die kunnen je goed berijdenquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een paardemeisje.
Jij bent zo fucked jonge.
heeft ze het ooit gesnapt danżquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:17 schreef remi1986 het volgende:
SG snapt het volgens mij niet helemaal
Ik hoorde dat ze NL studeerdequote:
Je zou het wel denken he....quote:
ach, inschrijven voor een opleiding kan iedereenquote:
Ben jij dat btw op die foto?quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:19 schreef hoink581 het volgende:
Remi is ook gewoon een liegende zak wat dat betreft.
ja, maar SG?quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, inschrijven voor een opleiding kan iedereen
Oh zag niet wie hem precies poste. Oh oke. Dat gezicht past wel bij je account verderquote:
Oke.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:21 schreef 2NutZ het volgende:
Oh zag niet wie hem precies poste. Oh oke. Dat gezicht past wel bij je account verder
Je bent gewoon een vuile leugenaar jongen. Beetje onschuldig spelen en pas met het einde van het hele verhaal aankomen kakken en alles op mij steken. Lul.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:21 schreef remi1986 het volgende:
hee gvd hoink, waarom zie ik jou nu weer
ik had je geblokt
misschien doet ze zich hier wel dommer voor dan ze isquote:
Generaliserende bevooroordeelt pauper journalistje dat je der leeft.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een paardemeisje.
Dat moet wel, ze doet ook meloewa na... dat is ook een kunst.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien doet ze zich hier wel dommer voor dan ze is
quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een paardemeisje.
Ze ís domquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien doet ze zich hier wel dommer voor dan ze is
Ik doe helemaal niks na. Meloew spreek ik nog bijna dagelijksquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat moet wel, ze doet ook meloewa na... dat is ook een kunst.
nee daar wordt je vrolijk vanquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niks na. Meloew spreek ik nog bijna dagelijks
Huidskleur kan je ook niks aan doen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:24 schreef hoink581 het volgende:
Het hele ge-emmer begon ermee dat die droeftoeter foto's uit andermans fobo had lopen vissen om op basis daarvan te bepalen of je wel of niet recht van spreken hebt. Vervolgens begon hij daarna SZ af te lopen katten op een aandoening waar SZ niets aan kan doen.
Ja.
Je refereert naar het maanlandschap?quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:24 schreef hoink581 het volgende:
Vervolgens begon hij daarna SZ af te lopen katten op een aandoening waar SZ niets aan kan doen.
Ja.
Boeiend ook verder, lekker doen wat je leuk vind. Maar meerdere mensen die mij bewijs gaven zonder dat ik er om vroeg over je kloontjes.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niks na. Meloew spreek ik nog bijna dagelijks
Generaliserend.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Generaliserende bevooroordeelt pauper journalistje dat je der leeft.
Vindtquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Boeiend ook verder, lekker doen wat je leuk vind<<<<<. Maar meerdere mensen die mij bewijs gaven zonder dat ik er om vroeg over je kloontjes.
Hahaha wie probeer je te overtuigen weer?quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Typische paardenmeisjes die op Facebook delen dat hun 'Treasure'(_!
![]()
_! )_ weer knap heeft getraind en zijn wortel heeft opgegeten mogen natuurlijk wel heel gauw optiefen.
Maar doorgewinterde fervente paardenmeisjes die een echte band hebben met dat dier, wedstrijden rijden op M1 en M2 niveau is gewoon wel tof om te zien.
Bedankjewel.quote:
Vorige week een springzadel gekocht voor 450 euro, het was echt fantastisch.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Generaliserend.Al mijn nichtjes zijn paardenmeisjes en die moeder is een secreet van de bovenste plank. Het is een kenserdure hobby, die beesten zijn kut en dat beest gaat waarschijnlijk voorrang op jou krijgen.
En ook heeft het een grotere pik dan jij, dus daar heb je ook niets aan.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:27 schreef -supergirl- het volgende:
Gvd mensen... bijles van SG krijgen jullie
Jouw familie.. zegt genoegquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Generaliserend.Al mijn nichtjes zijn paardenmeisjes en die moeder is een secreet van de bovenste plank. Het is een kenserdure hobby, die beesten zijn kut en dat beest gaat waarschijnlijk voorrang op jou krijgen.
gast, jij loopt hier eindeloos irritant te wezen, met alles en iedereen af te zeiken en maar door te gaan en door te gaan.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
nicequote:Op woensdag 21 januari 2015 10:27 schreef -supergirl- het volgende:
je moederquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha wie probeer je te overtuigen weer?
quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je refereert naar het maanlandschap?
Hoeveel was die echt? Mijn chick heeft laarzen gekocht van ¤600.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Vorige week een springzadel gekocht voor 450 euro, het was echt fantastisch.
Mijn moeder vind je ook een poserquote:
Jongen jank niet zo, alsof ik die kloontjes vaak gebruikquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
gast, jij loopt hier eindeloos irritant te wezen, met alles en iedereen af te zeiken en maar door te gaan en door te gaan.
Daarnaast is S_Z gewoon fucking ziek in zijn hoofd met zijn 1880000 persoonlijkheden, dus op gegeven moment is het klaar.
Ik ben van mening dat dwc nog aardig lang heeft gewacht en zich in heeft weten te houden
gast maak je niet druk. Je kent ze niet. Gewoon blokken of geen aandacht geven.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
gast, jij loopt hier eindeloos irritant te wezen, met alles en iedereen af te zeiken en maar door te gaan en door te gaan.
Daarnaast is S_Z gewoon fucking ziek in zijn hoofd met zijn 1880000 persoonlijkheden, dus op gegeven moment is het klaar.
Ik ben van mening dat dwc nog aardig lang heeft gewacht en zich in heeft weten te houden
Het is aangetrouwd, dus dat zegt helemaal niets over mijn familie.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:27 schreef BlauweTijger het volgende:
Jouw familie.. zegt genoeg![]()
Ja kkduur![]()
Voorrang zou terecht zijn voor die euro's.
En ja wat een pik
Op welk gebiedquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:27 schreef -supergirl- het volgende:
ja als dat blokken zou werkenquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:30 schreef wise het volgende:
[..]
gast maak je niet druk. Je kent ze niet. Gewoon blokken of geen aandacht geven.
Toch niet zo moeilijkż Af en toe wat bait erin gooien en kijken hoe men hapt en dan zo naar huis lopen;
[ afbeelding ]
Het gekanker met dWc begon toen het elke avond hommeles was omdat meneer het niet kon handelen dat hier ook anderen zaten.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ook gewoon echt mensen op FOK! blokkenquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:30 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja als dat blokken zou werken
ene post van hoink zie ik wel, andere weer niet
dit dusquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het gekanker met dWc begon toen het elke avond hommeles was omdat meneer het niet kon handelen dat hier ook anderen zaten.
Beetje hypocriet ben je wel remi.
Aangetrouwd.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is aangetrouwd, dus dat zegt helemaal niets over mijn familie.
Verder ben ik wel blij dat je nodeloos veel geld in de hobby van je vriendin gaat steken waar je straks toch echt spijt van gaat krijgen.
Met een beetje pech gaat ze door al dat rijden last krijgen van haar rug en heupen en dan kun je ook dag zeggen tegen het neuken.
Ja 450, tweedehands. En springzadels zijn veel minder duur dan dressuurzadels.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoeveel was die echt? Mijn chick heeft laarzen gekocht van ¤600.Doe je toch niet..
over heen lezen of gewoon lachenquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:30 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja als dat blokken zou werken
ene post van hoink zie ik wel, andere weer niet
Haha ok, fantastisch! Sowieso is 2e hands kopen geen ramp aangezien het nieuw soms niet te betalen is.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja 450, tweedehands. En springzadels zijn veel minder duur dan dressuurzadels.
En nee 600 euro vind ik ook veel, maar sommige dingen gaan wel 3x langer mee als je ze iets duurder koopt, dus dan is het op de lange termijn goedkoper.
mondeling dusquote:
Blijf lang genoeg bij haar en die knol gaat zeker te weten uit jouw portemonnee snoepen. Die gaat daar heus niet mee stoppen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Aangetrouwd.Lucky you.
En wacht even.. je denkt dat ik ook maar ene euro meebetaal aan haar hobby? Zeker niet mijn Hoink... zeker niet.
En over neuken hoef ik me helemaal geen zorgen te maken. 2NutZ zou jaloers zijn heaaahahawehuheuahuah ;p
Nee en goede zadels gaan echt heel lang mee, dus heb er net zo lang plezier van als een nieuwe.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haha ok, fantastisch! Sowieso is 2e hands kopen geen ramp aangezien het nieuw soms niet te betalen is.
Hahaha weer 1 opmerking die pijn doet en gelijk is mijn naam weer onderwerp van de dag bij btquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Aangetrouwd.Lucky you.
En wacht even.. je denkt dat ik ook maar ene euro meebetaal aan haar hobby? Zeker niet mijn Hoink... zeker niet.
En over neuken hoef ik me helemaal geen zorgen te maken. 2NutZ zou jaloers zijn heaaahahawehuheuahuah ;p
Die gast is overigens echt lelijk oud geworden.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:32 schreef wise het volgende:
[..]
over heen lezen of gewoon lachen
[ afbeelding ]
Hoezo heupen en rug? Daar kan je met elke sport last van krijgen, ook met hardlopen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Blijf lang genoeg bij haar en die knol gaat zeker te weten uit jouw portemonnee snoepen. Die gaat daar heus niet mee stoppen.![]()
En ik zei ook dat als ze straks last krijgt van haar heupen en rug dat je dan het neuken gedag kan zeggen. En hallo tegen een dikke rekening van de fysiotherapeut.
hehehquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Blijf lang genoeg bij haar en die knol gaat zeker te weten uit jouw portemonnee snoepen. Die gaat daar heus niet mee stoppen.![]()
En ik zei ook dat als ze straks last krijgt van haar heupen en rug dat je dan het neuken gedag kan zeggen. En hallo tegen een dikke rekening van de fysiotherapeut.
hahaha ja heb pijn man. Wil je nu stoppen?quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha weer 1 opmerking die pijn doet en gelijk is mijn naam weer onderwerp van de dag bij bt![]()
je lijkt wel steeds meer op wicky.
Zowel mijn schoonmoeder als een van mijn nichtjes hebben hier last van. Bij mijn schoonmoeder is het een stuk erger, maar het is echt niet goed voor je om constant op zo'n zadel op en neer te stuiteren in een positie waar je normaal gesproken nooit in zou zitten.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:34 schreef Chai het volgende:
Hoezo heupen en rug? Daar kan je met elke sport last van krijgen, ook met hardlopen.
Weet ik, bij jou ontzettend makkelijk... beetje de jongensachtige veer, die kon dat ook altijd zo lekker. Leuk welquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
heheh.. we lopen op de dingen vooruit.. heb nog geen half jaar met der. Maar wie weet.
[..]
hahaha ja heb pijn man. Wil je nu stoppen?
Hebben ze obesitas?quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zowel mijn schoonmoeder als een van mijn nichtjes hebben hier last van. Bij mijn schoonmoeder is het een stuk erger, maar het is echt niet goed voor je om constant op zo'n zadel op en neer te stuiteren in een positie waar je normaal gesproken nooit in zou zitten.
quote:
Dat is meestal met waarschuwingen. Anders heeft het weinig nut, dan is het eerder het vaststellen van een feit.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:34 schreef BlauweTijger het volgende:
heheh.. we lopen op de dingen vooruit.. heb nog geen half jaar met der. Maar wie weet.
Het is ook wel zwaar hoor, collega van mij ook... doet het al haar hele leven.. ook vooral onderrug klachten. En alleen maar verhalen over haar paardquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zowel mijn schoonmoeder als een van mijn nichtjes hebben hier last van. Bij mijn schoonmoeder is het een stuk erger, maar het is echt niet goed voor je om constant op zo'n zadel op en neer te stuiteren in een positie waar je normaal gesproken nooit in zou zitten.
Het is blijkbaar een onderwerp welk in je hoofd blijft hangen voor de rest van de dag bij sommigenquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Gespreksonderwerp van de dag.
- 10:35
lol
Er blijft op FOK! niks in mijn hoofd hangen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is blijkbaar een onderwerp welk in je hoofd blijft hangen voor de rest van de dag bij sommigen
Dit dus. Was bij Wicky ook zo. Soms moet je het gewoon laten rusten.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is blijkbaar een onderwerp welk in je hoofd blijft hangen voor de rest van de dag bij sommigen
Mijn paard gaat volgende week naar de osteopaat.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is ook wel zwaar hoor, collega van mij ook... doet het al haar hele leven.. ook vooral onderrug klachten. En alleen maar verhalen over haar paard![]()
Wassen ze daar ze vellen van zijn piemel?quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn paard gaat volgende week naar de osteopaat.hihihiih
Nee, ik vergeet het liefst ook zo snel mogelijkquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Er blijft op FOK! niks in mijn hoofd hangen.
Het is een meisje. En nee, osteopaat ken je toch wel? Is er ook gewoon voor mensen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wassen daar ze vellen van zijn piemel?
Vellen van de kut dan?quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is een meisje. En nee, osteopaat ken je toch wel? Is er ook gewoon voor mensen.
Het is een hartstikke belastende sport en het kan ook wel mooi zijn. Maar er gaat een soort ongezonde obsessie vanuit die zowel schadelijk voor je rug als schadelijk voor je portemonnee is.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:36 schreef 2NutZ het volgende:
Het is ook wel zwaar hoor, collega van mij ook... doet het al haar hele leven.. ook vooral onderrug klachten. En alleen maar verhalen over haar paard![]()
Ik heb ook op paardrijden gezetenquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is een hartstikke belastende sport en het kan ook wel mooi zijn. Maar er gaat een soort ongezonde obsessie vanuit die zowel schadelijk voor je rug als schadelijk voor je portemonnee is.![]()
Maar ook die hele sociale kring erom heen is om te kotsen. Allemaal van die nep-kakkers/posers.
Is heeeeeeel anders dan een eigen paard hebben. Niks mis mee, mits je het op social media in toom houdt.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb ook op paardrijden gezetenmijn moeder ook trouwens. Leuk was dat altijd! Wat is er mis mee?
Dat is een gevoel, kun je niet uitleggen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:40 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb ook op paardrijden gezetenmijn moeder ook trouwens. Leuk was dat altijd! Wat is er mis mee?
BTquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:41 schreef BlauweTijger het volgende:
Is heeeeeeel anders dan een eigen paard hebben. Niks mis mee, mits je het op social media in toom houdt.
het zit diep hequote:Op woensdag 21 januari 2015 10:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is een hartstikke belastende sport en het kan ook wel mooi zijn. Maar er gaat een soort ongezonde obsessie vanuit die zowel schadelijk voor je rug als schadelijk voor je portemonnee is.![]()
Maar ook die hele sociale kring erom heen is om te kotsen. Allemaal van die nep-kakkers/posers.
Ja, jullie allemaal ja. Ik stel een theemeet voor, voor jullie en dan lekker mopperen op elkaar en af en toe de suiker/honing passenquote:
Ja, truequote:Op woensdag 21 januari 2015 10:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doin' fine and dandy, feeling fat and sassy. Nothing new :$quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wel veel ja
[..]
Got my shit together, what about u bb?
en citroen?quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, jullie allemaal ja. Ik stel een theemeet voor, voor jullie en dan lekker mopperen op elkaar en af en toe de suiker/honing passen
Voor de eckte eckte zuurbekken, ja :$quote:
lekkerquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voor de eckte eckte zuurbekken, ja :$
Lol wat, nou in het oosten niet hoor.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
hier ook niet.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol wat, nou in het oosten niet hoor.
Dat wilde ik net zeggen, eerder boers dan kakkerig hoor.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je zal het waarschijnlijk niet doorhebben als je er zelf middenin zit. Herenboerin.
Ik heb een hele goede band met de technische dienst.quote:
Weten ze toch wel.quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:48 schreef wise het volgende:
[..]
Ze willen gewoon weten of je op fok zit.
Ja, helemaal per ongeluk.quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heb je misschien per ongeluk een laptop voor jezelf besteld?
Iets anders voorstellen dan etenquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:47 schreef wise het volgende:
[..]
Gaan we glow in the dark golfenOf eten op de boulevard of geld weggooien in de speelhal
inb4 shitstormquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Godnondeju.. IE loopt vast, dus mijn programma ook.
Kan ik weer 30 minuten niets doen
Eigenlijk zouden ze net zoals met de Biblebelt ook een soort kakker-belt in kaart moeten brengen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
In het oosten heb je sws toch geen kakkers?
Thee met suiker of honing drinkenquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, jullie allemaal ja. Ik stel een theemeet voor, voor jullie en dan lekker mopperen op elkaar en af en toe de suiker/honing passen
Dan doe je er schijt in, kan mij het schelenquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Thee met suiker of honing drinken![]()
Uh okee, dat was een leuke kennismaking met jequote:Op woensdag 21 januari 2015 11:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan doe je er schijt in, kan mij het schelen
Doei
IEquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Godnondeju.. IE loopt vast, dus mijn programma ook.
Kan ik weer 30 minuten niets doen
hangt af van de theequote:Op woensdag 21 januari 2015 11:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Thee met suiker of honing drinken![]()
Denken dat het leuk is om kennis met mij te makenquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uh okee, dat was een leuke kennismaking met je
het is idd maar goed dat er bier bij was ja anders was er niks aan geweestquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Denken dat het leuk is om kennis met mij te maken
interessant wel vermoed ikquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Denken dat het leuk is om kennis met mij te maken
Was wel te zien aan die enorme reet van jequote:Op woensdag 21 januari 2015 10:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dit is alleen maar een complimentquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:31 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Was wel te zien aan die enorme reet van je
echt?quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dit is alleen maar een compliment
Pics?quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Of gewoon in kakker kampen zetten.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze net zoals met de Biblebelt ook een soort kakker-belt in kaart moeten brengen.
dat kan, maar dat is geen antwoordquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik vertoon studieontwijkend gedrAaaaaaaaag 😩😩😩😩😩
Waar wil je antwoord opquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan, maar dat is geen antwoord
of je "enorme reet" als compliment ziet.quote:
Zou je winnen van chai?quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dan gaan je darmen morgen als een trein en laat je stoomwolken achter als een locomotief.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:37 schreef Salatrel het volgende:
nu bruine bonen soep en vanavond bruine bonen stamppot....
morgen cursusdagje
het gaat wel over calamiteitenquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan gaan je darmen morgen als een trein en laat je stoomwolken achter als een locomotief.
Gifwolken vallen daar ook onder idd.quote:
zoals aanvallen met biologische wapens?quote:
ja natuurlijkquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of je "enorme reet" als compliment ziet.
schijnbaarquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
De nicki's en ziggy's zijn in tegenwoordig he
quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
De nicki's en ziggy's zijn in tegenwoordig he
wat?quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]lever je ballen maar weer in
dikkebillensyndroomquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat?
nicki minaj vind ik nog wel knap, maar die reet hoort gewoon thuis op een koe.
iggy azalea ofzoiets kan ik echt niets aantrekkelijks aan ontdekken
Die iggy lijkt op zo'n hond.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat?
Zou wel voor keertje willen proberen tho :squote:
ga maar vast sparen knulquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou wel voor keertje willen proberen tho :s
Voor wat?quote:
Och meidje toch wat mis je een hoop informatie.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je maagdelijkheid te laten ontnemen
Ik zit maar wat te dollenquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Och meidje toch wat mis je een hoop informatie.
haha gaaaayquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat?
Oh phewquote:
door te solliciteren.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:40 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Hoe ben jij eigenlijk conducteur geworden?
quote:
vacature en typemachinequote:Op woensdag 21 januari 2015 11:55 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Hoe dan? Lijkt me best chill werk
gvdquote:
eerder iets als scarlett johanson, jessica biel, chantal janzen, ellen hoog, estavana polmanquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Voorbeeld van wie jouw droomvrouw is?
waarom zou dit een kloon zijn?quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
Van wie is deze kloon?
Fotoboek van mittiverdini
Waarom niet?quote:
Noicequote:Op woensdag 21 januari 2015 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerder iets als scarlett johanson, jessica biel, chantal janzen, ellen hoog, estavana polman
ieder zn eigen smaak hequote:
quote:
Beetje chillen, beetje socializen, niet de hele dag stil zitten.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Sowieso.quote:
Nee, kan ik nietquote:
ik was zelfs zo vroeg dat ze dachten dat ik een kandidaat eerder wasquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:01 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je kwam zeker te laat op sollicitatiegesprek?
quote:
http://pinsta.me/ladyredstrawberryquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:02 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik zit nu mobiel dus ik ook niet
niks mis mee overigensquote:
Jammerquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:02 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik zit nu mobiel dus ik ook niet
Ah kloonquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:03 schreef Matip het volgende:
[..]
[..]
http://pinsta.me/ladyredstrawberry
Komt uit Tunesië zien ik. ntm ook toch?quote:
Ja idd. Ja gedeeltelijk klopt.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:07 schreef Matip het volgende:
[..]
Komt uit Tunesië zien ik. ntm ook toch?
![]()
![]()
Rechtermuisknop in Chrome, Google Afbeeldingen zoeken. Klaar.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idd. Ja gedeeltelijk klopt.
Hoe check ik eenpic dan precies? URL invoeren? of kan ik ook gewoon een pic uploaden?
Gewoon hier in slepen; https://images.google.com/imghp?hl=nl&gws_rd=sslquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idd. Ja gedeeltelijk klopt.
Hoe check ik eenpic dan precies? URL invoeren? of kan ik ook gewoon een pic uploaden?
Zo kan ook inderdaad.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Rechtermuisknop in Chrome, Google Afbeeldingen zoeken. Klaar.
quote:
quote:
Liever niet.quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:13 schreef Matip het volgende:
[..]
Gewoon hier in slepen; https://images.google.com/imghp?hl=nl&gws_rd=ssl
Vindt ze mooi hoor.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan iedereen makkelijk die discussie even teruglezen.
en toch niet gelezenquote:Op woensdag 21 januari 2015 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan iedereen makkelijk die discussie even teruglezen.
oh, shit, verkeerd accountquote:
Welk bloed?quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
Werkt dit?
[ afbeelding ]
al dat bloed damn
edit
https://twitter.com/cctvnews/status/557823979730518016/photo/1
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Gelukkigquote:
Op de vloer en op het glas.quote:
Ja jij hebt geen bril he.quote:
hahaahhahhahaha ;pquote:
Doe maar schijnheilig a fatassquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:46 schreef Chai het volgende:
[..]
weet niet of ze nog recent een foto heeft gepost
Never forgetquote:
quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb een nieuwe meubel voor Veer gezien xD. Dat als ze zich een beetje gek voelt ze lekker hier op kan zitten en ontspannen hihihih.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahaha awesome.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Woon je in een tentenkamp ofzo?quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:19 schreef housesoftheholy het volgende:
mijn buurman zit de hele tijd tegen zijn stomme baby te zingen
weet niet, zij zijn kortgeleden verhuisd en volgens mij staat hun hele huis nog half leegquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Woon je in een tentenkamp ofzo?![]()
Hoe kan je dat horen?
wat hoor je liever: zijn zang, of het gekrijs van dat kleine gedrocht?quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
weet niet, zij zijn kortgeleden verhuisd en volgens mij staat hun hele huis nog half leegen hij zingt gewoon luidkeels met zijn graftakkestem.
kinderenquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:19 schreef housesoftheholy het volgende:
mijn buurman zit de hele tijd tegen zijn stomme baby te zingen
En als je de rits van je tent nou dicht doet?quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
weet niet, zij zijn kortgeleden verhuisd en volgens mij staat hun hele huis nog half leegen hij zingt gewoon luidkeels met zijn graftakkestem.
quote:
wil gewoon dat iedereen zijn bek houdtquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat hoor je liever: zijn zang, of het gekrijs van dat kleine gedrocht?
Komt hij weerquote:
snap ikquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wil gewoon dat iedereen zijn bek houdt
die kan je niet kopen manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Oh dacht dat ik de enige wasquote:
Awwwwwquote:
ook alleen als het haar goed uit komtquote:
een pedofiel denk ik.quote:
Works for mequote:Op woensdag 21 januari 2015 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook alleen als het haar goed uit komt
EY joh wat kom jij stoken dan, hou eens even heel gauw op daarmeequote:Op woensdag 21 januari 2015 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zwarte weduwe dit datquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zijn gwn jellyquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
EY joh wat kom jij stoken dan, hou eens even heel gauw op daarmee
nee, ik verveel mequote:Op woensdag 21 januari 2015 14:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
EY joh wat kom jij stoken dan, hou eens even heel gauw op daarmee
Ja echt :s naja lekker laten wij hebben elkaar tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja echt :s naja lekker laten wij hebben elkaar toch
Ja doe even normaal okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Okayquote:
Gewoon rollen als een rolmops.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Noodlesoep
Alleen dan moet ik lopen, dus dan maar niet
Lust je dat?quote:
jij zal vast lekker ruikenquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Plus zeikende collega's die gaan zeggen dat het stinkt ofzo
Nope die is ook gone for good denk ik.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Okay
Heeft iemand eigenlijk CB nog wel eens gezien hier?
I guess so.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nope die is ook gone for good denk ik.
Neequote:
Heb sowieso bijna niemand meer gezien laatste tijd.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nope die is ook gone for good denk ik.
Ik ruik naar de sabonquote:
Met vruchtenhagelquote:
quote:
Ga je zelf maar vermaken, kutstagiair.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Verdomme 14:51 en geen reet te doen.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ja lekkere cominatie hoor
Deden we bij een vriend altijd als we dronken waren... beginnen over haring met slagroom, die gast moest elke keer weer kokhalsen
Ik vervul een werkende leerplek wat inhoudt dat ik word gezien als een volwaardig werknemer, daar naar betaald krijg en daar een takenpakket voor heb gekregen. Dus beetje respect DHL sloerie.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je zelf maar vermaken, kutstagiair.
Ghehe.quote:
Ja ik begin een beetje boos te worden op Modus dat hij me hier zo in de steek laat.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb sowieso bijna niemand meer gezien laatste tijd.
Modus![]()
ik mis die jongen man..
HAHAHAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAHAquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:55 schreef BlauweTijger het volgende:
wat inhoudt dat ik word gezien als een volwaardig werknemer
Die rijdt niet waar hij woont.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:58 schreef BlauweTijger het volgende:
Hoop dat die bus 23 gekopt heeft.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAHA
broodje haring?quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]euwwwww
Moet geen zure haring, maar wel sushi![]()
Had ooit eens br. haring gekregen op het werk.. tja Scheveningers en vis
stagiair dusquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik vervul een werkende leerplek wat inhoudt dat ik word gezien als een volwaardig werknemer, daar naar betaald krijg en daar een takenpakket voor heb gekregen. Dus beetje respect DHL sloerie.
Ja nee e-norm.quote:
Al jouw collega's vinden van wel...quote:
Broodje haring met uitjes uit een koelboxquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
broodje haring?sushi is ook echt smerig
kkslijk wat je zit te eten gewoon
Broodje haring ook btw... doe normaal.
[..]
stagiair dus![]()
Haring is wel gezond zeggen ze.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
broodje haring?sushi is ook echt smerig
kkslijk wat je zit te eten gewoon
Broodje haring ook btw... doe normaal.
BT pls.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:01 schreef BlauweTijger het volgende:
e-norm? Soort van enorm op het internet?
Klunzenquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Broodje haring met uitjes uit een koelbox![]()
Sushi is vet lekker man.. welke ranzige tent ben jij geweest dat er slijk op zit?![]()
Spruitjes ookquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BT pls.
Ga koffie halen of kopiëren.
Het archief behoeft ook nog eens ordening.
Maar spruitjes zijn lekkerquote:
pls wat?quote:
Ja maar.. ze hebben ook andere dingen dan vis.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klunzen
Goeie tent in Grunna. Ja nee het ruikt en smaakt zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Beetje respect voor iemand die beleid maakt voor de Binnenlandse veiligheid. Verdomme.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BT pls.
Ga koffie halen of kopiëren.
Het archief behoeft ook nog eens ordening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |