Wehehehehe, trololololoquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Beetje respect voor iemand die beleid maakt voor de Binnenlandse veiligheid. Verdomme.
zoietsquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wehehehehe, trololololo
Gewoon ruimte maken voor charlie ebdo praktijken
Ja, ik vind ze lekker.quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar.. ze hebben ook andere dingen dan vis.
Zeewier bijvoorbeeldZeewierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ging er heen voor chicken teryaki enzo
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Alles goed verder? of heb je een magic gerecht?quote:
Dat is vet lekker daarquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeewierik ging er heen voor chicken teryaki enzo
Vind lam vaak naar katoen slash karton smakenquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is vet lekker daarLamskoteletten ook hoor.
Goeden samenvatting.quote:
Ja nee nee ik vond dat eerst ook.. schapenstal ofzo.. maar nu vind ik het ineens lekker :Squote:Op woensdag 21 januari 2015 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vindlam vaak naar katoen slash karton smakenliever rund en kip
Je kan ze karameliseren, maar zonder poespas vind ik ze toch het lekkerst.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alles goed verder? of heb je een magic gerecht?
Mad.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:05 schreef Slaap_Zak het volgende:
Waarom crasht dat tyfus excel nou om deze tijd? Allemaal van die herstelde bestanden waar je geen fuck meer aan hebt
quote:
Hahaha echt hequote:Op woensdag 21 januari 2015 15:06 schreef hoink581 het volgende:
BT maakt geen beleid, die doet de taakjes voor mensen die het ondersteunende werk doen die het beleid bepalen.
Wat is dat met dat opscheppen hier.
Incorrect. Maar hoef geen verantwoording af te leggen hierquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:06 schreef hoink581 het volgende:
BT maakt geen beleid, die doet de taakjes voor mensen die het ondersteunende werk doen die het beleid bepalen.
Wat is dat met dat opscheppen hier.
quote:
quote:
Vrouwenquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
maar zonder poespas vind ik ze toch het lekkerst.
Oke dewcquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Incorrect. Maar hoef geen verantwoording af te leggen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |