In tien seconden een stad doorsprintenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:12 schreef zamory het volgende:
[..]
Saints row 4 is wel erg ver gegaan hoor. Dat is mij al te over-the-top en die standalone DLC al helemaal.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:48 schreef Nober het volgende:
Ik heb alleen Tekken gespeeld, de survival mode was een zeer leuke bezigheid met Eddy.
Eddy was altijd het meest populair in de arcade-hal, rijen ''bontkraagjes'' die dan alleen met Eddy gingen vechten want daar kon je zo makkelijk mee button-mashen en door al dat gedraai wisten veel mensen niet hoe m te counteren.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:43 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Eddy de grootste naai character die er is. Als hij die wiel draai aanval doet dan kan je niet eens meer opstaan
King---> Eddyquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:43 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Eddy de grootste naai character die er is. Als hij die wiel draai aanval doet dan kan je niet eens meer opstaan
En terecht. Belachelijk dat dit soort gameplay elementen eruit worden gesloopt om mensen te verleiden tot pre-orders, of nog erger, te verkopen als DLC.quote:We heard a few days ago that open-world zombie-maimer Dying Light's physical disc release would be delayed in the UK and Europe. Now we've got a new release date - February 27th, a month after the global January 28th release.
To make up for it, Techland is offering free DLC: Cuisine & Cargo and Ultimate Survival Bundle. Techland has also decided to make "Be the Zombie" mode - in which players can invade each others' games - free for everyone.
is dat met name op circuits of ook gewoon op de weg?quote:
Ben nooit echt fan geweest van Kingquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eddy was altijd het meest populair in de arcade-hal, rijen ''bontkraagjes'' die dan alleen met Eddy gingen vechten want daar kon je zo makkelijk mee button-mashen en door al dat gedraai wisten veel mensen niet hoe m te counteren.
Ik nam in die tijd altijd King en ik kende die combi-grapple waarmee je 100% hp eraf krijgt uit mijn hoofd... Vonden ze nooit zo leuk![]()
Had zelf zo'n Tekken game voor de PSP, maar ik bakte er niks van dus ik pakte ook altijd Paul, omdat die een stoot had waarmee 3 kwart van de tegenstander z'n hp eraf ging oid.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:58 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ben nooit echt fan geweest van King
of die andere worstelaars
Favorieten zijn Jin, Yoshimitsu en Bob
Alhoewel de donderslag van Kazuya ook wel baas is.
Law is ook wel een spam character voor sommigen of Paul
Azure en California State Route 1 de rest circuit. Onder andere Spa, Suzuka, La Sarthe, Nordschleife, Bathurst, Monza, Silverstone, Monaco, Imola, Donington, Zolder. Sommige circuits hebben meerdere routes.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:07 schreef RRuben het volgende:
[..]
is dat met name op circuits of ook gewoon op de weg?
Dat ja. Of die kut hamerslag van hemquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:09 schreef Cikx het volgende:
[..]
Had zelf zo'n Tekken game voor de PSP, maar ik bakte er niks van dus ik pakte ook altijd Paul, omdat die een stoot had waarmee 3 kwart van de tegenstander z'n hp eraf ging oid.
Verder vind ik (Armor) King, Yoshimitsu en Lili wel toffe characters.
hmm okay, niet arcade genoeg voor mij dan denk ik.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Azure en California State Route 1 de rest circuit. Onder andere Spa, Suzuka, La Sarthe, Nordschleife, Bathurst, Monza, Silverstone, Monaco, Imola, Donington, Zolder. Sommige circuits hebben meerdere routes.
Volgens mij ben je de enige die niet op DL kan wachten.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:55 schreef 7nightwing7 het volgende:
Dying light livestream kijken op eigen risico.
Hyped !![]()
http://www.twitch.tv/generaldrew/mobile
project cars is verre van arcadequote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:37 schreef RRuben het volgende:
[..]
hmm okay, niet arcade genoeg voor mij dan denk ik.
Je moet er van houden, zelf kijk ik af en toe wel eens naar de sport en daardoor ook de game gekocht.quote:
Zeg doe eens lief ja !quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:52 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Volgens mij ben je de enige die niet op DL kan wachten.
Kijk, jij snapt het. Dit wordt de allerbeste MK spel ooit.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:27 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, op mijn werk komt iig voor de volle 100% Mortal Kombat X.
Oh ja, want mensen op YouTube zeiden dat toch? Nou dan zal het wel!11quote:Op zaterdag 24 januari 2015 06:15 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt het. Dit wordt de allerbeste MK spel ooit.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 06:49 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Oh ja, want mensen op YouTube zeiden dat toch? Nou dan zal het wel!11
Kijkt naar TT, ziet voorspellende gavequote:Op zaterdag 24 januari 2015 03:57 schreef Aether het volgende:
PS4 slim?
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=977828&page=1
Nee, de gameplay footage alleen al zegt het. Die overstijgt het vorige spel al die de best verkochte was.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 06:49 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Oh ja, want mensen op YouTube zeiden dat toch? Nou dan zal het wel!11
Als het waar is, dan houdt men wederom de Sony traditie in stand dat iedere 'Slim' uitvoering er een stuk lelijker en goedkoper uitziet dan het vorige design. Helaas.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 03:57 schreef Aether het volgende:
PS4 slim?
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=977828&page=1
Deden ze dat maar eens een keer in Europa.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 08:59 schreef Retarded het volgende:
Damn...die indie flash sale op de US Store doet pijn aan de portomonaie. Shadow Warrior voor 5 euro, Guacamelee 5 euro, Unfinished Swan 4,5 euro, OlliOlli 3 euro en nog veel meer!
edit: nvmquote:Op zaterdag 24 januari 2015 08:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet iedere andere mening is een troll.
Van SNOW had ik nog niet gehoord maar dat ziet er best leuk uit!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:23 schreef RRuben het volgende:
Mensen die weten wanneer SNOW uitkomt? Ziet er echt vet uit
Edit: als mensen nog willen opgeven voor de planetside 2 beta: https://www.planetside2.com/ps2onps4
oftewel... datum onbekendquote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:23 schreef budvar het volgende:
[..]
Van SNOW had ik nog niet gehoord maar dat ziet er best leuk uit!
Hier staat 31 december 2015.
http://www.gamespot.com/snow/
Ziet er nog vrij kaal uit, dus laat ze maar lekker de tijd nemen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:23 schreef RRuben het volgende:
Mensen die weten wanneer SNOW uitkomt? Ziet er echt vet uit
Beter koop je alle digitale content via de US store. Zo had ik kort na de release Dragon Age voor 35 euries op de kop getikt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 09:06 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Deden ze dat maar eens een keer in Europa.
Mag ik vragen hoe je je PS4 store op US zet? En hoe zit het met de betaling en vind PS dit wel leukquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Beter koop je alle digitale content via de US store. Zo had ik kort na de release Dragon Age voor 35 euries op de kop getikt.
Gister bij die flash sale nog een paar games gekocht :
Unfinished Swan
Costume Quest 2
Strike Suit Zero DC
Rogue Legacy
met de 10% korting kwam het op iets van 26 dollar. SWEET.
Iemand die nog ff The Evil Within van mij wil overnemen by the way? Topgame als je RE4 ook geweldig vindt!
V&A / [tk][PS4] The Evil Within LE & Killzone Shadow Fall
Je maakt gewoon een nieuw account aan met US adresgegevens. Verder kan je PSN kaarten kopen via sites zoals amanzon of andere die mensen je hier wel naar kunnen wijzen als je met ideal wil betalen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:41 schreef zamory het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je je PS4 store op US zet? En hoe zit het met de betaling en vind PS dit wel leuk?
Thanks dat gaat een hoop geld schelen.... btw je kunt dan zeker die games alleen op dat account spelen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je maakt gewoon een nieuw account aan met US adresgegevens. Verder kan je PSN kaarten kopen via sites zoals amanzon of andere die mensen je hier wel naar kunnen wijzen als je met ideal wil betalen.
Nee dat account zet je ook als primair op je PS4 en dan kan je de games spelen op je eigen accountquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:44 schreef zamory het volgende:
[..]
Thanks dat gaat een hoop geld schelen.... btw je kunt dan zeker die games alleen op dat account spelen?
Ik zal het binnenkort even proberen dan. Dankjewel, wel nog een laatste vraag, als het goed is moet je adres gegevens invullen hoe heb jij dit gedaan?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nee dat account zet je ook als primair op je PS4 en dan kan je de games spelen op je eigen account
Het adres van Microsoft of Nintendo invullenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:03 schreef zamory het volgende:
[..]
Ik zal het binnenkort even proberen dan. Dankjewel, wel nog een laatste vraag, als het goed is moet je adres gegevens invullen hoe heb jij dit gedaan?
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:03 schreef zamory het volgende:
[..]
Ik zal het binnenkort even proberen dan. Dankjewel, wel nog een laatste vraag, als het goed is moet je adres gegevens invullen hoe heb jij dit gedaan?
Dat jaquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het adres van Microsoft of Nintendo invullen
oke thanks!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:23 schreef budvar het volgende:
[..]
Van SNOW had ik nog niet gehoord maar dat ziet er best leuk uit!
Hier staat 31 december 2015.
http://www.gamespot.com/snow/
haha dat is wel geniaal thanks hoor, full priced games zijn dan 40-45 euro? of zie ik dat verkeerdquote:
Yup ipv 70quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:42 schreef zamory het volgende:
[..]
haha dat is wel geniaal thanks hoor, full priced games zijn dan 40-45 euro? of zie ik dat verkeerd
op het moment niet echt. De dollar staat bijna gelijk aan de euro. Voor een game van 60 dollar betaal je nu 54 euro, en dus geen 40-45 euro. Fysiek kopen is op dit moment dus nog steeds voordeliger, aangezien je bijna iedere nieuwe release wel voor ongeveer 50 kan krijgen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:42 schreef zamory het volgende:
[..]
haha dat is wel geniaal thanks hoor, full priced games zijn dan 40-45 euro? of zie ik dat verkeerd
Onder lijst met services in je account.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:45 schreef Tortugal het volgende:
Waar ik kan ik zien op welke datum mijn PSN afloopt?
Bedankt!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:52 schreef budvar het volgende:
[..]
Onder lijst met services in je account.
Wat.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:09 schreef KingLysandus het volgende:
Ik wil geen risico om straks met een geblokkeerde PS4 te zitten. Sommige users hier hebben het af en toe over hun Amerikaanse aankopen terwijl hun Europese gebruikersnaam gewoon op de eerste pagina van elke PS4-topic staat.
Vast een eitje voor Sony om bijbehorende PS4 erbij te zoeken.
Technisch gezien wel. Je betaalt immers geen belasting over je aankoop. Daarnaast lieg je over je adres, wat Sony alle recht geeft om de overeenkomst te verbreken. Ik heb hem niet gelezen (wie welquote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat.
Het is niet verboden om vanaf de us store te kopen hoor.
Ikke. En sorry dat je datquote:
Het staat letterlijk in de contractovereenkomst wanneer je een PSN account aanmaakt dat dit niet is toegestaan. Niet dat het in Sony's voordeel is om iemand uit te sluitenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat.
Van de eerste site die ik open:quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat.
En uit die link naar de Sony site:quote:Good job telling people how to get their consoles banned.
Using a false address is against the TOS and yes they do audit for such, they are not idiots.
https://support.us.playst(...)ccounts-and-consoles
quote:False Registration Information
Offender created an account with false information (email address, date of birth, name, address, etc).
Nee, alleen de eerste keer, dan komt Womb er bij. Daarna wordt na een paar keer Mom's Heart te hebben verslagen de moeilijkheid wat opgehoogd, en komen er nog optionele eindbazen bij.quote:Op zondag 25 januari 2015 07:40 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Is het nu zo dat het elke keer dat je Mom verslaat, het de volgende keer langer duurt (meer levels) voor je bij Mom bent?
Cathedralquote:Op zondag 25 januari 2015 09:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, alleen de eerste keer, dan komt Womb er bij. Daarna wordt na een paar keer Mom's Heart te hebben verslagen de moeilijkheid wat opgehoogd, en komen er nog optionele eindbazen bij.
Kwam net ook al een ruimte tegen, na het verslaan van een eindbaas/mom (weet ik niet meer zeker), waar je constant twee bazen moet verslaan. Nicequote:Op zondag 25 januari 2015 09:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, alleen de eerste keer, dan komt Womb er bij. Daarna wordt na een paar keer Mom's Heart te hebben verslagen de moeilijkheid wat opgehoogd, en komen er nog optionele eindbazen bij.
Wat denk jezelf?quote:Op zondag 25 januari 2015 14:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vraagje: Mijn PS+ is 2 weken geleden verlopen. Wel heb ik gewoon de PS+ games van januari kunnen downloaden en mijn nieuwe PS+ van een jaar ligt al 2 maanden ongeactiveerd in huis.
Ik heb voorlopig ook geen reden om hem nu te activeren, want de enige spellen die ik nu speel maken daar toch geen gebruik van.
Kan ik gewoon in de laatste week van februari mijn nieuwe abonnement activeren en direct de nieuwe PS+ games meepakken of moet je daarvoor de gehele maand al PS+ hebben gehad?
Wat probeer je te zeggen met dit ploaaaaatje?quote:Op zondag 25 januari 2015 15:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Mooi om te zien hoeveel liefde BOI hier krijgt, ik begin weer een beetje vertrouwen te krijgen in de mensheid. Heb de game ook weer opgepakt, zojuist 5e mom kill gemaakt.
No mans sky:
[ afbeelding ]
Dat domme mensen dom zijn.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat probeer je te zeggen met dit ploaaaaatje?
okquote:
Voordat ze iets kunnen bewijzen moeten ze ook mijn US account weten dus...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:09 schreef KingLysandus het volgende:
Ik wil geen risico om straks met een geblokkeerde PS4 te zitten. Sommige users hier hebben het af en toe over hun Amerikaanse aankopen terwijl hun Europese gebruikersnaam gewoon op de eerste pagina van elke PS4-topic staat.
Vast een eitje voor Sony om bijbehorende PS4 erbij te zoeken.
gewoon een 2 of US er achter toch?quote:Op zondag 25 januari 2015 17:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Voordat ze iets kunnen bewijzen moeten ze ook mijn US account weten dus...
haha netjes. Moet ook weer nodig een keer bf4 spelen...quote:
Zodat je vriendjes kunnen zeggen 'w0w deze boi heeft echt veel trofeeën? 'quote:Op zondag 25 januari 2015 17:05 schreef Cikx het volgende:
Ik wou dat ik niet zo'n trophyhoer was, want dat sommige trophies nog steeds niet voor me unlocken in BOI weerhoudt me ervan om weer te spelen.
Precies dat hihaho.quote:Op zondag 25 januari 2015 18:55 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zodat je vriendjes kunnen zeggen 'w0w deze boi heeft echt veel trofeeën? '
Ben je 12?
Kan je gewoom downloaden.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vraagje: Mijn PS+ is 2 weken geleden verlopen. Wel heb ik gewoon de PS+ games van januari kunnen downloaden en mijn nieuwe PS+ van een jaar ligt al 2 maanden ongeactiveerd in huis.
Ik heb voorlopig ook geen reden om hem nu te activeren, want de enige spellen die ik nu speel maken daar toch geen gebruik van.
Kan ik gewoon in de laatste week van februari mijn nieuwe abonnement activeren en direct de nieuwe PS+ games meepakken of moet je daarvoor de gehele maand al PS+ hebben gehad?
Dat weet niemand, maar er zit een verhaallijn met factions in en ik weet niet of je gedwongen wordt om bij een aan te sluiten of dat je kan kiezen. Uiteindelijk zal het wel om een vaccine of zo gaan. In ieder geval is er (voldoende) storyline.quote:Op zondag 25 januari 2015 19:27 schreef RRuben het volgende:
Dying light ziet er wel vet uit, maar wat is nou eigenlijk het doel of de story? Gewoon overleven and that's it?
ah oke, ga hem dan waarschijnlijk wel kopen, want moet toch iets te spelen hebbenquote:Op zondag 25 januari 2015 20:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat weet niemand, maar er zit een verhaallijn met factions in en ik weet niet of je gedwongen wordt om bij een aan te sluiten of dat je kan kiezen. Uiteindelijk zal het wel om een vaccine of zo gaan. In ieder geval is er (voldoende) storyline.
Wel 350e is dat ding....quote:Op zondag 25 januari 2015 20:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Bij de limited edition van Borderlands voor de PS4 krijg je gewoon die robot
cl4p tr4p ?quote:Op zondag 25 januari 2015 20:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Welke bundel??quote:Op zondag 25 januari 2015 20:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
¤350??quote:Op zondag 25 januari 2015 20:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wel 350e is dat ding....
Elke keer als ik jouw naam zie denk ik aan bier![]()
Wat denk je zelf??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |