SPOILER: 2015 game releasesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Mja, dat heb ik dus ook. 10% is niets. Om je nu te laten verleiden om voor een euro of zeven max (in het geval van een full priced game) wat te halen: nee, succes ermee.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 07:49 schreef Mystikvm het volgende:
Ik skip die korting ook. Er is niets wat ik nu wil hebben. Waarom dan iets kopen, alleen maar om twee euro te besparen?
Ik had er ergens op gerekend die die kortingscode onbeperkt geldig zou zijn.
Vandaar deze nieuwe titelquote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
PS4 gamers zijn altijd maar aan het wachten als ik de TT's lees.
Nintendo gamers moeten in een ps4 topic gaan trollen om nog enigszins vermaakt te worden.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
PS4 gamers zijn altijd maar aan het wachten als ik de TT's lees.
Ik wacht zelf nog altijd op Driveclub voor PS+
Same here, ik koop in principe geen nieuwe game tot ik de oude heb uitgespeeld. Zonde om geld uit te geven aan games waar ik maar drie uur mee speel en die dan in de backlog komen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:04 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Man, ik heb tijd te weinig... Ik zou graag eens aan een als DA beginnen maar ik ben voorlopig nog wel zoet met GtaV, PES, BOi en een hele rits aan PS+ titels.
Maar ik ben iemand die zn games daadwerkelijk speelt ipv het aanleggen van een veel te dure backlog die ik uiteindelijk niet of nauwelijks speel.
dat is precies hoe ik het deze generatie doe. Ben nog bezig met Evil Within, zodra die uit is ga ik The Order waarschijnlijk halen. Dan als tussendoortje Infamous SS om vervolgens Batman te halen. Tussendoor speel ik nog wel BF4 en CoD, en af en toe wat kleinere PSN-gamesquote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Same here, ik koop in principe geen nieuwe game tot ik de oude heb uitgespeeld. Zonde om geld uit te geven aan games waar ik maar drie uur mee speel en die dan in de backlog komen.
Of dingen uit de aanbiedingenbak halen die vervolgens gewoon in het plastic blijven.
Nintendo gamers moeten het hebben van de gratis PS4 games omdat het geld opgaat aan alle toffe WiiU games.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nintendo gamers moeten in een ps4 topic gaan trollen om nog enigszins vermaakt te worden.
Ben je palletsorteerder ofzo? Als al je geld op gaat aan dat handjevol goede games.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
omdat het geld opgaat aan alle toffe WiiU games.
3/10quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nintendo gamers moeten het hebben van de gratis PS4 games omdat het geld opgaat aan alle toffe WiiU games.
Top 3 bij NEOGAF voor GOTY 2014
Nou fantastisch, koop een taart.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nintendo gamers moeten het hebben van de gratis PS4 games omdat het geld opgaat aan alle toffe WiiU games.
Kan niet, zijn geld is opgegaan aan WiiU-games.quote:
Zonde is dat, ik speel dezelfde games maar dan op mijn N64.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:10 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Kan niet, zijn geld is opgegaan aan WiiU-games.
Vervolg op Bayonetta en remakes van mario kart en smash bros. Ohnee bij Nintendo heten dat geen remakes maar nieuwe gamesquote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Aangezien de korting maar 1x geldig is en ik ook nog Lara Croft and the Temple of Osiris wil kopen nu die in de aanbieding is dit best handig om te weten. Dan kan ik beter een dag langer wachten en gewoon die korting meepakken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 07:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat mensen zich druk maken om een korting van 1,50 euro.
Staat als het goed is een code in de store vandaag.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:32 schreef NutKees het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die korting codes, zijn die al uitgedeeld? Misschien dat ik hem gebruik om ReMake Remastered te kopen.
Yep, gezien. 10% code staat er en is 3 dagen geldig. Dank!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Staat als het goed is een code in de store vandaag.
Uh-huhquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die reacties
Jullie maken mijn dag jongens.
Sure brah...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die reacties
Ja, je hebt mensen er echt mee.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die reacties
quote even de beste voor een tl;dr wil jequote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die reacties
Wss moeten ze die wel remaken omdat het merendeel die titels niet eens kentquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:41 schreef Akilla het volgende:
Met al die remakes wordt het wel eens tijd voor een remake van Shenmue 1 en 2 !(om daarna natuurlijk 3 te maken)
*gaat voorzichtig z'n dreamcast weer zoeken*
geld die ook voor eht verlengen van ps plus?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:16 schreef KingLysandus het volgende:
Code voor Nederland is DDHBNBF9EK
Geen pre-orders, geen ps+.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:24 schreef zamory het volgende:
[..]
geld die ook voor eht verlengen van ps plus?
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nintendo gamers moeten in een ps4 topic gaan trollen om nog enigszins vermaakt te worden.
Ik heb Never Alone gespeeld. Never Alonequote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:15 schreef Retarded het volgende:
Game of Thrones season pass gekocht voor 16 euronogwat. Heb nog wat geld over voor Teslagrad of Never Alone. Iemand deze gespeeld?
Waarom vergelijk je appels met peren?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:35 schreef jackson het volgende:
Dat Dragon Age mag er dan vreselijk dik uitzien, maar als je Diablo gespeeld hebt is het qua builds / items etc maar karig. Miskoopje van 50 euri.
Omdat ik graag fruit eet, en probeer te achterhalen welke fruitsoort het best bij me past. Het ene stukje fruit leek me wat meer lijken op het ander, kom erachter dat het niet zo was.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom vergelijk je appels met peren?
Volgens mij is er niet zo veel qua build/item als Diablo. Maar Dragon Age vind ik erg tof, ik kan me nog steeds geheel verliezen in die wereld.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Omdat ik graag fruit eet, en probeer te achterhalen welke fruitsoort het best bij me past. Het ene stukje fruit leek me wat meer lijken op het ander, kom erachter dat het niet zo was.
Ben niet zo'n grote kenner, dus kom er op deze wijze achter, na aanschaf
Volgende keer effe vragen in een topic, scheelt je weer wat geld.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Omdat ik graag fruit eet, en probeer te achterhalen welke fruitsoort het best bij me past. Het ene stukje fruit leek me wat meer lijken op het ander, kom erachter dat het niet zo was.
Ben niet zo'n grote kenner, dus kom er op deze wijze achter, na aanschaf
Dat blijkt... Maar ik zag in Youtube filmpjes van allerlei classes en skilltries dus vandaar dat ik er vanuit ging dezelfde complexiteit aan te treffen. Viel me een beetje tegen bij het spelen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij is er niet zo veel qua build/item als Diablo. Maar Dragon Age vind ik erg tof, ik kan me nog steeds geheel verliezen in die wereld.
True, had wel wat research gedaan maar blijkbaar niet genoeg. Moet me er nog wel flink in verdiepen maar zag wel direct dat het compleet verschillend is. De mooie graphics ten opzichte van Diablo haalde me in deze over.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgende keer effe vragen in een topic, scheelt je weer wat geld.
Het is zeker wel vermakelijk hoor, mooi universum en best wat mogelijkheden om te spelen zoals je dat zelf wil.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:36 schreef jackson het volgende:
[..]
True, had wel wat research gedaan maar blijkbaar niet genoeg. Moet me er nog wel flink in verdiepen maar zag wel direct dat het compleet verschillend is. De mooie graphics ten opzichte van Diablo haalde me in deze over.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:27 schreef RRuben het volgende:
Vanmiddag dan maar dc kopen aangezien die plus versie toch niet komt.. Pfff
De eerste DA reviews verschillen inderdaad best wel van de huidige reviews. In het begin werd de game de hemel in geprezen, nu kom je redelijk wat kritiek tegen over o.a. de vele fetchmissies, het MMO achtige karakter van de game, en dat de wereld over het algemeen wat saai en dood wordt ervaren.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:36 schreef jackson het volgende:
[..]
True, had wel wat research gedaan maar blijkbaar niet genoeg. Moet me er nog wel flink in verdiepen maar zag wel direct dat het compleet verschillend is. De mooie graphics ten opzichte van Diablo haalde me in deze over.
Het enige waar ik mee eens ben zijn de vele 'simpele' fetchmissies. Punt is dat je ze niet hoeft te doen, dat dan weer wel. Het zijn inspiratieloze zijmissies die alleen leuk zijn om extra punten te scoren. Die je toch wel ergens behaalt door gewoon in de wereld te hollen. De skilltree breidt zich nog uit, maar wordt nooit zo groot als die van Diablo. Items kun je zelf craften, kortom, je hebt best veel combinaties te craften. Alleen wederom niet zo veel als Diablo.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:39 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
De eerste DA reviews verschillen inderdaad best wel van de huidige reviews. In het begin werd de game de hemel in geprezen, nu kom je redelijk wat kritiek tegen over o.a. de vele fetchmissies, het MMO achtige karakter van de game, en dat de wereld over het algemeen wat saai en dood wordt ervaren.
Precies waarom die niet kwam.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:27 schreef RRuben het volgende:
Vanmiddag dan maar dc kopen aangezien die plus versie toch niet komt.. Pfff
Jij vindt het serieus een logische gedachte ?quote:
Jij denkt dat ze die Plus versie nu onderhand niet uit hadden kunnen brengen?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jij vindt het serieus een logische gedachte ?
''Hey guys, we delay the free Plus version cause our servers are fucked up and nothing except the bare racing works''
''Take my money!!!1111''
De launchproblemen hebben ze klanten gekost, niet opgeleverd..
Dat lijkt me niet nee want ook nu werken de servers nog niet 100% vlekkeloos.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze die Plus versie nu onderhand niet uit hadden kunnen brengen?
Wees er maar blij mee dat WiiU games altijd lekker duur blijven enzoquote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ik denk dat jij niet zo bijdehand moet doen, verthongenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze die Plus versie nu onderhand niet uit hadden kunnen brengen?
En dat is geen kwestie van geld (besparen)?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet nee want ook nu werken de servers nog niet 100% vlekkeloos.
Een paar miljoen extra spelers erbij en het is weer 1 grote clusterfuck.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik denk dat jij niet zo bijdehand moet doen, verthongen
Als ik het goed heb begrepen is het een fout in de netwerkcode van het spel, vrijwel alle data in een race wordt direct naar de servers gestuurd. Dan heb ik het dus over bv je snelheid in bocht 1, bocht 2, je sectie-tijd, je ghost etc etc. Als 100.000 man tegelijk aan het racen zijn krijgen die servers dus elke seconde 100.000en ''verzoeken'''voor nieuwe data, het is te vergelijken met een DDOS aanval.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dat is geen kwestie van geld (besparen)?
Dat was mijn vraag niet.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen is het een fout in de netwerkcode van het spel, vrijwel alle data in een race wordt direct naar de servers gestuurd. Dan heb ik het dus over bv je snelheid in bocht 1, bocht 2, je sectie-tijd, je ghost etc etc. Als 100.000 man tegelijk aan het racen zijn krijgen die servers dus elke seconde 100.000en ''verzoeken'''voor nieuwe data, het is te vergelijken met een DDOS aanval.
Die code wordt nu opnieuw geschreven en ze updaten de servers steeds, het werkt nu ook al veel beter dan na de launch maar ook nu moet je nog wel eens wachten tot je tijd op de leaderboards staat of word je af en toe nog wel eens uit een online race gekicked.
Dan snap ik niet wat je wil zeggen..quote:
Dat die Plus versie er al lang had kunnen zijn als ze hadden gewild. Zet je wat extra mensen op die netcode bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan snap ik niet wat je wil zeggen..
Het is dus iig geen kwestie van even voor een paar ton nieuwe servers kopen en alles werkt goed.
Dat lijkt mij dus niet, die Plus versie gaat een heleboel mensen over de streep strekken om de game te kopen, ben ik van overtuigd.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat die Plus versie er al lang had kunnen zijn als ze hadden gewild. Zet je wat extra mensen op die netcode bijvoorbeeld.
Maar goed, laten we het weer over de PS4 hebben.
Had ik ook toen ik van jarenlang Diablo 2 naar 3 ging.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:35 schreef jackson het volgende:
Dat Dragon Age mag er dan vreselijk dik uitzien, maar als je Diablo gespeeld hebt is het qua builds / items etc maar karig. Miskoopje van 50 euri.
D3 vanilla was karig maar ROS nu is echt wel awesome. Vooral op het gebied van crafting is er veel meer mogelijk bij D3.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:32 schreef Cikx het volgende:
[..]
Had ik ook toen ik van jarenlang Diablo 2 naar 3 ging.
Je bedoelt qua craften en enchanten voor net die ene property? Heb het al een tijdje niet meer gespeeld en het is zeker een toffe game, maar ik denk omdat ik D2 net zo tof vond dat ik bij elk D2-ding dat niet in D3 zit de game een stuk minder leuk vind. Zo mis ik bijvoorbeeld de runewords, met 8 man in een game, de hele trade-cultuur, de skilltrees met de synergies etc.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:40 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
D3 vanilla was karig maar ROS nu is echt wel awesome. Vooral op het gebied van crafting is er veel meer mogelijk bij D3.
Omdat appels lekker zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom vergelijk je appels met peren?
Yupquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:05 schreef Jiang153 het volgende:
Iemand Dead or Alive 5: Last Round halen?
Misschien als ie over een half jaartje ofzo voor 15-20 in de aanbieding is. Niet full price in ieder geval.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:05 schreef Jiang153 het volgende:
Iemand Dead or Alive 5: Last Round halen?
Qua gameplay vind ik het beter dan Mortal Kombat en Tekken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Dead or Alive vind ik een beetje de laten we zeggen, Oh Oh Cherso van de vechtspelletjes.
Nee dus.
Ik zeker niet, die counters zijn altijd veel te makkelijk geweest.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Qua gameplay vind ik het beter dan Mortal Kombat en Tekken.
Als je door de obvious jonge-meisjes-boobies-hi-ha-ho prikt dan zit er best een goed vechtsysteem achter. Maar ieder zijn ding, er schijnen mensen te zijn die DriveClub goed vinden, die kan mij dan weer niet bekorenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Dead or Alive vind ik een beetje de laten we zeggen, Oh Oh Cherso van de vechtspelletjes.
Nee dus.
Het vechtsysteem is juist de reden waarom ik er geen reet aan vind.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je door de obvious jonge-meisjes-boobies-hi-ha-ho prikt dan zit er best een goed vechtsysteem achter. Maar ieder zijn ding, er schijnen mensen te zijn die DriveClub goed vinden, die kan mij dan weer niet bekoren
Maar d ecounters kun je vaak ook weer counteren, waardoor je dus visueel mooie gevechten krijgt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zeker niet, die counters zijn altijd veel te makkelijk geweest.
Oke dan moeten wij echt tegen elkaar battlenquote:
Full price is tientje meer hequote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien als ie over een half jaartje ofzo voor 15-20 in de aanbieding is. Niet full price in ieder geval.
Maar het is veel te makkelijk allemaal... DOA games worden ook amper op de grote toernooien gespeeld om deze reden.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Maar d ecounters kun je vaak ook weer counteren, waardoor je dus visueel mooie gevechten krijgt.
Alleen qua character-design vind ik Team Ninja een beetje zwak, vooral qua mannelijke personages, maar goed, dat vind ik van Tekken en MK ook. Games als Street Fighter en Guilty Gear en voorheen SoulCalibur doen dat dan toch stukken beter.
Deze man weet!quote:
Het scheelt dat veel mensen voor plezier gamen, niet voor het grote geldquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar het is veel te makkelijk allemaal... DOA games worden ook amper op de grote toernooien gespeeld om deze reden.
Dat snap ik, maar het zegt imo wel wat over 't vecht-systeem.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het scheelt dat veel mensen voor plezier gamen, niet voor het grote geld
Op gamescom hadden we een presentatie toentertijd van de producer. Op de vraag of er meer aandacht voor de mannelijke personages zou komen keek die man hem aan en zei alleen maar in opperste verbazing: "dat wil toch niemand?"quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Maar d ecounters kun je vaak ook weer counteren, waardoor je dus visueel mooie gevechten krijgt.
Alleen qua character-design vind ik Team Ninja een beetje zwak, vooral qua mannelijke personages, maar goed, dat vind ik van Tekken en MK ook. Games als Street Fighter en Guilty Gear en voorheen SoulCalibur doen dat dan toch stukken beter.
Dat wordt weer genieten met mijn Thrustmasterquote:
Mwoa, het zegt dat het niet visueel aantrekkelijk genoeg is voor toernooien.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het zegt imo wel wat over 't vecht-systeem.
Nee, het zegt dat de balance niet goed genoeg is om er een toernooi voor tigduizend dollar voor te laten spelen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, het zegt dat het niet visueel aantrekkelijk genoeg is voor toernooien.
Ik vrees dat ik ook maar zo'n unit moet halen ja... Hij bevalt nog goed?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:24 schreef janrad het volgende:
[..]
Dat wordt weer genieten met mijn Thrustmaster
Ik ben sowieso geen ster in fighting games, en ik vind DOA al lastig tegen de CPU.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar het is veel te makkelijk allemaal... DOA games worden ook amper op de grote toernooien gespeeld om deze reden.
... ze zullen toch wel bekend zijn met Mortal Kombat? Niet bepaald een onbekende game ofzo.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:27 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, op mijn werk komt iig voor de volle 100% Mortal Kombat X. Ze spelen nu FIFA 15Dus ik moet ze eens gaan opvoeden (en ik kan niet wachten om de ranzige blikken na een fatality te zien
).
Oh dat zeker, vroeger kocht ik er altijd zo'n boek met alle moves bij en kon dan hele dagen oefenen tot ik ze uit mijn hoofd wist, nu heb ik daar geen tijd meer voor.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen ster in fighting games, en ik vind DOA al lastig tegen de CPU.
In Street Fighter zuig ik ook gigantisch. Komt ook omdat ik echt een solo-gamers ben, dus dan speel je fighters ook niet zo vaak. Vroeger kon je dat wel uren lang spelen tegen buurjongens enzo, gewoon lekker afwisselen, van elkaar leren, etc etc, maar goed, nu dus niet meer.
Misschien bij naam, maar het zijn geen gamers over het algemeen. En ik ben geen FIFA-speler, dat laat ik over aan mijn broer, die kan bij me langskomen als we een early build hebben gekregenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... ze zullen toch wel bekend zijn met Mortal Kombat? Niet bepaald een onbekende game ofzo.
Er zijn maar weinig spellen die echt goed gebalanceerd zijn. Maar goed, ik kijk eigenlijk alleen SF als er weer eens een toernooi is, en indien tijd. Zelf vind ik bv MvsC3 prima spelen, maar als ik dat moet kijken dan vind ik er geen reet aan.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, het zegt dat de balance niet goed genoeg is om er een toernooi voor tigduizend dollar voor te laten spelen.
Geen probleem natuurlijk voor als je gewoon thuis een vechtspel wil, maar persoonlijk hou ik daar niet van.
Rock bottomquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Er is maar een DO die ik zal spelen
[ afbeelding ]
Saints row 4 is wel erg ver gegaan hoor. Dat is mij al te over-the-top en die standalone DLC al helemaal.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:11 schreef Pheno het volgende:
Ach, melige pet op en gaan. Het is net Saints Row. Zo over-the-top dat het weer grappig is. Mits pet.
Er is niets maar dan ook echt helemaal niets leuks aan DOA Xtreme...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:11 schreef Pheno het volgende:
Ach, melige pet op en gaan. Het is net Saints Row. Zo over-the-top dat het weer grappig is. Mits pet.
In tien seconden een stad doorsprintenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:12 schreef zamory het volgende:
[..]
Saints row 4 is wel erg ver gegaan hoor. Dat is mij al te over-the-top en die standalone DLC al helemaal.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:48 schreef Nober het volgende:
Ik heb alleen Tekken gespeeld, de survival mode was een zeer leuke bezigheid met Eddy.
Eddy was altijd het meest populair in de arcade-hal, rijen ''bontkraagjes'' die dan alleen met Eddy gingen vechten want daar kon je zo makkelijk mee button-mashen en door al dat gedraai wisten veel mensen niet hoe m te counteren.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:43 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Eddy de grootste naai character die er is. Als hij die wiel draai aanval doet dan kan je niet eens meer opstaan
King---> Eddyquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:43 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Eddy de grootste naai character die er is. Als hij die wiel draai aanval doet dan kan je niet eens meer opstaan
En terecht. Belachelijk dat dit soort gameplay elementen eruit worden gesloopt om mensen te verleiden tot pre-orders, of nog erger, te verkopen als DLC.quote:We heard a few days ago that open-world zombie-maimer Dying Light's physical disc release would be delayed in the UK and Europe. Now we've got a new release date - February 27th, a month after the global January 28th release.
To make up for it, Techland is offering free DLC: Cuisine & Cargo and Ultimate Survival Bundle. Techland has also decided to make "Be the Zombie" mode - in which players can invade each others' games - free for everyone.
is dat met name op circuits of ook gewoon op de weg?quote:
Ben nooit echt fan geweest van Kingquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eddy was altijd het meest populair in de arcade-hal, rijen ''bontkraagjes'' die dan alleen met Eddy gingen vechten want daar kon je zo makkelijk mee button-mashen en door al dat gedraai wisten veel mensen niet hoe m te counteren.
Ik nam in die tijd altijd King en ik kende die combi-grapple waarmee je 100% hp eraf krijgt uit mijn hoofd... Vonden ze nooit zo leuk![]()
Had zelf zo'n Tekken game voor de PSP, maar ik bakte er niks van dus ik pakte ook altijd Paul, omdat die een stoot had waarmee 3 kwart van de tegenstander z'n hp eraf ging oid.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:58 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ben nooit echt fan geweest van King
of die andere worstelaars
Favorieten zijn Jin, Yoshimitsu en Bob
Alhoewel de donderslag van Kazuya ook wel baas is.
Law is ook wel een spam character voor sommigen of Paul
Azure en California State Route 1 de rest circuit. Onder andere Spa, Suzuka, La Sarthe, Nordschleife, Bathurst, Monza, Silverstone, Monaco, Imola, Donington, Zolder. Sommige circuits hebben meerdere routes.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:07 schreef RRuben het volgende:
[..]
is dat met name op circuits of ook gewoon op de weg?
Dat ja. Of die kut hamerslag van hemquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:09 schreef Cikx het volgende:
[..]
Had zelf zo'n Tekken game voor de PSP, maar ik bakte er niks van dus ik pakte ook altijd Paul, omdat die een stoot had waarmee 3 kwart van de tegenstander z'n hp eraf ging oid.
Verder vind ik (Armor) King, Yoshimitsu en Lili wel toffe characters.
hmm okay, niet arcade genoeg voor mij dan denk ik.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Azure en California State Route 1 de rest circuit. Onder andere Spa, Suzuka, La Sarthe, Nordschleife, Bathurst, Monza, Silverstone, Monaco, Imola, Donington, Zolder. Sommige circuits hebben meerdere routes.
Volgens mij ben je de enige die niet op DL kan wachten.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:55 schreef 7nightwing7 het volgende:
Dying light livestream kijken op eigen risico.
Hyped !![]()
http://www.twitch.tv/generaldrew/mobile
project cars is verre van arcadequote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:37 schreef RRuben het volgende:
[..]
hmm okay, niet arcade genoeg voor mij dan denk ik.
Je moet er van houden, zelf kijk ik af en toe wel eens naar de sport en daardoor ook de game gekocht.quote:
Zeg doe eens lief ja !quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:52 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Volgens mij ben je de enige die niet op DL kan wachten.
Kijk, jij snapt het. Dit wordt de allerbeste MK spel ooit.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:27 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, op mijn werk komt iig voor de volle 100% Mortal Kombat X.
Oh ja, want mensen op YouTube zeiden dat toch? Nou dan zal het wel!11quote:Op zaterdag 24 januari 2015 06:15 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt het. Dit wordt de allerbeste MK spel ooit.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 06:49 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Oh ja, want mensen op YouTube zeiden dat toch? Nou dan zal het wel!11
Kijkt naar TT, ziet voorspellende gavequote:Op zaterdag 24 januari 2015 03:57 schreef Aether het volgende:
PS4 slim?
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=977828&page=1
Nee, de gameplay footage alleen al zegt het. Die overstijgt het vorige spel al die de best verkochte was.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 06:49 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Oh ja, want mensen op YouTube zeiden dat toch? Nou dan zal het wel!11
Als het waar is, dan houdt men wederom de Sony traditie in stand dat iedere 'Slim' uitvoering er een stuk lelijker en goedkoper uitziet dan het vorige design. Helaas.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 03:57 schreef Aether het volgende:
PS4 slim?
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=977828&page=1
Deden ze dat maar eens een keer in Europa.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 08:59 schreef Retarded het volgende:
Damn...die indie flash sale op de US Store doet pijn aan de portomonaie. Shadow Warrior voor 5 euro, Guacamelee 5 euro, Unfinished Swan 4,5 euro, OlliOlli 3 euro en nog veel meer!
edit: nvmquote:Op zaterdag 24 januari 2015 08:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet iedere andere mening is een troll.
Van SNOW had ik nog niet gehoord maar dat ziet er best leuk uit!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:23 schreef RRuben het volgende:
Mensen die weten wanneer SNOW uitkomt? Ziet er echt vet uit
Edit: als mensen nog willen opgeven voor de planetside 2 beta: https://www.planetside2.com/ps2onps4
oftewel... datum onbekendquote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:23 schreef budvar het volgende:
[..]
Van SNOW had ik nog niet gehoord maar dat ziet er best leuk uit!
Hier staat 31 december 2015.
http://www.gamespot.com/snow/
Ziet er nog vrij kaal uit, dus laat ze maar lekker de tijd nemen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:23 schreef RRuben het volgende:
Mensen die weten wanneer SNOW uitkomt? Ziet er echt vet uit
Beter koop je alle digitale content via de US store. Zo had ik kort na de release Dragon Age voor 35 euries op de kop getikt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 09:06 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Deden ze dat maar eens een keer in Europa.
Mag ik vragen hoe je je PS4 store op US zet? En hoe zit het met de betaling en vind PS dit wel leukquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Beter koop je alle digitale content via de US store. Zo had ik kort na de release Dragon Age voor 35 euries op de kop getikt.
Gister bij die flash sale nog een paar games gekocht :
Unfinished Swan
Costume Quest 2
Strike Suit Zero DC
Rogue Legacy
met de 10% korting kwam het op iets van 26 dollar. SWEET.
Iemand die nog ff The Evil Within van mij wil overnemen by the way? Topgame als je RE4 ook geweldig vindt!
V&A / [tk][PS4] The Evil Within LE & Killzone Shadow Fall
Je maakt gewoon een nieuw account aan met US adresgegevens. Verder kan je PSN kaarten kopen via sites zoals amanzon of andere die mensen je hier wel naar kunnen wijzen als je met ideal wil betalen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:41 schreef zamory het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je je PS4 store op US zet? En hoe zit het met de betaling en vind PS dit wel leuk?
Thanks dat gaat een hoop geld schelen.... btw je kunt dan zeker die games alleen op dat account spelen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je maakt gewoon een nieuw account aan met US adresgegevens. Verder kan je PSN kaarten kopen via sites zoals amanzon of andere die mensen je hier wel naar kunnen wijzen als je met ideal wil betalen.
Nee dat account zet je ook als primair op je PS4 en dan kan je de games spelen op je eigen accountquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:44 schreef zamory het volgende:
[..]
Thanks dat gaat een hoop geld schelen.... btw je kunt dan zeker die games alleen op dat account spelen?
Ik zal het binnenkort even proberen dan. Dankjewel, wel nog een laatste vraag, als het goed is moet je adres gegevens invullen hoe heb jij dit gedaan?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nee dat account zet je ook als primair op je PS4 en dan kan je de games spelen op je eigen account
Het adres van Microsoft of Nintendo invullenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:03 schreef zamory het volgende:
[..]
Ik zal het binnenkort even proberen dan. Dankjewel, wel nog een laatste vraag, als het goed is moet je adres gegevens invullen hoe heb jij dit gedaan?
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:03 schreef zamory het volgende:
[..]
Ik zal het binnenkort even proberen dan. Dankjewel, wel nog een laatste vraag, als het goed is moet je adres gegevens invullen hoe heb jij dit gedaan?
Dat jaquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het adres van Microsoft of Nintendo invullen
oke thanks!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:23 schreef budvar het volgende:
[..]
Van SNOW had ik nog niet gehoord maar dat ziet er best leuk uit!
Hier staat 31 december 2015.
http://www.gamespot.com/snow/
haha dat is wel geniaal thanks hoor, full priced games zijn dan 40-45 euro? of zie ik dat verkeerdquote:
Yup ipv 70quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:42 schreef zamory het volgende:
[..]
haha dat is wel geniaal thanks hoor, full priced games zijn dan 40-45 euro? of zie ik dat verkeerd
op het moment niet echt. De dollar staat bijna gelijk aan de euro. Voor een game van 60 dollar betaal je nu 54 euro, en dus geen 40-45 euro. Fysiek kopen is op dit moment dus nog steeds voordeliger, aangezien je bijna iedere nieuwe release wel voor ongeveer 50 kan krijgen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:42 schreef zamory het volgende:
[..]
haha dat is wel geniaal thanks hoor, full priced games zijn dan 40-45 euro? of zie ik dat verkeerd
Onder lijst met services in je account.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:45 schreef Tortugal het volgende:
Waar ik kan ik zien op welke datum mijn PSN afloopt?
Bedankt!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:52 schreef budvar het volgende:
[..]
Onder lijst met services in je account.
Wat.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:09 schreef KingLysandus het volgende:
Ik wil geen risico om straks met een geblokkeerde PS4 te zitten. Sommige users hier hebben het af en toe over hun Amerikaanse aankopen terwijl hun Europese gebruikersnaam gewoon op de eerste pagina van elke PS4-topic staat.
Vast een eitje voor Sony om bijbehorende PS4 erbij te zoeken.
Technisch gezien wel. Je betaalt immers geen belasting over je aankoop. Daarnaast lieg je over je adres, wat Sony alle recht geeft om de overeenkomst te verbreken. Ik heb hem niet gelezen (wie welquote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat.
Het is niet verboden om vanaf de us store te kopen hoor.
Ikke. En sorry dat je datquote:
Het staat letterlijk in de contractovereenkomst wanneer je een PSN account aanmaakt dat dit niet is toegestaan. Niet dat het in Sony's voordeel is om iemand uit te sluitenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat.
Van de eerste site die ik open:quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat.
En uit die link naar de Sony site:quote:Good job telling people how to get their consoles banned.
Using a false address is against the TOS and yes they do audit for such, they are not idiots.
https://support.us.playst(...)ccounts-and-consoles
quote:False Registration Information
Offender created an account with false information (email address, date of birth, name, address, etc).
Nee, alleen de eerste keer, dan komt Womb er bij. Daarna wordt na een paar keer Mom's Heart te hebben verslagen de moeilijkheid wat opgehoogd, en komen er nog optionele eindbazen bij.quote:Op zondag 25 januari 2015 07:40 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Is het nu zo dat het elke keer dat je Mom verslaat, het de volgende keer langer duurt (meer levels) voor je bij Mom bent?
Cathedralquote:Op zondag 25 januari 2015 09:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, alleen de eerste keer, dan komt Womb er bij. Daarna wordt na een paar keer Mom's Heart te hebben verslagen de moeilijkheid wat opgehoogd, en komen er nog optionele eindbazen bij.
Kwam net ook al een ruimte tegen, na het verslaan van een eindbaas/mom (weet ik niet meer zeker), waar je constant twee bazen moet verslaan. Nicequote:Op zondag 25 januari 2015 09:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, alleen de eerste keer, dan komt Womb er bij. Daarna wordt na een paar keer Mom's Heart te hebben verslagen de moeilijkheid wat opgehoogd, en komen er nog optionele eindbazen bij.
Wat denk jezelf?quote:Op zondag 25 januari 2015 14:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vraagje: Mijn PS+ is 2 weken geleden verlopen. Wel heb ik gewoon de PS+ games van januari kunnen downloaden en mijn nieuwe PS+ van een jaar ligt al 2 maanden ongeactiveerd in huis.
Ik heb voorlopig ook geen reden om hem nu te activeren, want de enige spellen die ik nu speel maken daar toch geen gebruik van.
Kan ik gewoon in de laatste week van februari mijn nieuwe abonnement activeren en direct de nieuwe PS+ games meepakken of moet je daarvoor de gehele maand al PS+ hebben gehad?
Wat probeer je te zeggen met dit ploaaaaatje?quote:Op zondag 25 januari 2015 15:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Mooi om te zien hoeveel liefde BOI hier krijgt, ik begin weer een beetje vertrouwen te krijgen in de mensheid. Heb de game ook weer opgepakt, zojuist 5e mom kill gemaakt.
No mans sky:
[ afbeelding ]
Dat domme mensen dom zijn.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat probeer je te zeggen met dit ploaaaaatje?
okquote:
Voordat ze iets kunnen bewijzen moeten ze ook mijn US account weten dus...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:09 schreef KingLysandus het volgende:
Ik wil geen risico om straks met een geblokkeerde PS4 te zitten. Sommige users hier hebben het af en toe over hun Amerikaanse aankopen terwijl hun Europese gebruikersnaam gewoon op de eerste pagina van elke PS4-topic staat.
Vast een eitje voor Sony om bijbehorende PS4 erbij te zoeken.
gewoon een 2 of US er achter toch?quote:Op zondag 25 januari 2015 17:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Voordat ze iets kunnen bewijzen moeten ze ook mijn US account weten dus...
haha netjes. Moet ook weer nodig een keer bf4 spelen...quote:
Zodat je vriendjes kunnen zeggen 'w0w deze boi heeft echt veel trofeeën? 'quote:Op zondag 25 januari 2015 17:05 schreef Cikx het volgende:
Ik wou dat ik niet zo'n trophyhoer was, want dat sommige trophies nog steeds niet voor me unlocken in BOI weerhoudt me ervan om weer te spelen.
Precies dat hihaho.quote:Op zondag 25 januari 2015 18:55 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zodat je vriendjes kunnen zeggen 'w0w deze boi heeft echt veel trofeeën? '
Ben je 12?
Kan je gewoom downloaden.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vraagje: Mijn PS+ is 2 weken geleden verlopen. Wel heb ik gewoon de PS+ games van januari kunnen downloaden en mijn nieuwe PS+ van een jaar ligt al 2 maanden ongeactiveerd in huis.
Ik heb voorlopig ook geen reden om hem nu te activeren, want de enige spellen die ik nu speel maken daar toch geen gebruik van.
Kan ik gewoon in de laatste week van februari mijn nieuwe abonnement activeren en direct de nieuwe PS+ games meepakken of moet je daarvoor de gehele maand al PS+ hebben gehad?
Dat weet niemand, maar er zit een verhaallijn met factions in en ik weet niet of je gedwongen wordt om bij een aan te sluiten of dat je kan kiezen. Uiteindelijk zal het wel om een vaccine of zo gaan. In ieder geval is er (voldoende) storyline.quote:Op zondag 25 januari 2015 19:27 schreef RRuben het volgende:
Dying light ziet er wel vet uit, maar wat is nou eigenlijk het doel of de story? Gewoon overleven and that's it?
ah oke, ga hem dan waarschijnlijk wel kopen, want moet toch iets te spelen hebbenquote:Op zondag 25 januari 2015 20:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat weet niemand, maar er zit een verhaallijn met factions in en ik weet niet of je gedwongen wordt om bij een aan te sluiten of dat je kan kiezen. Uiteindelijk zal het wel om een vaccine of zo gaan. In ieder geval is er (voldoende) storyline.
Wel 350e is dat ding....quote:Op zondag 25 januari 2015 20:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Bij de limited edition van Borderlands voor de PS4 krijg je gewoon die robot
cl4p tr4p ?quote:Op zondag 25 januari 2015 20:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Welke bundel??quote:Op zondag 25 januari 2015 20:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
¤350??quote:Op zondag 25 januari 2015 20:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wel 350e is dat ding....
Elke keer als ik jouw naam zie denk ik aan bier![]()
Wat denk je zelf??quote:
Borderlands naar PS4 en Xbox Onequote:Op zondag 25 januari 2015 21:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Welke bundel??
[..]
¤350??
[..]
Wat denk je zelf??
ik gok eencmof 50quote:Op zondag 25 januari 2015 21:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Welke bundel??
[..]
¤350??
[..]
Wat denk je zelf??
quote:
een centimeter of 50quote:
Is altijd zo omdat ze het niet kunnen hebbenquote:Op zondag 25 januari 2015 22:21 schreef RRuben het volgende:
Van die mensen die in gta races tegen je achterkant aan beukenstond beetje vooraan en toen in eenkeer 20ste....
ja klopt maar als er echt van die gasten achter je aan zittenquote:Op zondag 25 januari 2015 22:24 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Is altijd zo omdat ze het niet kunnen hebben
Truc is om gewoon een beetje te remmen en dan hun zijkant beuken
Ga huilenquote:Op zondag 25 januari 2015 22:21 schreef RRuben het volgende:
Van die mensen die in gta races tegen je achterkant aan beukenstond beetje vooraan en toen in eenkeer 20ste....
Oh wacht, jij bent er een van de fok gta crew, om te kotsen zo kinderachtig.quote:
Ook haloquote:Op zondag 25 januari 2015 23:05 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Oh wacht, jij bent er een van de fok gta crew, om te kotsen zo kinderachtig.
Over huilen gesproken![]()
Jullie hadden "gewonnen" toch
oh dat verklaart een hoopquote:Op zondag 25 januari 2015 23:05 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Oh wacht, jij bent er een van de fok gta crew, om te kotsen zo kinderachtig.
Over huilen gesproken![]()
Jullie hadden "gewonnen" toch
quote:Op zondag 25 januari 2015 20:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Fishtailen is het domste wat je kan doen als je 1e/2e ligt.... het gaat vaak fout. Je kan beter om de beurt slipstreamen om zo je voorsprong op de rest uit te bouwen. Helaas hoort het er wel bij in GTA:O dus je kan er beter rekening mee houden. Of je moet no contact races rijden.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:24 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Is altijd zo omdat ze het niet kunnen hebben
Truc is om gewoon een beetje te remmen en dan hun zijkant beuken
Wats fishtailen?quote:Op maandag 26 januari 2015 10:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Fishtailen is het domste wat je kan doen als je 1e/2e ligt.... het gaat vaak fout. Je kan beter om de beurt slipstreamen om zo je voorsprong op de rest uit te bouwen. Helaas hoort het er wel bij in GTA:O dus je kan er beter rekening mee houden. Of je moet no contact races rijden.
De achterkant van een auto aantikken waardoor hij door oversteering in een 180 terecht komt.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:07 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Wats fishtailen?
Ik kom nou eenmaal vaak bij die homo's die mij gaan zitten beuken wanneer ik ze inhaal dmv slipstream.
Oh naja wanneer dat bij mij gebeurt en ik verlies dan pak ik meestal degene terug die het bij mij heeft gedaan. Gewoon full power in z'n kar beuken zowel achterkant als zijkant heb toch al verloren dusquote:Op maandag 26 januari 2015 10:09 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
De achterkant van een auto aantikken waardoor hij door oversteering in een 180 terecht komt.
quote:Op maandag 26 januari 2015 10:22 schreef Quantic het volgende:
Of i.p.v. zeuren om mensen die je beuken gewoon lekker spelen zonder slipstream en catch-up. Maakt het racen een stuk leuker.
Catchup is kut maar slipstream is wel chill imo.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:11 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Oh naja wanneer dat bij mij gebeurt en ik verlies dan pak ik meestal degene terug die het bij mij heeft gedaan. Gewoon full power in z'n kar beuken zowel achterkant als zijkant heb toch al verloren dus
nicequote:Op maandag 26 januari 2015 11:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Net weer een mooie mom kill gehad... zit nu op 6, nog 3 te gaan. Guppy
[ afbeelding ]
-edit- gef is nog aan het encoden:
http://gfycat.com/MassiveGrossJavalina
quote:Op maandag 26 januari 2015 11:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Net weer een mooie mom kill gehad... zit nu op 6, nog 3 te gaan. Guppy
[ afbeelding ]
-edit- gef is nog aan het encoden:
http://gfycat.com/MassiveGrossJavalina
Ja 2 x verslagen met Azazel, helaas spawde er geen devil's room dze keer.quote:
BOI is geen platform gamequote:Op maandag 26 januari 2015 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal het wel weer missen, dat Birth of isaac, ik heb hem op de Vita, was er na 5 min klaar mee. Dom platformertje.....
Platformertje?quote:Op maandag 26 januari 2015 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal het wel weer missen, dat Birth of isaac, ik heb hem op de Vita, was er na 5 min klaar mee. Dom platformertje.....
Gaat ook aan mij voorbij, snap de aantrekkingskracht van die game echt niet.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Azazel wel het makkelijkste met z'n brimstonequote:Op maandag 26 januari 2015 11:37 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja 2 x verslagen met Azazel, helaas spawde er geen devil's room dze keer.
-edit- zie video:
De enorme hoeveelheid aan items die je met elkaar kan combineren waardoor iedere run uniek is. En de extreme moeilijkheidsgraad van het spel.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gaat ook aan mij voorbij, snap de aantrekkingskracht van die game echt niet.
Nou ja, zoietsquote:
Ook met The Lost? En toen was Brimstone ook nog niet nerfedquote:Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Azazel wel het makkelijkste met z'n brimstoneHeb Satan nu wel met bijna iedereen verslagen. Vind alleen Judas en Blue baby vooral lastig om mee te spelen.
Ik moest er aan wennen maar vind het nu zeker leuk voor tussendoor.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, zoiets.
Ik was er iig echt snel klaar mee.
hahaquote:Op maandag 26 januari 2015 11:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ook met The Lost? En toen was Brimstone ook nog niet nerfed
Nee ok, ik kon ff niet op de juiste naam komen. Maar ik snap het echt niet, beetje door kamertjes lopen en wat beestjes schieten, paar puzzeltjes, niets wereldschokkends verder leek me.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik moest er aan wennen maar vind het nu zeker leuk voor tussendoor.
Maar een platformer is het dus zeker niet.
ik vond dat simpele verhaal eigenlijk al grappig. De levels zijn erg uitdagend omdat je steeds verder kan komen, het gaat echt mega lang door en super veel karakters hebt die allemaal hun sterktes en zwaktes hebben. Je speelt constant nieuwe dingen vrij, speelt altijd op een andere manier en er zijn super veel items en dergelijke.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee ok, ik kon ff niet op de juiste naam komen. Maar ik snap het echt niet, beetje door kamertjes lopen en wat beestjes schieten, paar puzzeltjes, niets wereldschokkends verder leek me.
Als dat het was dan was het niks wereldschokkends geweest idd. Er zitten zo veel secrets in de game en het is echt ubermoeilijk als je alles wil halen. Het mooiste is alle items die je kan halen en hoe die met elkaar samen kunnen werken:quote:Op maandag 26 januari 2015 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee ok, ik kon ff niet op de juiste naam komen. Maar ik snap het echt niet, beetje door kamertjes lopen en wat beestjes schieten, paar puzzeltjes, niets wereldschokkends verder leek me.
Er zitten honderden zo niet duizenden items in die elke run anders maken. De kamers zijn ook steeds ''random'' dus geen enkele run is hetzelfde. Denk dat daar de kracht ligt.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gaf al toe dat ik het waarschijnlijk mis danquote:Op maandag 26 januari 2015 11:48 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Als dat het was dan was het niks wereldschokkends geweest idd.
Ja kan me ook wel voorstellen dat het zo op het eerste gezicht niet veel lijkt maar ik kende de originele game al langer dus keek heel erg uit naar rebirth. Het spel heeft ook echt een enorme fanbase op de PC.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gaf al toe dat ik het waarschijnlijk mis dan.
Ik ben ook niet zo'n trophyhunter of iemand die gaat voor 100% alles verzamelen oid. Ik speel meer voor verhaallijn.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja kan me ook wel voorstellen dat het zo op het eerste gezicht niet veel lijkt maar ik kende de originele game al langer dus keek heel erg uit naar rebirth. Het spel heeft ook echt een enorme fanbase op de PC.
ik ook totaal niet hoorquote:Op maandag 26 januari 2015 11:55 schreef HeatWave het volgende:
k ben ook niet zo'n trophyhunter of iemand die gaat voor 100% alles verzamelen oid.
TjRubenquote:Op maandag 26 januari 2015 11:04 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Wat is je psn? Ik ben altijd wel in voor een potje [vul zelf maar in]
Sluit ik me bij aan, maar een aantal eenvoudig te pakken trophies pak ik toch wel mee. En sowieso heeft het bij spellen als Garden Warfare echt een meerwaarde. Het is zeker cool om een trophy te krijgen als je een of andere moeilijke actie hebt uitgevoerd/veel hebt gedaan.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n trophyhunter of iemand die gaat voor 100% alles verzamelen oid. Ik speel meer voor verhaallijn.
Oh well, ieder zijn ding, ik vermaak me mobiel op dit moment enorm met Fantasy Life.
In FC4 heb ik het een beetje, ik hoef niet alles te halen, maar ga wel omwegen maken soms. Maar hoeft van mij ook echt niet 100%.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan, maar een aantal eenvoudig te pakken trophies pak ik toch wel mee. En sowieso heeft het bij spellen als Garden Warfare echt een meerwaarde. Het is zeker cool om een trophy te krijgen als je een of andere moeilijke actie hebt uitgevoerd/veel hebt gedaan.
Maar bij sommige spellen heb ik wel echt verzameldrang, zoals nu bij Far Cry. Zit op 52% nu en binnenkort maar eens verder met de verhaallijn zodat ik naar het noorden mag
Ah ik dacht dat je aan het eind van het filmpje naar links een devil room inliep, maar waarschijnlijk verkeerd gezien, ging vrij snel.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:37 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja 2 x verslagen met Azazel, helaas spawde er geen devil's room dze keer.
-edit- zie video:
Had hem de eerste keer ook na 5 minuten uitgezet, maar door al het enthousiasme hier toch maar wat filmpjes van een pro gekeken en ben er toen best wel hooked aan geraakt. Op het eerste gezicht lijkt het inderdaad niet veel, mede omdat het spel je helemaal niets uitlegt, maar dat maakt het dan weer extra tof als je zelf dingen erin ontdekt.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil niet weten hoeveel uren je daar in hebt gestoken dan.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Nee maar ik vind het soms wel leuk om in spellen alle content vrij te spelen. Trophies doen me ook niet zoveel, laatst alleen wel Diablo 3 platinum gehaald.
Op de 360 toen ik maar weinig games had probeerde ik zoveel mogelijk achievements te halen om het meeste uit de games te halen nadat ik ze had uitgespeeld. Nu vind ik het nog steeds tof om trophies te halen, maar heb zoveel games die ik nog moet/wil spelen dat ik nu niet meer zo'n completionist ben. Maar bij games zoals Isaac beschouw ik de trophies als een 'reward' omdat ik iets moeilijks gered heb en dan is er toch die drive om alle trophies te halen. Maar wanneer de trophies, zoals nu in mijn geval, bugged zijn heb ik een stuk minder zin om de game te spelen, omdat ik die beloning wil hebben.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:31 schreef Vault-Boy het volgende:
Metro 2033 Redux is eigenlijk het eerste spel waar ik ineens alle trophies voor wilde halen. Moet er nog 2 en dan heb ik alles
. Slaat eigenlijk nergens op want heb normaal gesproken echt totaal niks met dat systeem (achievements en trophies). Ook omdat ik het eerlijk gezegd toch wel een beetje zonde van mijn tijd vind. Meestal speel ik een spel maar 1 keer en ga dan weer naar de volgende
.
Nou daar zeg je wat. Dat was ook precies de reden eigenlijk waarom ik het wilde doen. Juist omdat ik niet veel games heb, maar wel echt alles uit zo'n game wil halen omdat ik anders wel snel klaar kan zijn met die paar gamesquote:Op maandag 26 januari 2015 13:46 schreef Cikx het volgende:
[..]
Op de 360 toen ik maar weinig games had probeerde ik zoveel mogelijk achievements te halen om het meeste uit de games te halen nadat ik ze had uitgespeeld. Nu vind ik het nog steeds tof om trophies te halen, maar heb zoveel games die ik nog moet/wil spelen dat ik nu niet meer zo'n completionist ben. Maar bij games zoals Isaac beschouw ik de trophies als een 'reward' omdat ik iets moeilijks gered heb en dan is er toch die drive om alle trophies te halen. Maar wanneer de trophies, zoals nu in mijn geval, bugged zijn heb ik een stuk minder zin om de game te spelen, omdat ik die beloning wil hebben.
Baas.... Daar zitten er ook wel tussen die de nodige tijd vragenquote:Op maandag 26 januari 2015 12:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Nee maar ik vind het soms wel leuk om in spellen alle content vrij te spelen. Trophies doen me ook niet zoveel, laatst alleen wel Diablo 3 platinum gehaald.
Dit dus!quote:Op maandag 26 januari 2015 13:24 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoeveel uren je daar in hebt gestoken dan.
Geen idee, ook alles op hardcore gedaan.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:24 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoeveel uren je daar in hebt gestoken dan.
10% is geen korting te noemen ook, die paar euroquote:Op maandag 26 januari 2015 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
Iemand nog gebruik gemaakt van die korting op PSN?
Belachelijk btw, 10% korting voor 3 dagen...
Alleen maar win voor Sony.
Precies, ze dede n op PS3 regelmatig full games in de aanbieding met 50% korting... en dan dit, na dagen geen PSN tijdens vakantie krijg je die euro kortingquote:Op maandag 26 januari 2015 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
10% is geen korting te noemen ook, die paar euro.
gewoon iedereen een game naar keuze oid...
ik moet alleen nog 120 bounties doen van de 500 maar dat is me echt teveel..quote:Op maandag 26 januari 2015 12:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Is ie nu al te koop dan?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:14 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik denk dat ik die Borderlands game van Telltale wel ga kopen met die 10% code
Als ze niks doen hebben ze ook gezeik, win-win toch? Consumenten blij en Sony ook.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb reacties gezien van mensen die voor tientallen euro/dollar games hadden gekocht met 10% korting. Sony is echt degene die hier van profiteert.
Maar goed, ze bieden het wel aan, geven ook vijf dagen gratis PS+ terwijl zij niet de schuldige zijn bladibla.
Ik kreeg die 5 dagen niet eens, ze dachten automatisch te kunnen verlengen maar had de gegevens eraf gehaald.Daardoor misschien vond het wel wat vreemd.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ze niks doen hebben ze ook gezeik, win-win toch? Consumenten blij en Sony ook.
Met die redenatie komt er weinig vernieuwends meer uitquote:Op maandag 26 januari 2015 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich eens hoor, maar ik vind dit toch even anders dan iets als The Last of Us bijvquote:Op maandag 26 januari 2015 17:24 schreef Keltie het volgende:
[..]
Met die redenatie komt er weinig vernieuwends meer uit
ik ook GoTquote:Op maandag 26 januari 2015 15:33 schreef KingLysandus het volgende:
Ik heb Game of Thrones season pass en Dust aEt gekocht met die korting.
Ben je nu te laat mee denk ik.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:14 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik denk dat ik die Borderlands game van Telltale wel ga kopen met die 10% code
Korter dan BF4 en alle DLCquote:Op maandag 26 januari 2015 19:27 schreef Massief het volgende:
Hoelang duurt die installatie van gta joh jezus
Ja. Daarom ben ik hier.quote:Op maandag 26 januari 2015 08:49 schreef RRuben het volgende:
[..]
ga sociaal doenben je hier om alleen kut opmerkingen te maken?
Toch nog een vriendschap ontstaan door mijn kut opmerkingquote:Op maandag 26 januari 2015 11:04 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Wat is je psn? Ik ben altijd wel in voor een potje [vul zelf maar in]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga anders lekker in je gta fok crew topic posten. Daar hebben ze allemaal de hersens van een incestproduct, kun je beetje op niveau komen.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:47 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ja. Daarom ben ik hier.
[..]
Toch nog een vriendschap ontstaan door mijn kut opmerking![]()
Eind goed, al goed
quote:Op maandag 26 januari 2015 20:48 schreef Cikx het volgende:
8e Mom's Heart kill, met zwetende handjes dit keer.
Wel jammer weer van die trophies.Wat vreemd idd... ik krijg wel gewoon netjes m'n trophies. Vandaag 3 mom kills gehad met 3 verschillende karakters... ben sindsdien bezig met de 9e maar het wil niet meer lukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook altijd proberen de secret rooms te vinden.
Gaat op een gegeven moment vanzelf. Je leert de game. Ik had er ook best snel 8 na de eerste kill. Maar die had ik pas na een week volop spelen.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:10 schreef RRuben het volgende:
Hoe krijgen jullie in godsnaam die mom killshet lukt me gewoon echt niet, net tot de een na laatste verdieping gekomen, maarja als je nooit hartjes krijgt kan je nooit overleven...
Edit: had wel een revenge fly ofzo. Ziek chil ding
Bijbel is het antwoordquote:Op maandag 26 januari 2015 22:10 schreef RRuben het volgende:
Hoe krijgen jullie in godsnaam die mom killshet lukt me gewoon echt niet, net tot de een na laatste verdieping gekomen, maarja als je nooit hartjes krijgt kan je nooit overleven...
Edit: had wel een revenge fly ofzo. Ziek chil ding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
quote:Op maandag 26 januari 2015 23:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Yeah, mom kill nummer 9 is een feit, met Lazarus dit keer...
nu eindelijk verder metLekker hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog nooit op de shareknop gedrukt op je controller?quote:
Ik blijf me verbazen dat één van de meest genoemde/geadverteerde functies niet bekend is bij zoveel gamersquote:Op maandag 26 januari 2015 23:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nog nooit op de shareknop gedrukt op je controller?
Ja valt me ook op. En het werkt ook nog eens perfect! Enige wat ik jammer vind is dat hij geen chat op kan nemen.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen dat één van de meest genoemde/geadverteerde functies niet bekend is bij zoveel gamers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |