Ja dat jaquote:
Dit.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik heb zin in zo'n lekkere chai latte met kaneel maar heb alleen goedkope automatenkoffie
Tipexquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moest op een of andere manier denken aan dat witte goedje waarmee je geschreven dingen kan fixenhoe heet dat ook alweer? met zo'n kwastje
Ik heb gisteren nog typex gebruikt.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
Zit net te denken zie dat nooit iemand meer gebruiken maar wie schrijft er nog
Spruit 11quote:
Uberhaupt Tipex gebruiken en het niet gewoon doorkrassen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
ik maak al mijn aantekeningen op paper. heerlijkquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
Doe normalquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog typex gebruikt.
Op een formulier
quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog typex gebruikt.
Op een formulier
Solutie snuiven tijden wiskundequote:Op woensdag 21 januari 2015 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
Kan ik niets aan doen dat die mobiele copyshop sneller is.. Er zijn ook nog mensen die werken hoor.quote:
Niet op papierus?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik maak al mijn aantekeningen op paper. heerlijk
Ja kan ik niets aan doen.quote:
quote:
Volgens mij lukt het je niet om te reageren zonder ook maar 1 emo.gif, of welke andere negatieve emoticon te gebruiken.quote:
MI van aziaat met karretje op de gang met printer die roept of iemand nog plintjes wilquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan ik niets aan doen dat die mobiele copyshop sneller is.. Er zijn ook nog mensen die werken hoor.
Snuiven? dat spul is vies manquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:41 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Solutie snuiven tijden wiskunde
Good old days
Ik van een printer met beentjes... die dan heel snel loopt en als een dolle print,.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
MI van aziaat met karretje op de gang met printer die roept of iemand nog plintjes wil
[..]
Snuiven? dat spul is vies manbenzinestift tho
![]()
Een dodoveer zou wel stoerder zijn. Maar dit is ook goed.quote:
Toen er nog Xyleen in zatquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
Snuiven? dat spul is vies manbenzinestift tho
![]()
Printer met beentjes... gewoon een printer op je hoofd zettenquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik van een printer met beentjes... die dan heel snel loopt en als een dolle print,.
Ja, van die verfverdunner shitquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:44 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Toen er nog Xyleen in zatde eckte eckte
Maar ik bedoelde dat andere flesje, groen etiket om de tipex wer vloeibaar te krijgen.. echte meuk was dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |