Catchup is kut maar slipstream is wel chill imo.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:11 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Oh naja wanneer dat bij mij gebeurt en ik verlies dan pak ik meestal degene terug die het bij mij heeft gedaan. Gewoon full power in z'n kar beuken zowel achterkant als zijkant heb toch al verloren dus
nicequote:Op maandag 26 januari 2015 11:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Net weer een mooie mom kill gehad... zit nu op 6, nog 3 te gaan. Guppy
[ afbeelding ]
-edit- gef is nog aan het encoden:
http://gfycat.com/MassiveGrossJavalina
quote:Op maandag 26 januari 2015 11:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Net weer een mooie mom kill gehad... zit nu op 6, nog 3 te gaan. Guppy
[ afbeelding ]
-edit- gef is nog aan het encoden:
http://gfycat.com/MassiveGrossJavalina
Ja 2 x verslagen met Azazel, helaas spawde er geen devil's room dze keer.quote:
BOI is geen platform gamequote:Op maandag 26 januari 2015 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal het wel weer missen, dat Birth of isaac, ik heb hem op de Vita, was er na 5 min klaar mee. Dom platformertje.....
Platformertje?quote:Op maandag 26 januari 2015 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal het wel weer missen, dat Birth of isaac, ik heb hem op de Vita, was er na 5 min klaar mee. Dom platformertje.....
Gaat ook aan mij voorbij, snap de aantrekkingskracht van die game echt niet.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Azazel wel het makkelijkste met z'n brimstonequote:Op maandag 26 januari 2015 11:37 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja 2 x verslagen met Azazel, helaas spawde er geen devil's room dze keer.
-edit- zie video:
De enorme hoeveelheid aan items die je met elkaar kan combineren waardoor iedere run uniek is. En de extreme moeilijkheidsgraad van het spel.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gaat ook aan mij voorbij, snap de aantrekkingskracht van die game echt niet.
Nou ja, zoietsquote:
Ook met The Lost? En toen was Brimstone ook nog niet nerfedquote:Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Azazel wel het makkelijkste met z'n brimstoneHeb Satan nu wel met bijna iedereen verslagen. Vind alleen Judas en Blue baby vooral lastig om mee te spelen.
Ik moest er aan wennen maar vind het nu zeker leuk voor tussendoor.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, zoiets.
Ik was er iig echt snel klaar mee.
hahaquote:Op maandag 26 januari 2015 11:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ook met The Lost? En toen was Brimstone ook nog niet nerfed
Nee ok, ik kon ff niet op de juiste naam komen. Maar ik snap het echt niet, beetje door kamertjes lopen en wat beestjes schieten, paar puzzeltjes, niets wereldschokkends verder leek me.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik moest er aan wennen maar vind het nu zeker leuk voor tussendoor.
Maar een platformer is het dus zeker niet.
ik vond dat simpele verhaal eigenlijk al grappig. De levels zijn erg uitdagend omdat je steeds verder kan komen, het gaat echt mega lang door en super veel karakters hebt die allemaal hun sterktes en zwaktes hebben. Je speelt constant nieuwe dingen vrij, speelt altijd op een andere manier en er zijn super veel items en dergelijke.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee ok, ik kon ff niet op de juiste naam komen. Maar ik snap het echt niet, beetje door kamertjes lopen en wat beestjes schieten, paar puzzeltjes, niets wereldschokkends verder leek me.
Als dat het was dan was het niks wereldschokkends geweest idd. Er zitten zo veel secrets in de game en het is echt ubermoeilijk als je alles wil halen. Het mooiste is alle items die je kan halen en hoe die met elkaar samen kunnen werken:quote:Op maandag 26 januari 2015 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee ok, ik kon ff niet op de juiste naam komen. Maar ik snap het echt niet, beetje door kamertjes lopen en wat beestjes schieten, paar puzzeltjes, niets wereldschokkends verder leek me.
Er zitten honderden zo niet duizenden items in die elke run anders maken. De kamers zijn ook steeds ''random'' dus geen enkele run is hetzelfde. Denk dat daar de kracht ligt.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gaf al toe dat ik het waarschijnlijk mis danquote:Op maandag 26 januari 2015 11:48 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Als dat het was dan was het niks wereldschokkends geweest idd.
Ja kan me ook wel voorstellen dat het zo op het eerste gezicht niet veel lijkt maar ik kende de originele game al langer dus keek heel erg uit naar rebirth. Het spel heeft ook echt een enorme fanbase op de PC.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gaf al toe dat ik het waarschijnlijk mis dan.
Ik ben ook niet zo'n trophyhunter of iemand die gaat voor 100% alles verzamelen oid. Ik speel meer voor verhaallijn.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja kan me ook wel voorstellen dat het zo op het eerste gezicht niet veel lijkt maar ik kende de originele game al langer dus keek heel erg uit naar rebirth. Het spel heeft ook echt een enorme fanbase op de PC.
ik ook totaal niet hoorquote:Op maandag 26 januari 2015 11:55 schreef HeatWave het volgende:
k ben ook niet zo'n trophyhunter of iemand die gaat voor 100% alles verzamelen oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |