En de titel kwam in beeld terwijl er een strand in beeld was. Strand = zand = sand.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:58 schreef ArrogantFrog het volgende:
De naam van de aflevering kun je ook lezen als kan-tee-len
[..]
Bijvoorbeeld van een kasteel of een fort
Martine Sandifort
Hij is niet heel groot hoor... Ik heb hem een paar weken geleden ontmoet bij MolTalk en hij was toch een flink stukje kleiner. Nou ben ik 1,90 m, maar dan schat ik hem toch op zo'n 1,75 mquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:08 schreef Physsic het volgende:
Volgens Art stond de mol van dit jaar erg op de voorgrond.
Zowel Rik als Martine staan/zitten bij bijna elke groepsopstelling (proefuitleg, executie, etc) vooraan. Bij Martine is dit mogelijk te verklaren door haar lengte. De enige keer dat ze niet op de voorgrond is, is ook tijdens een executie (waarbij je zit).
Maar Rik is niet heel klein, toch?
ik zat me ook al af te vragen waarom er een bloem bij lagquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:03 schreef Cee het volgende:
Ik weet niet zeker of het hier al is vermeld (waarschijnlijk wel, maar ik hoor het net voor het eerst want het viel een collega van me op). Bij de brieven van De Mol op de hotelkamers ligt steeds een bloem. Een margriet is een bloem.
Zeker niet groot inderdaad, maar (lange) Chris staat ook wel 'ns vooraan en andere, kleinere deelnemers achteraan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:29 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Hij is niet heel groot hoor... Ik heb hem een paar weken geleden ontmoet bij MolTalk en hij was toch een flink stukje kleiner. Nou ben ik 1,90 m, maar dan schat ik hem toch op zo'n 1,75 m
Goeie! Zelf nog niet aan gedacht.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:03 schreef Cee het volgende:
Ik weet niet zeker of het hier al is vermeld (waarschijnlijk wel, maar ik hoor het net voor het eerst want het viel een collega van me op). Bij de brieven van De Mol op de hotelkamers ligt steeds een bloem. Een margriet is een bloem.
Chris zegt opeens tegen carolina, we moeten niet voor de 2 getallen en niet voor de jokers gaan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Martine is mijn mol, Rik mijn reserve/pronomol. Chris en Marlijn heb ik volledig afgestreept. Margriet zou het nog wel kunnen zijn, maar ik verwacht het niet.
I told you homeboyquote:Op maandag 2 februari 2015 21:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Laat me graag verrassen, maar Carolina als afvaller is zeer onwaarschijnlijk. Voor mij persoonlijk (op mijn eigen jarenlange theorie gebaseerd) zou dat betekenen dat Rik dan al bijna (nu al) voor 100% een finalist zal worden.
Zeg ik dat Carolina dan niet kan afvallen voor de finale? Nee, maar deze week lijkt me dat niet waarschijnlijk (ik denk sowieso niet dat ze de finale haalt, als dat wel het geval is dan zou ze voor mij meteen op de 1ste plaats komen als molkandidaat).
Misschien de vele tussenstukjes waarin een kandidaat alleen in beeld komt en commentaar geeft?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:08 schreef Physsic het volgende:
Volgens Art stond de mol van dit jaar erg op de voorgrond.
Viel mij ook opquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aflevering heette kantelen en het scherm van marlijn kantelde om nadat zij de test had ingevuld....
Jaquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:28 schreef Physsic het volgende:
[..]
Zeker niet groot inderdaad, maar (lange) Chris staat ook wel 'ns vooraan en andere, kleinere deelnemers achteraan.
Het zal wel toeval zijn.
Was het leuk bij MolTalk?
Hij heeft al op 3/4 opdrachten geld gepakt.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 02:07 schreef Xummon het volgende:
[..]
Chris zegt opeens tegen carolina, we moeten niet voor de 2 getallen en niet voor de jokers gaan.
Chris indien de mol heeft de jokers niet nodig, heeft carolina tijdelijk naar de nummers kunnen laten zoeken en zelf zo andere nummer met mingeld kunnen pakken
Ik zou chris echt niet afstrepen....
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:49 schreef TheVulture het volgende:
Chris en Marlijn pakken teveel geld idd, ik dacht echt dat De Mol in het vliegtuig zou zitten, hoe kom je anders in hemelsnaam op een geboortejaar van Edo Brunner uit
Maar Chris laat teveel kansen liggen
Vraag me even af welke idioot bedacht dat een E als symbool voor de euro is duidelijker is dan ,--quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:49 schreef TheVulture het volgende:
Chris en Marlijn pakken teveel geld idd, ik dacht echt dat De Mol in het vliegtuig zou zitten, hoe kom je anders in hemelsnaam op een geboortejaar van Edo Brunner uit
Maar Chris laat teveel kansen liggen
Dat was Margriet volgens mij.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:57 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
[..]
Vraag me even af welke idioot bedacht dat een E als symbool voor de euro is duidelijker is dan ,--
Ah.. die heb ik vanaf het begin als mol staanquote:
Dat was volgens mij Margriet, maar ik vond dat niet eens zo'n hele gekke gedachtequote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:57 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
[..]
Vraag me even af welke idioot bedacht dat een E als symbool voor de euro is duidelijker is dan ,--
Op zich niet.. maar E1974 of 1974,- . Wat vindt jij duidelijker herkenbaar als zijnde een bedrag?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was volgens mij Margriet, maar ik vond dat niet eens zo'n hele gekke gedachte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |