Awwwwwquote:
ook alleen als het haar goed uit komtquote:
een pedofiel denk ik.quote:
Works for mequote:Op woensdag 21 januari 2015 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook alleen als het haar goed uit komt
EY joh wat kom jij stoken dan, hou eens even heel gauw op daarmeequote:Op woensdag 21 januari 2015 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zwarte weduwe dit datquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zijn gwn jellyquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
EY joh wat kom jij stoken dan, hou eens even heel gauw op daarmee
nee, ik verveel mequote:Op woensdag 21 januari 2015 14:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
EY joh wat kom jij stoken dan, hou eens even heel gauw op daarmee
Ja echt :s naja lekker laten wij hebben elkaar tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja echt :s naja lekker laten wij hebben elkaar toch
Ja doe even normaal okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Okayquote:
Gewoon rollen als een rolmops.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Noodlesoep
Alleen dan moet ik lopen, dus dan maar niet
Lust je dat?quote:
jij zal vast lekker ruikenquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Plus zeikende collega's die gaan zeggen dat het stinkt ofzo
Nope die is ook gone for good denk ik.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Okay
Heeft iemand eigenlijk CB nog wel eens gezien hier?
I guess so.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nope die is ook gone for good denk ik.
Neequote:
Heb sowieso bijna niemand meer gezien laatste tijd.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nope die is ook gone for good denk ik.
Ik ruik naar de sabonquote:
Met vruchtenhagelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |