quote:
Dat is meestal met waarschuwingen. Anders heeft het weinig nut, dan is het eerder het vaststellen van een feit.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:34 schreef BlauweTijger het volgende:
heheh.. we lopen op de dingen vooruit.. heb nog geen half jaar met der. Maar wie weet.
Het is ook wel zwaar hoor, collega van mij ook... doet het al haar hele leven.. ook vooral onderrug klachten. En alleen maar verhalen over haar paardquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zowel mijn schoonmoeder als een van mijn nichtjes hebben hier last van. Bij mijn schoonmoeder is het een stuk erger, maar het is echt niet goed voor je om constant op zo'n zadel op en neer te stuiteren in een positie waar je normaal gesproken nooit in zou zitten.
Het is blijkbaar een onderwerp welk in je hoofd blijft hangen voor de rest van de dag bij sommigenquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Gespreksonderwerp van de dag.
- 10:35
lol
Er blijft op FOK! niks in mijn hoofd hangen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is blijkbaar een onderwerp welk in je hoofd blijft hangen voor de rest van de dag bij sommigen
Dit dus. Was bij Wicky ook zo. Soms moet je het gewoon laten rusten.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is blijkbaar een onderwerp welk in je hoofd blijft hangen voor de rest van de dag bij sommigen
Mijn paard gaat volgende week naar de osteopaat.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is ook wel zwaar hoor, collega van mij ook... doet het al haar hele leven.. ook vooral onderrug klachten. En alleen maar verhalen over haar paard![]()
Wassen ze daar ze vellen van zijn piemel?quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn paard gaat volgende week naar de osteopaat.hihihiih
Nee, ik vergeet het liefst ook zo snel mogelijkquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Er blijft op FOK! niks in mijn hoofd hangen.
Het is een meisje. En nee, osteopaat ken je toch wel? Is er ook gewoon voor mensen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wassen daar ze vellen van zijn piemel?
Vellen van de kut dan?quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is een meisje. En nee, osteopaat ken je toch wel? Is er ook gewoon voor mensen.
Het is een hartstikke belastende sport en het kan ook wel mooi zijn. Maar er gaat een soort ongezonde obsessie vanuit die zowel schadelijk voor je rug als schadelijk voor je portemonnee is.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:36 schreef 2NutZ het volgende:
Het is ook wel zwaar hoor, collega van mij ook... doet het al haar hele leven.. ook vooral onderrug klachten. En alleen maar verhalen over haar paard![]()
Ik heb ook op paardrijden gezetenquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is een hartstikke belastende sport en het kan ook wel mooi zijn. Maar er gaat een soort ongezonde obsessie vanuit die zowel schadelijk voor je rug als schadelijk voor je portemonnee is.![]()
Maar ook die hele sociale kring erom heen is om te kotsen. Allemaal van die nep-kakkers/posers.
Is heeeeeeel anders dan een eigen paard hebben. Niks mis mee, mits je het op social media in toom houdt.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb ook op paardrijden gezetenmijn moeder ook trouwens. Leuk was dat altijd! Wat is er mis mee?
Dat is een gevoel, kun je niet uitleggen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:40 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb ook op paardrijden gezetenmijn moeder ook trouwens. Leuk was dat altijd! Wat is er mis mee?
BTquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:41 schreef BlauweTijger het volgende:
Is heeeeeeel anders dan een eigen paard hebben. Niks mis mee, mits je het op social media in toom houdt.
het zit diep hequote:Op woensdag 21 januari 2015 10:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is een hartstikke belastende sport en het kan ook wel mooi zijn. Maar er gaat een soort ongezonde obsessie vanuit die zowel schadelijk voor je rug als schadelijk voor je portemonnee is.![]()
Maar ook die hele sociale kring erom heen is om te kotsen. Allemaal van die nep-kakkers/posers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |