Juist... die bedoel ik... machtig spul om een dubbeluur door te komen... weet nu alleen af en toe mijn naam niet meerquote:
Of welke kloon je nu moet gebruiken?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:45 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Juist... die bedoel ik... machtig spul om een dubbeluur door te komen... weet nu alleen af en toe mijn naam niet meer
Rotterdam-Zuid is echt een helquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Winkelcentrum in Rotterdam-Zuid. Zitten vaak hangopa's met een stijve tollie.
Dan ben ik nog kleinerquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Printer met beentjes... gewoon een printer op je hoofd zetten
Huehuehuequote:Op woensdag 21 januari 2015 15:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Of welke kloon je nu moet gebruiken?
Rotterdam is sowieso één en al pauper.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Winkelcentrum in Rotterdam-Zuid. Zitten vaak hangopa's met een stijve tollie.
Wat dan? je hoofd zakt toch niet gelijk in? :Squote:
quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:45 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Juist... die bedoel ik... machtig spul om een dubbeluur door te komen... weet nu alleen af en toe mijn naam niet meer
Hoeveel kloons heb je dan?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Of welke kloon je nu moet gebruiken?
Kan ik me voorstellen. Deed je daar de babbelbox, zaten die viespeuken je vrouwelijke stagiaircollega's lastig te vallen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:45 schreef housesoftheholy het volgende:
Rotterdam-Zuid is echt een hel
Nee, maar in verhouding..quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat dan? je hoofd zakt toch niet gelijk in? :S
[..]
[..]
Hoeveel kloons heb je dan?
Ambtenaar estimatequote:Op woensdag 21 januari 2015 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En toen was het al ineens 16.00 uur (bijna)
wat is babbelboxquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Deed je daar de babbelbox, zaten die viespeuken je vrouwelijke stagiaircollega's lastig te vallen.![]()
Die kinderen daar zijn ook allemaal kleine ettertjes. Serieus een paar keer van die kkkindjes weg moeten jagen.
Ik ben niet om 17.00 klaar denk ikquote:
Daar is die screenshot van Matip van. Dat is een rubriek van het grootste cultprogramma uit de hedendaagse Nederlandse televisiegeschiedenis (wat natuurlijk weer een kopie is van het superieure Vlaamse format).quote:
ben jij die voice-over van man bijt hond?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Deed je daar de babbelbox, zaten die viespeuken je vrouwelijke stagiaircollega's lastig te vallen.![]()
Die kinderen daar zijn ook allemaal kleine ettertjes. Serieus een paar keer van die kkkindjes weg moeten jagen.
Gewoon een beetje wegschoppen toch?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee. Ik vond het altijd wel leuk om hem na te doen bij het vragen stellen in die winkelcentra en toen kreeg ik diezelfde vraag.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:49 schreef Matip het volgende:
ben jij die voice-over van man bijt hond?
Wanneer sta je met de babbelbox op winkelcentrum overvecht?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee. Ik vond het altijd wel leuk om hem na te doen bij het vragen stellen in die winkelcentra en toen kreeg ik diezelfde vraag.
Taaie libie.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben niet om 17.00 klaar denk ik
Maarrrr.. ik eet boerenkool en ik hoef niet te koken![]()
Ik hoor die stem nu in mijn hoofd.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee. Ik vond het altijd wel leuk om hem na te doen bij het vragen stellen in die winkelcentra en toen kreeg ik diezelfde vraag.
Jaaaaaaquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Taaie libie.
Lekkerwel met chilivlokken? en worst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |