lekker. Neem ik sake meequote:
Zeker omdat jij nog op je werk zit, als jij nog op je werk zit dan zou ik jou aan willen raden om het volume op maximaal te zetten en hier op te klikken:quote:
Ja op werk. Dus klik dan eigenlijk nooit wat aan. Thuis eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:39 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zeker omdat jij nog op je werk zit, als jij nog op je werk zit dan zou ik jou aan willen raden om het volume op maximaal te zetten en hier op te klikken:
duidelijk deze nooit gehoordquote:
Veel verder dan proberen kwam je niet hè.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje tegenstrijdig.
Als ik je nu nog steeds zou proberen af te vlammen begrijp ik waar die woede vandaan zou komen. Ik laat je nu gewoon met rust, iets waar je enorm om zat te zeuren toen je "altijd ongevraagd gequote werd" en nu probeer je bij alles wat ik post jezelf op gevatte wijze negatief uit te laten.
Oeh burnquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Veel verder dan proberen kwam je niet hè.
Inderdaad, daarom ben je er nu nog steeds van over de zeik.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:41 schreef chroestjov het volgende:
lolquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
quote:
Waarom zou ik van iemand over de zeik zijn die zelf toegeeft dat het bij enkele verwoede pogingen om mij af te vlammen bleef.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom ben je er nu nog steeds van over de zeik.
Sowieso zout.quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alsof iemand met overtollige oorsmeerproductie zijn popcorn heeft gebruikt als oordopjes.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:46 schreef chroestjov het volgende:
Waarom zou ik van iemand over de zeik zijn die zelf toegeeft dat het bij enkele verwoede pogingen bleef om mij af te vlammen.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:34 schreef hoink581 het volgende:
Ik laat je nu gewoon met rust, iets waar je enorm om zat te zeuren toen je "altijd ongevraagd gequote werd" en nu probeer je bij alles wat ik post jezelf op gevatte wijze negatief uit te laten.
Is dat je openingszin?quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:46 schreef wise het volgende:
[..]![]()
bij eten gaat het vaak om de smaak en niet hoe het eruit ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |