad, er zit een verschil tussen je tengels eens tussen de deur krijgen en verzuipenquote:Op maandag 26 januari 2015 12:46 schreef CarltonBanks het volgende:
TS:
Wat dacht je van rubberen tegels op de vloer, wanden bekleed met kussens en leer, tafels voorzien van stootbanden, water dat nooit warmer wordt dan 38 graden, keuken deurtjes en lades die alleen met een sleutel open kunnen, voor en achterdeuren waar het slot op 1.8meter hoogte zit, vloer verwarming ipv radiatoren, geen hout kachels natuurlijk, een hek van 3 meter hoog om het zwembad enzovoorts?
jij bent toch ook groot geworden in dat huis, een beetje normaal denken is voldoende. dat gedoe over onveilige woon situaties moet maar eens snel ophouden, kinderen moeten sommige dingen zelf ontdekken en ouders moeten opletten net zoals het vroeger ging.
agreed, of je zorgt gewoon dat je dat soort zaken niet in je tuin hebt staan als je jonge kinderen hebt.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, een goed hek om de vijver of het zwembad kan geen kwaad, er zit een verschil tussen je tengels eens tussen de deur krijgen en verzuipen
Ik zou zeggen, kruip eens op je knieën door huis en kijk om je heen!quote:Op maandag 26 januari 2015 12:39 schreef Jiggle het volgende:
Ik kom niet verder dan de stopcontacten...
wat hij zegtquote:Op maandag 26 januari 2015 12:53 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kruip eens op je knieën door huis en kijk om je heen!
Wij hadden vroeger ook gewoon een oldskool fornuis en ik ben nooit in de oven gekropenquote:Op maandag 26 januari 2015 12:57 schreef Burdie het volgende:
Maak de oven op ooghoogte ipv onder je fornuis.
Verder voed je je kind gewoon op toch? Hij zal heus leren wat wel en niet kan of mag.
Succes met de verbouwing!
Dat ik daar nooit opgekomen ben! Ik had een obsessie met in kastjes ed kruipenquote:Op maandag 26 januari 2015 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger ook gewoon een oldskool fornuis en ik ben nooit in de oven gekropen
Alleen als je een heks bent!quote:Op maandag 26 januari 2015 13:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je moet ook zorgen dat de oven niet gelijk tegenover de kooi voor de kinderen staat. Anders dan val je er zelf in, wanneer ze je een duw geven.Is in het verleden ook al eens gebeurd.
Niet erin, maar kinderhandjes tegen een hete oven aan, is ook geen pretje.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger ook gewoon een oldskool fornuis en ik ben nooit in de oven gekropen
Ik ook niet, maar heb tegenwoordig wel een dagtaak aan het bij de oven weg plukken van mijn baby, er zitten zulke leuke knopjes en lichtjes opquote:Op maandag 26 januari 2015 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weer een klein wonder dat me dat nooit overkomen is. Blijkbaar waren mijn ouders toch vrij oplettend.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet erin, maar kinderhandjes tegen een hete oven aan, is ook geen pretje.
Wij hadden een afgesloten keuken, misschien was dat de oplossingquote:Op maandag 26 januari 2015 13:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet erin, maar kinderhandjes tegen een hete oven aan, is ook geen pretje.
Nee, dat zijn dingen die me nu overkomenquote:Op maandag 26 januari 2015 13:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weer een klein wonder dat me dat nooit overkomen is. Blijkbaar waren mijn ouders toch vrij oplettend.
Maar jij bent speciaal!quote:Op maandag 26 januari 2015 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat zijn dingen die me nu overkomen
Rolletje behang, zoals het hoort.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Rolletje duct tape is voldoende
[ afbeelding ]
Eventueel kan ik dit topic wel even naar OUD schoppen; daar zitten natuurlijk de mensen met ervaringquote:Op maandag 26 januari 2015 13:29 schreef Jiggle het volgende:
Haha, veel reacties, oa dankzij mijn tikfout. Betreft 'mijn' ouderlijke woning uiteraard...
Ben het ook helemaal eens met de opmerkingen dat je niet door moet slaan in het uitsluiten van risico's voor je kinderen.
Maar goed, we gaan nu alles overhoop halen, dus als er dingen zijn die we makkelijk mee kunnen nemen in de verbouwing, dan is dit het moment.
Heb er wel een paar tips uit gehaald, dus dank!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |