Ohja daar was hij van, ook zo'nquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Is toch die gast die klaagde over linkse indoctrinatie op de uni.
Uitzendig gemist dan maarquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:54 schreef 44rdbei het volgende:
Ah te laat thuisnu heb ik het gemist
mooiquote:
scherp !!quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Willeke gaat inderdaad weg want ze mist ook in die foto in de OP.
Daar is ie waarschijnlijk wel op uit.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:58 schreef Gijscoman het volgende:
Kunnen ze Yernaz geen aparte show geven?
Nu iedereen een breedbeeld-tv heeft, moet dat technisch wel kunnen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:58 schreef Gijscoman het volgende:
Kunnen ze Yernaz geen aparte show geven?
Ignorance is bliss...quote:Op donderdag 22 januari 2015 07:50 schreef ciskaatje het volgende:
Willeke gedroeg zich als een dom mokkel die gewoon niet anders wil zien al word het haar op een presenteerblaadje aangeboden.
Heeft ze weer een leuke foto voor op d'r dressoir.quote:Op donderdag 22 januari 2015 02:50 schreef PieterJanDeVakman het volgende:
Ik kan in ieder geval bevestigen dat Willeke geen actrice is en dat haar fascinatie voor Wilders echt is.
Om een of andere reden viel mij die vrouw op toen ik naar Geert Wilders keek een paar jaar geleden op televisie. Zij stond toen als omstander er bij en sindsdien zoek ik telkens even naar Willeke als er een foto van Wilders ergens wordt gepubliceerd waar ook omstanders bij staan. Meestal is ze er
ik wil wel naar binnen bij yogameisjesquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Lol dat yogameisje die alles en iedereen maar wil binnenlaten.
en daarmee sluit ik de discussiequote:Op donderdag 22 januari 2015 21:24 schreef ciskaatje het volgende:
ja willeke laat jij het maar bezinken, achterlijke
Dat wel ja, die zou ik helemaal volpompen met mannenpap.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:24 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ik wil wel naar binnen bij yogameisjes
Voor alles!quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:29 schreef donald_dick het volgende:
Kapitalisme is uiteraard de oplossing
Oke Greet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:29 schreef Mani89 het volgende:
Als we nog meer kansarme mensen binnenhalen maken we ons hele land kapot, de wereld is nou eenmaal geen roze wolk.
wel licht?quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:31 schreef michiel_merk het volgende:
ik ben nog nooit zwaar gecontroleerd in het buitenland
Joh, Michiel.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:31 schreef michiel_merk het volgende:
Heb je een negroide uiterlijk?quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:31 schreef michiel_merk het volgende:
ja maar die kale schijnt altijd zwaar gecontroleerd te worden in het buitenlandquote:
Omdat hij er uit ziet als een Pool.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:32 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
ja maar die kale schijnt altijd zwaar gecontroleerd te worden in het buitenland
sorry kan ff niet op zn naam komen
whoeaaaah giller!quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:34 schreef 123poetertjes het volgende:
Nu gewoon niet haar paspoort teruggeven, ze ziet maar hoe ze Nederland inkomt.
Dat zou een stunt zijn. Haha!quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:34 schreef 123poetertjes het volgende:
Nu gewoon niet haar paspoort teruggeven, ze ziet maar hoe ze Nederland inkomt.
Pissen denk ik. Even door de knietjes.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Willeke had waarschijnlijk op die graven staan dansen.
dat lukt niet met zulke dikke dijenquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Pissen denk ik. Even door de knietjes.
Hoi Willekequote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:06 schreef Iwanius het volgende:
Man.. iedereen met een beetje een stel hersens dat dit gewoon reality onzin is.
Format staat vast. Kies gewoon mensen uit die graag op tv willen komen,laat ze de contracten tekenen waarin staat dat ze op straffe..... van niets mogen zeggen over de opzet en alles wat met het programma heeft te maken,huur een BNér die weer geld wil verdienen (het liefst een oud judoka) stel voorspelbare scenario's in en dik het aan om te laten zien op tv en pretendeer dat die kandidaten die meedoen idioten zijn en vluchtelingen allemaal brave.onschuldige mensen zijn die je moet knuffelen en ermee moet theedrinken en gewoon binnen moet laten ook al moeten we mede hierdoor de belastingen in Nederland voor de gewone man verhogen.
Dit dus.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:36 schreef MissJ het volgende:
Willekut was gewoon bang geworden dat ze door zou gaan krijgen dat ze een achterlijk standpunt heeft. Dat zou dan betekenen dat ze ook niet meer van Geert W. zou kunnen houden en dus dat haar tattoos een grote faal zijn. Nou ja zoiets
En jij zit zeker in het nieuwe seizoen van 'Je zal het maar hebben'?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:06 schreef Iwanius het volgende:
Man.. iedereen met een beetje een stel hersens dat dit gewoon reality onzin is.
Format staat vast. Kies gewoon mensen uit die graag op tv willen komen,laat ze de contracten tekenen waarin staat dat ze op straffe..... van niets mogen zeggen over de opzet en alles wat met het programma heeft te maken,huur een BNér die weer geld wil verdienen (het liefst een oud judoka) stel voorspelbare scenario's in en dik het aan om te laten zien op tv en pretendeer dat die kandidaten die meedoen idioten zijn en vluchtelingen allemaal brave.onschuldige mensen zijn die je moet knuffelen en ermee moet theedrinken en gewoon binnen moet laten ook al moeten we mede hierdoor de belastingen in Nederland voor de gewone man verhogen.
ik ookquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:24 schreef alors het volgende:
Die gast met zijn heilige geloof in marktwerking ben ik echt kotsbeu.
ik geloof het ook niet, volgens mij is de oudst momenteel levende mens jonger. Iets van 116 ofzo dacht ik laatst te hebben gelezen.quote:
Ik geloof er ook geen kont van.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik geloof het ook niet, volgens mij is de oudst momenteel levende mens jonger. Iets van 116 ofzo dacht ik laatst te hebben gelezen.
Dat vind ik inderdaad ook.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:25 schreef summer2bird het volgende:
Martin heeft een uitkering?! Wat een hypocriet.
je kan zo zijn bek in!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:24 schreef alors het volgende:
Helemaal mee eens. Het is voor hem inderdaad een soort religie.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:24 schreef alors het volgende:
Ja, maar daar ga ik nu dus even niet op in.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vond het wel een verhelderende serie
PVV-afhakerquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:17 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, maar daar ga ik nu dus even niet op in.
einde discussiequote:
stel die vraag via twitter !quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:44 schreef tomatenrood het volgende:
Zit nu op Sandra's Facebook (blijkbaar dus geen actrice) te kijken: In 2011 deelde ze een oproep van Mauro om in NL te blijven. Vraag me nu af of dat habibabi-verhaal wel echt is
prachtig toch jammer dat die pvv snol er niet is .quote:
Hij is iig wel consequent: Tegen elke vorm van overheidsbemoeienis en subsidies en zo.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:49 schreef Ludacriss het volgende:
Behalve voor Yernaz, wat een idioot.
Dat is het probleem ook niet. Hoe hij tekeer ging tegen Sandra. Alsof ze niet mag draaien en haar mening mag bijstellen? Ze is geen politicus!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:51 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Hij is iig wel consequent: Tegen elke vorm van overheidsbemoeienis en subsidies en zo.
Eerst kan iedereen oprotten en bij de eerste zielige vluchteling hangt zo opeens de moeder Theresa uit. Idd niet te vertrouwen dat wijf zoals Yernaz al zei!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:53 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook niet. Hoe hij tekeer ging tegen Sandra. Alsof ze niet mag draaien en haar mening mag bijstellen? Ze is geen politicus!
ik denk het wel. Ze Is ook bekeerd tijdens het programma, dus een zielig kind grijpt haar ook aan.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:44 schreef tomatenrood het volgende:
Zit nu op Sandra's Facebook (blijkbaar dus geen actrice) te kijken: In 2011 deelde ze een oproep van Mauro om in NL te blijven. Vraag me nu af of dat habibabi-verhaal wel echt is
daarmee eindig ik de discussie!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:56 schreef Joene het volgende:
Af . Zonde discussie was wat mij betreft niet af
Mwah, 27 jarige student politicologie. Zelfs als hij eerst HBO heeft gedaan is dat een overmate aan overheidssubsidie die hij opslokt...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:51 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Hij is iig wel consequent: Tegen elke vorm van overheidsbemoeienis en subsidies en zo.
Iemand die dom lult en zeer zwakke redenaties erop na houdt, draagt geen enkele legitimiteit. Dat is gewoon een gegeven. Die nep-rooie is emotioneel vatbaar, en kijkt dus alleen maar naar wat ze zelf meent te zien. Dus niet wat ze daadwerkelijk ziet. Ze is makkelijk beïnvloedbaar, voor ieder geluid en kan daardoor dus zo variëren. Het is gewoon een dom wijf dat zowel concreet racistisch kan zijn, en daarnaast wanneer ze mensen zelf ziet, opeens vind dat ze wel hulp moeten krijgen. Over een opportunistische irreële kijk gesproken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:57 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Eerst kan iedereen oprotten en bij de eerste zielige vluchteling hangt zo opeens de moeder Theresa uit. Idd niet te vertrouwen dat wijf zoals Yernaz al zei!
Idd. En nu is ze nog boos op de EO ook: Ze voelde zich voorgelogen over de opzet van het programma etc. Alles is altijd de schuld van anderen ("hun hebben het gedaan"quote:Op zondag 25 januari 2015 15:01 schreef Being het volgende:
Ik heb me mateloos geërgerd aan die Willeke, typisch zo'n vrouw die vooraan zou lopen met een vlag indien dit land een dictatuur was. Als je zo'n tatoeage laat zetten en jezelf blondeert als je leider dan heb je een behoorlijk schroef los. Het gegeven dat ze vroegtijdig haar reis beëindigde was puur alleen om het feit dat ze met een ander realiteitsbeeld geconfronteerd werd ten opzichte van haar wereldbeeld en overtuigingen. Typisch een voorbeeld van cognitieve dissonantie.
Ik vraag me af wat grote Geert ervan denkt, ongetwijfeld 'een links gekleurd programma wat vluchtelingen alleen maar verdedigd, maar geen oog heeft voor de criminaliteitscijfers met betrekking tot kansloze gelukszoekers...'quote:Op zondag 25 januari 2015 16:36 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Idd. En nu is ze nog boos op de EO ook: Ze voelde zich voorgelogen over de opzet van het programma etc. Alles is altijd de schuld van anderen ("hun hebben het gedaan"), daar is haar hele wereldbeeld op gebaseerd.
Dit.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:22 schreef Being het volgende:
Kern van het programma is denk ik wel dat mensen vaak de neiging hebben om alles wat buiten de ingroup hoort te versimpelen, te veralgemeniseren en te generaliseren, zonder oog te hebben voor de nood en situaties van individuele mensen en gezinnen. Dit is makkelijk om snel een beeld te vormen van een (bedreigende) outgroup en om daar zelf (trots) een identiteit aan te ontlenen als lid van de ingroup. Zodra je deelnemers confronteert met individuen met een persoonlijk verhaal en behoefte dan wordt vaak het vaststaand gegeneraliseerd beeld doorbroken.
hahahaha wat een troll.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:36 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Idd. En nu is ze nog boos op de EO ook: Ze voelde zich voorgelogen over de opzet van het programma etc. Alles is altijd de schuld van anderen ("hun hebben het gedaan"), daar is haar hele wereldbeeld op gebaseerd.
Sandra bedoelde met habbibabbibatterijen: buitenlandse, kwalitatief slechte batterijen. Oftewel, buitenlands uiterlijk staat gelijk aan slechte kwaliteit.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:55 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ik heb moeite om de gedachtegang van Sandra te volgen. Ze zegt dat habbibabbi een algemene woord is voor lege batterijen ofzo. Wtf? En ze zegt dat iedereen die een kleurtje heeft habbibabbi is en aan zijn lot overgelaten moet worden op een eiland. Maar dat ze het woord habbibabbi niet negatief bedoeld. Ze zegt ook dat ze niet van haar standpunt is veranderd, maar helpt ineens wel vluchtelingen om naar Nederland te komen.
Waarom vergelijk je batterijen met mensen, en komen niet de bekende batterijmerken zoals duracell uit het buitenland?quote:Op maandag 23 maart 2015 15:28 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Sandra bedoelde met habbibabbibatterijen: buitenlandse, kwalitatief slechte batterijen. Oftewel, buitenlands uiterlijk staat gelijk aan slechte kwaliteit.
Habbibabbi is in Sandra's ogen gewoon een voorvoegsel a la ''klote-''. Dat kan ze voor alles gebruiken, ook voor buitenlanders. Al ontkent ze dat later.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:31 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Waarom vergelijk je batterijen met mensen, en komen niet de bekende batterijmerken zoals duracell uit het buitenland?
Jaa. Woensdag begint het.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:33 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Nieuwe afleveringen?? Heb je een linkje?
quote:Op maandag 4 januari 2016 20:33 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Nieuwe afleveringen?? Heb je een linkje?
quote:Zes jonge mensen ervaren het barre vluchtelingenbestaan. Ze leggen de omgekeerde weg af, beginnend in het veilige Europa op weg naar het Midden-Oosten. Dat betekent weinig geld, nauwelijks eten en vaak buiten slapen.
In het realityprogramma Rot op naar je eigen land gaan zes jonge mensen onder leiding van Danny Ghosen op Spartaanse wijze richting het Midden-Oosten. De reis confronteert het zestal met hun eigen opvattingen en met die van elkaar. De eerste ontmoeting is op een symbolische plek, namelijk bij het graf van een verdronken Syrische vluchteling. Zijn noodlottige reis is de basis voor de tocht die de deelnemers zullen maken. Ze beginnen zwemmend en dat is meteen aanleiding tot grote paniek.
Kamervragen
Het programma is een vervolg op de spraakmakende vierdelige reeks van vorig jaar. Toen haalde Rot op naar je eigen land bijna een miljoen kijkers per aflevering en was het een van de meest besproken onderwerpen op Twitter. Voorafgaand aan de eerste reeks was er ook al ophef. De PVV stelde er zelfs Kamervragen over. De partij meende dat de EO probeerde om PVV-stemmers op andere gedachten te brengen over het vluchtelingenprobleem. "Met een jongere cast hopen we net zo veel aandacht te creëren voor de vluchtelingenproblematiek als bij het eerste seizoen", laat producent Tuvalu weten op zappen.blog.nl. "Er is nog altijd veel onwetendheid, het verhaal van de vluchteling moet verteld blijven worden."
http://www.tvgids.nl/Op_d(...)osten/artikel/97677/
Dit vind ik eigenlijk wel jammer. Dit hebben ze immers al gedaan het vorig seizoen. Ik zou liever wat redelijkere mensen zien die gewoon kritisch naar het geheel kijken en op rationele basis met elkaar een gesprek kunnen voeren en een discussie kunnen hebben. Die geschiedenisstudent is de enige waarvan ik vooraf niet wist waar hij zou staan.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:24 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
[..]
Thanks![]()
Ze hebben de typetjes wel weer weten te vinden
Inderdaad. Ik vraag me af wat de nieuwe serie nog toevoegt, aangezien deze mensen een 1:1 kopie lijken te zijn van de vorige deelnemers.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:23 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Dit vind ik eigenlijk wel jammer. Dit hebben ze immers al gedaan het vorig seizoen. Ik zou liever wat redelijkere mensen zien die gewoon kritisch naar het geheel kijken en op rationele basis met elkaar een gesprek kunnen voeren en een discussie kunnen hebben. Die geschiedenisstudent is de enige waarvan ik vooraf niet wist waar hij zou staan.
Verder is het ook heel erg een ding van de simpelen vs mensen met een achtergrond. Die geschiedenisstudent is met zijn 27 immers ook geen ster-student.
Wat is het nou? Beginnen ze de reis in Nederland? Of toch vlak bij de Middellandse zee? Die vluchteling zal toch niet in de Noordzee verdronken zijn?quote:In het realityprogramma Rot op naar je eigen land gaan zes jonge mensen onder leiding van Danny Ghosen op Spartaanse wijze richting het Midden-Oosten. De reis confronteert het zestal met hun eigen opvattingen en met die van elkaar. De eerste ontmoeting is op een symbolische plek, namelijk bij het graf van een verdronken Syrische vluchteling.
En een vluchteling zonder telefoon? Denk dat de meeste ook gewoon geld en papieren hebben, tenzij ze de papieren bewust niet meegenomen hebben.quote:In de vierdelige serie zullen zes Nederlanders met ieder een zeer uitgesproken mening het leven van een vluchteling ervaren. Zonder paspoort, telefoon en geld maken ze een gevaarlijke en onzekere vluchtelingenreis in omgekeerde volgorde.
Die gaat heel erg turnen. Zag je gister bij Jinek. Ze denkt er nu heel anders over. een beetje hetzelfde als die vrouw van vorig seizoenquote:
Lekker Amsterdams noordquote:
Ze ziet er ook niet bijster intelligent uit, dus dat verbaasd me niets. Die praat alles na wat ze hoortquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Die gaat heel erg turnen. Zag je gister bij Jinek. Ze denkt er nu heel anders over. een beetje hetzelfde als die vrouw van vorig seizoen
Na die 3 golven in de Noordzee die ze over zich heen kreeg was ze helemaal om.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Die gaat heel erg turnen. Zag je gister bij Jinek. Ze denkt er nu heel anders over. een beetje hetzelfde als die vrouw van vorig seizoen
Geloof je het zelf? Gewoon een act wat ze opvoert.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
jellyquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Gewoon een act wat ze opvoert.
In die dorpen zijn ze veel racistischer dan in grote steden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:31 schreef TigerXtrm het volgende:
Thuis wonen en dan zeiken over gelukzoekers![]()
wat de boer niet kent, dat vreet ie niet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In die dorpen zijn ze veel racistischer dan in grote steden.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:33 schreef donald_dick het volgende:
Mooi, Kelly gaat dood. Dat doet mij niets, ,aar toch wel
Dat vraag ik me ook af ja. Zo van 'ja hij heeft het ook gedaan'. Ja... en nu is ie dood...quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:34 schreef tralalala het volgende:
Die gast wou toch van Nederland naar Noorwegen zwemmen ofzo?
Waarom zouden ze zo'n idiote actie na moeten doen?
100 meter zwemmen, je weet dat je dat voor je A diploma ook moet doenquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:34 schreef tralalala het volgende:
Die gast wou toch van Nederland naar Noorwegen zwemmen ofzo?
Waarom zouden ze zo'n idiote actie na moeten doen?
Heb jij je A diploma in oktober in de Noordzee gehaald? Vind ik toch knapquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
100 meter zwemmen, je weet dat je dat voor je A diploma ook moet doen
izo deden wij dat in mijn tijd. Geen subtropisch zwemparadijs.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:37 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Heb jij je A diploma in oktober in de Noordzee gehaald? Vind ik toch knap
omdat de rest het wel kan en dus niet boeiend is.quote:
het eerste bingo krijgen door middel van Bogglesquote:
watquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
het eerste bingo krijgen door middel van Boggles
Dan slaat deze eerste opdracht dus al nergens op.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mensen laten zien hoe de echte realiteit van een vluchteling Is.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:37 schreef donald_dick het volgende:
Wacht ff, ze heeft een neger als vriend?
ow, ik volg het niet zo.quote:
Iedereen weet dat het kut is om in het koude water te moeten zwemmen en dat het onveilig is. Dus slaat dit nergens op. Het ligt sowieso aan je intelligentie als je het niet snapt wat vluchtelingen allemaal moeten meemaken, daar gaat zo'n programma niet bij helpen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mensen laten zien hoe de echte realiteit van een vluchteling Is.
En nu klink je even dom als haar. Toch een prestatiequote:Op woensdag 6 januari 2016 21:43 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]![]()
Dat zeiden wij ook...over asielzoekers klagen maar zich wel laten volblaffen door een neger.
Fylax, praat aub niet mee met volwassen onderwerpenquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:43 schreef Fylax het volgende:
Ja joh. Banen voor de vluchtelingen terwijl er genoeg mensen thuis zitten zonder werk.
En de acteurs waren waarschijnlijk ook in de aanbieding. Twee voor de prijs van één.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:43 schreef Wegkijken-Is-Fijn het volgende:
Wat een ongelooflijk slechte scriptschrijver hebben ze ingehuurd, zeg.
Inderdaad, het is gewoon pijnlijk om te lezenquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Fylax, praat aub niet mee met volwassen onderwerpen
Er zijn mensen die dat gelukt is.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:45 schreef TigerXtrm het volgende:
Nou zo intelligent was ie blijkbaar niet als hij dacht dat te kunnen zwemmen
Na heel lang trainen, in de zomer, met begeleiding.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:47 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat gelukt is.
En dan te bedenken dat fylax van Turkse afkomst is.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:46 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Inderdaad, het is gewoon pijnlijk om te lezen
Welke van hun is nou geschiedenis student?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:46 schreef donald_dick het volgende:
Jood, student geschiedenis en dan niets begrijpen van de geschiedenis. Toch ook knap.
de andere is docent geschiedenisquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:47 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Welke van hun is nou geschiedenis student?
waarschijnlijk was ik allang over een landmijn gestruikeld.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:47 schreef Fylax het volgende:
Hoe zou jouw leven als vluchtelingen eruit zien?
Misschien was hij wel heel erg goed in zwemmen en dacht hij het te kunnen, weet ik veel. Ik geloof trouwens niet dat hij echt heeft geprobeerd te zwemmen. Het is vrij makkelijk om aan een rubber bootje te komen ofzo, dus waarom überhaupt onnodig risico nemen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:47 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Na heel lang trainen, in de zomer, met begeleiding.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:51 schreef MrSalazar het volgende:
Wat een dom irritant wijf die godsdienstlerares.
Ik heb ff gemist dat hij Joods is?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:46 schreef donald_dick het volgende:
Jood, student geschiedenis en dan niets begrijpen van de geschiedenis. Toch ook knap.
vechten voor een beter bestaan staat ook te boek als The American Dream.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:51 schreef TigerXtrm het volgende:
Waarom worden die vluchtelingen steeds afgeschilderd als zijnde het slachtoffer.
"Je zodat ze niet op vrachtwagens kunnen springen..."
Rot op... dat is geen misdaad, het op vrachtwagens springen is de misdaad.
menorah gemist?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:52 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik heb ff gemist dat hij Joods is?
Welke van hun is joods?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:52 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik heb ff gemist dat hij Joods is?
En dan verdien je het dus om te verzuipen volgens een aantal figuren hier mogen we concluderen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
vechten voor een beter bestaan staat ook te boek als The American Dream.
Natuurlijk is het scripted. Dingen die gezegd worden zijn ze grotendeels opgedragen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:53 schreef Fylax het volgende:
Tuvalu Media staat wel bekend om z'n scripted reality.
Dus hij heeft een menorah staan. Hoeft nog niet te betekenen dat hij Joods is.quote:
Als je uit een land komt waar je veilig bent, een douche hebt, een schoon toilet en een bed en er vrijwillig voor kiest om door al die shit je leven te wagen omdat Mo van verderop je wijs heeft gemaakt dat je gouden bergen krijgt in Engeland, sorry maar dan heb ik geen medelijden meer met je.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En dan verdien je het dus om te verzuipen volgens een aantal figuren hier mogen we concluderen.
Die Kelly of dat brabotje is ingefluisterd wat ze moeten zeggen? Hoe kom je tot die conclusie? Het is immers een mening die je op het internet best veel terug ziet, hoewel wat aan de milde kant dan nog.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Natuurlijk is het scripted. Dingen die gezegd worden zijn ze grotendeels opgedragen.
Nee, daarom. Dan is verzuipen prima.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:55 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Als je uit een land komt waar je veilig bent, een douche hebt, een schoon toilet en een bed en er vrijwillig voor kiest om door al die shit je leven te wagen omdat Mo van verderop je wijs heeft gemaakt dat je gouden bergen krijgt in Engeland, sorry maar dan heb ik geen medelijden meer met je.
volgens mij is er niemand Joods.quote:
Het zal best hun mening zijn, maar ik denk dat het aangedikt is.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die Kelly of dat brabotje is ingefluisterd wat ze moeten zeggen? Hoe kom je tot die conclusie? Het is immers een mening die je op het internet best veel terug ziet, hoewel wat aan de milde kant dan nog.
Inderdaad. Opvallend hoe bekend de zwakke argumenten van alle kanten in dat programma bekend voorkomenquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:56 schreef Tem het volgende:
Beetje kort maar het belooft wel interessant te worden.
Maar hoe kom je tot die conclusie?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het zal best hun mening zijn, maar ik denk dat het aangedikt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |