Heeft hij al eerder aan gehad.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:37 schreef Rewimo het volgende:
Nog iets: Chris droeg een shirt met Nevada Alamo erop. Valt daar nog iets van te maken?
quote:Op maandag 2 februari 2015 14:54 schreef Karstman het volgende:
Wacht eens even, kijk eens naar Marlijn op deze foto:
[ afbeelding ]
en nu eens hier naar:
[ afbeelding ]
Henk de Mol uit Alfred J. Kwak...
blauwe tuinbroek en bruin shirt / vacht....
Sorry ik word compleet afgeleid door die heerlijke tetten van haarquote:Op maandag 2 februari 2015 14:54 schreef Karstman het volgende:
[ afbeelding ]
en nu eens hier naar:
[ afbeelding ]
Ja ik ook, daarom duurde het ook zolang voor ik doorhad hoe de vork in de steel, of liever de mol in de tuinbroek, zit.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sorry ik word compleet afgeleid door die heerlijke tetten van haar
Die aanwijzing hebben we al eens eerder gehad, en toen had ze ook concurrentie:quote:Op maandag 2 februari 2015 14:54 schreef Karstman het volgende:
[ afbeelding ]
en nu eens hier naar:
[ afbeelding ]
Laat me graag verrassen, maar Carolina als afvaller is zeer onwaarschijnlijk. Voor mij persoonlijk (op mijn eigen jarenlange theorie gebaseerd) zou dat betekenen dat Rik dan al bijna (nu al) voor 100% een finalist zal worden.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:24 schreef Xummon het volgende:
Mijn theorie bij de muzikale aanwijzing?
Op 23 april 2012 werd The Visitors Deluxe Edition uitgebracht, een re-release van het album uit 1981 met bonustracks en een compositie van demotracks die tezamen het 'nieuwe' nummer From a Twinkling Star to a Passing Angel vormen.
In Sisteract speelt Carolina een hoertje (twerking star) die uiteindelijk een non (angel) wordt.
Via Heinz (wie is de mol)
- Op Wikipedia staat: "The Visitors was het eerste album ooit dat werd uitgebracht op cd, in 1982." CD -> Carolina Dijkhuizen?
Hoezo lijkt je dat niet waarschijnlijk? Pure interesse.quote:Op maandag 2 februari 2015 21:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Laat me graag verrassen, maar Carolina als afvaller is zeer onwaarschijnlijk. Voor mij persoonlijk (op mijn eigen jarenlange theorie gebaseerd) zou dat betekenen dat Rik dan al bijna (nu al) voor 100% een finalist zal worden.
Zeg ik dat Carolina dan niet kan afvallen voor de finale? Nee, maar deze week lijkt me dat niet waarschijnlijk (ik denk sowieso niet dat ze de finale haalt, als dat wel het geval is dan zou ze voor mij meteen op de 1ste plaats komen als molkandidaat).
En ook hier ben ik benieuwd naar je theorie achter deze stelling.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:00 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ja, momenteel neig ik ook sterk naar Martine. Afgelopen aflevering elke opdracht lopen mollen en de diverse hints vind ik het beste op haar toepasbaar. Ook dat van die aanvallende mol past daar wel in (dat hele gedoe met die ZV en jokers).
Mijn voorlopige voorspelling is: Martine de mol, Chris de winnaar en Rik de verliezer. Voor de mensen die in de poule meedoen met de volgende afvaller........het is verstandig om in ieder geval niet voor Rik of Carolina te kiezen (ben er haast van overtuigd dat het de beurt is aan 1 van de Mar's; aangezien Chris de Liesbeth van deze serie is).
Dit is een theorie die in alle BN series altijd opging, maar uiteraard dan niet meteen betekent dat die nu ook opgaat (noem het toeval of noem het gepland, zoals je wilt).quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:03 schreef Kaptali het volgende:
[..]
Hoezo lijkt je dat niet waarschijnlijk? Pure interesse.
Aha, interessante theorie.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:28 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dit is een theorie die in alle BN series altijd opging, maar uiteraard dan niet meteen betekent dat die nu ook opgaat (noem het toeval of noem het gepland, zoals je wilt).
De 3 finalisten zitten namelijk tot nu toe nooit in dezelfde helft van de intro (dus bv. 6,8 en 9). Dus als die theorie ook dit jaar weer gewoon klopt, dan zal bij een uitschakeling van Rik of Carolina al een finalist bekend zijn. Gebeurd weleens voor de finale (het is niet altijd 2-2, zie bv. 2012), maar met 6 mensen nog in het spel lijkt me dat iets te vroeg.
Verder zaten de vorige 2 winnaars op plek 4 in de intro, dus de kansen voor Carolina zijn niet zo goed (om de finale te halen).
Was dat niet gewoon op alfabet?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:06 schreef Kaptali het volgende:
[..]
zij werd als eerste bij Art geroepen om die kaarten/getallen te trekken.
Nee, net even teruggekeken. Carolina als eerst, dan Martine, Margriet, Rik, Marlijn, Chris en Victor.quote:
Spot on!quote:Op maandag 2 februari 2015 19:24 schreef Xummon het volgende:
Mijn theorie bij de muzikale aanwijzing?
Op 23 april 2012 werd The Visitors Deluxe Edition uitgebracht, een re-release van het album uit 1981 met bonustracks en een compositie van demotracks die tezamen het 'nieuwe' nummer From a Twinkling Star to a Passing Angel vormen.
In Sisteract speelt Carolina een hoertje (twerking star) die uiteindelijk een non (angel) wordt.
Via Heinz (wie is de mol)
- Op Wikipedia staat: "The Visitors was het eerste album ooit dat werd uitgebracht op cd, in 1982." CD -> Carolina Dijkhuizen?
Verwijzing naar Chris? Die mocht immers tot twee keer toe vliegen en beide keren werd er (mede) door zijn toedoen geen geld verdiend.twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 05-02-2015 om 21:30:09De pecunia vliegt de pot uit. #widm reageer retweet
Bijvoorbeeld van een kasteel of een fortquote:kanteel
kanteel zelfst.naamw. elk van de opstaande delen van de getande bovenkant van (oude) verdedigingsmuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |