Mannelijke geur..quote:
Geen idee, ik ben er al 2 jaar niet meer actief als stagiair. Moet je gewoon effe een mailtje sturen, dan zullen ze je het vast vertellen. Ik weet dat het winkelcentrum in Overvecht ook regelmatig wordt aangedaan. Heb ik toentertijd ook gestaan.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:50 schreef Matip het volgende:
[..]
Wanneer sta je met de babbelbox op winkelcentrum overvecht?
doe mij watquote:
Met spekjes denk ikquote:
Geloof ik direct.quote:
ga eens voor mij koken danquote:
Uh... watquote:
je bent een oma?quote:
Lekker hoorquote:
http://vocaroo.com/i/s05tupx40i9Kquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoor die stem nu in mijn hoofd.
Freaky
Stamppot op ciabatta?quote:
Wise doet alles op ciabattaquote:
I know, wel eens op teevee gezien. Kk sloebers ook daar.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben er al 2 jaar niet meer actief als stagiair. Moet je gewoon effe een mailtje sturen, dan zullen ze je het vast vertellen. Ik weet dat het winkelcentrum in Overvecht ook regelmatig wordt aangedaan. Heb ik toentertijd ook gestaan.
En Hoog Catharijne?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben er al 2 jaar niet meer actief als stagiair. Moet je gewoon effe een mailtje sturen, dan zullen ze je het vast vertellen. Ik weet dat het winkelcentrum in Overvecht ook regelmatig wordt aangedaan. Heb ik toentertijd ook gestaan.
Ook pijnboompitten?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wise doet alles op ciabatta
Ja.. alles.
Oh dan kan het nog jaquote:
Daar staan ze nooit met de babbelbox.quote:
Waarom nietquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:56 schreef Matip het volgende:
[..]
Daar staan ze nooit met de babbelbox.
En saffraanquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook pijnboompitten?
[..]
Oh dan kan het nog ja
Zag hem nog posten van de weekquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En saffraan
Vergeet de dille niet
IDH 2013
Daar komen ook 'gewone' mensen.quote:
Baasje is hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |