Ohja daar was hij van, ook zo'nquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Is toch die gast die klaagde over linkse indoctrinatie op de uni.
Uitzendig gemist dan maarquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:54 schreef 44rdbei het volgende:
Ah te laat thuisnu heb ik het gemist
mooiquote:
scherp !!quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Willeke gaat inderdaad weg want ze mist ook in die foto in de OP.
Daar is ie waarschijnlijk wel op uit.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:58 schreef Gijscoman het volgende:
Kunnen ze Yernaz geen aparte show geven?
Nu iedereen een breedbeeld-tv heeft, moet dat technisch wel kunnen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:58 schreef Gijscoman het volgende:
Kunnen ze Yernaz geen aparte show geven?
Ignorance is bliss...quote:Op donderdag 22 januari 2015 07:50 schreef ciskaatje het volgende:
Willeke gedroeg zich als een dom mokkel die gewoon niet anders wil zien al word het haar op een presenteerblaadje aangeboden.
Heeft ze weer een leuke foto voor op d'r dressoir.quote:Op donderdag 22 januari 2015 02:50 schreef PieterJanDeVakman het volgende:
Ik kan in ieder geval bevestigen dat Willeke geen actrice is en dat haar fascinatie voor Wilders echt is.
Om een of andere reden viel mij die vrouw op toen ik naar Geert Wilders keek een paar jaar geleden op televisie. Zij stond toen als omstander er bij en sindsdien zoek ik telkens even naar Willeke als er een foto van Wilders ergens wordt gepubliceerd waar ook omstanders bij staan. Meestal is ze er
ik wil wel naar binnen bij yogameisjesquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Lol dat yogameisje die alles en iedereen maar wil binnenlaten.
en daarmee sluit ik de discussiequote:Op donderdag 22 januari 2015 21:24 schreef ciskaatje het volgende:
ja willeke laat jij het maar bezinken, achterlijke
Dat wel ja, die zou ik helemaal volpompen met mannenpap.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:24 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ik wil wel naar binnen bij yogameisjes
Voor alles!quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:29 schreef donald_dick het volgende:
Kapitalisme is uiteraard de oplossing
Oke Greet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:29 schreef Mani89 het volgende:
Als we nog meer kansarme mensen binnenhalen maken we ons hele land kapot, de wereld is nou eenmaal geen roze wolk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |