Wehehehehe, trololololoquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Beetje respect voor iemand die beleid maakt voor de Binnenlandse veiligheid. Verdomme.
zoietsquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wehehehehe, trololololo
Gewoon ruimte maken voor charlie ebdo praktijken
Ja, ik vind ze lekker.quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar.. ze hebben ook andere dingen dan vis.
Zeewier bijvoorbeeldZeewierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ging er heen voor chicken teryaki enzo
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Alles goed verder? of heb je een magic gerecht?quote:
Dat is vet lekker daarquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeewierik ging er heen voor chicken teryaki enzo
Vind lam vaak naar katoen slash karton smakenquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is vet lekker daarLamskoteletten ook hoor.
Goeden samenvatting.quote:
Ja nee nee ik vond dat eerst ook.. schapenstal ofzo.. maar nu vind ik het ineens lekker :Squote:Op woensdag 21 januari 2015 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vindlam vaak naar katoen slash karton smakenliever rund en kip
Je kan ze karameliseren, maar zonder poespas vind ik ze toch het lekkerst.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alles goed verder? of heb je een magic gerecht?
Mad.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:05 schreef Slaap_Zak het volgende:
Waarom crasht dat tyfus excel nou om deze tijd? Allemaal van die herstelde bestanden waar je geen fuck meer aan hebt
quote:
Hahaha echt hequote:Op woensdag 21 januari 2015 15:06 schreef hoink581 het volgende:
BT maakt geen beleid, die doet de taakjes voor mensen die het ondersteunende werk doen die het beleid bepalen.
Wat is dat met dat opscheppen hier.
Incorrect. Maar hoef geen verantwoording af te leggen hierquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:06 schreef hoink581 het volgende:
BT maakt geen beleid, die doet de taakjes voor mensen die het ondersteunende werk doen die het beleid bepalen.
quote:
quote:
Vrouwenquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
maar zonder poespas vind ik ze toch het lekkerst.
Oke dewcquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Incorrect. Maar hoef geen verantwoording af te leggen hier
Vrouwenquote:
Vind het altijd wel knap dat je blijft volhouden dat ik er allemaal onwijs mee zit maar ik geef zo weinig fucks.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha echt hezooo hard proberen te overtuigen hier hoe goed je bent dat het gewoon allemaal zo ongeloofwaardig is als goedkope saffraan. Maar hey als dat je ding is...
Wordt chill dan.quote:
Hahaha oke man!quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Vind het altijd wel knap dat je blijft volhouden dat ik er allemaal onwijs mee zit maar ik geef zo weinig fucks.Als ik hier meer dan 2 zinnen typ is het omdat ik gewoon niks te doen heb.
Ja, soms welquote:
Met of zonder schimmel?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:09 schreef VeerEli het volgende:
Ik ga vanavond één bazen pasta in elkaar flansen jonge, oeehhh..
pics als t klaar is.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:09 schreef VeerEli het volgende:
Ook lekkerquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:09 schreef VeerEli het volgende:
Welk beleidspunt ben jij verantwoordelijk voor?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Incorrect. Maar hoef geen verantwoording af te leggen hier
Hij is zo goed en snel dat ie alles afmaakt in 2 uurtjes waar anderen 8 uur voor nodig hebbenquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Welk beleidspunt ben jij verantwoordelijk voor?
Is verder ook helemaal niet erg, ik doe ook niets belangrijks. Maar dat gestoef is een beetje sneu.
Als je werk echt zo belangrijk was zat je nu niet te niksen. Ga wat taken van anderen overnemen of verkondig niet semistoer dat je je verveelt.
Hahaha nee, alles is nieuw gekochtquote:
Hmmm misschien..quote:
Ik verveel me.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:10 schreef hoink581 het volgende:
verkondig niet semistoer dat je je verveelt.
Het voelt alsof ik een herhaling van gisteravond kijk.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is verder ook helemaal niet erg, ik doe ook niets belangrijks. Maar dat gestoef is een beetje sneu.
Als je werk echt zo belangrijk was zat je nu niet te niksen. Ga wat taken van anderen overnemen of verkondig niet semistoer dat je je verveelt.
Als je het echt graag wilt weten wil ik het je best even uitleggen in dm hoorquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Correct. #ambtenaarslifequote:Op woensdag 21 januari 2015 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij is zo goed en snel dat ie alles afmaakt in 2 uurtjes waar anderen 8 uur voor nodig hebben
Wat ben jij toch een walgelijk ventje zeg, sjongejongejongejongejongequote:Op woensdag 21 januari 2015 15:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Anders kan je het altijd nog weggevenquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha nee, alles is nieuw gekocht![]()
[..]
Hmmm misschien..
Geef jij ooit je eten weg?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Anders kan je het altijd nog weggeven
Ik heb geen moordneigingen nee :squote:Op woensdag 21 januari 2015 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geef jij ooit je eten weg?
quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Anders kan je het altijd nog weggeven
Maar tipje van de sluier qua ingredienten?
quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]Hou op
Bladspinazie wokken, champignons, ui en knoflook bakken, ricotta en parmezaanse kaas mengen en smelten in de pan, chorizo bakken en vervolgens alles één mengsel maken
Ja man, volgens mij is het een tering spange combi, heb er vet zin in nu alquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!
Dat klinkt gvd lekkervooral ook door de chorizo
Ja zou ik ook doen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:17 schreef wise het volgende:
[..]
zou heel de dag aan je haar ruiken
[ afbeelding ]
ik ruik niet naar sabon hoorquote:
Sabon is weg hier.quote:
HET IS DE SFEER.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:11 schreef Willoow het volgende:
Het voelt alsof ik een herhaling van gisteravond kijk.
JA SORRY WAS EVEN VET BELANGRIJK WERK AAN HET DOEN.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:20 schreef BlauweTijger het volgende:
DAN NIET HOOR HOINK JEETJE MAAR BESPAAR ME DAN OOK JE UITEENZETTING.
Hypocriete Veer.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:12 schreef VeerEli het volgende:
Wat ben jij toch een walgelijk ventje zeg, sjongejongejongejongejonge
Waar dan naar?quote:
Nooooooooquote:
Ik snap gewoon niet hoe iemand zo verbitterd, zuur en chagrijnig kan zijn, joh. En dat op een internetforumquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hypocriete Veer.
Kan het allemaal niet handelen.
Beleid, beleid. Een visie schrijven die het B&W goed gaat keuren is ook beleid schrijven in principe.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:06 schreef hoink581 het volgende:
Uberhaupt liegen.. ik heb hier nog nooit ergens over gelogen. Maar dankjewel hoor bb.quote:
wat is dit voor willie wartaal taal?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die onbekend bellen niet opnemen
doe ik ook nooitquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Doe ik ook niet. Zijn altijd bedrijven... flikker opquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij ben je een beetje hypersensitief.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:26 schreef VeerEli het volgende:
Ik snap gewoon niet hoe iemand zo verbitterd, zuur en chagrijnig kan zijn, joh. En dat op een internetforum
Beetje BT plagen. Maar een beetje minder opscheppen mag wel.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Beleid, beleid. Een visie schrijven die het B&W goed gaat keuren is ook beleid schrijven in principe.
Ik geloof hem wel.
Dat we elkaar superleuk vinden en beiden anoniem bellen en dus nooit contact kunnen krijgenquote:
wzeggie?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat is dit voor willie wartaal taal?
quote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Zijn altijd bedrijven... flikker op
Je zal mij nooit kunnen spreken op die manier... jouw lossquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik ook niet![]()
Maar ik bel onbekend en ik ben geen bedrijf![]()
Opnemen zal je
kreeg tranen in mijn ogenquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat we elkaar superleuk vinden en beiden anoniem bellen en dus nooit contact kunnen krijgen
Dat is altijd zo makkelijk om mee te schreeuwen hier he, autismequote:Op woensdag 21 januari 2015 15:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een beetje hypersensitief.
Daarbij heb ik jou ook nog nooit ook maar een greintje vriendelijkheid zien tonen naar buitenstaanders. #Autisme2themax
maar waarom bel je onbekend eigenlijkquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik ook niet![]()
Maar ik bel onbekend en ik ben geen bedrijf![]()
Opnemen zal je
pllquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:17 schreef wise het volgende:
[..]
zou heel de dag aan je haar ruiken
[ afbeelding ]
Wel een beetje een trieste hypothese jaquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kreeg tranen in mijn ogen
Ik weet niet wiens loss dit isquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je zal mij nooit kunnen spreken op die manier... jouw loss
Dacht b1quote:
Omdat het werk is en ik anders platgebeld wordt.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
maar waarom bel je onbekend eigenlijk
quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:35 schreef Chai het volgende:
Dat moment waarop een 6-jarige een betere biefstuk kan bereiden dan jij.
En wederom trok Veereli een doos emo.gif open om te tonen dat ze toch echt niet zuur en chaggo is.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:33 schreef VeerEli het volgende:
Dat is altijd zo makkelijk om mee te schreeuwen hier he, autismeAls er iets is wat je mij niet in m'n schoenen kunt schuiven
Maar goed, je slaat wel vaker de plank behoorlijk mis.
Total lossquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet wiens loss dit is![]()
Zit geen naamkaartje op.
Wowwww ja, wel 2 stuks, omgquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En wederom trok Veereli een doos emo.gif open om te tonen dat ze toch echt niet zuur en chaggo is.
Fix-itquote:
ik heb zin in zo'n lekkere chai latte met kaneel maar heb alleen goedkope automatenkoffiequote:
Die jas.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, dat is deze:
[ afbeelding ]
Is dit nou een goedkope Chai hossel?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik heb zin in zo'n lekkere chai latte met kaneel maar heb alleen goedkope automatenkoffie
Die #thuglife #strugglesquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik heb zin in zo'n lekkere chai latte met kaneel maar heb alleen goedkope automatenkoffie
nee voor chai zou ik wel fancy hossel zettenquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:38 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Is dit nou een goedkope Chai hossel?
Moest op een of andere manier denken aan dat witte goedje waarmee je geschreven dingen kan fixenquote:
Typ-exx?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moest op een of andere manier denken aan dat witte goedje waarmee je geschreven dingen kan fixenhoe heet dat ook alweer? met zo'n kwastje
Ja dat jaquote:
Dit.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Tipexquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moest op een of andere manier denken aan dat witte goedje waarmee je geschreven dingen kan fixenhoe heet dat ook alweer? met zo'n kwastje
Ik heb gisteren nog typex gebruikt.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
Zit net te denken zie dat nooit iemand meer gebruiken maar wie schrijft er nog
Spruit 11quote:
Uberhaupt Tipex gebruiken en het niet gewoon doorkrassen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
ik maak al mijn aantekeningen op paper. heerlijkquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
Doe normalquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog typex gebruikt.
Op een formulier
quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog typex gebruikt.
Op een formulier
Solutie snuiven tijden wiskundequote:Op woensdag 21 januari 2015 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
Kan ik niets aan doen dat die mobiele copyshop sneller is.. Er zijn ook nog mensen die werken hoor.quote:
Niet op papierus?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik maak al mijn aantekeningen op paper. heerlijk
Ja kan ik niets aan doen.quote:
quote:
Volgens mij lukt het je niet om te reageren zonder ook maar 1 emo.gif, of welke andere negatieve emoticon te gebruiken.quote:
MI van aziaat met karretje op de gang met printer die roept of iemand nog plintjes wilquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan ik niets aan doen dat die mobiele copyshop sneller is.. Er zijn ook nog mensen die werken hoor.
Snuiven? dat spul is vies manquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:41 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Solutie snuiven tijden wiskunde
Good old days
Ik van een printer met beentjes... die dan heel snel loopt en als een dolle print,.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
MI van aziaat met karretje op de gang met printer die roept of iemand nog plintjes wil
[..]
Snuiven? dat spul is vies manbenzinestift tho
![]()
Een dodoveer zou wel stoerder zijn. Maar dit is ook goed.quote:
Toen er nog Xyleen in zatquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
Snuiven? dat spul is vies manbenzinestift tho
![]()
Printer met beentjes... gewoon een printer op je hoofd zettenquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik van een printer met beentjes... die dan heel snel loopt en als een dolle print,.
Ja, van die verfverdunner shitquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:44 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Toen er nog Xyleen in zatde eckte eckte
Maar ik bedoelde dat andere flesje, groen etiket om de tipex wer vloeibaar te krijgen.. echte meuk was dat
Juist... die bedoel ik... machtig spul om een dubbeluur door te komen... weet nu alleen af en toe mijn naam niet meerquote:
Of welke kloon je nu moet gebruiken?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:45 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Juist... die bedoel ik... machtig spul om een dubbeluur door te komen... weet nu alleen af en toe mijn naam niet meer
Rotterdam-Zuid is echt een helquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Winkelcentrum in Rotterdam-Zuid. Zitten vaak hangopa's met een stijve tollie.
Dan ben ik nog kleinerquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Printer met beentjes... gewoon een printer op je hoofd zetten
Huehuehuequote:Op woensdag 21 januari 2015 15:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Of welke kloon je nu moet gebruiken?
Rotterdam is sowieso één en al pauper.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Winkelcentrum in Rotterdam-Zuid. Zitten vaak hangopa's met een stijve tollie.
Wat dan? je hoofd zakt toch niet gelijk in? :Squote:
quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:45 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Juist... die bedoel ik... machtig spul om een dubbeluur door te komen... weet nu alleen af en toe mijn naam niet meer
Hoeveel kloons heb je dan?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Of welke kloon je nu moet gebruiken?
Kan ik me voorstellen. Deed je daar de babbelbox, zaten die viespeuken je vrouwelijke stagiaircollega's lastig te vallen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:45 schreef housesoftheholy het volgende:
Rotterdam-Zuid is echt een hel
Nee, maar in verhouding..quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat dan? je hoofd zakt toch niet gelijk in? :S
[..]
[..]
Hoeveel kloons heb je dan?
Ambtenaar estimatequote:Op woensdag 21 januari 2015 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En toen was het al ineens 16.00 uur (bijna)
wat is babbelboxquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Deed je daar de babbelbox, zaten die viespeuken je vrouwelijke stagiaircollega's lastig te vallen.![]()
Die kinderen daar zijn ook allemaal kleine ettertjes. Serieus een paar keer van die kkkindjes weg moeten jagen.
Ik ben niet om 17.00 klaar denk ikquote:
Daar is die screenshot van Matip van. Dat is een rubriek van het grootste cultprogramma uit de hedendaagse Nederlandse televisiegeschiedenis (wat natuurlijk weer een kopie is van het superieure Vlaamse format).quote:
ben jij die voice-over van man bijt hond?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Deed je daar de babbelbox, zaten die viespeuken je vrouwelijke stagiaircollega's lastig te vallen.![]()
Die kinderen daar zijn ook allemaal kleine ettertjes. Serieus een paar keer van die kkkindjes weg moeten jagen.
Gewoon een beetje wegschoppen toch?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee. Ik vond het altijd wel leuk om hem na te doen bij het vragen stellen in die winkelcentra en toen kreeg ik diezelfde vraag.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:49 schreef Matip het volgende:
ben jij die voice-over van man bijt hond?
Wanneer sta je met de babbelbox op winkelcentrum overvecht?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee. Ik vond het altijd wel leuk om hem na te doen bij het vragen stellen in die winkelcentra en toen kreeg ik diezelfde vraag.
Taaie libie.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben niet om 17.00 klaar denk ik
Maarrrr.. ik eet boerenkool en ik hoef niet te koken![]()
Ik hoor die stem nu in mijn hoofd.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee. Ik vond het altijd wel leuk om hem na te doen bij het vragen stellen in die winkelcentra en toen kreeg ik diezelfde vraag.
Jaaaaaaquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Taaie libie.
Lekkerwel met chilivlokken? en worst?
lavendelquote:
Mannelijke geur..quote:
Geen idee, ik ben er al 2 jaar niet meer actief als stagiair. Moet je gewoon effe een mailtje sturen, dan zullen ze je het vast vertellen. Ik weet dat het winkelcentrum in Overvecht ook regelmatig wordt aangedaan. Heb ik toentertijd ook gestaan.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:50 schreef Matip het volgende:
[..]
Wanneer sta je met de babbelbox op winkelcentrum overvecht?
doe mij watquote:
Met spekjes denk ikquote:
Geloof ik direct.quote:
ga eens voor mij koken danquote:
Uh... watquote:
je bent een oma?quote:
Lekker hoorquote:
http://vocaroo.com/i/s05tupx40i9Kquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoor die stem nu in mijn hoofd.
Freaky
Stamppot op ciabatta?quote:
Wise doet alles op ciabattaquote:
I know, wel eens op teevee gezien. Kk sloebers ook daar.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben er al 2 jaar niet meer actief als stagiair. Moet je gewoon effe een mailtje sturen, dan zullen ze je het vast vertellen. Ik weet dat het winkelcentrum in Overvecht ook regelmatig wordt aangedaan. Heb ik toentertijd ook gestaan.
En Hoog Catharijne?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben er al 2 jaar niet meer actief als stagiair. Moet je gewoon effe een mailtje sturen, dan zullen ze je het vast vertellen. Ik weet dat het winkelcentrum in Overvecht ook regelmatig wordt aangedaan. Heb ik toentertijd ook gestaan.
Ook pijnboompitten?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wise doet alles op ciabatta
Ja.. alles.
Oh dan kan het nog jaquote:
Daar staan ze nooit met de babbelbox.quote:
Waarom nietquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:56 schreef Matip het volgende:
[..]
Daar staan ze nooit met de babbelbox.
En saffraanquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook pijnboompitten?
[..]
Oh dan kan het nog ja
Zag hem nog posten van de weekquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En saffraan
Vergeet de dille niet
IDH 2013
Daar komen ook 'gewone' mensen.quote:
Baasje is hetquote:
Was .... geen idee of die veranderd is.quote:
Ja ik denk dat het nu een vrouw is.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was .... geen idee of die veranderd is.
Dan was idd.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik denk dat het nu een vrouw is.
Je probeert echt veel en veel te hard man.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:14 schreef chroestjov het volgende:
Ik kan nu nooit meer fatsoenlijk zonder braakneigingen naar de Babbelbox kijken.
Nee, ik wil geen ruzie maken want ik wil geen ban aangesmeerd krijgen.quote:
oh myquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wise doet alles op ciabatta
Ja.. alles.
niet¿quote:
Ban is wel eens goed om alles te overdenkenquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:21 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen ruzie maken want ik wil geen ban aangesmeerd krijgen.
Jouw reactie volgde exact 6 minuten en 25 seconden later.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je probeert echt veel en veel te hard man.
Wat wil je nu eigenlijk? Je gebutste ego ten koste van mij proberen op te vijzelen?quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:23 schreef chroestjov het volgende:
Jouw reactie volgde exact 6 minuten en 25 seconden later.
Dat hou je bij?quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:23 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jouw reactie volgde exact 6 minuten en 25 seconden later.
haha doe ipv diequote:
Oepsquote:
Haha, nooitquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zou jij maar zoveel van je tijd in mij investeren.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ban is wel eens goed om alles te overdenken
Niets.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat wil je nu eigenlijk? Je gebutste ego ten koste van mij proberen op te vijzelen?
Ik noteer alle tijden zodat ik er over enige tijd wat statistische analyse op los kan laten.quote:
Niet gekliktquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Niets.
[..]
Ik noteer alle tijden zodat ik er over enige tijd wat statistische analyse op los kan laten.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Voor zo'n grove reply zijn er geen scheldwoorden.
Dat is wel een beetje tegenstrijdig.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:32 schreef chroestjov het volgende:
Niets.
Ik noteer alle tijden zodat ik er over enige tijd wat statistische analyse op los kan laten.
Noodlesoepquote:
lekker. Neem ik sake meequote:
Zeker omdat jij nog op je werk zit, als jij nog op je werk zit dan zou ik jou aan willen raden om het volume op maximaal te zetten en hier op te klikken:quote:
Ja op werk. Dus klik dan eigenlijk nooit wat aan. Thuis eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:39 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zeker omdat jij nog op je werk zit, als jij nog op je werk zit dan zou ik jou aan willen raden om het volume op maximaal te zetten en hier op te klikken:
duidelijk deze nooit gehoordquote:
Veel verder dan proberen kwam je niet hè.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje tegenstrijdig.
Als ik je nu nog steeds zou proberen af te vlammen begrijp ik waar die woede vandaan zou komen. Ik laat je nu gewoon met rust, iets waar je enorm om zat te zeuren toen je "altijd ongevraagd gequote werd" en nu probeer je bij alles wat ik post jezelf op gevatte wijze negatief uit te laten.
Oeh burnquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Veel verder dan proberen kwam je niet hè.
Inderdaad, daarom ben je er nu nog steeds van over de zeik.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:41 schreef chroestjov het volgende:
lolquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
quote:
Waarom zou ik van iemand over de zeik zijn die zelf toegeeft dat het bij enkele verwoede pogingen om mij af te vlammen bleef.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom ben je er nu nog steeds van over de zeik.
Sowieso zout.quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alsof iemand met overtollige oorsmeerproductie zijn popcorn heeft gebruikt als oordopjes.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:46 schreef chroestjov het volgende:
Waarom zou ik van iemand over de zeik zijn die zelf toegeeft dat het bij enkele verwoede pogingen bleef om mij af te vlammen.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:34 schreef hoink581 het volgende:
Ik laat je nu gewoon met rust, iets waar je enorm om zat te zeuren toen je "altijd ongevraagd gequote werd" en nu probeer je bij alles wat ik post jezelf op gevatte wijze negatief uit te laten.
Is dat je openingszin?quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:46 schreef wise het volgende:
[..]![]()
bij eten gaat het vaak om de smaak en niet hoe het eruit ziet
ja haha, je moeder hapte...en niet alleen in die openingszin.quote:
Die andere ziet eruit als ze uit de grofbehaarde en betarrelde bilspleet van een onverzorgde bouwvakker zijn gevist.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:46 schreef wise het volgende:
[..]![]()
bij eten gaat het vaak om de smaak en niet hoe het eruit ziet
Ook in de cheese popcorn?quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:48 schreef wise het volgende:
[..]
ja haha, je moeder hapte...en niet alleen in die openingszin.
quote:
Nou nouquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die andere ziet eruit als ze uit de grofbehaarde en betarrelde bilspleet van een onverzorgde bouwvakker zijn gevist.
Maar ik geloof gerust dat ze lekker zijn.
Haha.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
Hahaha ook 1 opmerking over de verkeerde keuze popcorn en het is chaos![]()
hahaha en jij maar lachen he in dat beschimmelde vuistje van je. heheheeiahahah ;pquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
Als je zegt dat een smurf blauw is komt er nog chaos overquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
Nee.quote:
Die zijn dan ook zeeblauw.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:51 schreef Willoow het volgende:
Als je zegt dat een smurf blauw is komt er nog chaos over
Smurf is blauw hoor dus als je daar over wil discussieren ben je gewoon betoeterdquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als je zegt dat een smurf blauw is komt er nog chaos over
Tijdverspillingquote:
gaat het nou over de smurfen of oer de snorkels?quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Smurf is blauw hoor dus als je daar over wil discussieren ben je gewoon betoeterd
Had niet anders verwacht. Wat wil je, met een IQ gelijk aan je schoenmaat.quote:
grappig.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:55 schreef Matip het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht. Wat wil je, met een IQ gelijk aan je schoenmaat.
Ja hallo het is soep.quote:
Juf grietje uit groep 4.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gaat het nou over de smurfen of oer de snorkels?
sushi is kk lekkerquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo het is soep.
Dat moet je lekker vinden![]()
Wat vind jij van sushi?
Ga naar huis, ambtenaartje.quote:
Eens.quote:
Mensen zoals 2Nutzquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eens.
Mensen die het niet lusten.
"Nee ik lust ook de warme gerechten niet en alle vis zitten onder het slijk."
Que?
Ja maar vind het awkward om tegelijk met mijn baas naar buiten te lopen dus wacht nog 2 minuten :squote:Op woensdag 21 januari 2015 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga naar huis, ambtenaartje.
Fijnproevers zoals ik, iddquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eens.
Que?
Johquote:
lekker shusi happen met la ladiez!!!quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eens.
Que?
Niet direct om 17:00uur naar buiten stormen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja maar vind het awkwar dom tegelijk met mijn baas naar buiten te lopen dus wacht nog 2 minuten :s
Is wel echt zo hierquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:01 schreef Matip het volgende:
[..]
Niet direct om 17:00uur naar buiten stormen.
niet gewoon standaard 5 minuten later naar huis gaanquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:01 schreef Matip het volgende:
[..]
Niet direct om 17:00uur naar buiten stormen.
Raar man, als mensen tot 17:00 werken.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is wel echt zo hiergewoon denk ik 88% van het gebouw gaat tegelijk weg
Je hebt hier een inloop tussen 7:00 en 9:30quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Raar man, als mensen tot 17:00 werken.
Ja want hier beginnen ze allemaal precies om 8:00quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hebt hier een inloop tussen 7:00 en 9:30kom je nog wel eens achter als je geen stagiair meer bent.
Oke, 'knuppel'.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja want hier beginnen ze allemaal precies om 8:00knuppel
Ik lust zelf niet eens zeewierquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Fijnproevers zoals ik, iddbeetje zeewier eten wat embedded is met de smaak van zeemodder
lekker hoor. Doe mij maar gewoon rund en kip. En soms vis.
[..]
Johscherp man.
Eens.quote:
wie de fuck ben jijquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:18 schreef NotYou het volgende:
Wat is dit nou weer voor habbibabbitopic?
quote:
Bovenstaande quote is eigenlijk wel een beetje de beknopte samenvatting van alle uitingen van deze user in KLB.quote:
Welk van de twee?quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Bovenstaande quote is eigenlijk wel een beetje de beknopte samenvatting van alle uitingen van deze user in KLB.
Zou kunnen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:43 schreef BlauweTijger het volgende:
Zou Chlo haar nek gebroken hebben bij het ophangen van de lamp?
Habbibabbi gespot.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:18 schreef NotYou het volgende:
Wat is dit nou weer voor habbibabbitopic?
ook wel een beetje van mijn posts eigenlijkquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Bovenstaande quote is eigenlijk wel een beetje de beknopte samenvatting van alle uitingen van deze user in KLB.
Heb je geen gifjes van Stacey?quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:56 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke, 'knuppel'.
Anyways de weg is vrij. Fijne avond mensen.
Nee banquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Werkt van 10.00 tot 22.00
Of zo
Ziet er best smakelijk uitquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er misschien niet schitterend uit, maar was wel tering lekker
Oh? Waarom?quote:
Vond het al zo'n rare verbastering van je naam.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:10 schreef Slaap_Zak het volgende:
Overigens, iedereen die ik lief vindt noemt me moon
ik zag je ninja-edit, maar die was niet nodig hoor.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:10 schreef Slaap_Zak het volgende:
Overigens, iedereen die ik lief vindt noemt me moon
hahaha nee puur zelfspotquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Vond het al zo'n rare verbastering van je naam.
Maar ja, misschien iets Brabants oid. Net zoals Peter daar Peer wordt.
iedereen vindtquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik zag je ninja-edit, maar die was niet nodig hoor.
'ik vind'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |