En de titel kwam in beeld terwijl er een strand in beeld was. Strand = zand = sand.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:58 schreef ArrogantFrog het volgende:
De naam van de aflevering kun je ook lezen als kan-tee-len
[..]
Bijvoorbeeld van een kasteel of een fort
Martine Sandifort
Hij is niet heel groot hoor... Ik heb hem een paar weken geleden ontmoet bij MolTalk en hij was toch een flink stukje kleiner. Nou ben ik 1,90 m, maar dan schat ik hem toch op zo'n 1,75 mquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:08 schreef Physsic het volgende:
Volgens Art stond de mol van dit jaar erg op de voorgrond.
Zowel Rik als Martine staan/zitten bij bijna elke groepsopstelling (proefuitleg, executie, etc) vooraan. Bij Martine is dit mogelijk te verklaren door haar lengte. De enige keer dat ze niet op de voorgrond is, is ook tijdens een executie (waarbij je zit).
Maar Rik is niet heel klein, toch?
ik zat me ook al af te vragen waarom er een bloem bij lagquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:03 schreef Cee het volgende:
Ik weet niet zeker of het hier al is vermeld (waarschijnlijk wel, maar ik hoor het net voor het eerst want het viel een collega van me op). Bij de brieven van De Mol op de hotelkamers ligt steeds een bloem. Een margriet is een bloem.
Zeker niet groot inderdaad, maar (lange) Chris staat ook wel 'ns vooraan en andere, kleinere deelnemers achteraan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:29 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Hij is niet heel groot hoor... Ik heb hem een paar weken geleden ontmoet bij MolTalk en hij was toch een flink stukje kleiner. Nou ben ik 1,90 m, maar dan schat ik hem toch op zo'n 1,75 m
Goeie! Zelf nog niet aan gedacht.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:03 schreef Cee het volgende:
Ik weet niet zeker of het hier al is vermeld (waarschijnlijk wel, maar ik hoor het net voor het eerst want het viel een collega van me op). Bij de brieven van De Mol op de hotelkamers ligt steeds een bloem. Een margriet is een bloem.
Chris zegt opeens tegen carolina, we moeten niet voor de 2 getallen en niet voor de jokers gaan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Martine is mijn mol, Rik mijn reserve/pronomol. Chris en Marlijn heb ik volledig afgestreept. Margriet zou het nog wel kunnen zijn, maar ik verwacht het niet.
I told you homeboyquote:Op maandag 2 februari 2015 21:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Laat me graag verrassen, maar Carolina als afvaller is zeer onwaarschijnlijk. Voor mij persoonlijk (op mijn eigen jarenlange theorie gebaseerd) zou dat betekenen dat Rik dan al bijna (nu al) voor 100% een finalist zal worden.
Zeg ik dat Carolina dan niet kan afvallen voor de finale? Nee, maar deze week lijkt me dat niet waarschijnlijk (ik denk sowieso niet dat ze de finale haalt, als dat wel het geval is dan zou ze voor mij meteen op de 1ste plaats komen als molkandidaat).
Misschien de vele tussenstukjes waarin een kandidaat alleen in beeld komt en commentaar geeft?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:08 schreef Physsic het volgende:
Volgens Art stond de mol van dit jaar erg op de voorgrond.
Viel mij ook opquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aflevering heette kantelen en het scherm van marlijn kantelde om nadat zij de test had ingevuld....
Jaquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:28 schreef Physsic het volgende:
[..]
Zeker niet groot inderdaad, maar (lange) Chris staat ook wel 'ns vooraan en andere, kleinere deelnemers achteraan.
Het zal wel toeval zijn.
Was het leuk bij MolTalk?
Hij heeft al op 3/4 opdrachten geld gepakt.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 02:07 schreef Xummon het volgende:
[..]
Chris zegt opeens tegen carolina, we moeten niet voor de 2 getallen en niet voor de jokers gaan.
Chris indien de mol heeft de jokers niet nodig, heeft carolina tijdelijk naar de nummers kunnen laten zoeken en zelf zo andere nummer met mingeld kunnen pakken
Ik zou chris echt niet afstrepen....
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:49 schreef TheVulture het volgende:
Chris en Marlijn pakken teveel geld idd, ik dacht echt dat De Mol in het vliegtuig zou zitten, hoe kom je anders in hemelsnaam op een geboortejaar van Edo Brunner uit
Maar Chris laat teveel kansen liggen
Vraag me even af welke idioot bedacht dat een E als symbool voor de euro is duidelijker is dan ,--quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:49 schreef TheVulture het volgende:
Chris en Marlijn pakken teveel geld idd, ik dacht echt dat De Mol in het vliegtuig zou zitten, hoe kom je anders in hemelsnaam op een geboortejaar van Edo Brunner uit
Maar Chris laat teveel kansen liggen
Dat was Margriet volgens mij.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:57 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
[..]
Vraag me even af welke idioot bedacht dat een E als symbool voor de euro is duidelijker is dan ,--
Ah.. die heb ik vanaf het begin als mol staanquote:
Dat was volgens mij Margriet, maar ik vond dat niet eens zo'n hele gekke gedachtequote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:57 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
[..]
Vraag me even af welke idioot bedacht dat een E als symbool voor de euro is duidelijker is dan ,--
Op zich niet.. maar E1974 of 1974,- . Wat vindt jij duidelijker herkenbaar als zijnde een bedrag?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was volgens mij Margriet, maar ik vond dat niet eens zo'n hele gekke gedachte
in dit geval zou ik ook voor de E hebben gekozen. Komt doordat ze het getal met auto's neer moeten zetten. En ook met een ,- denk ik dat ze wel op een geboortedatum uit zouden komen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:15 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Op zich niet.. maar E1974 of 1974,- . Wat vindt jij duidelijker herkenbaar als zijnde een bedrag?
Een auto voor de comma, twee voor de streepjes. Duidelijker kan niet naar mijn idee.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
in dit geval zou ik ook voor de E hebben gekozen. Komt doordat ze het getal met auto's neer moeten zetten. En ook met een ,- denk ik dat ze wel op een geboortedatum uit zouden komen.
Goede actie om te gaan liggen, maar hadden ze beter in het midden kunnen liggen met meer ruimte tussen elkaar. Dan zouden het echt twee streepjes worden ;-)
Zo'n kandidaat is gewoon de natte droom voor een Mol, alleen baal ik er altijd van dat dit soort acties door de echte kandidaten worden uitgevoerd en niet door de Molquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:23 schreef heywoodu het volgende:
Ik denk nog steeds dat Rik het is, maar Carolina met haar "hey misschien is het een M ipv een E!!!1!" zette wel het record neer voor de domste uitspraak van de hele serie. Tenzij die M een hint naar Mol was natuurlijk. Carolina is de Mol of Carolina is ongekend dom. Ik neig naar het laatste.
Het voordeel voor de kandidaten bij WIDM is dat dit soort acties altijd nog kunnen worden uitgelegd als molgedrag. Maar als je 20 minuten later dan uit het spel ligt, heeft dat met terugwerkende kracht altijd iets heel pijnlijks.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:23 schreef heywoodu het volgende:
Ik denk nog steeds dat Rik het is, maar Carolina met haar "hey misschien is het een M ipv een E!!!1!" zette wel het record neer voor de domste uitspraak van de hele serie. Tenzij die M een hint naar Mol was natuurlijk. Carolina is de Mol of Carolina is ongekend dom. Ik neig naar het laatste.
Ja preciesquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo'n kandidaat is gewoon de natte droom voor een Mol, alleen baal ik er altijd van dat dit soort acties door de echte kandidaten worden uitgevoerd en niet door de Mol
~quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja precies
En ik zat me gewoon op te vreten over hoe iemand zo ongelooflijk dom kon zijn
Een "M", serieus, ga weg![]()
![]()
Dat je in 1974 een jaartal ziet is niet zo heel gek, misschien was het handiger om voor 18xx ofzo te kiezen, zodat die link minder snel gelegd kon worden. Maar een "M"
Zie niks.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:37 schreef Xummon het volgende:
op het geld staan oud mollen op het mingeld van gister staat een silhouet, wellicht de mol van dit jaar???
wie kunnen we hier uithalen?
[ afbeelding ]
Mooi kruisjequote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:37 schreef Xummon het volgende:
op het geld staan oud mollen op het mingeld van gister staat een silhouet, wellicht de mol van dit jaar???
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:37 schreef Xummon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Gewoon debiel. Mol acties zijn altijd voor de kijker verborgen acties. De mol weet de opdrachten en weet dus waar hij moet zijn. Die auto opdracht is moeilijk te mollen omdat de echte mol dan zo in-the-face op camera is. Chris is dus niet de mol.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het voordeel voor de kandidaten bij WIDM is dat dit soort acties altijd nog kunnen worden uitgelegd als molgedrag. Maar als je 20 minuten later dan uit het spel ligt, heeft dat met terugwerkende kracht altijd iets heel pijnlijks.
Dat waren geen orchideen, zelfde bloemen lagen op tafel toen ze aan het eten waren.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:55 schreef Xummon het volgende:
bij het berichtje van de mol lag wederom een bloem, nu ben ik geen expert op dit gebied maar volgens ons man kon dit wel eens een orchidee zijn
en vlugge blik op wikipedia leverde me dit op "Orchideeën worden ook wel eens kort orchis genoemd"
orchis ----- o chris ???????
edit: kan misschien duiden op een mannelijke mol en dus weer richting chris
het Griekse 'orchis' betekent ook teelbal.
Die had ik ook, maar ik kwam ook op een andere mogelijke theorie uit.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:13 schreef Rockfire het volgende:
Van wikipedia:
[..]
De deelname van Margriet werd op 14 november 2014 bekend gemaakt...
Nee, Margriet werd als 10e bekend gemaakt en Martine werd op 9 november als 9e bekend gemaaktquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:19 schreef Xummon het volgende:
[..]
Die had ik ook, maar ik kwam ook op een andere mogelijke theorie uit.
"The track was released on 14 November 2014, three days before the album's release"
Stel Magriet is de mol en haar deelname werd bekend op de 14e dan zou de volgende afvaller, als kandidaat op de 11e bekend gemaakt kunnen zijn. Is er iemand 11 November bekend gemaakt
Dan gaat Magriet naar huis!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:24 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Nee, Margriet werd als 10e bekend gemaakt en Martine werd op 9 november als 9e bekend gemaakt
De naam van de band 'Eenrichtingsverkeer' kan ook op Martine slaan, die alleen maar vooruit kwam met haar auto.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:10 schreef Xummon het volgende:
https://soundcloud.com/av(...)ng-voor-aflevering-7
ONE DIRECTION - NIGHT CHANGES
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |