SPOILER: 2015 game releasesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Mja, dat heb ik dus ook. 10% is niets. Om je nu te laten verleiden om voor een euro of zeven max (in het geval van een full priced game) wat te halen: nee, succes ermee.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 07:49 schreef Mystikvm het volgende:
Ik skip die korting ook. Er is niets wat ik nu wil hebben. Waarom dan iets kopen, alleen maar om twee euro te besparen?
Ik had er ergens op gerekend die die kortingscode onbeperkt geldig zou zijn.
Vandaar deze nieuwe titelquote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
PS4 gamers zijn altijd maar aan het wachten als ik de TT's lees.
Nintendo gamers moeten in een ps4 topic gaan trollen om nog enigszins vermaakt te worden.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
PS4 gamers zijn altijd maar aan het wachten als ik de TT's lees.
Ik wacht zelf nog altijd op Driveclub voor PS+
Same here, ik koop in principe geen nieuwe game tot ik de oude heb uitgespeeld. Zonde om geld uit te geven aan games waar ik maar drie uur mee speel en die dan in de backlog komen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:04 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Man, ik heb tijd te weinig... Ik zou graag eens aan een als DA beginnen maar ik ben voorlopig nog wel zoet met GtaV, PES, BOi en een hele rits aan PS+ titels.
Maar ik ben iemand die zn games daadwerkelijk speelt ipv het aanleggen van een veel te dure backlog die ik uiteindelijk niet of nauwelijks speel.
dat is precies hoe ik het deze generatie doe. Ben nog bezig met Evil Within, zodra die uit is ga ik The Order waarschijnlijk halen. Dan als tussendoortje Infamous SS om vervolgens Batman te halen. Tussendoor speel ik nog wel BF4 en CoD, en af en toe wat kleinere PSN-gamesquote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Same here, ik koop in principe geen nieuwe game tot ik de oude heb uitgespeeld. Zonde om geld uit te geven aan games waar ik maar drie uur mee speel en die dan in de backlog komen.
Of dingen uit de aanbiedingenbak halen die vervolgens gewoon in het plastic blijven.
Nintendo gamers moeten het hebben van de gratis PS4 games omdat het geld opgaat aan alle toffe WiiU games.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nintendo gamers moeten in een ps4 topic gaan trollen om nog enigszins vermaakt te worden.
Ben je palletsorteerder ofzo? Als al je geld op gaat aan dat handjevol goede games.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
omdat het geld opgaat aan alle toffe WiiU games.
3/10quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nintendo gamers moeten het hebben van de gratis PS4 games omdat het geld opgaat aan alle toffe WiiU games.
Top 3 bij NEOGAF voor GOTY 2014
Nou fantastisch, koop een taart.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nintendo gamers moeten het hebben van de gratis PS4 games omdat het geld opgaat aan alle toffe WiiU games.
Kan niet, zijn geld is opgegaan aan WiiU-games.quote:
Zonde is dat, ik speel dezelfde games maar dan op mijn N64.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:10 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Kan niet, zijn geld is opgegaan aan WiiU-games.
Vervolg op Bayonetta en remakes van mario kart en smash bros. Ohnee bij Nintendo heten dat geen remakes maar nieuwe gamesquote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Aangezien de korting maar 1x geldig is en ik ook nog Lara Croft and the Temple of Osiris wil kopen nu die in de aanbieding is dit best handig om te weten. Dan kan ik beter een dag langer wachten en gewoon die korting meepakken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 07:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat mensen zich druk maken om een korting van 1,50 euro.
Staat als het goed is een code in de store vandaag.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:32 schreef NutKees het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die korting codes, zijn die al uitgedeeld? Misschien dat ik hem gebruik om ReMake Remastered te kopen.
Yep, gezien. 10% code staat er en is 3 dagen geldig. Dank!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Staat als het goed is een code in de store vandaag.
Uh-huhquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die reacties
Jullie maken mijn dag jongens.
Sure brah...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die reacties
Ja, je hebt mensen er echt mee.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die reacties
quote even de beste voor een tl;dr wil jequote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die reacties
Wss moeten ze die wel remaken omdat het merendeel die titels niet eens kentquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:41 schreef Akilla het volgende:
Met al die remakes wordt het wel eens tijd voor een remake van Shenmue 1 en 2 !(om daarna natuurlijk 3 te maken)
*gaat voorzichtig z'n dreamcast weer zoeken*
geld die ook voor eht verlengen van ps plus?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:16 schreef KingLysandus het volgende:
Code voor Nederland is DDHBNBF9EK
Geen pre-orders, geen ps+.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:24 schreef zamory het volgende:
[..]
geld die ook voor eht verlengen van ps plus?
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nintendo gamers moeten in een ps4 topic gaan trollen om nog enigszins vermaakt te worden.
Ik heb Never Alone gespeeld. Never Alonequote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:15 schreef Retarded het volgende:
Game of Thrones season pass gekocht voor 16 euronogwat. Heb nog wat geld over voor Teslagrad of Never Alone. Iemand deze gespeeld?
Waarom vergelijk je appels met peren?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:35 schreef jackson het volgende:
Dat Dragon Age mag er dan vreselijk dik uitzien, maar als je Diablo gespeeld hebt is het qua builds / items etc maar karig. Miskoopje van 50 euri.
Omdat ik graag fruit eet, en probeer te achterhalen welke fruitsoort het best bij me past. Het ene stukje fruit leek me wat meer lijken op het ander, kom erachter dat het niet zo was.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom vergelijk je appels met peren?
Volgens mij is er niet zo veel qua build/item als Diablo. Maar Dragon Age vind ik erg tof, ik kan me nog steeds geheel verliezen in die wereld.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Omdat ik graag fruit eet, en probeer te achterhalen welke fruitsoort het best bij me past. Het ene stukje fruit leek me wat meer lijken op het ander, kom erachter dat het niet zo was.
Ben niet zo'n grote kenner, dus kom er op deze wijze achter, na aanschaf
Volgende keer effe vragen in een topic, scheelt je weer wat geld.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Omdat ik graag fruit eet, en probeer te achterhalen welke fruitsoort het best bij me past. Het ene stukje fruit leek me wat meer lijken op het ander, kom erachter dat het niet zo was.
Ben niet zo'n grote kenner, dus kom er op deze wijze achter, na aanschaf
Dat blijkt... Maar ik zag in Youtube filmpjes van allerlei classes en skilltries dus vandaar dat ik er vanuit ging dezelfde complexiteit aan te treffen. Viel me een beetje tegen bij het spelen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij is er niet zo veel qua build/item als Diablo. Maar Dragon Age vind ik erg tof, ik kan me nog steeds geheel verliezen in die wereld.
True, had wel wat research gedaan maar blijkbaar niet genoeg. Moet me er nog wel flink in verdiepen maar zag wel direct dat het compleet verschillend is. De mooie graphics ten opzichte van Diablo haalde me in deze over.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgende keer effe vragen in een topic, scheelt je weer wat geld.
Het is zeker wel vermakelijk hoor, mooi universum en best wat mogelijkheden om te spelen zoals je dat zelf wil.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:36 schreef jackson het volgende:
[..]
True, had wel wat research gedaan maar blijkbaar niet genoeg. Moet me er nog wel flink in verdiepen maar zag wel direct dat het compleet verschillend is. De mooie graphics ten opzichte van Diablo haalde me in deze over.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:27 schreef RRuben het volgende:
Vanmiddag dan maar dc kopen aangezien die plus versie toch niet komt.. Pfff
De eerste DA reviews verschillen inderdaad best wel van de huidige reviews. In het begin werd de game de hemel in geprezen, nu kom je redelijk wat kritiek tegen over o.a. de vele fetchmissies, het MMO achtige karakter van de game, en dat de wereld over het algemeen wat saai en dood wordt ervaren.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:36 schreef jackson het volgende:
[..]
True, had wel wat research gedaan maar blijkbaar niet genoeg. Moet me er nog wel flink in verdiepen maar zag wel direct dat het compleet verschillend is. De mooie graphics ten opzichte van Diablo haalde me in deze over.
Het enige waar ik mee eens ben zijn de vele 'simpele' fetchmissies. Punt is dat je ze niet hoeft te doen, dat dan weer wel. Het zijn inspiratieloze zijmissies die alleen leuk zijn om extra punten te scoren. Die je toch wel ergens behaalt door gewoon in de wereld te hollen. De skilltree breidt zich nog uit, maar wordt nooit zo groot als die van Diablo. Items kun je zelf craften, kortom, je hebt best veel combinaties te craften. Alleen wederom niet zo veel als Diablo.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:39 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
De eerste DA reviews verschillen inderdaad best wel van de huidige reviews. In het begin werd de game de hemel in geprezen, nu kom je redelijk wat kritiek tegen over o.a. de vele fetchmissies, het MMO achtige karakter van de game, en dat de wereld over het algemeen wat saai en dood wordt ervaren.
Precies waarom die niet kwam.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:27 schreef RRuben het volgende:
Vanmiddag dan maar dc kopen aangezien die plus versie toch niet komt.. Pfff
Jij vindt het serieus een logische gedachte ?quote:
Jij denkt dat ze die Plus versie nu onderhand niet uit hadden kunnen brengen?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jij vindt het serieus een logische gedachte ?
''Hey guys, we delay the free Plus version cause our servers are fucked up and nothing except the bare racing works''
''Take my money!!!1111''
De launchproblemen hebben ze klanten gekost, niet opgeleverd..
Dat lijkt me niet nee want ook nu werken de servers nog niet 100% vlekkeloos.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze die Plus versie nu onderhand niet uit hadden kunnen brengen?
Wees er maar blij mee dat WiiU games altijd lekker duur blijven enzoquote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ik denk dat jij niet zo bijdehand moet doen, verthongenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze die Plus versie nu onderhand niet uit hadden kunnen brengen?
En dat is geen kwestie van geld (besparen)?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet nee want ook nu werken de servers nog niet 100% vlekkeloos.
Een paar miljoen extra spelers erbij en het is weer 1 grote clusterfuck.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik denk dat jij niet zo bijdehand moet doen, verthongen
Als ik het goed heb begrepen is het een fout in de netwerkcode van het spel, vrijwel alle data in een race wordt direct naar de servers gestuurd. Dan heb ik het dus over bv je snelheid in bocht 1, bocht 2, je sectie-tijd, je ghost etc etc. Als 100.000 man tegelijk aan het racen zijn krijgen die servers dus elke seconde 100.000en ''verzoeken'''voor nieuwe data, het is te vergelijken met een DDOS aanval.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dat is geen kwestie van geld (besparen)?
Dat was mijn vraag niet.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen is het een fout in de netwerkcode van het spel, vrijwel alle data in een race wordt direct naar de servers gestuurd. Dan heb ik het dus over bv je snelheid in bocht 1, bocht 2, je sectie-tijd, je ghost etc etc. Als 100.000 man tegelijk aan het racen zijn krijgen die servers dus elke seconde 100.000en ''verzoeken'''voor nieuwe data, het is te vergelijken met een DDOS aanval.
Die code wordt nu opnieuw geschreven en ze updaten de servers steeds, het werkt nu ook al veel beter dan na de launch maar ook nu moet je nog wel eens wachten tot je tijd op de leaderboards staat of word je af en toe nog wel eens uit een online race gekicked.
Dan snap ik niet wat je wil zeggen..quote:
Dat die Plus versie er al lang had kunnen zijn als ze hadden gewild. Zet je wat extra mensen op die netcode bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan snap ik niet wat je wil zeggen..
Het is dus iig geen kwestie van even voor een paar ton nieuwe servers kopen en alles werkt goed.
Dat lijkt mij dus niet, die Plus versie gaat een heleboel mensen over de streep strekken om de game te kopen, ben ik van overtuigd.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat die Plus versie er al lang had kunnen zijn als ze hadden gewild. Zet je wat extra mensen op die netcode bijvoorbeeld.
Maar goed, laten we het weer over de PS4 hebben.
Had ik ook toen ik van jarenlang Diablo 2 naar 3 ging.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:35 schreef jackson het volgende:
Dat Dragon Age mag er dan vreselijk dik uitzien, maar als je Diablo gespeeld hebt is het qua builds / items etc maar karig. Miskoopje van 50 euri.
D3 vanilla was karig maar ROS nu is echt wel awesome. Vooral op het gebied van crafting is er veel meer mogelijk bij D3.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:32 schreef Cikx het volgende:
[..]
Had ik ook toen ik van jarenlang Diablo 2 naar 3 ging.
Je bedoelt qua craften en enchanten voor net die ene property? Heb het al een tijdje niet meer gespeeld en het is zeker een toffe game, maar ik denk omdat ik D2 net zo tof vond dat ik bij elk D2-ding dat niet in D3 zit de game een stuk minder leuk vind. Zo mis ik bijvoorbeeld de runewords, met 8 man in een game, de hele trade-cultuur, de skilltrees met de synergies etc.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:40 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
D3 vanilla was karig maar ROS nu is echt wel awesome. Vooral op het gebied van crafting is er veel meer mogelijk bij D3.
Omdat appels lekker zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom vergelijk je appels met peren?
Yupquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:05 schreef Jiang153 het volgende:
Iemand Dead or Alive 5: Last Round halen?
Misschien als ie over een half jaartje ofzo voor 15-20 in de aanbieding is. Niet full price in ieder geval.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:05 schreef Jiang153 het volgende:
Iemand Dead or Alive 5: Last Round halen?
Qua gameplay vind ik het beter dan Mortal Kombat en Tekken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Dead or Alive vind ik een beetje de laten we zeggen, Oh Oh Cherso van de vechtspelletjes.
Nee dus.
Ik zeker niet, die counters zijn altijd veel te makkelijk geweest.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Qua gameplay vind ik het beter dan Mortal Kombat en Tekken.
Als je door de obvious jonge-meisjes-boobies-hi-ha-ho prikt dan zit er best een goed vechtsysteem achter. Maar ieder zijn ding, er schijnen mensen te zijn die DriveClub goed vinden, die kan mij dan weer niet bekorenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Dead or Alive vind ik een beetje de laten we zeggen, Oh Oh Cherso van de vechtspelletjes.
Nee dus.
Het vechtsysteem is juist de reden waarom ik er geen reet aan vind.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je door de obvious jonge-meisjes-boobies-hi-ha-ho prikt dan zit er best een goed vechtsysteem achter. Maar ieder zijn ding, er schijnen mensen te zijn die DriveClub goed vinden, die kan mij dan weer niet bekoren
Maar d ecounters kun je vaak ook weer counteren, waardoor je dus visueel mooie gevechten krijgt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zeker niet, die counters zijn altijd veel te makkelijk geweest.
Oke dan moeten wij echt tegen elkaar battlenquote:
Full price is tientje meer hequote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien als ie over een half jaartje ofzo voor 15-20 in de aanbieding is. Niet full price in ieder geval.
Maar het is veel te makkelijk allemaal... DOA games worden ook amper op de grote toernooien gespeeld om deze reden.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Maar d ecounters kun je vaak ook weer counteren, waardoor je dus visueel mooie gevechten krijgt.
Alleen qua character-design vind ik Team Ninja een beetje zwak, vooral qua mannelijke personages, maar goed, dat vind ik van Tekken en MK ook. Games als Street Fighter en Guilty Gear en voorheen SoulCalibur doen dat dan toch stukken beter.
Deze man weet!quote:
Het scheelt dat veel mensen voor plezier gamen, niet voor het grote geldquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar het is veel te makkelijk allemaal... DOA games worden ook amper op de grote toernooien gespeeld om deze reden.
Dat snap ik, maar het zegt imo wel wat over 't vecht-systeem.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het scheelt dat veel mensen voor plezier gamen, niet voor het grote geld
Op gamescom hadden we een presentatie toentertijd van de producer. Op de vraag of er meer aandacht voor de mannelijke personages zou komen keek die man hem aan en zei alleen maar in opperste verbazing: "dat wil toch niemand?"quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Maar d ecounters kun je vaak ook weer counteren, waardoor je dus visueel mooie gevechten krijgt.
Alleen qua character-design vind ik Team Ninja een beetje zwak, vooral qua mannelijke personages, maar goed, dat vind ik van Tekken en MK ook. Games als Street Fighter en Guilty Gear en voorheen SoulCalibur doen dat dan toch stukken beter.
Dat wordt weer genieten met mijn Thrustmasterquote:
Mwoa, het zegt dat het niet visueel aantrekkelijk genoeg is voor toernooien.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het zegt imo wel wat over 't vecht-systeem.
Nee, het zegt dat de balance niet goed genoeg is om er een toernooi voor tigduizend dollar voor te laten spelen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, het zegt dat het niet visueel aantrekkelijk genoeg is voor toernooien.
Ik vrees dat ik ook maar zo'n unit moet halen ja... Hij bevalt nog goed?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:24 schreef janrad het volgende:
[..]
Dat wordt weer genieten met mijn Thrustmaster
Ik ben sowieso geen ster in fighting games, en ik vind DOA al lastig tegen de CPU.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar het is veel te makkelijk allemaal... DOA games worden ook amper op de grote toernooien gespeeld om deze reden.
... ze zullen toch wel bekend zijn met Mortal Kombat? Niet bepaald een onbekende game ofzo.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:27 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, op mijn werk komt iig voor de volle 100% Mortal Kombat X. Ze spelen nu FIFA 15Dus ik moet ze eens gaan opvoeden (en ik kan niet wachten om de ranzige blikken na een fatality te zien
).
Oh dat zeker, vroeger kocht ik er altijd zo'n boek met alle moves bij en kon dan hele dagen oefenen tot ik ze uit mijn hoofd wist, nu heb ik daar geen tijd meer voor.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen ster in fighting games, en ik vind DOA al lastig tegen de CPU.
In Street Fighter zuig ik ook gigantisch. Komt ook omdat ik echt een solo-gamers ben, dus dan speel je fighters ook niet zo vaak. Vroeger kon je dat wel uren lang spelen tegen buurjongens enzo, gewoon lekker afwisselen, van elkaar leren, etc etc, maar goed, nu dus niet meer.
Misschien bij naam, maar het zijn geen gamers over het algemeen. En ik ben geen FIFA-speler, dat laat ik over aan mijn broer, die kan bij me langskomen als we een early build hebben gekregenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... ze zullen toch wel bekend zijn met Mortal Kombat? Niet bepaald een onbekende game ofzo.
Er zijn maar weinig spellen die echt goed gebalanceerd zijn. Maar goed, ik kijk eigenlijk alleen SF als er weer eens een toernooi is, en indien tijd. Zelf vind ik bv MvsC3 prima spelen, maar als ik dat moet kijken dan vind ik er geen reet aan.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, het zegt dat de balance niet goed genoeg is om er een toernooi voor tigduizend dollar voor te laten spelen.
Geen probleem natuurlijk voor als je gewoon thuis een vechtspel wil, maar persoonlijk hou ik daar niet van.
Rock bottomquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Er is maar een DO die ik zal spelen
[ afbeelding ]
Saints row 4 is wel erg ver gegaan hoor. Dat is mij al te over-the-top en die standalone DLC al helemaal.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:11 schreef Pheno het volgende:
Ach, melige pet op en gaan. Het is net Saints Row. Zo over-the-top dat het weer grappig is. Mits pet.
Er is niets maar dan ook echt helemaal niets leuks aan DOA Xtreme...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:11 schreef Pheno het volgende:
Ach, melige pet op en gaan. Het is net Saints Row. Zo over-the-top dat het weer grappig is. Mits pet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |