Ja zou ik ook doen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:17 schreef wise het volgende:
[..]
zou heel de dag aan je haar ruiken
[ afbeelding ]
ik ruik niet naar sabon hoorquote:
Sabon is weg hier.quote:
HET IS DE SFEER.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:11 schreef Willoow het volgende:
Het voelt alsof ik een herhaling van gisteravond kijk.
JA SORRY WAS EVEN VET BELANGRIJK WERK AAN HET DOEN.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:20 schreef BlauweTijger het volgende:
DAN NIET HOOR HOINK JEETJE MAAR BESPAAR ME DAN OOK JE UITEENZETTING.
Hypocriete Veer.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:12 schreef VeerEli het volgende:
Wat ben jij toch een walgelijk ventje zeg, sjongejongejongejongejonge
Waar dan naar?quote:
Nooooooooquote:
Ik snap gewoon niet hoe iemand zo verbitterd, zuur en chagrijnig kan zijn, joh. En dat op een internetforumquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hypocriete Veer.
Kan het allemaal niet handelen.
Beleid, beleid. Een visie schrijven die het B&W goed gaat keuren is ook beleid schrijven in principe.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:06 schreef hoink581 het volgende:
BT maakt geen beleid, die doet de taakjes voor mensen die het ondersteunende werk doen die het beleid bepalen.
Wat is dat met dat opscheppen hier.
Uberhaupt liegen.. ik heb hier nog nooit ergens over gelogen. Maar dankjewel hoor bb.quote:
wat is dit voor willie wartaal taal?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die onbekend bellen niet opnemen
doe ik ook nooitquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Doe ik ook niet. Zijn altijd bedrijven... flikker opquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij ben je een beetje hypersensitief.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:26 schreef VeerEli het volgende:
Ik snap gewoon niet hoe iemand zo verbitterd, zuur en chagrijnig kan zijn, joh. En dat op een internetforum
Beetje BT plagen. Maar een beetje minder opscheppen mag wel.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Beleid, beleid. Een visie schrijven die het B&W goed gaat keuren is ook beleid schrijven in principe.
Ik geloof hem wel.
Dat we elkaar superleuk vinden en beiden anoniem bellen en dus nooit contact kunnen krijgenquote:
wzeggie?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat is dit voor willie wartaal taal?
quote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Zijn altijd bedrijven... flikker op
Je zal mij nooit kunnen spreken op die manier... jouw lossquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik ook niet![]()
Maar ik bel onbekend en ik ben geen bedrijf![]()
Opnemen zal je
kreeg tranen in mijn ogenquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat we elkaar superleuk vinden en beiden anoniem bellen en dus nooit contact kunnen krijgen
Dat is altijd zo makkelijk om mee te schreeuwen hier he, autismequote:Op woensdag 21 januari 2015 15:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een beetje hypersensitief.
Daarbij heb ik jou ook nog nooit ook maar een greintje vriendelijkheid zien tonen naar buitenstaanders. #Autisme2themax
maar waarom bel je onbekend eigenlijkquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik ook niet![]()
Maar ik bel onbekend en ik ben geen bedrijf![]()
Opnemen zal je
pllquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:17 schreef wise het volgende:
[..]
zou heel de dag aan je haar ruiken
[ afbeelding ]
Wel een beetje een trieste hypothese jaquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kreeg tranen in mijn ogen
Ik weet niet wiens loss dit isquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je zal mij nooit kunnen spreken op die manier... jouw loss
Dacht b1quote:
Omdat het werk is en ik anders platgebeld wordt.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
maar waarom bel je onbekend eigenlijk
quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:35 schreef Chai het volgende:
Dat moment waarop een 6-jarige een betere biefstuk kan bereiden dan jij.
En wederom trok Veereli een doos emo.gif open om te tonen dat ze toch echt niet zuur en chaggo is.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:33 schreef VeerEli het volgende:
Dat is altijd zo makkelijk om mee te schreeuwen hier he, autismeAls er iets is wat je mij niet in m'n schoenen kunt schuiven
Maar goed, je slaat wel vaker de plank behoorlijk mis.
Total lossquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet wiens loss dit is![]()
Zit geen naamkaartje op.
Wowwww ja, wel 2 stuks, omgquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En wederom trok Veereli een doos emo.gif open om te tonen dat ze toch echt niet zuur en chaggo is.
Fix-itquote:
ik heb zin in zo'n lekkere chai latte met kaneel maar heb alleen goedkope automatenkoffiequote:
Die jas.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, dat is deze:
[ afbeelding ]
Is dit nou een goedkope Chai hossel?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik heb zin in zo'n lekkere chai latte met kaneel maar heb alleen goedkope automatenkoffie
Die #thuglife #strugglesquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik heb zin in zo'n lekkere chai latte met kaneel maar heb alleen goedkope automatenkoffie
nee voor chai zou ik wel fancy hossel zettenquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:38 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Is dit nou een goedkope Chai hossel?
Moest op een of andere manier denken aan dat witte goedje waarmee je geschreven dingen kan fixenquote:
Typ-exx?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moest op een of andere manier denken aan dat witte goedje waarmee je geschreven dingen kan fixenhoe heet dat ook alweer? met zo'n kwastje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |