misschien maandagquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:23 schreef heywoodu het volgende:
Dit keer geen muzikale hint of theorie of iets dergelijks over de afvaller?
Margriet komt ook als 8e in de intro.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:47 schreef Slobeend het volgende:
Ajouad werd als 8e aangekondigd. Het zou ook kunnen wijzen op 108. 108 is een heilig getal in het boeddhisme. Margriet werd als 10e aangekondigd. Vorige afleveringstitel was M acht. M(argriet) acht= 108. Margriet is heilig? Margriet is de mol. Case closed.
Misschien omdat het er niet uitziet als echt geld, maar de biljetten de mollen van verleden seizoenen erop hebben staan.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:53 schreef TLC het volgende:
Wat is molgeld eigenlijk ? Art zei niet geld, maar molgeld, en dat zegt ie anders toch ook nooit ?
Dit is wel een beetje de bottom line.quote:Op zondag 1 februari 2015 10:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Sinds de opdracht met de schilderijen zit ik op Martine. Daar pushde ze oa marlijn nog een keer de andere kamer in voor 100 euro om te gaan kijken. Als later mensen nagaan wie er naar de andere kamer zijn gegaan sta je er niet tussen. Zo haalt ze vaker geld uit de pot, ik denk ook dat pakketje met geld naar geldrop bij haar en marlijn verkeerd is gegaan.
Alleen carolina zie ik nog als mogelijkheid. Brengt ook weinig geld in. En haar nagelllak. Rik nummer 3, al 2x voor zijn neus gemist dat er wat gebeurde. Bij allebei had de mol belang.
Dit kan ook als Rik worden uitgelegd - aan het eind van de schilderijen opdracht wilde hij dat er nog iemand ging checken voor de zekerheid, en bij de pakketjes was ook hij in de boot in controle over het afleveren.quote:Op zondag 1 februari 2015 10:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Sinds de opdracht met de schilderijen zit ik op Martine. Daar pushde ze oa marlijn nog een keer de andere kamer in voor 100 euro om te gaan kijken. Als later mensen nagaan wie er naar de andere kamer zijn gegaan sta je er niet tussen. Zo haalt ze vaker geld uit de pot, ik denk ook dat pakketje met geld naar geldrop bij haar en marlijn verkeerd is gegaan.
Erg flauw inderdaad.quote:Op zondag 1 februari 2015 10:29 schreef Redefine het volgende:
Dat heb je de laatste jaren toch al steeds minder, dat er voor geld wordt gegaan. Maar bij dit seizoen hebben ze de opdrachten daar nog verder op aangepast, door wel heel vaak jokers tegenover geld te zetten i.p.v. jokers extra kunnen pakken buiten geld voor de pot om.
Je had altijd wel een opdracht waar je jokers kon 'kopen', maar nu zijn er al minstens drie opdrachten die daaraan gebonden zijn. En volgende week kan er alweer geld uit de pot verkocht worden voor een joker (Rik als nieuwe penningmeester, die een brief van de Mol krijgt).
Ik vind het persoonlijk daardoor wel heel makkelijk om aan het einde te kunnen zeggen: 'De Mol heeft voor een historisch laag bedrag in de pot gezorgd.'
Aan de andere kant hadden Marlijn en Carolina zelf ook voor geld kunnen spelen, in plaats van jokers. Ze waren er echter meteen over uit dat ze voor jokers zouden gaan. Terwijl ze ook hadden kunnen afspreken dat ze eerst zouden kijken hoeveel geld er in die bakjes lag.quote:Op zondag 1 februari 2015 10:35 schreef Redefine het volgende:
De eerste opdracht van de afgelopen aflevering pleit eigenlijk wel tegen Marlijn en Carolina als Mol. Want ik denk zelf dat een Mol niet alle informatie die de kandidaten nodig hebben, goed zou doorgeven. Want je loopt dan het risico dat de andere kandidaten wel voor het geld gaan i.p.v. jokers wegspelen.
Bovendien valt bij het groepje dat moest antwoorden veel directer te mollen en geld uit de pot te houden dan bij de rondleiding.
Al kan het uiteindelijk natuurlijk nog anders liggen.
Margriet zei ook dat ze meer ging spreiden bij de test, is ook schaalvergroting.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van een ander forum een hint die op bovenstaande aansluit: De titel van deze aflevering is 'Schaalvergroting'. Margriet zei dat ze bakje/schaaltje 12 had aangeklikt in plaats van 11... dus verhoging van het nummer van de schaal -> schaalvergroting.
Wat me al opviel bij Marlijn: bijnaam van de Mol = Kukelpapa (Chris). Maar dan: wie is de Mol? Niet Chris. Klopt niet met elkaar.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:02 schreef Fred_B het volgende:
Dit zijn trouwens die vragen uit het spel op het strand:
[ afbeelding ]
Spreidenquote:Op zondag 1 februari 2015 14:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat me al opviel bij Marlijn: bijnaam van de Mol = Kukelpapa (Chris). Maar dan: wie is de Mol? Niet Chris. Klopt niet met elkaar.
Ja, je hebt gelijkquote:
Dat klopt ook wel, maar ik heb sterk het idee, dat als ze het geld hadden gepakt, er daarna ook wel iets met de jokers gedaan zou worden. Waardoor het geld dan weer kon verdwijnen.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Aan de andere kant hadden Marlijn en Carolina zelf ook voor geld kunnen spelen, in plaats van jokers. Ze waren er echter meteen over uit dat ze voor jokers zouden gaan. Terwijl ze ook hadden kunnen afspreken dat ze eerst zouden kijken hoeveel geld er in die bakjes lag.
Dat de groep daarna die jokers weer wegspeelde, was niet zo'n verrassing. Die waren op dat moment immers net genaaid en wilden iets terugdoen. En die jokers kostten 'maar' 300 euro per stuk.
Ja, momenteel neig ik ook sterk naar Martine. Afgelopen aflevering elke opdracht lopen mollen en de diverse hints vind ik het beste op haar toepasbaar. Ook dat van die aanvallende mol past daar wel in (dat hele gedoe met die ZV en jokers).quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die titels let ik al niet meer op, je kunt ze naar iedereen uitleggen.
Martine vond ik verdacht bij de laatste opdracht omdat de productie haar niet verdacht maakte rondom het gezeik rond Enschede. Anderzijds boeide het niet als dat het foute pakket zou zijn geweest.
alle mogelijke mollen mollen nodeloos. Maar Martine heeft gecombineerd wel weer het meeste geld uit de pot gehouden.
Heeft hij al eerder aan gehad.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:37 schreef Rewimo het volgende:
Nog iets: Chris droeg een shirt met Nevada Alamo erop. Valt daar nog iets van te maken?
quote:Op maandag 2 februari 2015 14:54 schreef Karstman het volgende:
Wacht eens even, kijk eens naar Marlijn op deze foto:
[ afbeelding ]
en nu eens hier naar:
[ afbeelding ]
Henk de Mol uit Alfred J. Kwak...
blauwe tuinbroek en bruin shirt / vacht....
Sorry ik word compleet afgeleid door die heerlijke tetten van haarquote:Op maandag 2 februari 2015 14:54 schreef Karstman het volgende:
[ afbeelding ]
en nu eens hier naar:
[ afbeelding ]
Ja ik ook, daarom duurde het ook zolang voor ik doorhad hoe de vork in de steel, of liever de mol in de tuinbroek, zit.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sorry ik word compleet afgeleid door die heerlijke tetten van haar
Die aanwijzing hebben we al eens eerder gehad, en toen had ze ook concurrentie:quote:Op maandag 2 februari 2015 14:54 schreef Karstman het volgende:
[ afbeelding ]
en nu eens hier naar:
[ afbeelding ]
Laat me graag verrassen, maar Carolina als afvaller is zeer onwaarschijnlijk. Voor mij persoonlijk (op mijn eigen jarenlange theorie gebaseerd) zou dat betekenen dat Rik dan al bijna (nu al) voor 100% een finalist zal worden.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:24 schreef Xummon het volgende:
Mijn theorie bij de muzikale aanwijzing?
Op 23 april 2012 werd The Visitors Deluxe Edition uitgebracht, een re-release van het album uit 1981 met bonustracks en een compositie van demotracks die tezamen het 'nieuwe' nummer From a Twinkling Star to a Passing Angel vormen.
In Sisteract speelt Carolina een hoertje (twerking star) die uiteindelijk een non (angel) wordt.
Via Heinz (wie is de mol)
- Op Wikipedia staat: "The Visitors was het eerste album ooit dat werd uitgebracht op cd, in 1982." CD -> Carolina Dijkhuizen?
Hoezo lijkt je dat niet waarschijnlijk? Pure interesse.quote:Op maandag 2 februari 2015 21:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Laat me graag verrassen, maar Carolina als afvaller is zeer onwaarschijnlijk. Voor mij persoonlijk (op mijn eigen jarenlange theorie gebaseerd) zou dat betekenen dat Rik dan al bijna (nu al) voor 100% een finalist zal worden.
Zeg ik dat Carolina dan niet kan afvallen voor de finale? Nee, maar deze week lijkt me dat niet waarschijnlijk (ik denk sowieso niet dat ze de finale haalt, als dat wel het geval is dan zou ze voor mij meteen op de 1ste plaats komen als molkandidaat).
En ook hier ben ik benieuwd naar je theorie achter deze stelling.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:00 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ja, momenteel neig ik ook sterk naar Martine. Afgelopen aflevering elke opdracht lopen mollen en de diverse hints vind ik het beste op haar toepasbaar. Ook dat van die aanvallende mol past daar wel in (dat hele gedoe met die ZV en jokers).
Mijn voorlopige voorspelling is: Martine de mol, Chris de winnaar en Rik de verliezer. Voor de mensen die in de poule meedoen met de volgende afvaller........het is verstandig om in ieder geval niet voor Rik of Carolina te kiezen (ben er haast van overtuigd dat het de beurt is aan 1 van de Mar's; aangezien Chris de Liesbeth van deze serie is).
Dit is een theorie die in alle BN series altijd opging, maar uiteraard dan niet meteen betekent dat die nu ook opgaat (noem het toeval of noem het gepland, zoals je wilt).quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:03 schreef Kaptali het volgende:
[..]
Hoezo lijkt je dat niet waarschijnlijk? Pure interesse.
Aha, interessante theorie.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:28 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dit is een theorie die in alle BN series altijd opging, maar uiteraard dan niet meteen betekent dat die nu ook opgaat (noem het toeval of noem het gepland, zoals je wilt).
De 3 finalisten zitten namelijk tot nu toe nooit in dezelfde helft van de intro (dus bv. 6,8 en 9). Dus als die theorie ook dit jaar weer gewoon klopt, dan zal bij een uitschakeling van Rik of Carolina al een finalist bekend zijn. Gebeurd weleens voor de finale (het is niet altijd 2-2, zie bv. 2012), maar met 6 mensen nog in het spel lijkt me dat iets te vroeg.
Verder zaten de vorige 2 winnaars op plek 4 in de intro, dus de kansen voor Carolina zijn niet zo goed (om de finale te halen).
Was dat niet gewoon op alfabet?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:06 schreef Kaptali het volgende:
[..]
zij werd als eerste bij Art geroepen om die kaarten/getallen te trekken.
Nee, net even teruggekeken. Carolina als eerst, dan Martine, Margriet, Rik, Marlijn, Chris en Victor.quote:
Spot on!quote:Op maandag 2 februari 2015 19:24 schreef Xummon het volgende:
Mijn theorie bij de muzikale aanwijzing?
Op 23 april 2012 werd The Visitors Deluxe Edition uitgebracht, een re-release van het album uit 1981 met bonustracks en een compositie van demotracks die tezamen het 'nieuwe' nummer From a Twinkling Star to a Passing Angel vormen.
In Sisteract speelt Carolina een hoertje (twerking star) die uiteindelijk een non (angel) wordt.
Via Heinz (wie is de mol)
- Op Wikipedia staat: "The Visitors was het eerste album ooit dat werd uitgebracht op cd, in 1982." CD -> Carolina Dijkhuizen?
Verwijzing naar Chris? Die mocht immers tot twee keer toe vliegen en beide keren werd er (mede) door zijn toedoen geen geld verdiend.twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 05-02-2015 om 21:30:09De pecunia vliegt de pot uit. #widm reageer retweet
Bijvoorbeeld van een kasteel of een fortquote:kanteel
kanteel zelfst.naamw. elk van de opstaande delen van de getande bovenkant van (oude) verdedigingsmuren
En de titel kwam in beeld terwijl er een strand in beeld was. Strand = zand = sand.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:58 schreef ArrogantFrog het volgende:
De naam van de aflevering kun je ook lezen als kan-tee-len
[..]
Bijvoorbeeld van een kasteel of een fort
Martine Sandifort
Hij is niet heel groot hoor... Ik heb hem een paar weken geleden ontmoet bij MolTalk en hij was toch een flink stukje kleiner. Nou ben ik 1,90 m, maar dan schat ik hem toch op zo'n 1,75 mquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:08 schreef Physsic het volgende:
Volgens Art stond de mol van dit jaar erg op de voorgrond.
Zowel Rik als Martine staan/zitten bij bijna elke groepsopstelling (proefuitleg, executie, etc) vooraan. Bij Martine is dit mogelijk te verklaren door haar lengte. De enige keer dat ze niet op de voorgrond is, is ook tijdens een executie (waarbij je zit).
Maar Rik is niet heel klein, toch?
ik zat me ook al af te vragen waarom er een bloem bij lagquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:03 schreef Cee het volgende:
Ik weet niet zeker of het hier al is vermeld (waarschijnlijk wel, maar ik hoor het net voor het eerst want het viel een collega van me op). Bij de brieven van De Mol op de hotelkamers ligt steeds een bloem. Een margriet is een bloem.
Zeker niet groot inderdaad, maar (lange) Chris staat ook wel 'ns vooraan en andere, kleinere deelnemers achteraan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:29 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Hij is niet heel groot hoor... Ik heb hem een paar weken geleden ontmoet bij MolTalk en hij was toch een flink stukje kleiner. Nou ben ik 1,90 m, maar dan schat ik hem toch op zo'n 1,75 m
Goeie! Zelf nog niet aan gedacht.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:03 schreef Cee het volgende:
Ik weet niet zeker of het hier al is vermeld (waarschijnlijk wel, maar ik hoor het net voor het eerst want het viel een collega van me op). Bij de brieven van De Mol op de hotelkamers ligt steeds een bloem. Een margriet is een bloem.
Chris zegt opeens tegen carolina, we moeten niet voor de 2 getallen en niet voor de jokers gaan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Martine is mijn mol, Rik mijn reserve/pronomol. Chris en Marlijn heb ik volledig afgestreept. Margriet zou het nog wel kunnen zijn, maar ik verwacht het niet.
I told you homeboyquote:Op maandag 2 februari 2015 21:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Laat me graag verrassen, maar Carolina als afvaller is zeer onwaarschijnlijk. Voor mij persoonlijk (op mijn eigen jarenlange theorie gebaseerd) zou dat betekenen dat Rik dan al bijna (nu al) voor 100% een finalist zal worden.
Zeg ik dat Carolina dan niet kan afvallen voor de finale? Nee, maar deze week lijkt me dat niet waarschijnlijk (ik denk sowieso niet dat ze de finale haalt, als dat wel het geval is dan zou ze voor mij meteen op de 1ste plaats komen als molkandidaat).
Misschien de vele tussenstukjes waarin een kandidaat alleen in beeld komt en commentaar geeft?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:08 schreef Physsic het volgende:
Volgens Art stond de mol van dit jaar erg op de voorgrond.
Viel mij ook opquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aflevering heette kantelen en het scherm van marlijn kantelde om nadat zij de test had ingevuld....
Jaquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:28 schreef Physsic het volgende:
[..]
Zeker niet groot inderdaad, maar (lange) Chris staat ook wel 'ns vooraan en andere, kleinere deelnemers achteraan.
Het zal wel toeval zijn.
Was het leuk bij MolTalk?
Hij heeft al op 3/4 opdrachten geld gepakt.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 02:07 schreef Xummon het volgende:
[..]
Chris zegt opeens tegen carolina, we moeten niet voor de 2 getallen en niet voor de jokers gaan.
Chris indien de mol heeft de jokers niet nodig, heeft carolina tijdelijk naar de nummers kunnen laten zoeken en zelf zo andere nummer met mingeld kunnen pakken
Ik zou chris echt niet afstrepen....
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:49 schreef TheVulture het volgende:
Chris en Marlijn pakken teveel geld idd, ik dacht echt dat De Mol in het vliegtuig zou zitten, hoe kom je anders in hemelsnaam op een geboortejaar van Edo Brunner uit
Maar Chris laat teveel kansen liggen
Vraag me even af welke idioot bedacht dat een E als symbool voor de euro is duidelijker is dan ,--quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:49 schreef TheVulture het volgende:
Chris en Marlijn pakken teveel geld idd, ik dacht echt dat De Mol in het vliegtuig zou zitten, hoe kom je anders in hemelsnaam op een geboortejaar van Edo Brunner uit
Maar Chris laat teveel kansen liggen
Dat was Margriet volgens mij.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:57 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
[..]
Vraag me even af welke idioot bedacht dat een E als symbool voor de euro is duidelijker is dan ,--
Ah.. die heb ik vanaf het begin als mol staanquote:
Dat was volgens mij Margriet, maar ik vond dat niet eens zo'n hele gekke gedachtequote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:57 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
[..]
Vraag me even af welke idioot bedacht dat een E als symbool voor de euro is duidelijker is dan ,--
Op zich niet.. maar E1974 of 1974,- . Wat vindt jij duidelijker herkenbaar als zijnde een bedrag?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was volgens mij Margriet, maar ik vond dat niet eens zo'n hele gekke gedachte
in dit geval zou ik ook voor de E hebben gekozen. Komt doordat ze het getal met auto's neer moeten zetten. En ook met een ,- denk ik dat ze wel op een geboortedatum uit zouden komen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:15 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Op zich niet.. maar E1974 of 1974,- . Wat vindt jij duidelijker herkenbaar als zijnde een bedrag?
Een auto voor de comma, twee voor de streepjes. Duidelijker kan niet naar mijn idee.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
in dit geval zou ik ook voor de E hebben gekozen. Komt doordat ze het getal met auto's neer moeten zetten. En ook met een ,- denk ik dat ze wel op een geboortedatum uit zouden komen.
Goede actie om te gaan liggen, maar hadden ze beter in het midden kunnen liggen met meer ruimte tussen elkaar. Dan zouden het echt twee streepjes worden ;-)
Zo'n kandidaat is gewoon de natte droom voor een Mol, alleen baal ik er altijd van dat dit soort acties door de echte kandidaten worden uitgevoerd en niet door de Molquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:23 schreef heywoodu het volgende:
Ik denk nog steeds dat Rik het is, maar Carolina met haar "hey misschien is het een M ipv een E!!!1!" zette wel het record neer voor de domste uitspraak van de hele serie. Tenzij die M een hint naar Mol was natuurlijk. Carolina is de Mol of Carolina is ongekend dom. Ik neig naar het laatste.
Het voordeel voor de kandidaten bij WIDM is dat dit soort acties altijd nog kunnen worden uitgelegd als molgedrag. Maar als je 20 minuten later dan uit het spel ligt, heeft dat met terugwerkende kracht altijd iets heel pijnlijks.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:23 schreef heywoodu het volgende:
Ik denk nog steeds dat Rik het is, maar Carolina met haar "hey misschien is het een M ipv een E!!!1!" zette wel het record neer voor de domste uitspraak van de hele serie. Tenzij die M een hint naar Mol was natuurlijk. Carolina is de Mol of Carolina is ongekend dom. Ik neig naar het laatste.
Ja preciesquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo'n kandidaat is gewoon de natte droom voor een Mol, alleen baal ik er altijd van dat dit soort acties door de echte kandidaten worden uitgevoerd en niet door de Mol
~quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja precies
En ik zat me gewoon op te vreten over hoe iemand zo ongelooflijk dom kon zijn
Een "M", serieus, ga weg![]()
![]()
Dat je in 1974 een jaartal ziet is niet zo heel gek, misschien was het handiger om voor 18xx ofzo te kiezen, zodat die link minder snel gelegd kon worden. Maar een "M"
Zie niks.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:37 schreef Xummon het volgende:
op het geld staan oud mollen op het mingeld van gister staat een silhouet, wellicht de mol van dit jaar???
wie kunnen we hier uithalen?
[ afbeelding ]
Mooi kruisjequote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:37 schreef Xummon het volgende:
op het geld staan oud mollen op het mingeld van gister staat een silhouet, wellicht de mol van dit jaar???
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:37 schreef Xummon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Gewoon debiel. Mol acties zijn altijd voor de kijker verborgen acties. De mol weet de opdrachten en weet dus waar hij moet zijn. Die auto opdracht is moeilijk te mollen omdat de echte mol dan zo in-the-face op camera is. Chris is dus niet de mol.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het voordeel voor de kandidaten bij WIDM is dat dit soort acties altijd nog kunnen worden uitgelegd als molgedrag. Maar als je 20 minuten later dan uit het spel ligt, heeft dat met terugwerkende kracht altijd iets heel pijnlijks.
Dat waren geen orchideen, zelfde bloemen lagen op tafel toen ze aan het eten waren.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:55 schreef Xummon het volgende:
bij het berichtje van de mol lag wederom een bloem, nu ben ik geen expert op dit gebied maar volgens ons man kon dit wel eens een orchidee zijn
en vlugge blik op wikipedia leverde me dit op "Orchideeën worden ook wel eens kort orchis genoemd"
orchis ----- o chris ???????
edit: kan misschien duiden op een mannelijke mol en dus weer richting chris
het Griekse 'orchis' betekent ook teelbal.
Die had ik ook, maar ik kwam ook op een andere mogelijke theorie uit.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:13 schreef Rockfire het volgende:
Van wikipedia:
[..]
De deelname van Margriet werd op 14 november 2014 bekend gemaakt...
Nee, Margriet werd als 10e bekend gemaakt en Martine werd op 9 november als 9e bekend gemaaktquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:19 schreef Xummon het volgende:
[..]
Die had ik ook, maar ik kwam ook op een andere mogelijke theorie uit.
"The track was released on 14 November 2014, three days before the album's release"
Stel Magriet is de mol en haar deelname werd bekend op de 14e dan zou de volgende afvaller, als kandidaat op de 11e bekend gemaakt kunnen zijn. Is er iemand 11 November bekend gemaakt
Dan gaat Magriet naar huis!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:24 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Nee, Margriet werd als 10e bekend gemaakt en Martine werd op 9 november als 9e bekend gemaakt
De naam van de band 'Eenrichtingsverkeer' kan ook op Martine slaan, die alleen maar vooruit kwam met haar auto.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:10 schreef Xummon het volgende:
https://soundcloud.com/av(...)ng-voor-aflevering-7
ONE DIRECTION - NIGHT CHANGES
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |