abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149295356
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 14:37 schreef Rewimo het volgende:
Nog iets: Chris droeg een shirt met Nevada Alamo erop. Valt daar nog iets van te maken?
Heeft hij al eerder aan gehad.
pi_149297789
Wacht eens even, kijk eens naar Marlijn op deze foto:

en nu eens hier naar:

Henk de Mol uit Alfred J. Kwak...

blauwe tuinbroek en bruin shirt / vacht....
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  maandag 2 februari 2015 @ 14:56:35 #128
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_149297849
quote:
2s.gif Op maandag 2 februari 2015 14:54 schreef Karstman het volgende:
[ afbeelding ]
en nu eens hier naar:
[ afbeelding ]

:D
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_149297949
quote:
[ afbeelding ]
en nu eens hier naar:
[ afbeelding ]

Sorry ik word compleet afgeleid door die heerlijke tetten van haar
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_149298716
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 15:01 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Sorry ik word compleet afgeleid door die heerlijke tetten van haar
Ja ik ook, daarom duurde het ook zolang voor ik doorhad hoe de vork in de steel, of liever de mol in de tuinbroek, zit.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  maandag 2 februari 2015 @ 18:34:13 #131
231633 Xummon
of toch niet?
pi_149303605
muzikaleaanwijzing Visitors / ABBA

"The Visitors"

I hear the door-bell ring and suddenly the panic takes me
The sound so ominously tearing through the silence
I cannot move, I'm standing
Numb and frozen
Among the things I love so dearly
The books, the paintings and the furniture
Help me...

The signal's sounding once again and someone tries the doorknob
None of my friends would be so stupidly impatient
And they don't dare to come here
Anymore now
But how I loved our secret meetings
We talked and talked in quiet voices
Smiling...

Now I hear them moving
Muffled noises coming through the door
I feel I'm
Crackin' up
Voices growing louder, irritation building
And I'm close to fainting
Crackin' up
They must know by now I'm in here trembling
In a terror evergrowing
Crackin' up
My whole world is falling, going crazy
There is no escaping now, I'm
Crackin' up

These walls have witnessed all the anguish of humiliation
And seen the hope of freedom glow in shining faces
And now they've come to take me
Come to break me
And yet it isn't unexpected
I have been waiting for these visitors
Help me...
Now I hear them moving
I feel I'm
Crackin' up
Crackin' up
In a terror evergrowing
Crackin' up
Crackin' up

Now I hear them moving
I feel I'm
Crackin' up
Crackin' up
(I have been waiting for these visitors)
In a terror evergrowing
Crackin' up
Crackin' up
Now I hear them moving
I feel I'm
Crackin' up
Crackin' up
In a terror evergrowing
Crackin' up
Crackin' up

[fade]
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_149304652
quote:
[ afbeelding ]
en nu eens hier naar:
[ afbeelding ]

Die aanwijzing hebben we al eens eerder gehad, en toen had ze ook concurrentie:

De Sahara is zonder meer erg droog.
  maandag 2 februari 2015 @ 19:24:39 #133
231633 Xummon
of toch niet?
pi_149305046
Mijn theorie bij de muzikale aanwijzing?
Op 23 april 2012 werd The Visitors Deluxe Edition uitgebracht, een re-release van het album uit 1981 met bonustracks en een compositie van demotracks die tezamen het 'nieuwe' nummer From a Twinkling Star to a Passing Angel vormen.
In Sisteract speelt Carolina een hoertje (twerking star) die uiteindelijk een non (angel) wordt.

Via Heinz (wie is de mol)
- Op Wikipedia staat: "The Visitors was het eerste album ooit dat werd uitgebracht op cd, in 1982." CD -> Carolina Dijkhuizen?
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  maandag 2 februari 2015 @ 21:14:37 #134
231633 Xummon
of toch niet?
pi_149309628
Kees had in 2013 al mol zijnde een rood molboekje, dit zag ik dit jaar ook bij Chris.
De andere molboekjes zijn toch groen of niet?
  maandag 2 februari 2015 @ 21:38:37 #135
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_149310679
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 19:24 schreef Xummon het volgende:
Op 23 april 2012 werd The Visitors Deluxe Edition uitgebracht, een re-release van het album uit 1981 met bonustracks en een compositie van demotracks die tezamen het 'nieuwe' nummer From a Twinkling Star to a Passing Angel vormen.
In Sisteract speelt Carolina een hoertje (twerking star) die uiteindelijk een non (angel) wordt.

- Op Wikipedia staat: "The Visitors was het eerste album ooit dat werd uitgebracht op cd, in 1982." CD -> Carolina Dijkhuizen?
Laat me graag verrassen, maar Carolina als afvaller is zeer onwaarschijnlijk. Voor mij persoonlijk (op mijn eigen jarenlange theorie gebaseerd) zou dat betekenen dat Rik dan al bijna (nu al) voor 100% een finalist zal worden.

Zeg ik dat Carolina dan niet kan afvallen voor de finale? Nee, maar deze week lijkt me dat niet waarschijnlijk (ik denk sowieso niet dat ze de finale haalt, als dat wel het geval is dan zou ze voor mij meteen op de 1ste plaats komen als molkandidaat).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_149319236
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 21:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Laat me graag verrassen, maar Carolina als afvaller is zeer onwaarschijnlijk. Voor mij persoonlijk (op mijn eigen jarenlange theorie gebaseerd) zou dat betekenen dat Rik dan al bijna (nu al) voor 100% een finalist zal worden.

Zeg ik dat Carolina dan niet kan afvallen voor de finale? Nee, maar deze week lijkt me dat niet waarschijnlijk (ik denk sowieso niet dat ze de finale haalt, als dat wel het geval is dan zou ze voor mij meteen op de 1ste plaats komen als molkandidaat).
Hoezo lijkt je dat niet waarschijnlijk? Pure interesse.
pi_149319245
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 20:00 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Ja, momenteel neig ik ook sterk naar Martine. Afgelopen aflevering elke opdracht lopen mollen en de diverse hints vind ik het beste op haar toepasbaar. Ook dat van die aanvallende mol past daar wel in (dat hele gedoe met die ZV en jokers).

Mijn voorlopige voorspelling is: Martine de mol, Chris de winnaar en Rik de verliezer. Voor de mensen die in de poule meedoen met de volgende afvaller........het is verstandig om in ieder geval niet voor Rik of Carolina te kiezen (ben er haast van overtuigd dat het de beurt is aan 1 van de Mar's; aangezien Chris de Liesbeth van deze serie is).
En ook hier ben ik benieuwd naar je theorie achter deze stelling. :)
  dinsdag 3 februari 2015 @ 21:28:40 #138
330914 Sherlock_Holmes
pi_149340873
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:03 schreef Kaptali het volgende:

[..]

Hoezo lijkt je dat niet waarschijnlijk? Pure interesse.
Dit is een theorie die in alle BN series altijd opging, maar uiteraard dan niet meteen betekent dat die nu ook opgaat (noem het toeval of noem het gepland, zoals je wilt).

De 3 finalisten zitten namelijk tot nu toe nooit in dezelfde helft van de intro (dus bv. 6,8 en 9). Dus als die theorie ook dit jaar weer gewoon klopt, dan zal bij een uitschakeling van Rik of Carolina al een finalist bekend zijn. Gebeurd weleens voor de finale (het is niet altijd 2-2, zie bv. 2012), maar met 6 mensen nog in het spel lijkt me dat iets te vroeg.

Verder zaten de vorige 2 winnaars op plek 4 in de intro, dus de kansen voor Carolina zijn niet zo goed (om de finale te halen).
pi_149342191
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:28 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Dit is een theorie die in alle BN series altijd opging, maar uiteraard dan niet meteen betekent dat die nu ook opgaat (noem het toeval of noem het gepland, zoals je wilt).

De 3 finalisten zitten namelijk tot nu toe nooit in dezelfde helft van de intro (dus bv. 6,8 en 9). Dus als die theorie ook dit jaar weer gewoon klopt, dan zal bij een uitschakeling van Rik of Carolina al een finalist bekend zijn. Gebeurd weleens voor de finale (het is niet altijd 2-2, zie bv. 2012), maar met 6 mensen nog in het spel lijkt me dat iets te vroeg.

Verder zaten de vorige 2 winnaars op plek 4 in de intro, dus de kansen voor Carolina zijn niet zo goed (om de finale te halen).
Aha, interessante theorie.
Overigens is Carolina mijn hoofdverdachte. Produceert niets, maar zit wel vaak op de goede plekken. Onder andere als beller bij de bioscoop en ook afgelopen aflevering, zij werd als eerste bij Art geroepen om die kaarten/getallen te trekken.
Martine heb ik de eerste afleveringen altijd afgedaan als typische kandidaat (naast Ajouad en Victor), maar ze produceert ook weinig en doet soms domme dingen. Eens goed op haar letten donderdag.
pi_149343249
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:06 schreef Kaptali het volgende:

[..]
zij werd als eerste bij Art geroepen om die kaarten/getallen te trekken.
Was dat niet gewoon op alfabet?
pi_149343759
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:28 schreef Toeps het volgende:

[..]

Was dat niet gewoon op alfabet?
Nee, net even teruggekeken. Carolina als eerst, dan Martine, Margriet, Rik, Marlijn, Chris en Victor.

Carolina werd ook nog eens samen met Marlijn gekozen om de rondleiding te doen ('Wat zien jullie er stralend uit vanochtend', aldus Art). De vraag is echter, of het gunstig is om als mol de rondleiding te doen. Aan de ene kant wel, dan kun je de ander overhalen om voor de jokers te gaan en niet voor het geld. Deed Carolina niet echt overigens, Marlijn wilde al gewoon voor de jokers gaan. Maar Carolina is al de hele tijd extreem passief.
Aan de andere kant is het wel opmerkelijk (indien Carolina of Marlijn de mol zou zijn) dat ze de overige kandidaten de juiste info gaven (40m hoog etc.), waarmee eventueel geld verdiend kon worden. Zou je als mol niet gewoon foute info doorgeven, om kans op geld te verkleinen?
  woensdag 4 februari 2015 @ 08:49:50 #142
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_149349019
Martine is de mol! Kijk naar dr postuur; ten op zicht van de anderen is zij wel heel erg mollig :P
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
  woensdag 4 februari 2015 @ 12:14:30 #143
231633 Xummon
of toch niet?
pi_149353562
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 08:49 schreef BloedendeVagina het volgende:
Martine is de mol!
:Y
  donderdag 5 februari 2015 @ 21:35:48 #144
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_149402732
Aflevering heette kantelen en het scherm van marlijn kantelde om nadat zij de test had ingevuld....
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_149403150
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 19:24 schreef Xummon het volgende:

Spot on!
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 5 februari 2015 @ 21:55:25 #146
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_149403625
Weet iemand eigenlijk wie bij het nummertjes trekken, de verkeerde kokers naar boven haalde? De Mol zal daar toch wel wat proberen te doen. Al hoeft het niet meteen te betekenen dat het verkeerde nummer trekken een Mol actie is.

Bij die eerste opdracht gedroeg Martine zich heel erg verdacht, door dat gekloot met die auto. Waarbij ik vooral haar houding bij het weglopen nadat Marlijn het overnam erg typisch vond. Dat had iets heel stiekems.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator donderdag 5 februari 2015 @ 21:56:10 #147
42184 crew  DaMart
pi_149403670
IkBenDeMol twitterde op donderdag 05-02-2015 om 21:30:09 De pecunia vliegt de pot uit. #widm reageer retweet
Verwijzing naar Chris? Die mocht immers tot twee keer toe vliegen en beide keren werd er (mede) door zijn toedoen geen geld verdiend.
  donderdag 5 februari 2015 @ 21:56:30 #148
330914 Sherlock_Holmes
pi_149403688
Zo, het lijkt erop dat de eerste finalist bekend is :7 Word in ieder geval geen vrouwenfinale.

Nu maar hopen dat in ieder geval Chris of Marlijn ook de finale haalt. Stel je trouwens voor dat Marlijn niet de finale haalt, dan word dit de oudste (BN) finale ooit.

De logica qua verdenkingen zou betekenen dat Margriet, Chris en Rik de finale halen.
pi_149403794
De naam van de aflevering kun je ook lezen als kan-tee-len

quote:
kanteel
kanteel zelfst.naamw. elk van de opstaande delen van de getande bovenkant van (oude) verdedigingsmuren
Bijvoorbeeld van een kasteel of een fort

Martine Sandifort

:o
pi_149404330
Volgens Art stond de mol van dit jaar erg op de voorgrond.

Zowel Rik als Martine staan/zitten bij bijna elke groepsopstelling (proefuitleg, executie, etc) vooraan. Bij Martine is dit mogelijk te verklaren door haar lengte. De enige keer dat ze niet op de voorgrond is, is ook tijdens een executie (waarbij je zit).
Maar Rik is niet heel klein, toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')