quote:
Ga je zelf maar vermaken, kutstagiair.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Verdomme 14:51 en geen reet te doen.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ja lekkere cominatie hoor
Deden we bij een vriend altijd als we dronken waren... beginnen over haring met slagroom, die gast moest elke keer weer kokhalsen
Ik vervul een werkende leerplek wat inhoudt dat ik word gezien als een volwaardig werknemer, daar naar betaald krijg en daar een takenpakket voor heb gekregen. Dus beetje respect DHL sloerie.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je zelf maar vermaken, kutstagiair.
Ghehe.quote:
Ja ik begin een beetje boos te worden op Modus dat hij me hier zo in de steek laat.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb sowieso bijna niemand meer gezien laatste tijd.
Modus![]()
ik mis die jongen man..
HAHAHAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAHAquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:55 schreef BlauweTijger het volgende:
wat inhoudt dat ik word gezien als een volwaardig werknemer
Die rijdt niet waar hij woont.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:58 schreef BlauweTijger het volgende:
Hoop dat die bus 23 gekopt heeft.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAHA
broodje haring?quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]euwwwww
Moet geen zure haring, maar wel sushi![]()
Had ooit eens br. haring gekregen op het werk.. tja Scheveningers en vis
stagiair dusquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik vervul een werkende leerplek wat inhoudt dat ik word gezien als een volwaardig werknemer, daar naar betaald krijg en daar een takenpakket voor heb gekregen. Dus beetje respect DHL sloerie.
Ja nee e-norm.quote:
Al jouw collega's vinden van wel...quote:
Broodje haring met uitjes uit een koelboxquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
broodje haring?sushi is ook echt smerig
kkslijk wat je zit te eten gewoon
Broodje haring ook btw... doe normaal.
[..]
stagiair dus![]()
Haring is wel gezond zeggen ze.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
broodje haring?sushi is ook echt smerig
kkslijk wat je zit te eten gewoon
Broodje haring ook btw... doe normaal.
BT pls.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:01 schreef BlauweTijger het volgende:
e-norm? Soort van enorm op het internet?
Klunzenquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Broodje haring met uitjes uit een koelbox![]()
Sushi is vet lekker man.. welke ranzige tent ben jij geweest dat er slijk op zit?![]()
Spruitjes ookquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BT pls.
Ga koffie halen of kopiėren.
Het archief behoeft ook nog eens ordening.
Maar spruitjes zijn lekkerquote:
pls wat?quote:
Ja maar.. ze hebben ook andere dingen dan vis.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klunzen
Goeie tent in Grunna. Ja nee het ruikt en smaakt zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Beetje respect voor iemand die beleid maakt voor de Binnenlandse veiligheid. Verdomme.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BT pls.
Ga koffie halen of kopiėren.
Het archief behoeft ook nog eens ordening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |