abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 24 januari 2015 @ 21:46:29 #151
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_149023528
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 21:46 schreef Slobeend het volgende:
Iedereen is mad in deze discussie _O-
Ze hebben allemaal gelijk, en door.
pi_149023551
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 21:46 schreef Slobeend het volgende:
Iedereen is mad in deze discussie _O-
prachtig toch jammer dat die pvv snol er niet is .
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_149023586
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 21:44 schreef Joene het volgende:

[..]

stel die vraag via twitter !
Mja, tegelijkertijd liked ze ook de pagina "Steun Geert Wilders" ;(

Heb geen twitter btw.
pi_149023607
Ik kan voor iedereen in deze discussie wel begrip opbrengen. Behalve voor Yernaz, wat een idioot.

Is gewoon een erg lastige problematiek. Als je dit wil stoppen zal je toch iets met IS en Syrie/Irak moeten.
pi_149023668
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 21:49 schreef Ludacriss het volgende:
Behalve voor Yernaz, wat een idioot.
Hij is iig wel consequent: Tegen elke vorm van overheidsbemoeienis en subsidies en zo.
pi_149023735
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 21:51 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Hij is iig wel consequent: Tegen elke vorm van overheidsbemoeienis en subsidies en zo.
Dat is het probleem ook niet. Hoe hij tekeer ging tegen Sandra. Alsof ze niet mag draaien en haar mening mag bijstellen? Ze is geen politicus!
  Moderator zaterdag 24 januari 2015 @ 21:53:37 #158
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_149023741
Nee jouw mening is lekker consequent Martin :D
pi_149023805
Ik denk dat Sandra nu een koepel in de tuin heeft, daar kan ze dan 20 gezinnen in opvangen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_149023842
Af . Zonde discussie was wat mij betreft niet af
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_149023899
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 21:53 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Dat is het probleem ook niet. Hoe hij tekeer ging tegen Sandra. Alsof ze niet mag draaien en haar mening mag bijstellen? Ze is geen politicus!
Eerst kan iedereen oprotten en bij de eerste zielige vluchteling hangt zo opeens de moeder Theresa uit. Idd niet te vertrouwen dat wijf zoals Yernaz al zei!
  Eindredactie Games zaterdag 24 januari 2015 @ 22:57:46 #162
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_149025686
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 21:44 schreef tomatenrood het volgende:
Zit nu op Sandra's Facebook (blijkbaar dus geen actrice) te kijken: In 2011 deelde ze een oproep van Mauro om in NL te blijven. Vraag me nu af of dat habibabi-verhaal wel echt is :P
ik denk het wel. Ze Is ook bekeerd tijdens het programma, dus een zielig kind grijpt haar ook aan.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games zaterdag 24 januari 2015 @ 22:58:27 #163
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_149025698
quote:
9s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 21:56 schreef Joene het volgende:
Af . Zonde discussie was wat mij betreft niet af
daarmee eindig ik de discussie!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 25 januari 2015 @ 14:18:46 #164
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_149039833
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 21:51 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Mwah, 27 jarige student politicologie. Zelfs als hij eerst HBO heeft gedaan is dat een overmate aan overheidssubsidie die hij opslokt...
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 21:57 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Eerst kan iedereen oprotten en bij de eerste zielige vluchteling hangt zo opeens de moeder Theresa uit. Idd niet te vertrouwen dat wijf zoals Yernaz al zei!
Iemand die dom lult en zeer zwakke redenaties erop na houdt, draagt geen enkele legitimiteit. Dat is gewoon een gegeven. Die nep-rooie is emotioneel vatbaar, en kijkt dus alleen maar naar wat ze zelf meent te zien. Dus niet wat ze daadwerkelijk ziet. Ze is makkelijk beïnvloedbaar, voor ieder geluid en kan daardoor dus zo variëren. Het is gewoon een dom wijf dat zowel concreet racistisch kan zijn, en daarnaast wanneer ze mensen zelf ziet, opeens vind dat ze wel hulp moeten krijgen. Over een opportunistische irreële kijk gesproken.

[ Bericht 46% gewijzigd door Xaobotnik op 25-01-2015 14:24:05 ]
pi_149041422
Ik heb me mateloos geërgerd aan die Willeke, typisch zo'n vrouw die vooraan zou lopen met een vlag indien dit land een dictatuur was. Als je zo'n tatoeage laat zetten en jezelf blondeert als je leider dan heb je een behoorlijke schroef los. Het gegeven dat ze vroegtijdig haar reis beëindigde was puur alleen om het feit dat ze met een ander realiteitsbeeld geconfronteerd werd ten opzichte van haar wereldbeeld en overtuigingen. Typisch een voorbeeld van cognitieve dissonantie.

Voor de rest een goede serie wat deels mijn ogen geopend heeft met betrekking tot situatie van vluchtelingen, hoe Europa hiermee omgaat, hoe het in Griekenland dreigt mis te gaan en wat voor een stemvee op de PVV stemt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Being op 25-01-2015 17:16:56 ]
We must question the story logic of having an all-knowing all-powerful God, who creates faulty Humans, and then blames them for his own mistakes.
pi_149044524
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 15:01 schreef Being het volgende:
Ik heb me mateloos geërgerd aan die Willeke, typisch zo'n vrouw die vooraan zou lopen met een vlag indien dit land een dictatuur was. Als je zo'n tatoeage laat zetten en jezelf blondeert als je leider dan heb je een behoorlijk schroef los. Het gegeven dat ze vroegtijdig haar reis beëindigde was puur alleen om het feit dat ze met een ander realiteitsbeeld geconfronteerd werd ten opzichte van haar wereldbeeld en overtuigingen. Typisch een voorbeeld van cognitieve dissonantie.
Idd. En nu is ze nog boos op de EO ook: Ze voelde zich voorgelogen over de opzet van het programma etc. Alles is altijd de schuld van anderen ("hun hebben het gedaan" ;( ), daar is haar hele wereldbeeld op gebaseerd.
pi_149045595
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 16:36 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Idd. En nu is ze nog boos op de EO ook: Ze voelde zich voorgelogen over de opzet van het programma etc. Alles is altijd de schuld van anderen ("hun hebben het gedaan" ;( ), daar is haar hele wereldbeeld op gebaseerd.
Ik vraag me af wat grote Geert ervan denkt, ongetwijfeld 'een links gekleurd programma wat vluchtelingen alleen maar verdedigd, maar geen oog heeft voor de criminaliteitscijfers met betrekking tot kansloze gelukszoekers...'
We must question the story logic of having an all-knowing all-powerful God, who creates faulty Humans, and then blames them for his own mistakes.
pi_149045827
Kern van het programma is denk ik wel dat mensen vaak de neiging hebben om alles wat buiten de ingroup hoort te versimpelen, te veralgemeniseren en te generaliseren, zonder oog te hebben voor de nood en situaties van individuele mensen en gezinnen. Dit is makkelijk om snel een beeld te vormen van een (bedreigende) outgroup en om daar zelf (trots) een identiteit aan te ontlenen als lid van de ingroup. Zodra je deelnemers confronteert met individuen met een persoonlijk verhaal en behoefte dan wordt vaak het vaststaand gegeneraliseerd beeld doorbroken.
pi_149051911
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 17:22 schreef Being het volgende:
Kern van het programma is denk ik wel dat mensen vaak de neiging hebben om alles wat buiten de ingroup hoort te versimpelen, te veralgemeniseren en te generaliseren, zonder oog te hebben voor de nood en situaties van individuele mensen en gezinnen. Dit is makkelijk om snel een beeld te vormen van een (bedreigende) outgroup en om daar zelf (trots) een identiteit aan te ontlenen als lid van de ingroup. Zodra je deelnemers confronteert met individuen met een persoonlijk verhaal en behoefte dan wordt vaak het vaststaand gegeneraliseerd beeld doorbroken.
Dit.
Laat 1000 asielzoekers/vluchtelingen met elk hun eigen schokkende verhaal persoonlijk langskomen bij Sandra en ze laat ze allemaal stuk voor stuk binnen. Maar als groep moeten ze op een eiland gedumpt worden met een grote koepel eromheen. En de sleutel wegdonderen.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_149067854
Zou die man echt 120 jaar zijn
pi_149068046
@JanCees, dat vroeg ik me ook al af, in dit soort landen is de geboorteregistratie dermate slecht, zeker meer dan honderd jaar terug... Persoonlijk lijkt het me sterk, misschien zijn ze het jaartal van geboorte vergeten of leefde die mensen in hun tijd (honderd jaar terug) niet bewust met jaartallen.

Het zou een interessante casestudy zijn.
pi_149069372
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 16:36 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

hahahaha wat een troll.
  maandag 23 maart 2015 @ 09:55:12 #173
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_150940724
Ik heb moeite om de gedachtegang van Sandra te volgen. Ze zegt dat habbibabbi een algemene woord is voor lege batterijen ofzo. Wtf? En ze zegt dat iedereen die een kleurtje heeft habbibabbi is en aan zijn lot overgelaten moet worden op een eiland. Maar dat ze het woord habbibabbi niet negatief bedoeld. Ze zegt ook dat ze niet van haar standpunt is veranderd, maar helpt ineens wel vluchtelingen om naar Nederland te komen.
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
  maandag 23 maart 2015 @ 15:28:47 #174
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_150950160
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 09:55 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ik heb moeite om de gedachtegang van Sandra te volgen. Ze zegt dat habbibabbi een algemene woord is voor lege batterijen ofzo. Wtf? En ze zegt dat iedereen die een kleurtje heeft habbibabbi is en aan zijn lot overgelaten moet worden op een eiland. Maar dat ze het woord habbibabbi niet negatief bedoeld. Ze zegt ook dat ze niet van haar standpunt is veranderd, maar helpt ineens wel vluchtelingen om naar Nederland te komen.
Sandra bedoelde met habbibabbibatterijen: buitenlandse, kwalitatief slechte batterijen. Oftewel, buitenlands uiterlijk staat gelijk aan slechte kwaliteit.

''Maar ik bedoelde het helemaal niet negatief!''

:')
Helemaal super.
  maandag 23 maart 2015 @ 15:31:51 #175
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_150950256
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 15:28 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Sandra bedoelde met habbibabbibatterijen: buitenlandse, kwalitatief slechte batterijen. Oftewel, buitenlands uiterlijk staat gelijk aan slechte kwaliteit.

Waarom vergelijk je batterijen met mensen, en komen niet de bekende batterijmerken zoals duracell uit het buitenland?
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')