ik wil wel naar binnen bij yogameisjesquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Lol dat yogameisje die alles en iedereen maar wil binnenlaten.
en daarmee sluit ik de discussiequote:Op donderdag 22 januari 2015 21:24 schreef ciskaatje het volgende:
ja willeke laat jij het maar bezinken, achterlijke
Dat wel ja, die zou ik helemaal volpompen met mannenpap.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:24 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ik wil wel naar binnen bij yogameisjes
Voor alles!quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:29 schreef donald_dick het volgende:
Kapitalisme is uiteraard de oplossing
Oke Greet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:29 schreef Mani89 het volgende:
Als we nog meer kansarme mensen binnenhalen maken we ons hele land kapot, de wereld is nou eenmaal geen roze wolk.
wel licht?quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:31 schreef michiel_merk het volgende:
ik ben nog nooit zwaar gecontroleerd in het buitenland
Joh, Michiel.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:31 schreef michiel_merk het volgende:
Heb je een negroide uiterlijk?quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:31 schreef michiel_merk het volgende:
ja maar die kale schijnt altijd zwaar gecontroleerd te worden in het buitenlandquote:
Omdat hij er uit ziet als een Pool.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:32 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
ja maar die kale schijnt altijd zwaar gecontroleerd te worden in het buitenland
sorry kan ff niet op zn naam komen
whoeaaaah giller!quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:34 schreef 123poetertjes het volgende:
Nu gewoon niet haar paspoort teruggeven, ze ziet maar hoe ze Nederland inkomt.
Dat zou een stunt zijn. Haha!quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:34 schreef 123poetertjes het volgende:
Nu gewoon niet haar paspoort teruggeven, ze ziet maar hoe ze Nederland inkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |