Ja, jullie allemaal ja. Ik stel een theemeet voor, voor jullie en dan lekker mopperen op elkaar en af en toe de suiker/honing passenquote:
Ja, truequote:Op woensdag 21 januari 2015 10:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar ook die hele sociale kring erom heen is om te kotsen. Allemaal van die nep-kakkers/posers.
Doin' fine and dandy, feeling fat and sassy. Nothing new :$quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wel veel ja
[..]
Got my shit together, what about u bb?
en citroen?quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, jullie allemaal ja. Ik stel een theemeet voor, voor jullie en dan lekker mopperen op elkaar en af en toe de suiker/honing passen
Voor de eckte eckte zuurbekken, ja :$quote:
lekkerquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voor de eckte eckte zuurbekken, ja :$
Lol wat, nou in het oosten niet hoor.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is een hartstikke belastende sport en het kan ook wel mooi zijn. Maar er gaat een soort ongezonde obsessie vanuit die zowel schadelijk voor je rug als schadelijk voor je portemonnee is.![]()
Maar ook die hele sociale kring erom heen is om te kotsen. Allemaal van die nep-kakkers/posers.
hier ook niet.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol wat, nou in het oosten niet hoor.
Dat wilde ik net zeggen, eerder boers dan kakkerig hoor.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je zal het waarschijnlijk niet doorhebben als je er zelf middenin zit. Herenboerin.
Ik heb een hele goede band met de technische dienst.quote:
Weten ze toch wel.quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:48 schreef wise het volgende:
[..]
Ze willen gewoon weten of je op fok zit.
Ja, helemaal per ongeluk.quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heb je misschien per ongeluk een laptop voor jezelf besteld?
Iets anders voorstellen dan etenquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:47 schreef wise het volgende:
[..]
Gaan we glow in the dark golfenOf eten op de boulevard of geld weggooien in de speelhal
inb4 shitstormquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Godnondeju.. IE loopt vast, dus mijn programma ook.
Kan ik weer 30 minuten niets doen
Eigenlijk zouden ze net zoals met de Biblebelt ook een soort kakker-belt in kaart moeten brengen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
In het oosten heb je sws toch geen kakkers?
Thee met suiker of honing drinkenquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, jullie allemaal ja. Ik stel een theemeet voor, voor jullie en dan lekker mopperen op elkaar en af en toe de suiker/honing passen
Dan doe je er schijt in, kan mij het schelenquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Thee met suiker of honing drinken![]()
Uh okee, dat was een leuke kennismaking met jequote:Op woensdag 21 januari 2015 11:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan doe je er schijt in, kan mij het schelen
Doei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |