gast maak je niet druk. Je kent ze niet. Gewoon blokken of geen aandacht geven.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
gast, jij loopt hier eindeloos irritant te wezen, met alles en iedereen af te zeiken en maar door te gaan en door te gaan.
Daarnaast is S_Z gewoon fucking ziek in zijn hoofd met zijn 1880000 persoonlijkheden, dus op gegeven moment is het klaar.
Ik ben van mening dat dwc nog aardig lang heeft gewacht en zich in heeft weten te houden
Het is aangetrouwd, dus dat zegt helemaal niets over mijn familie.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:27 schreef BlauweTijger het volgende:
Jouw familie.. zegt genoeg![]()
Ja kkduur![]()
Voorrang zou terecht zijn voor die euro's.
En ja wat een pik
Op welk gebiedquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:27 schreef -supergirl- het volgende:
Gvd mensen... bijles van SG krijgen jullie
ja als dat blokken zou werkenquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:30 schreef wise het volgende:
[..]
gast maak je niet druk. Je kent ze niet. Gewoon blokken of geen aandacht geven.
Toch niet zo moeilijk¿ Af en toe wat bait erin gooien en kijken hoe men hapt en dan zo naar huis lopen;
[ afbeelding ]
Het gekanker met dWc begon toen het elke avond hommeles was omdat meneer het niet kon handelen dat hier ook anderen zaten.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
gast, jij loopt hier eindeloos irritant te wezen, met alles en iedereen af te zeiken en maar door te gaan en door te gaan.
Daarnaast is S_Z gewoon fucking ziek in zijn hoofd met zijn 1880000 persoonlijkheden, dus op gegeven moment is het klaar.
Ik ben van mening dat dwc nog aardig lang heeft gewacht en zich in heeft weten te houden
Ook gewoon echt mensen op FOK! blokkenquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:30 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja als dat blokken zou werken
ene post van hoink zie ik wel, andere weer niet
dit dusquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het gekanker met dWc begon toen het elke avond hommeles was omdat meneer het niet kon handelen dat hier ook anderen zaten.
Beetje hypocriet ben je wel remi.
Aangetrouwd.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is aangetrouwd, dus dat zegt helemaal niets over mijn familie.
Verder ben ik wel blij dat je nodeloos veel geld in de hobby van je vriendin gaat steken waar je straks toch echt spijt van gaat krijgen.
Met een beetje pech gaat ze door al dat rijden last krijgen van haar rug en heupen en dan kun je ook dag zeggen tegen het neuken.
Ja 450, tweedehands. En springzadels zijn veel minder duur dan dressuurzadels.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoeveel was die echt? Mijn chick heeft laarzen gekocht van ¤600.Doe je toch niet..
over heen lezen of gewoon lachenquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:30 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja als dat blokken zou werken
ene post van hoink zie ik wel, andere weer niet
Haha ok, fantastisch! Sowieso is 2e hands kopen geen ramp aangezien het nieuw soms niet te betalen is.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja 450, tweedehands. En springzadels zijn veel minder duur dan dressuurzadels.
En nee 600 euro vind ik ook veel, maar sommige dingen gaan wel 3x langer mee als je ze iets duurder koopt, dus dan is het op de lange termijn goedkoper.
mondeling dusquote:
Blijf lang genoeg bij haar en die knol gaat zeker te weten uit jouw portemonnee snoepen. Die gaat daar heus niet mee stoppen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Aangetrouwd.Lucky you.
En wacht even.. je denkt dat ik ook maar ene euro meebetaal aan haar hobby? Zeker niet mijn Hoink... zeker niet.
En over neuken hoef ik me helemaal geen zorgen te maken. 2NutZ zou jaloers zijn heaaahahawehuheuahuah ;p
Nee en goede zadels gaan echt heel lang mee, dus heb er net zo lang plezier van als een nieuwe.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haha ok, fantastisch! Sowieso is 2e hands kopen geen ramp aangezien het nieuw soms niet te betalen is.
Hahaha weer 1 opmerking die pijn doet en gelijk is mijn naam weer onderwerp van de dag bij btquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Aangetrouwd.Lucky you.
En wacht even.. je denkt dat ik ook maar ene euro meebetaal aan haar hobby? Zeker niet mijn Hoink... zeker niet.
En over neuken hoef ik me helemaal geen zorgen te maken. 2NutZ zou jaloers zijn heaaahahawehuheuahuah ;p
Die gast is overigens echt lelijk oud geworden.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:32 schreef wise het volgende:
[..]
over heen lezen of gewoon lachen
[ afbeelding ]
Hoezo heupen en rug? Daar kan je met elke sport last van krijgen, ook met hardlopen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Blijf lang genoeg bij haar en die knol gaat zeker te weten uit jouw portemonnee snoepen. Die gaat daar heus niet mee stoppen.![]()
En ik zei ook dat als ze straks last krijgt van haar heupen en rug dat je dan het neuken gedag kan zeggen. En hallo tegen een dikke rekening van de fysiotherapeut.
hehehquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Blijf lang genoeg bij haar en die knol gaat zeker te weten uit jouw portemonnee snoepen. Die gaat daar heus niet mee stoppen.![]()
En ik zei ook dat als ze straks last krijgt van haar heupen en rug dat je dan het neuken gedag kan zeggen. En hallo tegen een dikke rekening van de fysiotherapeut.
hahaha ja heb pijn man. Wil je nu stoppen?quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha weer 1 opmerking die pijn doet en gelijk is mijn naam weer onderwerp van de dag bij bt![]()
je lijkt wel steeds meer op wicky.
Zowel mijn schoonmoeder als een van mijn nichtjes hebben hier last van. Bij mijn schoonmoeder is het een stuk erger, maar het is echt niet goed voor je om constant op zo'n zadel op en neer te stuiteren in een positie waar je normaal gesproken nooit in zou zitten.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:34 schreef Chai het volgende:
Hoezo heupen en rug? Daar kan je met elke sport last van krijgen, ook met hardlopen.
Weet ik, bij jou ontzettend makkelijk... beetje de jongensachtige veer, die kon dat ook altijd zo lekker. Leuk welquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
heheh.. we lopen op de dingen vooruit.. heb nog geen half jaar met der. Maar wie weet.
[..]
hahaha ja heb pijn man. Wil je nu stoppen?
Hebben ze obesitas?quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zowel mijn schoonmoeder als een van mijn nichtjes hebben hier last van. Bij mijn schoonmoeder is het een stuk erger, maar het is echt niet goed voor je om constant op zo'n zadel op en neer te stuiteren in een positie waar je normaal gesproken nooit in zou zitten.
quote:
Dat is meestal met waarschuwingen. Anders heeft het weinig nut, dan is het eerder het vaststellen van een feit.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:34 schreef BlauweTijger het volgende:
heheh.. we lopen op de dingen vooruit.. heb nog geen half jaar met der. Maar wie weet.
Het is ook wel zwaar hoor, collega van mij ook... doet het al haar hele leven.. ook vooral onderrug klachten. En alleen maar verhalen over haar paardquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zowel mijn schoonmoeder als een van mijn nichtjes hebben hier last van. Bij mijn schoonmoeder is het een stuk erger, maar het is echt niet goed voor je om constant op zo'n zadel op en neer te stuiteren in een positie waar je normaal gesproken nooit in zou zitten.
Het is blijkbaar een onderwerp welk in je hoofd blijft hangen voor de rest van de dag bij sommigenquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Gespreksonderwerp van de dag.
- 10:35
lol
Er blijft op FOK! niks in mijn hoofd hangen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is blijkbaar een onderwerp welk in je hoofd blijft hangen voor de rest van de dag bij sommigen
Dit dus. Was bij Wicky ook zo. Soms moet je het gewoon laten rusten.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is blijkbaar een onderwerp welk in je hoofd blijft hangen voor de rest van de dag bij sommigen
Mijn paard gaat volgende week naar de osteopaat.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is ook wel zwaar hoor, collega van mij ook... doet het al haar hele leven.. ook vooral onderrug klachten. En alleen maar verhalen over haar paard![]()
Wassen ze daar ze vellen van zijn piemel?quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn paard gaat volgende week naar de osteopaat.hihihiih
Nee, ik vergeet het liefst ook zo snel mogelijkquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Er blijft op FOK! niks in mijn hoofd hangen.
Het is een meisje. En nee, osteopaat ken je toch wel? Is er ook gewoon voor mensen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wassen daar ze vellen van zijn piemel?
Vellen van de kut dan?quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is een meisje. En nee, osteopaat ken je toch wel? Is er ook gewoon voor mensen.
Het is een hartstikke belastende sport en het kan ook wel mooi zijn. Maar er gaat een soort ongezonde obsessie vanuit die zowel schadelijk voor je rug als schadelijk voor je portemonnee is.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:36 schreef 2NutZ het volgende:
Het is ook wel zwaar hoor, collega van mij ook... doet het al haar hele leven.. ook vooral onderrug klachten. En alleen maar verhalen over haar paard![]()
Ik heb ook op paardrijden gezetenquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is een hartstikke belastende sport en het kan ook wel mooi zijn. Maar er gaat een soort ongezonde obsessie vanuit die zowel schadelijk voor je rug als schadelijk voor je portemonnee is.![]()
Maar ook die hele sociale kring erom heen is om te kotsen. Allemaal van die nep-kakkers/posers.
Is heeeeeeel anders dan een eigen paard hebben. Niks mis mee, mits je het op social media in toom houdt.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb ook op paardrijden gezetenmijn moeder ook trouwens. Leuk was dat altijd! Wat is er mis mee?
Dat is een gevoel, kun je niet uitleggen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:40 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb ook op paardrijden gezetenmijn moeder ook trouwens. Leuk was dat altijd! Wat is er mis mee?
BTquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:41 schreef BlauweTijger het volgende:
Is heeeeeeel anders dan een eigen paard hebben. Niks mis mee, mits je het op social media in toom houdt.
het zit diep hequote:Op woensdag 21 januari 2015 10:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is een hartstikke belastende sport en het kan ook wel mooi zijn. Maar er gaat een soort ongezonde obsessie vanuit die zowel schadelijk voor je rug als schadelijk voor je portemonnee is.![]()
Maar ook die hele sociale kring erom heen is om te kotsen. Allemaal van die nep-kakkers/posers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |