Marlijn is de enige die nog niet uit de kast is gekomen..quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:06 schreef Physsic het volgende:
[..]
En daarna de "ik ben blij dat ik volgende week uit de kast mag komen".
Zou dat iets kunnen betekenen?
Dat hij/zij volgende week eindelijk weer zichzelf kan zijn. Denk niet dat het iets met de homoseksualiteit van Rik danwel Margriet te maken heeft. In dat opzicht is Marlijn juist degene die niet uit de kast is gekomen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:06 schreef Physsic het volgende:
[..]
En daarna de "ik ben blij dat ik volgende week uit de kast mag komen".
Zou dat iets kunnen betekenen?
Dagelijks journaal? Presenteert Rik op vaste dagen het journaal? (ik kijk zelden)quote:Op donderdag 5 maart 2015 06:51 schreef franklop het volgende:
[..]
dj zou nog voor dag journaal (of iets in die trant ) kunnen staan
Soms ook op zondagavond en donderdagavond of dinsdag.. Zaterdag's zelden of nooit.quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:54 schreef PicoMMP het volgende:
Dat hij/zij volgende week eindelijk weer zichzelf kan zijn. Denk niet dat het iets met de homoseksualiteit van Rik danwel Margriet te maken heeft. In dat opzicht is Marlijn juist degene die niet uit de kast is gekomen.
Dagelijks journaal? Presenteert Rik op vaste dagen het journaal? (ik kijk zelden)
Oke, weinig van te maken dus.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Soms ook op zondagavond en donderdagavond of dinsdag.. Zaterdag's zelden of nooit.
Hij werkt niet elke avond bij het journaal hè ! Zijn meerdere collega's die avond dienst doen/ hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:17 schreef PicoMMP het volgende:
Oke, weinig van te maken dus.
Of: DJ (De Journaalman)![]()
![]()
Dat snap ik. Herman de schermman bijvoorbeeldquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hij werkt niet elke avond bij het journaal hè ! Zijn meerdere collega's die avond dienst doen/ hebben.
De Journaalman lijkt mij toch niet.
😀quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:21 schreef PicoMMP het volgende:
Dat snap ik. Herman de schermman bijvoorbeeld![]()
En "De Journaalman" was een garpje
Dat zou klungelig zijnquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:45 schreef zeeuws_meisje het volgende:
Ik ben er bijna.. twittert de mol om half 3 en doelt daarbij volgens mij op Vondel CS. Maar Rik postte vanochtend al een foto van het pand op zijn Instagram.
Foutje van Margriet (de mol dus)die dit spontaan en zonder overleg doet?
Extra verwarring zaaienquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:45 schreef zeeuws_meisje het volgende:
Ik ben er bijna.. twittert de mol om half 3 en doelt daarbij volgens mij op Vondel CS. Maar Rik postte vanochtend al een foto van het pand op zijn Instagram.
Rik was aan het hard lopen in de Vondelpark 😳quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:45 schreef zeeuws_meisje het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Rik was aan het hard lopen in de Vondelpark 😳
De mol plaatst die tweets heus niet zelf, net als die dagboekstukjes.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:45 schreef zeeuws_meisje het volgende:
Dat. Er lijkt mij een hele redactie achterzitten, die alles uitgebreid bedenken, controleren en timenquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:25 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
De mol plaatst die tweets heus niet zelf, net als die dagboekstukjes.
Nee, maar ik zat ook foutquote:Op donderdag 5 maart 2015 15:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik ook of bedoel jij dat je naar Amsterdam gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |