Met die redenatie komt er weinig vernieuwends meer uitquote:Op maandag 26 januari 2015 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee ok, ik kon ff niet op de juiste naam komen. Maar ik snap het echt niet, beetje door kamertjes lopen en wat beestjes schieten, paar puzzeltjes, niets wereldschokkends verder leek me.
Opzich eens hoor, maar ik vind dit toch even anders dan iets als The Last of Us bijvquote:Op maandag 26 januari 2015 17:24 schreef Keltie het volgende:
[..]
Met die redenatie komt er weinig vernieuwends meer uit
ik ook GoTquote:Op maandag 26 januari 2015 15:33 schreef KingLysandus het volgende:
Ik heb Game of Thrones season pass en Dust aEt gekocht met die korting.
Ben je nu te laat mee denk ik.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:14 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik denk dat ik die Borderlands game van Telltale wel ga kopen met die 10% code
Korter dan BF4 en alle DLCquote:Op maandag 26 januari 2015 19:27 schreef Massief het volgende:
Hoelang duurt die installatie van gta joh jezus
Ja. Daarom ben ik hier.quote:Op maandag 26 januari 2015 08:49 schreef RRuben het volgende:
[..]
ga sociaal doenben je hier om alleen kut opmerkingen te maken?
Toch nog een vriendschap ontstaan door mijn kut opmerkingquote:Op maandag 26 januari 2015 11:04 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Wat is je psn? Ik ben altijd wel in voor een potje [vul zelf maar in]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga anders lekker in je gta fok crew topic posten. Daar hebben ze allemaal de hersens van een incestproduct, kun je beetje op niveau komen.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:47 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ja. Daarom ben ik hier.
[..]
Toch nog een vriendschap ontstaan door mijn kut opmerking![]()
Eind goed, al goed
quote:Op maandag 26 januari 2015 20:48 schreef Cikx het volgende:
8e Mom's Heart kill, met zwetende handjes dit keer.
Wel jammer weer van die trophies.Wat vreemd idd... ik krijg wel gewoon netjes m'n trophies. Vandaag 3 mom kills gehad met 3 verschillende karakters... ben sindsdien bezig met de 9e maar het wil niet meer lukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook altijd proberen de secret rooms te vinden.
Gaat op een gegeven moment vanzelf. Je leert de game. Ik had er ook best snel 8 na de eerste kill. Maar die had ik pas na een week volop spelen.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:10 schreef RRuben het volgende:
Hoe krijgen jullie in godsnaam die mom killshet lukt me gewoon echt niet, net tot de een na laatste verdieping gekomen, maarja als je nooit hartjes krijgt kan je nooit overleven...
Edit: had wel een revenge fly ofzo. Ziek chil ding
Bijbel is het antwoordquote:Op maandag 26 januari 2015 22:10 schreef RRuben het volgende:
Hoe krijgen jullie in godsnaam die mom killshet lukt me gewoon echt niet, net tot de een na laatste verdieping gekomen, maarja als je nooit hartjes krijgt kan je nooit overleven...
Edit: had wel een revenge fly ofzo. Ziek chil ding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
quote:Op maandag 26 januari 2015 23:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Yeah, mom kill nummer 9 is een feit, met Lazarus dit keer...
nu eindelijk verder metLekker hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog nooit op de shareknop gedrukt op je controller?quote:
Ik blijf me verbazen dat één van de meest genoemde/geadverteerde functies niet bekend is bij zoveel gamersquote:Op maandag 26 januari 2015 23:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nog nooit op de shareknop gedrukt op je controller?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |