_
 _

niks van gemerktquote:Op woensdag 21 januari 2015 07:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En het is zo koud buiten. Dit werkt op mijn blaas_

Is dan ook een vrouwenkwaaltjequote:

oke.quote:Op woensdag 21 januari 2015 07:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dan ook een vrouwenkwaaltje

ach ja. kleinigheidje heb je al gauwquote:Op woensdag 21 januari 2015 07:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En ik moest even sprayen.
Krabben hoefde ik nauwelijks.

Ik wil vandaag niet meer.quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja. kleinigheidje heb je al gauw

ik ook niet.quote:

Eind van deze middag heb ik al weekendquote:

ik moet nog 1 dagquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eind van deze middag heb ik al weekend

Vrijdag standaard vrij?quote:

was het maar zo'n feest.quote:

Vrijgezellendag al meegepakt?quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest.
nee, vrij gepakt omdat een vriend van me dan gaat trouwen

ja. was 2 weken geleden.quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vrijgezellendag al meegepakt?
Leuk gekostumeerd door de stad heen banjeren.
Zou echt iets voor mij zijn..
Of op zo'n bierfiets.

quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja. was 2 weken geleden.
het pakje hebben we onderweg ergens gedumpt aangezien we een aantal plaatsen niet naar binnen mochten
 Als wat moest hij verkleed?
 Als wat moest hij verkleed?

french maid/poetsvrouw. (incl stofzuiger)quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Als wat moest hij verkleed?

quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
french maid/poetsvrouw. (incl stofzuiger)
 Oke, dat vind ik dan wel weer grappig.
  Oke, dat vind ik dan wel weer grappig.

(???)
  (???)  

de mensen op straat ook welquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Oke, dat vind ik dan wel weer grappig.

wat deed jij in 2012 met je laptop op het netwerk daar dan hequote:Op woensdag 21 januari 2015 08:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Krijg ik ineens een mailtje dat mijn laptop vanaf 2012 niet meer gezien is op het netwerk en of ik wel een laptop nodig heb. En zo ja.. wat daar mijn redenen daarvoor zijn(???)
Ik werk daar net pas een paar maanden. Laat me met rust.

In 2012 was ik nog zaterdagbesteller, dus ik weenie :Squote:Op woensdag 21 januari 2015 08:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat deed jij in 2012 met je laptop op het netwerk daar dan he

Technische dienst be like: fuck youquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:29 schreef Salatrel het volgende:
terugmailen dat je nog steeds zit te wachten totdat je het van de technische dienst terug krijgt ivm reparatie

heb je misschien per ongeluk een laptop voor jezelf besteld?quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In 2012 was ik nog zaterdagbesteller, dus ik weenie :S

dat is eigenlijk wel standaardquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Technische dienst be like: fuck you

Gaan we glow in the dark golfenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bios in Scheveningen
Draait niks leuks
 Of eten op de boulevard of geld weggooien in de speelhal
 Of eten op de boulevard of geld weggooien in de speelhal

Op onze auto zat als enige een laagje ijs.quote:Op woensdag 21 januari 2015 07:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke.
hoeft niet te krabben vanmorgen, terwijl het toch vroor

Ze willen gewoon weten of je op fok zit.quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Krijg ik ineens een mailtje dat mijn laptop vanaf 2012 niet meer gezien is op het netwerk en of ik wel een laptop nodig heb. En zo ja.. wat daar mijn redenen daarvoor zijn(???)
Ik werk daar net pas een paar maanden. Laat me met rust.

daar is onze lekkere boerentrien weerquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Op onze auto zat als enige een laagje ijs.
Goedemorgen

Chaiquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Goedemorgen

CHAIIIII welkom terugquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Goedemorgen

Nee. Ik zou een veel betere stalker zijn.quote:

Geen idee.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Chai,. heb jij nog tips om goedkoop aan een paardentrailer te komen. Wordt twee keer in de anderhalve maand gebruikt ofzo.
 Kan je beter op bokt vragen
 Kan je beter op bokt vragen 

We kunnen het nog wel wat warmer maken hoor bbyquote:

Ja zoiets had ik gehoord ja. Bokt ken ik niet.. even een kijkje wagen. thxquote:Op woensdag 21 januari 2015 09:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee.Kan je beter op bokt vragen
Ja marktplaats, maar je moet bijv. heel goed op de bodem letten en allemaal dingen wil je er niet uiteindelijk nog veel meer kosten aan hebben dan enkel de aankoop.

Is het een wit paard?quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Echt he. Uberhaupt een paard hebben...mja, vind ze leuk.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |