Never forgetquote:
quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb een nieuwe meubel voor Veer gezien xD. Dat als ze zich een beetje gek voelt ze lekker hier op kan zitten en ontspannen hihihih.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahaha awesome.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Woon je in een tentenkamp ofzo?quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:19 schreef housesoftheholy het volgende:
mijn buurman zit de hele tijd tegen zijn stomme baby te zingen
weet niet, zij zijn kortgeleden verhuisd en volgens mij staat hun hele huis nog half leegquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Woon je in een tentenkamp ofzo?![]()
Hoe kan je dat horen?
wat hoor je liever: zijn zang, of het gekrijs van dat kleine gedrocht?quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
weet niet, zij zijn kortgeleden verhuisd en volgens mij staat hun hele huis nog half leegen hij zingt gewoon luidkeels met zijn graftakkestem.
kinderenquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:19 schreef housesoftheholy het volgende:
mijn buurman zit de hele tijd tegen zijn stomme baby te zingen
En als je de rits van je tent nou dicht doet?quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
weet niet, zij zijn kortgeleden verhuisd en volgens mij staat hun hele huis nog half leegen hij zingt gewoon luidkeels met zijn graftakkestem.
quote:
wil gewoon dat iedereen zijn bek houdtquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat hoor je liever: zijn zang, of het gekrijs van dat kleine gedrocht?
Komt hij weerquote:
snap ikquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wil gewoon dat iedereen zijn bek houdt
die kan je niet kopen manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |