Jaa. Woensdag begint het.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:33 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Nieuwe afleveringen?? Heb je een linkje?
quote:Op maandag 4 januari 2016 20:33 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Nieuwe afleveringen?? Heb je een linkje?
quote:Zes jonge mensen ervaren het barre vluchtelingenbestaan. Ze leggen de omgekeerde weg af, beginnend in het veilige Europa op weg naar het Midden-Oosten. Dat betekent weinig geld, nauwelijks eten en vaak buiten slapen.
In het realityprogramma Rot op naar je eigen land gaan zes jonge mensen onder leiding van Danny Ghosen op Spartaanse wijze richting het Midden-Oosten. De reis confronteert het zestal met hun eigen opvattingen en met die van elkaar. De eerste ontmoeting is op een symbolische plek, namelijk bij het graf van een verdronken Syrische vluchteling. Zijn noodlottige reis is de basis voor de tocht die de deelnemers zullen maken. Ze beginnen zwemmend en dat is meteen aanleiding tot grote paniek.
Kamervragen
Het programma is een vervolg op de spraakmakende vierdelige reeks van vorig jaar. Toen haalde Rot op naar je eigen land bijna een miljoen kijkers per aflevering en was het een van de meest besproken onderwerpen op Twitter. Voorafgaand aan de eerste reeks was er ook al ophef. De PVV stelde er zelfs Kamervragen over. De partij meende dat de EO probeerde om PVV-stemmers op andere gedachten te brengen over het vluchtelingenprobleem. "Met een jongere cast hopen we net zo veel aandacht te creëren voor de vluchtelingenproblematiek als bij het eerste seizoen", laat producent Tuvalu weten op zappen.blog.nl. "Er is nog altijd veel onwetendheid, het verhaal van de vluchteling moet verteld blijven worden."
http://www.tvgids.nl/Op_d(...)osten/artikel/97677/
Dit vind ik eigenlijk wel jammer. Dit hebben ze immers al gedaan het vorig seizoen. Ik zou liever wat redelijkere mensen zien die gewoon kritisch naar het geheel kijken en op rationele basis met elkaar een gesprek kunnen voeren en een discussie kunnen hebben. Die geschiedenisstudent is de enige waarvan ik vooraf niet wist waar hij zou staan.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:24 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
[..]
Thanks![]()
Ze hebben de typetjes wel weer weten te vinden
Inderdaad. Ik vraag me af wat de nieuwe serie nog toevoegt, aangezien deze mensen een 1:1 kopie lijken te zijn van de vorige deelnemers.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:23 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Dit vind ik eigenlijk wel jammer. Dit hebben ze immers al gedaan het vorig seizoen. Ik zou liever wat redelijkere mensen zien die gewoon kritisch naar het geheel kijken en op rationele basis met elkaar een gesprek kunnen voeren en een discussie kunnen hebben. Die geschiedenisstudent is de enige waarvan ik vooraf niet wist waar hij zou staan.
Verder is het ook heel erg een ding van de simpelen vs mensen met een achtergrond. Die geschiedenisstudent is met zijn 27 immers ook geen ster-student.
Wat is het nou? Beginnen ze de reis in Nederland? Of toch vlak bij de Middellandse zee? Die vluchteling zal toch niet in de Noordzee verdronken zijn?quote:In het realityprogramma Rot op naar je eigen land gaan zes jonge mensen onder leiding van Danny Ghosen op Spartaanse wijze richting het Midden-Oosten. De reis confronteert het zestal met hun eigen opvattingen en met die van elkaar. De eerste ontmoeting is op een symbolische plek, namelijk bij het graf van een verdronken Syrische vluchteling.
En een vluchteling zonder telefoon? Denk dat de meeste ook gewoon geld en papieren hebben, tenzij ze de papieren bewust niet meegenomen hebben.quote:In de vierdelige serie zullen zes Nederlanders met ieder een zeer uitgesproken mening het leven van een vluchteling ervaren. Zonder paspoort, telefoon en geld maken ze een gevaarlijke en onzekere vluchtelingenreis in omgekeerde volgorde.
Die gaat heel erg turnen. Zag je gister bij Jinek. Ze denkt er nu heel anders over. een beetje hetzelfde als die vrouw van vorig seizoenquote:
Lekker Amsterdams noordquote:
Ze ziet er ook niet bijster intelligent uit, dus dat verbaasd me niets. Die praat alles na wat ze hoortquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Die gaat heel erg turnen. Zag je gister bij Jinek. Ze denkt er nu heel anders over. een beetje hetzelfde als die vrouw van vorig seizoen
Na die 3 golven in de Noordzee die ze over zich heen kreeg was ze helemaal om.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Die gaat heel erg turnen. Zag je gister bij Jinek. Ze denkt er nu heel anders over. een beetje hetzelfde als die vrouw van vorig seizoen
Geloof je het zelf? Gewoon een act wat ze opvoert.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
jellyquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Gewoon een act wat ze opvoert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |