TjRubenquote:Op maandag 26 januari 2015 11:04 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Wat is je psn? Ik ben altijd wel in voor een potje [vul zelf maar in]
Sluit ik me bij aan, maar een aantal eenvoudig te pakken trophies pak ik toch wel mee. En sowieso heeft het bij spellen als Garden Warfare echt een meerwaarde. Het is zeker cool om een trophy te krijgen als je een of andere moeilijke actie hebt uitgevoerd/veel hebt gedaan.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n trophyhunter of iemand die gaat voor 100% alles verzamelen oid. Ik speel meer voor verhaallijn.
Oh well, ieder zijn ding, ik vermaak me mobiel op dit moment enorm met Fantasy Life.
In FC4 heb ik het een beetje, ik hoef niet alles te halen, maar ga wel omwegen maken soms. Maar hoeft van mij ook echt niet 100%.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan, maar een aantal eenvoudig te pakken trophies pak ik toch wel mee. En sowieso heeft het bij spellen als Garden Warfare echt een meerwaarde. Het is zeker cool om een trophy te krijgen als je een of andere moeilijke actie hebt uitgevoerd/veel hebt gedaan.
Maar bij sommige spellen heb ik wel echt verzameldrang, zoals nu bij Far Cry. Zit op 52% nu en binnenkort maar eens verder met de verhaallijn zodat ik naar het noorden mag
Ah ik dacht dat je aan het eind van het filmpje naar links een devil room inliep, maar waarschijnlijk verkeerd gezien, ging vrij snel.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:37 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja 2 x verslagen met Azazel, helaas spawde er geen devil's room dze keer.
-edit- zie video:
Had hem de eerste keer ook na 5 minuten uitgezet, maar door al het enthousiasme hier toch maar wat filmpjes van een pro gekeken en ben er toen best wel hooked aan geraakt. Op het eerste gezicht lijkt het inderdaad niet veel, mede omdat het spel je helemaal niets uitlegt, maar dat maakt het dan weer extra tof als je zelf dingen erin ontdekt.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal het wel weer missen, dat Birth of isaac, ik heb hem op de Vita, was er na 5 min klaar mee. Dom platformertje.....
Ik wil niet weten hoeveel uren je daar in hebt gestoken dan.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Nee maar ik vind het soms wel leuk om in spellen alle content vrij te spelen. Trophies doen me ook niet zoveel, laatst alleen wel Diablo 3 platinum gehaald.
Op de 360 toen ik maar weinig games had probeerde ik zoveel mogelijk achievements te halen om het meeste uit de games te halen nadat ik ze had uitgespeeld. Nu vind ik het nog steeds tof om trophies te halen, maar heb zoveel games die ik nog moet/wil spelen dat ik nu niet meer zo'n completionist ben. Maar bij games zoals Isaac beschouw ik de trophies als een 'reward' omdat ik iets moeilijks gered heb en dan is er toch die drive om alle trophies te halen. Maar wanneer de trophies, zoals nu in mijn geval, bugged zijn heb ik een stuk minder zin om de game te spelen, omdat ik die beloning wil hebben.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:31 schreef Vault-Boy het volgende:
Metro 2033 Redux is eigenlijk het eerste spel waar ik ineens alle trophies voor wilde halen. Moet er nog 2 en dan heb ik alles
. Slaat eigenlijk nergens op want heb normaal gesproken echt totaal niks met dat systeem (achievements en trophies). Ook omdat ik het eerlijk gezegd toch wel een beetje zonde van mijn tijd vind. Meestal speel ik een spel maar 1 keer en ga dan weer naar de volgende
.
Nou daar zeg je wat. Dat was ook precies de reden eigenlijk waarom ik het wilde doen. Juist omdat ik niet veel games heb, maar wel echt alles uit zo'n game wil halen omdat ik anders wel snel klaar kan zijn met die paar gamesquote:Op maandag 26 januari 2015 13:46 schreef Cikx het volgende:
[..]
Op de 360 toen ik maar weinig games had probeerde ik zoveel mogelijk achievements te halen om het meeste uit de games te halen nadat ik ze had uitgespeeld. Nu vind ik het nog steeds tof om trophies te halen, maar heb zoveel games die ik nog moet/wil spelen dat ik nu niet meer zo'n completionist ben. Maar bij games zoals Isaac beschouw ik de trophies als een 'reward' omdat ik iets moeilijks gered heb en dan is er toch die drive om alle trophies te halen. Maar wanneer de trophies, zoals nu in mijn geval, bugged zijn heb ik een stuk minder zin om de game te spelen, omdat ik die beloning wil hebben.
Baas.... Daar zitten er ook wel tussen die de nodige tijd vragenquote:Op maandag 26 januari 2015 12:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Nee maar ik vind het soms wel leuk om in spellen alle content vrij te spelen. Trophies doen me ook niet zoveel, laatst alleen wel Diablo 3 platinum gehaald.
Dit dus!quote:Op maandag 26 januari 2015 13:24 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoeveel uren je daar in hebt gestoken dan.
Geen idee, ook alles op hardcore gedaan.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:24 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoeveel uren je daar in hebt gestoken dan.
10% is geen korting te noemen ook, die paar euroquote:Op maandag 26 januari 2015 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
Iemand nog gebruik gemaakt van die korting op PSN?
Belachelijk btw, 10% korting voor 3 dagen...
Alleen maar win voor Sony.
Precies, ze dede n op PS3 regelmatig full games in de aanbieding met 50% korting... en dan dit, na dagen geen PSN tijdens vakantie krijg je die euro kortingquote:Op maandag 26 januari 2015 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
10% is geen korting te noemen ook, die paar euro.
gewoon iedereen een game naar keuze oid...
ik moet alleen nog 120 bounties doen van de 500 maar dat is me echt teveel..quote:Op maandag 26 januari 2015 12:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Is ie nu al te koop dan?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:14 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik denk dat ik die Borderlands game van Telltale wel ga kopen met die 10% code
Als ze niks doen hebben ze ook gezeik, win-win toch? Consumenten blij en Sony ook.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb reacties gezien van mensen die voor tientallen euro/dollar games hadden gekocht met 10% korting. Sony is echt degene die hier van profiteert.
Maar goed, ze bieden het wel aan, geven ook vijf dagen gratis PS+ terwijl zij niet de schuldige zijn bladibla.
Ik kreeg die 5 dagen niet eens, ze dachten automatisch te kunnen verlengen maar had de gegevens eraf gehaald.Daardoor misschien vond het wel wat vreemd.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ze niks doen hebben ze ook gezeik, win-win toch? Consumenten blij en Sony ook.
Met die redenatie komt er weinig vernieuwends meer uitquote:Op maandag 26 januari 2015 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee ok, ik kon ff niet op de juiste naam komen. Maar ik snap het echt niet, beetje door kamertjes lopen en wat beestjes schieten, paar puzzeltjes, niets wereldschokkends verder leek me.
Opzich eens hoor, maar ik vind dit toch even anders dan iets als The Last of Us bijvquote:Op maandag 26 januari 2015 17:24 schreef Keltie het volgende:
[..]
Met die redenatie komt er weinig vernieuwends meer uit
ik ook GoTquote:Op maandag 26 januari 2015 15:33 schreef KingLysandus het volgende:
Ik heb Game of Thrones season pass en Dust aEt gekocht met die korting.
Ben je nu te laat mee denk ik.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:14 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik denk dat ik die Borderlands game van Telltale wel ga kopen met die 10% code
Korter dan BF4 en alle DLCquote:Op maandag 26 januari 2015 19:27 schreef Massief het volgende:
Hoelang duurt die installatie van gta joh jezus
Ja. Daarom ben ik hier.quote:Op maandag 26 januari 2015 08:49 schreef RRuben het volgende:
[..]
ga sociaal doenben je hier om alleen kut opmerkingen te maken?
Toch nog een vriendschap ontstaan door mijn kut opmerkingquote:Op maandag 26 januari 2015 11:04 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Wat is je psn? Ik ben altijd wel in voor een potje [vul zelf maar in]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga anders lekker in je gta fok crew topic posten. Daar hebben ze allemaal de hersens van een incestproduct, kun je beetje op niveau komen.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:47 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ja. Daarom ben ik hier.
[..]
Toch nog een vriendschap ontstaan door mijn kut opmerking![]()
Eind goed, al goed
quote:Op maandag 26 januari 2015 20:48 schreef Cikx het volgende:
8e Mom's Heart kill, met zwetende handjes dit keer.
Wel jammer weer van die trophies.Wat vreemd idd... ik krijg wel gewoon netjes m'n trophies. Vandaag 3 mom kills gehad met 3 verschillende karakters... ben sindsdien bezig met de 9e maar het wil niet meer lukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook altijd proberen de secret rooms te vinden.
Gaat op een gegeven moment vanzelf. Je leert de game. Ik had er ook best snel 8 na de eerste kill. Maar die had ik pas na een week volop spelen.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:10 schreef RRuben het volgende:
Hoe krijgen jullie in godsnaam die mom killshet lukt me gewoon echt niet, net tot de een na laatste verdieping gekomen, maarja als je nooit hartjes krijgt kan je nooit overleven...
Edit: had wel een revenge fly ofzo. Ziek chil ding
Bijbel is het antwoordquote:Op maandag 26 januari 2015 22:10 schreef RRuben het volgende:
Hoe krijgen jullie in godsnaam die mom killshet lukt me gewoon echt niet, net tot de een na laatste verdieping gekomen, maarja als je nooit hartjes krijgt kan je nooit overleven...
Edit: had wel een revenge fly ofzo. Ziek chil ding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
quote:Op maandag 26 januari 2015 23:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Yeah, mom kill nummer 9 is een feit, met Lazarus dit keer...
nu eindelijk verder metLekker hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog nooit op de shareknop gedrukt op je controller?quote:
Ik blijf me verbazen dat één van de meest genoemde/geadverteerde functies niet bekend is bij zoveel gamersquote:Op maandag 26 januari 2015 23:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nog nooit op de shareknop gedrukt op je controller?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |