Vind het altijd wel knap dat je blijft volhouden dat ik er allemaal onwijs mee zit maar ik geef zo weinig fucks.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha echt hezooo hard proberen te overtuigen hier hoe goed je bent dat het gewoon allemaal zo ongeloofwaardig is als goedkope saffraan. Maar hey als dat je ding is...
Wordt chill dan.quote:
Hahaha oke man!quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Vind het altijd wel knap dat je blijft volhouden dat ik er allemaal onwijs mee zit maar ik geef zo weinig fucks.Als ik hier meer dan 2 zinnen typ is het omdat ik gewoon niks te doen heb.
Ja, soms welquote:
Met of zonder schimmel?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:09 schreef VeerEli het volgende:
Ik ga vanavond één bazen pasta in elkaar flansen jonge, oeehhh..
pics als t klaar is.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:09 schreef VeerEli het volgende:
Ook lekkerquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:09 schreef VeerEli het volgende:
Welk beleidspunt ben jij verantwoordelijk voor?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Incorrect. Maar hoef geen verantwoording af te leggen hier
Hij is zo goed en snel dat ie alles afmaakt in 2 uurtjes waar anderen 8 uur voor nodig hebbenquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Welk beleidspunt ben jij verantwoordelijk voor?
Is verder ook helemaal niet erg, ik doe ook niets belangrijks. Maar dat gestoef is een beetje sneu.
Als je werk echt zo belangrijk was zat je nu niet te niksen. Ga wat taken van anderen overnemen of verkondig niet semistoer dat je je verveelt.
Hahaha nee, alles is nieuw gekochtquote:
Hmmm misschien..quote:
Ik verveel me.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:10 schreef hoink581 het volgende:
verkondig niet semistoer dat je je verveelt.
Het voelt alsof ik een herhaling van gisteravond kijk.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is verder ook helemaal niet erg, ik doe ook niets belangrijks. Maar dat gestoef is een beetje sneu.
Als je werk echt zo belangrijk was zat je nu niet te niksen. Ga wat taken van anderen overnemen of verkondig niet semistoer dat je je verveelt.
Als je het echt graag wilt weten wil ik het je best even uitleggen in dm hoorquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Correct. #ambtenaarslifequote:Op woensdag 21 januari 2015 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij is zo goed en snel dat ie alles afmaakt in 2 uurtjes waar anderen 8 uur voor nodig hebben
Wat ben jij toch een walgelijk ventje zeg, sjongejongejongejongejongequote:Op woensdag 21 januari 2015 15:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Anders kan je het altijd nog weggevenquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha nee, alles is nieuw gekocht![]()
[..]
Hmmm misschien..
Geef jij ooit je eten weg?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Anders kan je het altijd nog weggeven
Ik heb geen moordneigingen nee :squote:Op woensdag 21 januari 2015 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geef jij ooit je eten weg?
quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Anders kan je het altijd nog weggeven
Maar tipje van de sluier qua ingredienten?
quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]Hou op
Bladspinazie wokken, champignons, ui en knoflook bakken, ricotta en parmezaanse kaas mengen en smelten in de pan, chorizo bakken en vervolgens alles één mengsel maken
Ja man, volgens mij is het een tering spange combi, heb er vet zin in nu alquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!
Dat klinkt gvd lekkervooral ook door de chorizo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |